• 15.963 nieuwsartikelen
  • 178.956 films
  • 12.266 series
  • 34.068 seizoenen
  • 649.050 acteurs
  • 199.241 gebruikers
  • 9.387.650 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Lijkt me sterk Herman, van VI heeft niks gemeld over die rare scout.

Het komt wel van een VI-journalist.

Daarbij vermeldt VI (het blad) nooit dit soort dingen.

Apollinisch

• 21299 berichten
  • 0 stemmen

Pruim schreef:

Hoerenveen

Pruim schreef:

Hoerenveen

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Ja, dit topic brengt het beste in sommigen boven.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

(afbeelding)

Big-T

• 556 berichten
  • 395 stemmen

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Die van Dost net was grappig. Hier nog 2 stuks die ik leuk vind

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Die waren inderdaad ook mooi, net zoals deze:

(afbeelding)

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Die vond ik dit weekend ongepast. Ik wou immers dat Feyenoord daar met 0-1 had gewonnen

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Was ook niet voor dit weekend bedoeld, maar meer in het algemeen

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Die vond ik dit weekend ongepast. Ik wou immers dat Feyenoord daar met 0-1 had gewonnen

Ach, ik kon er zelfs dit weekend nog wel van genieten hoor Daarnaast, anders zouden die mazzelaars uit Einhoeven weer de enigen zijn met gejatte punten en eenzaam bovenaan, niet goed voor hun ego.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Fijne pot in Londen .

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Waarschijnlijker leuker dan dan Graafschap-Utrecht. Wat een dramatische wedstrijd.

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Goede dat de Engelse toppers hebben gedaan wat ze moesten doen. Van Persie was weer aardig op dreef.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Big-T schreef:

Nieuwe uitshirt 2011/2012

(afbeelding)

Helaas kunnen wij die niet op de velden bewonderen. Je vergeet het Jupiler League logootje op de mouwen

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Ik ben er zeker van dat jij zomaar even zonder moeite 10 namen van spitsen kan opnoemen die bij Ajax zwaar door de mand zijn gevallen. Leuke aanvallers, maar Ajax onwaardig.

De laatste alinea + de voorgaande 2 zinnen van Ajax&Litmanen1 vatten samen hoe ik erover denk. Leuk voor Ajax als ze deze speler hadden binnengehaald, maar meer ook niet. Als ik supporter van Ajax zou zijn, dan zou ik totaal niet teleurgesteld zijn van deze mislukte transfer.

De tijd dat je bij subtopclubs koopjes kan doen is voorbij. De meeste van die clubs zijn ook niet achterlijk, vooral Heerenveen niet, die weten hoe ze zaken moeten doen. Ajax moet maar eens verder kijken dan de subtop van de Eredivisie. Er zijn talloze aanvallers die ze kunnen halen voor het geld dat ze aan Dost wilden uitgeven.

Zoals ik al zei, ik lig dus totaal niet wakker van de afgeketste transfer. En de tijden van goedkoop shoppen lijkt voorbij. Net zoals dat de tijd voorbij is dat een club als Ajax wild spelers voor de gekste bedragen wegkoopt bij de subtoppers. Clubs als Heerenveen zullen spijt krijgen dat ze Dost niet hebben laten gaan voor meer dan een miljoen winst binnen een half jaar tijd.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

rep_robert schreef:

Clubs als Heerenveen zullen spijt krijgen dat ze Dost niet hebben laten gaan voor meer dan een miljoen winst binnen een half jaar tijd.

Tenzij ze hem in de toekomst nog duurder verkopen wat met een speler als Dost natuurlijk zeer denkbaar is.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

Beste transfernieuws gisteren was overigens dat onze meer dan geliefde Real-verslaggeefster Kay Murray niet werd overgenomen door Sky Sports.

Dat scheelde maar een haartje.

Vandaar even een tribute-pic van Kay

(afbeelding)

.

Thanks Kos.

Grappig eigenlijk, als alle geruchten toch eens waar zouden zijn speelden Janssen, Ruiz, Matavz, Granqvist, Mertens, Dost, Vlemminckx na de winterstop overal ergens anders en ze ballen nog steeds doodleuk in de Eredivisie.

Overigens over mn eigen FC; die doen het weer prima zeg, zo'n Matavz wat een aardige spits is voor Groningen, voor een miljoen of 6 verkopen aan Napoli waar ie waarschijnlijk gaat mislukken.

Een vervanger hebben ze waarschijnlijk ook ook al op hun lijst, dus zo gaat het doorselecteren prima door. Ze kopen niet om het kopen, maar óf om een vervanger aan te trekken voor een vertrokken speler óf een talentvolle gast.

Wicked toch.

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Ajax en SC Heerenveen hebben maandag wel degelijk een akkoord bereikt over de transfer van Bas Dost. Maar dit gebeurde zó kort voor het sluiten van de transferperiode, dat de deal niet meer beklonken kon worden. Wel houdt dit in dat Dost in de zomer vermoedelijk voor het afgesproken bedrag naar Ajax kan.

"Via de telefoon kwamen beide clubs tot een mondeling akkoord. Maar administratief was het niet meer uitvoerbaar", zegt Rob Jansen, die als FIFA-agent optrad bij de gesprekken tussen de clubs, in De Telegraaf. Naar verluidt bestond het akkoord uit een transfersom van 4,5 miljoen euro, plus een bonus van 500.000 euro als Ajax in de komende vijf jaar kampioen zou worden. Bovendien zou Heerenveen bij een doorverkoop van Dost vijftien procent van de transfersom ontvangen. "Als FIFA-agent heb ik dit akkoord telefonisch besproken met Heerenveen en met Ajax."

Dat beide clubs het dus mondeling eens geworden zijn, kan grote gevolgen hebben. Volgens de onafhankelijke voetbaljurist Jan Kabalt kan één van beide clubs zich daar op beroepen als de transfermarkt na dit seizoen weer open gaat.

"In principe kan Bas Dost komende zomer alsnog voor het afgesproken bedrag van 4,5 miljoen euro en de besproken toevoegingen naar Ajax als één van beide clubs zich beroepen op de mondelinge overeenkomst van maandagnacht. Het mondelinge akkoord blijft bindend als er tenminste geen voorbehouden zijn gemaakt. Als Ajax zich beroept op de woorden van Robert Veenstra, heeft de club een sterke zaak en hebben Ajax en Heerenveen de verplichting om in de zomer alsnog uitvoering te geven aan de mondelinge overeenkomst. Als Dost en Ajax al overeenstemming bereikten over een meerjarig contract, heeft Ajax ook de plicht de transfersom aan Heerenveen te betalen. Zelfs als Dost komende maanden zwaargeblesseerd raakt", zegt hij.

Bron: 'Ajax en Heerenveen bereikten te laat akkoord' - MSN NIEUWS - nieuws.nl.msn.com

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Beetje maf, kan het Ajax alsnog een flink aantal duiten kosten, zelfs als Dost flink geblesseerd raakt.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

http://www.vi.nl/Nieuws-item/194621/Van-Gaal-is-gek-en-kan-niet-met-spelers-omgaan.htm

Van Gaal die zn broek laat zakken om zn autoriteit aan te tonen.

filmliefhebber92

• 1196 berichten
  • 2578 stemmen

Dat is oud nieuws hoor. Maar wel lachen ik zie hem daar al staan

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Ik ben altijd de al de man van het oud nieuws geweest. Komt omdat we hier in Groningen wat achter lopen.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Ach ja, het bericht is van 2/2, dus je loopt ook weer niet zo veel achter

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Dan loop ik dus helemaal niet achter oue filmliefhebber92. Ha!

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Hoe je het went of keert, het blijft een van de beste coaches op dit moment, kijkend naar prijzen.

filmliefhebber92

• 1196 berichten
  • 2578 stemmen

Don Dijk schreef:

Dan loop ik dus helemaal niet achter oue filmliefhebber92. Ha!

Daar zaten ze 2-3 weken geleden bij vi op rtl7 al om te lachen. Dus het is wel oud nieuws. Niet dat dat erg is maar het is wel zo.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dat artikel staat pas sinds vandaag in de Duitse media hoor.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.