- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
Big-T
-
- 556 berichten
- 395 stemmen
Als ik die penaltyreeks terugzie, word ik weer zenuwachtig.
Haha, weet nog toen Feyenoord tegen Inter moest in de halve finale. Ik was nog toen een klein menneke en ik vroeg aan mijn vader tegen wie ze moesten, hij zei dat we dus tegen Inter moesten en volgensmij zei ik toen tegen hem: oooh dat winnen we wel 
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Moet je nagaan, toen speelde je een Europese finale, dit seizoen speel je nacompetitie
Toen wonnen we 'm zelfs. De nacompetitie ook. 
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Dan is dit voor mij de winnaar:
(embed)
Man man, zelden zo gejuicht bij een doelpunt. Eén van de belangrijkste doelpunten van Feyenoord van de afgelopen 20 jaar.
De penaltyreeks daarna is epic.
Hoe Pi-Air hem inschiet op het beslissende moment.

Great match.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Haha, weet nog toen Feyenoord tegen inter moest in de halve finale. Ik was nog toen een klein menneke en ik vroeg aan mijn vader tegen wie ze moesten, hij zei dat we dus tegen Inter moesten en volgensmij zei ik toen tegen hem: oooh dat winnen we wel

Ik weet nog dat er in het stadion een oude dame achter me zat. Toen Feyenoord de 1-0 scoorde, ging ze me toch op d'r plaat, omdat het nogal glad was en er heftig gejuicht werd. Ze had d'r been gekneust. Toen de 2-0 viel, begon ze te janken, omdat er weer bijzonder enthousiast gejuicht werd. 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Deze was ook helemaal geweldig en zooooo belangrijk. Soort effect van God of zo. 
En toen stond van Basten met de regels van toen dik buitenspel. Het moest gewoon zo zijn.
stfuympos
-
- 13361 berichten
- 731 stemmen
Deze was ook helemaal geweldig en zooooo belangrijk. Soort effect van God of zo. 
En toen stond van Basten met de regels van toen dik buitenspel. Het moest gewoon zo zijn.
(embed)
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Mijn pa was net aan een breuk geopereerd en kwam net weer thuis voor deze wedstrijd. hij moest rustig aandoen anders ging de wond misschien open. Maar bij dit doelpunt sloegen zelfs alle stoppen (positief) door bij hem en schreeuwde hij de hele boel bij elkaar haha.
stfuympos
-
- 13361 berichten
- 731 stemmen
Dit was op voetbal gebied ook wel 1 van mijn finest moments.
Ik zat op de bank en ging wel een meter omhoog.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Het eerste toernooi dat ik redelijk bewust heb meegemaakt, maar toch nog niet zo bewust dat ik heel veel kan herinneren.
stfuympos
-
- 13361 berichten
- 731 stemmen
Trouwens wel lelijkste shirt ooit.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Fantastisch genomen penalty van Pi-Air en inderdaad A&L, die slotfinale voor de landstitel in Duitsland was echt ongekend spannend.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Ik vind het een schitterend shirt! 
Vooral door de nostalgie en dat er glorie aan hangt.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Trouwens nu ik het toch had over Pi-Air:
Pierre van Hooijdonk gaat aan de slag als assistent van Guus Hiddink, de bondscoach van Turkije.
De oud-spits, die twee jaar voor Fenerbahce speelde, gaat Hiddink bijstaan in de kwalificatie voor het EK van 2012 in Oekraïne.
De 41-jarige Van Hooijdonk maakt volgende week zijn debuut als hij Turkije-B begeleidt in een dubbele ontmoeting met Wit-Rusland.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Kwam ik toevallig tegen, niet onaardig 
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Maar nu komt onze ''zeer gewaardeerde'' otherfool gek genoeg niet langs
Dost naar Ajax; kos is afgunstig. Uitleg, daarna mag je weer verder huilie huilie doen.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
AC Milan-directeur tegen Van Bommel die in het huis van Ronaldinho gaat wonen:
'Je kunt er zo in. Je moet alleen de trommels, de discolichten en muziekinstallaties verwijderen'

The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Kuijt wordt altijd beoordeeld, nee veroordeeld, op kwaliteiten die hij niet bezit en nooit heeft bezeten. Ik snap dat nooit zo goed. Je zegt toch ook niet dat pak em beet Messi of Huntelaar verdedigend zwak is? 
Kuyt is een aanvaller. Dat is juist wat Kuyt niet heeft, aanvallende kwaliteiten. Hij is niet creatief, heeft geen snelheid, kan niet iemand uitspelen, scoort nauwelijks op topniveau. Hij is een werkpaard, een kwaliteit die ideaal is voor een verdedigende middenvelder. Maar dat is hij natuurlijk niet.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Kuijt wordt niet als aanvaller gebruikt. Kuijt wordt meer als een teamspeler gebruikt die de hele rechterflank moet bestrijden. En dat doet ie gewoon verdomd goed. Hij kan er niks aan doen dat de trainers hem niet gewoon in de spits zetten, toch? 
En hij scoort best regelmatig hoor.
stfuympos
-
- 13361 berichten
- 731 stemmen
Maar hij is vooral niet voor Ajax. 
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Kuijt wordt niet als aanvaller gebruikt. Kuijt wordt meer als een teamspeler gebruikt die de hele rechterflank moet bestrijden. En dat doet ie gewoon verdomd goed. Hij kan er niks aan doen dat de trainers hem niet gewoon in de spits zetten, toch? 
En hij scoort best regelmatig hoor.
Hij scoort zeker regelmatig, voor iemand die niet in de diepe spits staat.
Snap ook niet waar Almighty het over heeft.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Die gast kan niet eens een man passeren. Wat ie dan op rechts moet is me een raadsel(4 goals uit 18 wedstrijden vind ik overigens niet regelmatig).
stfuympos
-
- 13361 berichten
- 731 stemmen
Wenger tegen winterse transfers
Arsène Wenger is faliekant tegen de winterse transferperiode. De manager van Arsenal zegt op de website van zijn club dat transfers in de winterstop oneerlijk zijn.
Ik vind het niet goed", zegt Wenger, wijzend op de miljoenentransfers van onder andere Fernando Torres, David Luiz, Andy Carroll en Luis Suarez.
"Als je ziet dat sommige teams al twee keer tegen een ploeg hebben gespeeld en anderen nog helemaal niet kun je je afvragen of zo'n winterse transferperiode wel eerlijk is."
Wenger heeft zelf de portemonnee gesloten gehouden in januari.
© Novum
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Die gast kan niet eens een man passeren. Wat ie dan op rechts moet is me een raadsel(4 goals uit 18 wedstrijden vind ik overigens niet regelmatig).
1 op 4 is niet slecht voor een middenvelder die, volgens jullie tenminste, als rechtsback speelt.
En nogmaals, waarom beoordelen jullie hem op iets onbelangrijks als een mannetje passeren? Hij speelt op het middenveld. Middenvelder. Tussen de aanval en de verdediging. Middenvelder.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Zucht. Het gaat ook zo lekker met Liverpool dit seizoen.
Hij heeft ook 2 seizoenen 12 x gescoord. Niet slecht op het hoogste niveau.
Daar scoort hij gemiddeld zo 1 uit 4 (edit: Don was me voor).
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
1 op 4 is niet slecht voor een middenvelder die, volgens jullie tenminste, als rechtsback speelt.
En nogmaals, waarom beoordelen jullie hem op iets onbelangrijks als een mannetje passeren? Hij speelt op het middenveld. Middenvelder. Tussen de aanval en de verdediging. Middenvelder.
Je mag mijn quote proberen te vinden waarin ik zeg dat hij een middenvelder of verdediger is. Sterkte met zoeken zou ik zeggen. Het is en blijft een aanvaller die ook in de aanval speelt bij Liverpool.
Daarnaast vergiste ik me, het is 4 goals in 20 duels. Dus 1 op 5. Niet verkeerd voor een aanvaller. Iemand die voor het middenveld en de verdediging speelt. Aanvaller.
Voetbal International - Liverpool - Stoke City (02-02-2011) - vi.nl
Zelfs als diepste spits.
Daarnaast, wat zal zijn toegevoegde waarde voor Liverpool zijn?
Wat is zijn X-factor waardoor Liverpool allemaal prijzen wint(en het niet heeft gedaan). Hij is leuk voor erbij en past prima binnen het spelletje van Liverpool, maar meer dan erbij horen doet ie ook niet.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Wenger tegen winterse transfers
Arsène Wenger is faliekant tegen de winterse transferperiode. De manager van Arsenal zegt op de website van zijn club dat transfers in de winterstop oneerlijk zijn.
Ik vind het niet goed", zegt Wenger, wijzend op de miljoenentransfers van onder andere Fernando Torres, David Luiz, Andy Carroll en Luis Suarez.
"Als je ziet dat sommige teams al twee keer tegen een ploeg hebben gespeeld en anderen nog helemaal niet kun je je afvragen of zo'n winterse transferperiode wel eerlijk is."
Wenger heeft zelf de portemonnee gesloten gehouden in januari.
© Novum
Ik ben het eens met Wenger. Niet alleen om zijn reden, maar ook het feit dat spelers die uitblinken bij kleinere clubs met regelmaat weggekocht worden door grote geldmonsters. Ik denk dat een transferperiode alleen tijdens de zomer, de competitie leuker houdt.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
@NW f.ck you.
Die heb ik verdiend, ik incasseer met volle overgave
.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.