• 15.959 nieuwsartikelen
  • 178.933 films
  • 12.263 series
  • 34.064 seizoenen
  • 649.050 acteurs
  • 199.239 gebruikers
  • 9.387.493 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

moviemafketel schreef:

Je zult altijd een paar mouwen-opstropers nodig hebben in een elftal. Zonder van Bommel, Kuijt en in mindere mate de Jong waren we nooit zo ver gekomen. Gaan altijd voorop in de strijd. Alleen maar technisch begaafde spelers win je geen EK of WK mee.

Euhm, Spanje? Daar zijn zelfs de controleurs technisch in orde.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Een Puyol vind ik geen technisch begaafde speler Naomi. Zelfs Spanje heeft wat werkers nodig.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Jij noemt middenvelders/aanvallers. Dan had je Mathijssen en Heitinga moeten noemen.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Nee ik noemde mouwenopstropers die het niet perse van hun techniek moeten hebben. Ging me niet om een specifieke positie.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Ach, het wordt allemaal gespiegeld aan Spanje. Dat is het enige land waar tegen wij hebben verloren, dus dat is het makkelijkst te vergelijken. Elk land heeft zijn eigen systeem natuurlijk, zo past Kuijt niet in het systeem van Spanje en zo past bijvoorbeeld Torres (over dravertjes gesproken) niet in het systeem van Oranje.

Je kan ons bijvoorbeeld ook vergelijken met Brazilie, ook genoeg voetballers die het niet van hun techniek moeten hebben.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik noem een ploeg met bijna alleen maar technici, nergens vergelijk ik ze met Oranje. Zal inderdaad een vergelijking van niks zijn aangezien het kwaliteits verschil best groot is.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Video - Eerste doelpunt Afellay voor Barcelona - FCUpdate.nl

Afellay ligt wel meteen goed in de groep.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Er is zeker kwaliteitsverschil, dat kun je niet ontkennen. Maar Spanje is zonder Xavi of Iniesta ook maar een normale ploeg.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Klopt. Zijn toch net de spelers die een club/team naar ongekende hoogtes tillen. Zelfde geldt voor Barca (+ Messi uiteraard).

Respekked

• 6286 berichten
  • 1229 stemmen

Fraaie goal van Ade! Die goal van Suarez mag vriend verdediger zich diep voor schamen, wat een knullige sliding.

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Uitstekende goal Afellay. Leuk dat Messi en al de andere bank zitters allemaal meejuichten.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Suarez

Ik blijf erbij, dat is en blijft een wereldspeler die gewoon ook in Engeland een sensatie gaat worden. Moet je nagaan als die jongen naar een echt goed voetballend ploeg was vertrokken. Nu loopt zon drol als Kuijt hem nog voor de voeten de komende jaren vrees ik. Ja Lord Flashheart, Kuijt kan er nog steeds weinig van

Naomi Watts schreef:

Die had ie idd moeten hebben. Suarez liep zijn tegenstanders er ook aan alle kanten voorbij, die redt het wel. Speciaal voor A&L:

(embed)

Hehe, nou nou. Een beetje spits zou die bal er ook wel in hebben geschoten. Kreeg alle tijd en ruimte om aan te nemen en te schieten.

Overigens wel weer lachwekkend hoe die Mourinho ligt te huilen over speelschema's, 3 wedstrijden per weer en nu weer hoeveel pijn de Copa Real Madrid heeft gedaan in de competitie. Maar nu komt onze ''zeer gewaardeerde'' otherfool gek genoeg niet langs om ook over zijn Special One te klagen

Barca-Real als cupfinale is wel leuk. Benieuwd of Barca de 5-0 nog kan verbeteren Je moet als Barca tegen Real toch nog ergens motivatie uithalen hehe.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Die aanname is knap van Ade, schiet 'm ook heerlijk binnen. De beker is gewoon voor Barca, of Real moet opeens 10 x beter spelen dan ze hebben gedaan dit seizoen.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Nu loopt zon drol als Kuijt hem nog voor de voeten de komende jaren vrees ik. Ja Lord Flashheart, Kuijt kan er nog steeds weinig van

Nee, Suarez kan pas goed voetballen!

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Don Dijk schreef:

(quote)

Nee, Suarez kan pas goed voetballen!

Jep

Maar jij mag van niet vinden. Zelfs de mensen uit Veendam hebben recht op een mening

Lord Flashheart

• 6454 berichten
  • 2375 stemmen

Zonder Kuijt had Suarez niet eens gescoord, dus volgens mij begrijpt Ajax&Litmanen1 het niet helemaal.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Maar jij mag van niet vinden. Zelfs de mensen uit Veendam hebben recht op een mening

Thanks!

Achterhoekers niet.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Lord Flashheart schreef:

Zonder Kuijt had Suarez niet eens gescoord, dus volgens mij begrijpt Ajax&Litmanen1 het niet helemaal.

So? Ik zeg niet dat hij nooit eens wat goed doet. Ben alleen niet gecharmeerd van hem en vind hem geen topspeler. Ieder zijn ding. Hij kent veel beperkingen, maar schijnbaar kijken sommigen daar graag overheen omdat ''hij zo hard werkt en zo hard rent''...

Big-T

• 556 berichten
  • 395 stemmen

En Suarez moet het niet hebben van zijn inzet, hard rennen of de klutsballen? Suarez is (veel) technischer dan Kuyt maar ik vind het een zelfde soort speler.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Suarez werkt ook hard, maar is daarnaast veel meer ''voetballer' dan werker. Misschien lastig uit te leggen, maar als je nadenkt snap je wat ik bedoel. Vergelijk het met De Jong vs. Xavi. Beiden hebben kwaliteiten, maar de ene net wat meer dan de ander.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Suarez heeft inderdaad ook veel beperkingen. Maar goed, Suarez zal wel een betere voetballer worden dan Kuijt, denk ik. Eerst bewijzen!

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Vergelijk het met De Jong vs. Xavi. Beiden hebben kwaliteiten, maar de ene net wat meer dan de ander.

Haha, nét wat meer?

Dit is Viola Holt vergelijken met Cindy Crawford.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Ik overdrijf altijd graag, dat is jullie wel bekend

Overigens stond Violo ooit wel in Playboy he...

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

. Hij kent veel beperkingen, maar schijnbaar kijken sommigen daar graag overheen omdat ''hij zo hard werkt en zo hard rent''...

Nee nee, nu draai je het om. Mensen kijken graag over zijn kwaliteiten heen alleen omdat hij ''niet de achterlijn haalt en 13 scharen kan maken''.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Schalke kan beter Magath eens eruit werken en een coach aanstellen die wel een visie nastreeft en een elftal beter kan maken. Zet van Gaal bij Schalke neer en die ploeg speelt zich ook bij de 1e 3.

't feit dat Magath Charisteas een waardevolle toevoeging vinden en hem een contract geeft geeft aan dat hij of stapelgek is of teveel heeft gedronken toen hij dat door liet gaan

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Don Dijk schreef:

'Huntelaar door Schalke aangeboden bij Wolfsburg' - MSN NIEUWS - nieuws.nl.msn.com

Zo krijgt hij niet echt een beste carriere.

En dan Charisteas halen. Zo'n trainer neem ik niet echt serieus. Al is 8 competitie duels niet scoren wel erg magertjes.

happie

• 6246 berichten
  • 426 stemmen

Don Dijk schreef:

Zo krijgt hij niet echt een beste carriere.

Bij schalke zijn ze ook het spoor bijster, als ze hem en Farfan weg willen doen, maar wel vervolgens Karimi en Charisteas contracteren.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Ik las in VI eens dat Magath bij Schalke zichzelf ook een plek in het bestuur ofzo gegeven had. Het schijnt bijna niet mogelijk te zijn om Magath eruit te werken zonder dat hij meewerkt ofzo. Krankzinnig

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Fans Schalke 04 ontstemd over transfers

GELSENKIRCHEN - Supporters van Schalke 04 zijn boos op de clubleiding en trainer Felix Magath. In een open brief uiten ze hun ongenoegen over het transferbeleid van de Duitse nummer elf van de Bundesliga.

FC Schalke 04 Supporters Club' vraagt om te stoppen met de "waanzin van de laatste dagen". De fans vrezen dat de club de identiteit verliest.

Schalke contracteerde kort voor het sluiten van de transfermarkt de 32-jarige Iraanse middenvelder Ali Karimi en de 30-jarige Griekse spits Angelos Charisteas, die in Nederland bij Ajax en Feyenoord voetbalde. De supporters vinden deze twee spelers geen versterking.

Imago

De supporters eisen dat de club een ander beleid voert. ''Het is niet alleen in financieel opzicht schadelijk, maar ook voor ons imago.''

Schalke, waar Oranje-international Klaas-Jan Huntelaar voetbalt, staat op de elfde plaats in de competitie. Vrijdag wacht koploper en rivaal Borussia Dortmund.

© ANP

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.