• 15.955 nieuwsartikelen
  • 178.933 films
  • 12.263 series
  • 34.064 seizoenen
  • 649.051 acteurs
  • 199.239 gebruikers
  • 9.387.435 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

happie

• 6246 berichten
  • 426 stemmen

Wilfred Genee schreef:

(quote)

Mits je hem goed gebruikt, veel voorzetten van Mounir hoeft hij sowieso niet te verwachten en Sulejmani gooit ook niet meteen alle ballen op Dost schat ik..

Het hoeven ook niet alleen maar voorzetten van de buitenkant te zijn. Hij kan ook fungeren als aanspeelpunt en dan kunnen vervolgens spelers van de flanken of het middenveld bijsluiten.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Gewoon een technischer Janko die idd als aanspeelpunt kan dienen en ook kopgoals kan maken (die je zelden meer ziet bij Ajax). Had hem sowieso al liever gewild toen dan Ham.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

happie schreef:

Hij is ongelukkig bij heerenveen, omdat hij bijna niet meer speelt. Jans kiest voor Elm en Heerenveen wint gewoon zijn wedstrijden. Dat is, helaas voor de Dost, de pest voor hem. Een winnende trainer heeft immers altijd gelijk.

Jans doet het daar helemaal niet goed, dus dat van die winnende trainer gaat niet op. Het is gewoon een beetje pesten van Jans. Dat is om hem ''op scherp te zetten'' krijg je dan te horen, in trainerstaal. Ik noem het kapitaalsvernietiging.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Eens, Jans wil gewoon graag laten zien dat hij de baas is en schiet daar nog wel eens in door.

Zou Jans ook niet als trainer willen. Echt zo'n leraar die je mobieltje pas uit zijn laadje haalt als je 3 keer een 10 hebt gehaald voor een proefwerk.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Zeer klote dat onze god Luis weg is

Ik had hem deze transfer erg gegund alleen dan van de zomer of vorige zomer... maar niet net zoals met KJ in de winterstop ... die onzin moeten ze echt afschaffen.

Heb hem vandaag nog willen bedanken, stond al klaar bij zijn gate, maar volgens mij had hij 1 vlucht later en ik moest ook weer aan het werk. maybe next time nog een kansje.

Dost zou overgens een heel nuttige speler voor Ajax zijn, een beetje in de rol van Pantelic vorig seizoen, maar laten we het alsjeblieft geen ''vervanger'' van Suarez noemen. Luis is namenlijk niet te vervangen en het zou nog jaren duren voordat we weer zo een kanon in ons midden hebben. Ajax moet Dost overgens niet halen voor een bedrag boven de 4 miljoen, dat is natuurlijk van de zotten als je kijkt naar zijn aankoopprijs en rendement bij Heerenveen. Een eventuele transfer zou denk ik wel ook rond die prijs liggen aangezien Ajax 3 miljoen bied en Heerenveen 6 miljoen vraagt. de gulden middenweg dus.

Eigenlijk zou Heerenveen Dost gratis naar de Arena moeten brengen met de superdeal van Sulejmani in het achterhoofd

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Feyenoord is nu wel een na-aap clubje zeg

jordandejong

• 4772 berichten
  • 1431 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Feyenoord is nu wel een na-aap clubje zeg

Jha, maar ik denk dat hij bij Feyenoord nog wel van grote waarde kan zijn, zeker als routinier. Bij Ajax lijkt hij me overbodig.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Beter Gudjohnsen als Nilsson lijkt me.

Robben trouwens weer gescoord voor Bayern. Blijft toch wel een wereldspeler zeg.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

moviemafketel schreef:

Gewoon een technischer Janko die idd als aanspeelpunt kan dienen en ook kopgoals kan maken (die je zelden meer ziet bij Ajax). Had hem sowieso al liever gewild toen dan Ham.

Als Ajax hem voor 6 mill gaat kopen is ie nog duurder dan Janko en dan heb ik toch echt liever Janko. Vind hem een geweldige spits, wat anderen er ook van vinden. Hoe kom je er trouwens bij dat Dost technischer is dan Janko?

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

jordandejong schreef:

(quote)

Jha, maar ik denk dat hij bij Feyenoord nog wel van grote waarde kan zijn, zeker als routinier. Bij Ajax lijkt hij me overbodig.

Maar Ajax kan? of is eerder bereid zijn salaris te betalen, want ik neem niet aan dat de beste man voor een appel en een ei komt spelen.

jordandejong

• 4772 berichten
  • 1431 stemmen

Vascago schreef:

(quote)

Maar Ajax kan? of is eerder bereid zijn salaris te betalen, want ik neem niet aan dat de beste man voor een appel en een ei komt spelen.

Het zal inderdaad Nilsson ook wel worden, maar Gudjohnsen staat iniedergeval op het lijstje. Weet ook niet hoe ze dat willen bekostigen. Hij heeft wel gezegd dat hij in Nederland voor een lager salaris wil voetballen.

Wilfred Genee

• 1173 berichten
  • 669 stemmen

Vascago schreef:

(quote)

Als Ajax hem voor 6 mill gaat kopen is ie nog duurder dan Janko en dan heb ik toch echt liever Janko. Vind hem een geweldige spits, wat anderen er ook van vinden. Hoe kom je er trouwens bij dat Dost technischer is dan Janko?

Gelukkig heeft Twente net zoals Ajax met Dost nog een kans om Janko binnen enkele jaren te verkopen met winst..

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Vascago schreef:

(quote)

Janko blijft een beroerde voetballer, ondanks 6 goals in 2 potjes.

eRCee

• 13448 berichten
  • 1980 stemmen

Dost is ook niet veel, vind je wel?

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Wilfred Genee schreef:

(quote)

Gelukkig heeft Twente net zoals Ajax met Dost nog een kans om Janko binnen enkele jaren te verkopen met winst..

Janko wordt dit jaar 28 jaar. Denk dat dat wel meevalt hoor.

Wilfred Genee

• 1173 berichten
  • 669 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Janko wordt dit jaar 28 jaar. Denk dat dat wel meevalt hoor.

Daar ging het me ook om .

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Janko blijft een beroerde voetballer, ondanks 6 goals in 2 potjes.

Afgunst

happie

• 6246 berichten
  • 426 stemmen

Ajax meldt zich bij SC Heerenveen voor Dost

29/01/2011 16:05

Bij Ajax is men druk bezig een vervanger te halen voor Luis Suarez die is vertrokken naar Liverpool. De Amsterdammers hebben hun oog laten vallen op Bas Dost van SC Heerenveen.

Tegen Omrop Fryslân bevestigt Robert Veenstra, voorzitter van SC Heerenveen, dat Ajax zich officieel heeft gemeld. De preses verwacht dat de overgang op zijn vroegst beklonken zal worden na de wedstrijd van de Friezen tegen FC Groningen van zondag.

Veenstra heeft aan de Amsterdammers verteld welk prijskaartje om de nek van de spits hangt, maar doet daar vooralsnog geen uitspraken over. Dost (21) kwam afgelopen zomer naar SC Heerenveen van Heracles Almelo en heeft een verbintenis tot medio 2015. Ondanks acht competitietreffers is zijn positie in Friesland niet onomstreden. Onder Ron Jans, die zich sterk maakte voor zijn komst, kan hij slechts sporadisch rekenen op een basisplaats.

happie

• 6246 berichten
  • 426 stemmen

Janko is net als Dost een prima speler. Beide ontlopen elkaar op dit moment niet veel. Enkel zal Dost een betere voetballer zijn dan Janko op deze leeftijd.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Dost deed het uitstekend bij Heracles. Zet Dost bij Twente of Ajax neer en hij zal zich makkelijk aan het niveau gaan aanpassen. Gaat Ajax over 2 a 3 jaar weer veel geld mee verdienen.

Vervanger van Crouch of zo bij Tottenham.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Afgunst

Kerel, je bent echt soms ontzettend zielig zeg. Gedraag je eens naar je leeftijd ofzo.

Janko is gewoon een zwakke voetballer die maar 1 kwaliteit heeft; scoren. En dat deed hij buiten de laatste duels dit jaar niet overdreven veel voor een spits die de afmaker van topploeg Twente is.

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Ik herhaal:

otherfool schreef:

Waarom leg je het ook niet gewoon uit, want ik snap het echt niet. Neem de handschoen op en probeer eens wat logische zinnen achter elkaar te zetten. Kom op. Als het je lukt blijf ik weer weg

Dusss... wat was er afgunstig aan de opmerking van kos over Dost naar Ajax? Ik blijf het hele jaar weg als het je lukt, dat beloof ik.

jordandejong

• 4772 berichten
  • 1431 stemmen

Vitesse begint weer lekker . Moet geen probleem zijn voor Feyenoord om daar volgende week te winnen.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Kerel, je bent echt soms ontzettend zielig zeg. Gedraag je eens naar je leeftijd ofzo.

Janko is gewoon een zwakke voetballer die maar 1 kwaliteit heeft; scoren. En dat deed hij buiten de laatste duels dit jaar niet overdreven veel voor een spits die de afmaker van topploeg Twente is.

Ik heb de hele dag niet gereageerd in dit topic wat betreft de opmerking over afgunst. Maar Janko is toch echt geen zwakke voetballer. Eerste seizoenshelft was ie niet geweldig, maar heb ik iig toch best van hem genoten. Nu ziet ie er fitter uit en begint ie ook mee te verdedigen. Bovendien wint ie bijna elk duel dat ie aangaat. Behalve wanneer de scheids het weer affluit.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Wat heb je genoten van hem dan? Ik heb hem de hele 1e seizoenshelft buitenspel zien lopen. Soms scoorde hij, maar het was gewoon allemaal enorm karig. Na de winter is hij goed begonnen, maar dit aantal goals gaat hij natuurlijk niet volhouden. Zowel, dan neem ik mijn woorden terug. Heeft echt niks met afgunst te maken, want ik heb niet eens een hekel aan Twente. Vind hem echt erg beperkt, nog steeds.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

jordandejong schreef:

Moet geen probleem zijn voor Feyenoord om daar volgende week te winnen.

Inderdaad, eitje. Want Feyenoord heeft al hoevaak dit seizoen een uitwedstrijd in de competitie gewonnen? Oja...0. Zelfs niet bij de hekkensluiter...

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Janko is gewoon een zwakke voetballer die maar 1 kwaliteit heeft; scoren.

Precies de enige kwaliteit die een spits nodig heeft.

kos

• 46708 berichten
  • 8865 stemmen

Heb er lang niks over gezegd maar dat de Hamster zelfs het niveau van Schalke niet aan zou kunnen was zelfs voor mij een verrassing.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Precies de enige kwaliteit die een spits nodig heeft.

Als je hem alleen dat vraagt, dan wel. Maar ik denk dat je bij Twente ook meer moet kunnen. Aanspeelpunt zijn enzo? Kaatsen? Beetje wat NKufo was..

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.