• 15.943 nieuwsartikelen
  • 178.903 films
  • 12.262 series
  • 34.062 seizoenen
  • 648.969 acteurs
  • 199.232 gebruikers
  • 9.386.946 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Wolfswinkel dan?

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Het feit dat Ajax heel veel geld voor Suarez krijgt en het feit dat Ajax een groot talent als Dost wil zorgt bij hem voor afgunst. Aversie heeft hij ook, maar dat benoemde ik net even niet.

Afgunst blijft een vreemde woordkeuze. Ik denk overigens, ondanks de fikse prijs, dat PSV en Twente niet ongelukkig zijn met de verkoop van Suarez. En kos eigenlijk ook niet. Dus waarom afgunst?

Trouwens; als het Ajax-bestuur het gros van kos' aanbevelingen had opgevolgd had de club er nu denkelijk een stuk beter voor gestaan, terwijl een fan als jij gewoon zit te huppelen van geluk als Mido wordt gecontracteerd.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Wolfswinkel is net zo onhaalbaar als Luuk de Jong met de contracten van die jongens.

kos

• 46706 berichten
  • 8863 stemmen

Dank otherfool.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

otherfool schreef:

Als kos afgunstig zou zijn zou die net als jullie ook wel succes-supporter zijn geworden van Ajax of PSV ofzo. Waarom zou je afgunstig zijn van iets wat je zelf ook kunt bezitten?

Oja, hier wilde ik toch nog even wat op zeggen.

Kos is naast NEC voor Real Madrid. Als je het over gloryhunters hebt....

Als je ons successupporter wil noemen, wat is kossie dan wel niet? Kiest nota bene maar even de grootste, rijkste en succesvolste club aller tijden van de wereld uit als 2e club.

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Haha wat een kut transfer. Dat gaat problemen opleveren, dat voel je. Real heeft al een selectie vol met lastige ego's. Moet je vooral zon arrogante hork als Adebayor bij zetten. Die overigens al 2 jaar geen hol meer heeft gepresteerd.

Dus dit is afgunst?

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Dus dit is afgunst?

Heb nu eens de ballen om op mijn punt van Real Madrid net in te gaan.

En nee, dat was geen afgunst. Gewoon een mening over Adebayor. Met uitleg waarom ik hem niet bij Real vind passen btw.

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Ik moet zeggen dat het onderscheid afgunst/geen afgunst me nog niet echt duidelijk is...

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Ga eerst eens in op wat ik over kos en Real Madrid zei. Of is dat plots teveel gevraagd?

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Het ontgaat me wat ik daar over moet zeggen? Al heeft hij de posters van alle CL-winnaars op z'n kamer hangen (behalve die ene), in Nederland is-ie voor een kleine provincieclub. En als je dat bent weet je dat je nooit iets wint, dus stel je je daar op in en word je zeker niet afgunstig. Dat jij vol overtuiging hebt gekozen voor het glory-hunterschap vind ik ook helemaal niet erg hoor, dan moet je lekker zelf weten.

Anywho, ik meende dat het over afgunst ging... Kun je daar nu niet iets meer over vertellen?

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Haha, praat er maar weer overheen. Kos is naast NEC gewoon voor Madrid, de grootste, rijkste, succesvolste club ter wereld. Dus hij is de laatste die je geen gloryhunter hoeft te noemen. Anders had ie wel alleen NEC gekozen/

En verder ben ik wel duidelijk geweest over de afgunst.

kos

• 46706 berichten
  • 8863 stemmen

Als ik uit Compostela, Vigo, Alicante, Murcia oid zou komen of daar zou wonen had je gelijk gehad. Nu zit je gewoon dom te blaten natuurlijk.

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Nou, OK dan noem ik kos toch gewoon een gloryhunter (?), wat kan mij dat nou schelen.

Maar ik wil graag meer weten over afgunst. Kun je dat nog eens preciezer uitleggen? Bijvoorbeeld, als ik stel: Enoh kan niet voetballen. Is dat dan afgunstig van mij? Ik snap het nog niet helemaal.

stfuympos

• 13361 berichten
  • 731 stemmen

kos schreef:

Als ik uit Compostela, Vigo, Alicante, Murcia oid zou komen of daar zou wonen

Dan mag je niet voor Real zijn?

stfuympos

• 13361 berichten
  • 731 stemmen

otherfool schreef:

Nou, OK dan noem ik kos toch gewoon een gloryhunter (?), wat kan mij dat nou schelen.

Enoh kan niet voetballen. Is dat dan afgunstig van mij? Ik snap het nog niet helemaal.

Nee dan heb je gelijk, over Suarez of een Ruiz is het anders.(Maar dan nog mag je het vinden toch?).

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Knisper schreef:

(quote)
Maar Dost moet 6 miljoen kosten, he? Dat is nog meer dan el Hamdaoui, die toch wel twee niveau's beter is.

Heerenveen heeft hem voor +/- 3 miljoen gehaald, hij heeft bijna niet gespeeld. Zou niet weten op basis van wat hij 6 miljoen zou moeten kosten

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

otherfool schreef:

Maar ik wil graag meer weten over afgunst. Kun je dat nog eens preciezer uitleggen? Bijvoorbeeld, als ik stel: Enoh kan niet voetballen. Is dat dan afgunstig van mij? Ik snap het nog niet helemaal.

(we starten even een kos discussie )

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Leuke wedstrijd, Everton-Chelsea. Na de 1-0 was de 2-0 dikverdiend maar dat lelijke Chelsea scoort uit het niets 1-1. Hoop dat Everton toch nog wint. Anders een replay toch, bij FA Cup voetbal?

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

The Oceanic Six schreef:

dat lelijke Chelsea

Afgunst?

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Wordt tijd dat je het voetbaltopic maar weer gaat overslaan otherfool. Was een stuk aangenamer.

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Waarom leg je het ook niet gewoon uit, want ik snap het echt niet. Neem de handschoen op en probeer eens wat logische zinnen achter elkaar te zetten. Kom op. Als het je lukt blijf ik weer weg

25 september 2010

kos schreef:

En Dost vind ik idd niet veel.

22 oktober 2010

Jans lijkt het ook eindelijk door te hebben, Dost op de bank.

Van Wolfswinkel is een soort Drogba vergeleken bij Dost.

24 januari

Dat zou wel echt Feyenoord zijn, hebben ze eindelijk wat geld kopen ze zo'n mislukking als Dost.

en dan vandaag:

Ajax&Litmanen1 schreef:

het feit dat Ajax een groot talent als Dost wil zorgt bij hem voor afgunst.

Nou wie het snapt mag het zeggen

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Snap helemaal niet wat hij tegen Dost heeft. Prima speler die er sowieso 20 voor je inlegt elk seizoen. Zou hem graag bij Ajax zien. Keer een lang iemand erbij ipv al die smurfjes.

happie

• 6246 berichten
  • 426 stemmen

El Hamdaoui zit weer bij de selectie. Ook Tom Overtoom (voor het eerst) zit bij de selectie. Ben benieuwd wat ajax nu gaat halen. Wat is de status van het onderhandelen met Yildirim van Bursaspor? Hoop nog altijd op een wat grotere sterkere VM. De Zeeuw is dit seizoen niet sterk en Enoh blijft door de mand vallen. Levert één behoorlijke westrijd met drie matige tot slechte.

Insignificance

• 3220 berichten
  • 5589 stemmen

moviemafketel schreef:

Snap helemaal niet wat hij tegen Dost heeft. Prima speler die er sowieso 20 voor je inlegt elk seizoen. Zou hem graag bij Ajax zien. Keer een lang iemand erbij ipv al die smurfjes.

Maar jouw argumentatie stelt (tot nu toe) ook niet veel voor.

happie

• 6246 berichten
  • 426 stemmen

otherfool schreef:

Wolfswinkel dan?

Hij heeft 3 doelpunten meer gemaakt in veel meer minuten en daar zitten zeker 6 penalties bij. Dost maakte er 8 en dat zijn geen penalties. Dost is fysiek ook veel steviger dan van Wolfswinkel. In vergelijking met van Wolfswinkel staat Mertens nog steviger op zijn benen.

Wilfred Genee

• 1173 berichten
  • 669 stemmen

moviemafketel schreef:

Mits je hem goed gebruikt, veel voorzetten van Mounir hoeft hij sowieso niet te verwachten en Sulejmani gooit ook niet meteen alle ballen op Dost schat ik..

Meer lengte en body zie ik echter ook graag bij Ajax.

Maar ik zie die directie van Heerenveen alweer glunderen, die zien dat domme Ajax weer langskomen en willen verdomme een bankzitter slijten voor tegen de 6miljoen?

Je moet als Ajax maar eens echt duidelijk maken dat je niet meer strooit met geld, als je voor een wisselspeler van een slechtere club veel miljoenen neerlegt willen clubs de volgende keer voor hun basisspelers twee keer zo veel.

Ook al heb ik er graag een goed scorende spits bij denk ik toch niet dat als je Dost volgende week meteen in de spits gooit hij er deze seizoenshelft nog 10-15 inschiet.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Nee, dure aankopen bij Heerenveen moeten we maar niet meer doen. Aan de andere kant wordt hij die 6 miljoen wel waard. Waar ik alleen bang voor ben is dat als hij al na een half jaar ongelukkig is bij Heerenveen, hoe snel hij wel niet ongelukkig is in onze hoofdstad.

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

moviemafketel schreef:

Snap helemaal niet wat hij tegen Dost heeft.

Ik ook niet verder. Maar het is duidelijk dat het tegen Dost is en zeker niet 'afgunst' (benieuwd of we het ooit nog van A&L te weten komen, zal ik mijn adem maar niet inhouden?) tov Ajax.

happie

• 6246 berichten
  • 426 stemmen

moviemafketel schreef:

Nee, dure aankopen bij Heerenveen moeten we maar niet meer doen. Aan de andere kant wordt hij die 6 miljoen wel waard. Waar ik alleen bang voor ben is dat als hij al na een half jaar ongelukkig is bij Heerenveen, hoe snel hij wel niet ongelukkig is in onze hoofdstad.

Hij is ongelukkig bij heerenveen, omdat hij bijna niet meer speelt. Jans kiest voor Elm en Heerenveen wint gewoon zijn wedstrijden. Dat is, helaas voor de Dost, de pest voor hem. Een winnende trainer heeft immers altijd gelijk.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.