- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Twee Andre 'hoekie' Hoekstra kools typeren deze wel erg matige pot.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ajax zal dit winnen met 2-0 voor, maar daar is alles mee gezegd. Al waren er net kansen op meer goals.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Zelfs Feyenoord was nog beter tegen de Graafschap.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Zelfs Feyenoord was nog beter tegen de Graafschap.
Overdrijven is ook een vak. Feyenoord was zeer matig tegen de Graafschap. En jullie verliezen met 0-1 en wint Ajax zoals het hoort 
Gewonnen, drie punten zijn binnen en ook opnieuw de 0 gehouden, wat onder de Boer wel erg vaak gebeurd tot mijn tevredenheid. Maar verder een waardeloze wedstrijd met erg slecht veldspel en veel te weinig dreiging en kansen van Ajax kant. Erg zwak, zeker thuis tegen de Graafschap die gewoon goed hebben gespeeld, zonder dat zij overigens vaak gevaarlijk werden op dat ene schot op de lat na.
Nu maar hopen dat PSV-ADO en Utrecht-Twente slecht aflopen voor de concurrentie 
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Overdrijven is ook een vak. Feyenoord was zeer matig tegen de Graafschap. En jullie verliezen met 0-1 en wint Ajax zoals het hoort 
Wij wonnen thuis van Utrecht. 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Da's mooi voor jullie. Je moet ergens je positiviteit uithalen he? 
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Je hebt hiervoor erg diep moeten graven heb ik zo'n vermoeden...
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Of je hebt deze zin net gejat van iemand op Ajax Showtime, of je bent daar zelf lid
Kwam deze post daar net tegen in het wedstrijdtopic.
Het tweede 
Maar goed: 3 punten binnen en weer de nul gehouden. Nu eens rustig kijken wat onze concurrenten doen; het relaxte van winnen op een vrijdagavond.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Je hebt hiervoor erg diep moeten graven heb ik zo'n vermoeden...
Alle standen vanaf seizoen '90/'91 zitten in m'n hoofd. Van Feyenoord dan hè.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Slechte westrijd van Ajax, maar gelukkig wel een 2-0 overwinning. Het veldspel was om te huilen, het tempo lag op bejaardenniveau en kansen werden er nauwelijks gecreeërd. Overigens vond ik dat Özbiliz voor die overtreding rood had moeten hebben.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Haha, gaat zo grappig worden na de reclame. Spelers van Fortuna weer op hun bek met zijn allen. 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Toch doet het pijn hè?
Stiekem hoop ik dat Ajax-Utrecht de bekerfinale wordt. Kunnen we ze toch nog misschien terugpakken voor dit seizoen. Of is dat te pijnlijk, praten over ploegen die nog wel in de beker spelen? 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Het spelpeil van Ajax is na dieptepunten tegen o.a. NEC thuis en Utrecht uit nog verder onder het nulpunt gezakt. Hulde!
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Stiekem hoop ik dat Ajax-Utrecht de bekerfinale wordt. Kunnen we ze toch nog misschien terugpakken voor dit seizoen. Of is dat te pijnlijk, praten over ploegen die nog wel in de beker spelen?
De laatste serieuze beker die gepakt is door een Nederlandse ploeg heet de UEFA Cup. 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
----------------Stekelenburg----------
Vd Wiel-Alderweireld-Vertonghen-Blind
----------------Enoh---Anita-----------------
-------------------Eriksen-----------------
---Sulejmani-De Jong-El Hamdaoui-
Hopelijk gaat Ajax zo spelen de komende periode.
Misschien de Zeeuw erin voor Enoh, mocht De Zeeuw ooit nog eens weer scherp, fit en constant gaan ballen.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
De laatste serieuze beker die gepakt is door een Nederlandse ploeg heet de UEFA Cup.
Serieuze bekers heten Champions League bekers! 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Kijken hoe serieus jij de Uefa Cup noemt als Steek hem in mei omhoog houdt!
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Is het museum in mei nog open dan?
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Dat is wat anders. Door de sportieve armoede zou de UC momenteel wel een goede prijs zijn. Maar het valt in het niets bij de beker der bekers he.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
True. Maar de beker des bekers is niet meer aan Ajax om te winnen. UC is nog makkelijk een keer te winnen door clubs als Ajax of Twente.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Zidane deed dat omdat zijn moeder beledigd werd, en terecht. Chivu daarin tegen deed het voor geen enkele reden, de mongool..
Bron? Er zal vast wel vooraf aan geprovoceerd zijn door die speler die door Chivu is geraakt. Hij zal heus niet uit het niets slaan 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Van der Wiel is echt een koning. Wat een geweldige voetballer, de ene akka na de andere en die voorzetten. Om te smullen.
Enoh viel in het begin een beetje tegen bij Ajax, maar hij laat zich nu echt zien door met geweldige (steek)passes te strooien. Wat een finesse. Vooral knap hoe Enoh zwaar in de dekking altijd van die goede passes weet af te leveren.
happie
-
- 6246 berichten
- 426 stemmen
Enoh viel in het begin een beetje tegen bij Ajax, maar hij laat zich nu echt zien door met geweldige (steek)passes te strooien. Wat een finesse. Vooral knap hoe Enoh zwaar in de dekking altijd van die goede passes weet af te leveren.
Ik hoop dat dit een grapje is? De laatste wedstrijden schiet hij iedere keer een bal bij iemand in zijn voeten. Gisteren ook weer en vervolgens schoot er één van de GS (gelukkig) de bal op de lat. Hij wisselt een goed moment af, met een zwak moment dmv een slechte pass of een domme overtreding.
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
Ik hoop dat dit een grapje is?
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
FOK.nl / Nieuws / Van Gelder weigerde Derksen te feliciteren / FOK!frontpage - frontpage.fok.nl
Wat hebben bepaalde lieden zoals Van Gelder en Vloet toch weinig ballen zeg. Groot ego en snel op de pik getrapt. Het had ze gesierd als ze mee hadden gedaan. Wat dat betreft, klasse van oa Sneijder en Janko
A&L, helemaal met je eens. Het siert (i.h.b.) Wesley maar ook de anderen dat ze zo sportief zijn om sport en persoon te kunnen scheiden en Johan gewoon te feliciteren!
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Goh, wat een ophef, waar gaat over? Kan mij dat interesseren of de ene nono de andere nono al dan niet wil feliciteren. Kleuterklasniveau.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Moet wel zeggen dat een trainer veel verschil kan maken. Is lang geleden dat ik zoveel sympathie heb gehad voor Ajax en komt eigenlijk bijna volledig door De Boer. Niet steeds dat gezeik. Is gewoon eerlijk, draait nergens omheen en zegt gewoon wat hij denkt. Hulde! Zouden meer trainers mogen doen.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Goh, wat een ophef, waar gaat over? Kan mij dat interesseren of de ene nono de andere nono al dan niet wil feliciteren. Kleuterklasniveau.
Dat is waar, maar goed, dat geldt grotendeels voor dit gehele topic. De rest van de wereld trekt zich ook geen moer aan van ons geleuter over het Hollandse voetbal, toch 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.