- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
jordandejong
-
- 4772 berichten
- 1431 stemmen
Inderdaad, eitje. Want Feyenoord heeft al hoevaak dit seizoen een uitwedstrijd in de competitie gewonnen?
Oja...0. Zelfs niet bij de hekkensluiter...
We zullen zien. Maar ik weet bijna zeker dat Feyenoord daar wint.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Trainer van Vites is idd de slechtste coach van de ED.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ik zeg van niet. Jullie scoren ongeveer bijna nooit een goal. Dan kan zelfs Vitesse jullie verslaan. En als het gebeurd, dan kan je nog niet zeggen dat het geen probleem zal zijn als je laatste uitoverwinning ergens vorig seizoen eens was.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Als je hem alleen dat vraagt, dan wel. Maar ik denk dat je bij Twente ook meer moet kunnen. Aanspeelpunt zijn enzo? Kaatsen? Beetje wat NKufo was..
Kaatsen kan hij wel. Vind hem positioneel ook best aardig. Net als zijn schot. Gewoon een goede spits voor het niveau van de Eredivisie. Maar dat zei ik een half jaar geleden al.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Ik zou er niet zo zeker van zijn. Feyenoord heeft het in iedere uitwedstrijd lastig. Ze voetballen meer tegen zichzelf dan tegen de tegenstander. Hopen dat Fer weer fit is tegen die tijd, want met Leerdam win je de oorlog niet.
Tegen Willem II had Feyenoord gewoon moeten winnen. Maar dat was meteen ook de enige uitwedstrijd. En tegen PSV had Feyenoord wel een kansje.
Wilfred Genee
-
- 1173 berichten
- 669 stemmen
We zullen zien. Maar ik weet bijna zeker dat Feyenoord daar wint.
Nu nog?
jordandejong
-
- 4772 berichten
- 1431 stemmen
Is het tegenwoordig verboden om nog wat vertrouwen in je club te hebben ofzo? Tuurlijk, Feyenoord heeft het in elke wedstrijd lastig, maar die doelpunten zullen toch moeten vallen, en een wedstrijd tegen Vitesse is daar perfect voor denk ik. Edit alhoewel ik zie dat het 2-1 voor Vitesse staat 
Wilfred Genee
-
- 1173 berichten
- 669 stemmen
Er wordt hier soms echt van alles en nog wat van een simpele post gemaakt zeg.
Het leek erop dat jij dacht met Feyenoord te kunnen winnen van Vitesse omdat ze weer eens hopeloos begonnen.
Na een verandering in de stand dacht ik dat je misschien je mening wel even wou herzien zeker gezien het feit dat Feyenoord nou ook niet iemand zijn wil kan opleggen..
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Heeft Ajax geen eigen jeugdspelers meer die in de voorhoede kunnen functioneren? Je kunt nu toch geen vervanger vinden die ongeveer dezelfde kwaliteiten heeft als Suarez in de eredivisie. Daarbij heeft Ajax El Hamdaoui, Sulejmani, Özbiliz & Ebecilio nog. Ik zou daar mijn tijd in steken. Het merendeel heeft meer potentie dan Drost of Janko.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Heb zo'n voorgevoel dat PSV vanavond met 0-5 verliest van Willem II 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Vitesse 2-1 voor. Mocht Feyenoord morgen verliezen (wat niet raar is bij Twente uit), en volgende week ook van Vitesse dan staan ze 15e, op 4 (!) punten van Vitesse. Met een beetje pech stuift Excelsior daar ook nog overheen. Spannende weken voor Feyenoord.
Wilfred Genee
-
- 1173 berichten
- 669 stemmen
Vitesse 2-1 voor. Mocht Feyenoord morgen verliezen (wat niet raar is bij Twente uit), en volgende week ook van Vitesse dan staan ze 15e, op 4 (!) punten van Vitesse. Met een beetje pech stuift Excelsior daar ook nog overheen. Spannende weken voor Feyenoord.
3-1 geloof ik nu.
Bekijk de wedstrijd niet verder maar als ze Roda er op weten te leggen volgt Feyenoord in principe makkelijk.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Als je hem alleen dat vraagt, dan wel. Maar ik denk dat je bij Twente ook meer moet kunnen. Aanspeelpunt zijn enzo? Kaatsen? Beetje wat NKufo was..
Janko vind ik ongeveer 3x beter dan die luie wammes die ze vorig seizoen in de spits hadden. Nkufo was ook geen aanspeelpunt, zn laatste seizoen tenminste niet meer.
Wilfred Genee
-
- 1173 berichten
- 669 stemmen
Heeft Ajax geen eigen jeugdspelers meer die in de voorhoede kunnen functioneren? Je kunt nu toch geen vervanger vinden die ongeveer dezelfde kwaliteiten heeft als Suarez in de eredivisie. Daarbij heeft Ajax El Hamdaoui, Sulejmani, Özbiliz & Ebecilio nog. Ik zou daar mijn tijd in steken. Het merendeel heeft meer potentie dan Drost of Janko.
Het is dat ze meer op zoek zijn naar een bepaald type spits en niet per se alleen kijken naar de huidige jeugdspelers.
Spits die het in principe had moeten maken was nu Castillion maar die is/was zwaar geblesseerd maar de Boer houdt hem nog in de gaten. Heeft met een kleine 1 meter 90 ook aardig wat lengte.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Inmaakje, Vites inmiddels op 4-1.
Haha 5-1 
Wilfred Genee
-
- 1173 berichten
- 669 stemmen
Feyenoord brengt ze volgende week wel weer met beide benen terug op de grond 
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Janko vind ik ongeveer 3x beter dan die luie wammes die ze vorig seizoen in de spits hadden. Nkufo was ook geen aanspeelpunt, zn laatste seizoen tenminste niet meer.
Nkufo is natuurlijk een held. En ook al werd hij minder in het veld, hij was gewoon onwijs belangrijk voor de groep. Bovendien heeft ie toch nog iets van 12 of 14 keer gescoord en een aantal assist gegeven, dus zo slecht was ie nu ook weer niet. Dan denk ik vooral aan de 1-1 bij PSV uit.
Janko staat dit jaar volgens mij ook al op iets van 5 assists en hij wint bijna elk kopduel dat ie aangaat. Tegen Bremen keek iedereen alleen naar die 2 kansen die ie miste, maar hij deed vooral veel goed vond ik. De 2e wedstrijd vond ik hem zelfs 1 van de beteren op het veld.
jordandejong
-
- 4772 berichten
- 1431 stemmen
How is. Die nieuwelingen van Vitesse doen het goed. Sigthorsson heeft trouwens al snel in de wedstrijd een hattrick.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
5-1 AZ mijn clubje weet weer eens wat winnen is,5de plek inzicht.
Sigthorsson 4 goals gemaakt en een officiele hattrick 
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Jaaaaaaaaaa Biemans 
Volhouden Willem 2 !!! (Maar ben er bang voor
)
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Organisatorische puinhoop bij WK-gastheer Qatar
29/01/2011 20:36
Wereldvoetbalbond FIFA wees het WK in 2022 toe aan Qatar. Of het toernooi daarmee in veilige handen is, lijkt de vraag. Tijdens de Azië Cup, dat de afgelopen weken plaatshad in het oliestaatje, rammelde de organisatie aan alle kanten.
De grootste problemen ontstonden tijdens de finale tussen Australië en Japan, dat de eindstrijd in Doha na verlenging met 1-0 won. Terwijl het duel al lang en breed bezig was, stonden ongeveer tienduizend mensen met een geldig plaatsbewijs voor het reeds volgepakte Al Khalifa Stadium. Mede doordat er een grote politiemacht op de been was, bleven de teleurgestelde fans buiten het stadion rustig.
Het is nog niet volledig duidelijk waarom zoveel mensen de finale niet bij konden wonen, maar volgens diverse verslaggevers had de organisatie mensen binnen gelaten die niet in het bezit waren van een kaartje. Aan de verbouwereerde mensen - met een ticket - die niet naar binnen mochten, werd verteld dat ze eerder hadden moeten komen.
jordandejong
-
- 4772 berichten
- 1431 stemmen
5 doelpunten Sigthorsson
. De nieuwe basisspits van AZ lijkt me. F*ck Pelle en Jonathas.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Hehe, nog steeds overtuigd? 5-1 
Morgen wint Twente met 4-0 ofzo...dan wordt Vitesse uit nog een hels karwei.
Oja, PSV 0-1 achter tegen Willem II 
Je weet niet wat je ziet, haha. PSV speelt ook belabberd als je kijkt wie de tegenstander is. Volhouwuuuh Tilburg!
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Eén doelpuntje van PSV en dit wordt gewoon nog 4-1 ofzo, ondanks dat de Tilburgers nog niet echt in de problemen zijn geweest.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Jammer, meteen na de rust al de 1-1. Uiteraard wint PSV dit wel, dat dacht ik bij 0-1 al, maar daarom is het niet minder grappig. PSV is dit seizoen heus nog wel te kloppen.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Wat een cheap ass rode kaart voor Willem II zeg. Belachelijk.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Inderdaad, erg overdreven. Vrije trap was voldoende geweest.
We zitten in de 85e minuut. Kom op Willem II, stunten! Zou wel erg zuur zijn als PSV dit toch nog wint, maar het zou me natuurlijk niks verbazen.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Wat is Wiedemijer aan het doen? Dit is ook totaal geen rood 
Dit soort overtredingen zie je 34x in een wedstrijd.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Wat een schofterige arbitrage zeg. Als Willem II dit nu verliest, dan is dit dankzij die shit scheids. Schande, dikke schande!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.