• 15.943 nieuwsartikelen
  • 178.903 films
  • 12.262 series
  • 34.062 seizoenen
  • 648.969 acteurs
  • 199.232 gebruikers
  • 9.386.946 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

The Almighty schreef:

Jammer, we hadden hem goed kunnen gebruiken. Ze zeggen wel dat het voor 26,5 miljoen is maar er zullen denk ik bepaalde dingen (bv. dat Liverpool de cl haalt) moeten gebeuren, voordat het bedrag oploopt tot 26,5 miljoen. Aangezien Liverpool het Feyenoord van Nederland is geworden, zie ik het somber in. Overigens vind ik het ook raar dat Suarez naar Liverpool gaat. Hij heeft altijd gezegd dat hij naar een Europese topclub zou gaan, als hij zou vertrekken bij Ajax. Liverpool is alles behalve een Europese topclub de afgelopen tijd. Als hij had gewacht tot de zomer, had hij wel een aanbieding van een echte Europese topclub gehad.

Als Liverpool het Feyenoord van de Premiere league was zouden ze geen 25 mjn kunnen uitgeven......

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Reinbo schreef:

25 mjn? Dan is Liverpoolwel erg wanhopig. Heeft Ajax een werelddeal aan op financieel vlak. CL aspiratie kunnen daarentegen weer in de ijskast.

Goed gedaan van Ajax.

Poot stijf houden; resultaat: de duurst verkochte buitenlander ooit vanuit de Eredivisie.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

The Almighty schreef:

Jammer, we hadden hem goed kunnen gebruiken. Ze zeggen wel dat het voor 26,5 miljoen is maar er zullen denk ik bepaalde dingen (bv. dat Liverpool de cl haalt) moeten gebeuren, voordat het bedrag oploopt tot 26,5 miljoen. Aangezien Liverpool het Feyenoord van Nederland is geworden, zie ik het somber in. Overigens vind ik het ook raar dat Suarez naar Liverpool gaat. Hij heeft altijd gezegd dat hij naar een Europese topclub zou gaan, als hij zou vertrekken bij Ajax. Liverpool is alles behalve een Europese topclub de afgelopen tijd. Als hij had gewacht tot de zomer, had hij wel een aanbieding van een echte Europese topclub gehad.

Als Liverpool het Feyenoord van de Premiere league was zouden ze geen 25 mjn kunnen uitgeven...... En Liverpool gen echte Europese topclub? Groter dan Liverpool zijn ze er nauwelijks, daar verandert een ramp seizoen niks aan.

Lord Flashheart

• 6454 berichten
  • 2375 stemmen

kos schreef:

Luis .

Europa .

Kampioenschap .

Politiek gezien zitten we niet op één lijn, maar als het over voetbal gaat ben ik het volledig met kos eens. Helemaal niets in Amsterdam, helemaal niets, helemaal niets, helemaal niets in Amsterdam!

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Bedankt, grote held! Bedankt voor je inzet, mentaliteit, passie, assists, doelpunten en alles wat je voor Ajax hebt gegeven. Je zal niet vergeten worden als Ajacied.

(afbeelding)

Oja, willen de mensen die me een tijd terug uit zaten te lachen toen ik stellig beweerde dat Suarez zeker wel 25 miljoen nog waard is mij wat digitale veren in mijn reet stoppen?

Financieel natuurlijk wel een megadeal voor Ajax. Paar miljoen besteden in een korte termijn oplossing en verder met het restant je sportieve toekomst verbeteren. Ajax blijft ieder geval wereldniveau op het gebied van spelers verkopen, hehe.

Titel zal nu nog lastiger worden dan dat ie al was. Maargoed, nooit opgeven natuurlijk.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Lord Flashheart schreef:

(quote)

Politiek gezien zitten we niet op één lijn, maar als het over voetbal gaat ben ik het volledig met kos eens. Helemaal niets in Amsterdam, helemaal niets, helemaal niets, helemaal niets in Amsterdam!

Ook zonder Suarez heeft Ajax een aardige ploeg. Goede spits erbij die de ballen er wel in schiet en je wint gewoon het meerendeel van de duels weer. Dat schortte er wel aan de laatste periode toen Suarez en El Hamdaoui niet speelden. Een afmaker.

Verder, weer een financieel geweldige deal voor Ajax

Waar PSV voor hun ster 3 miljoen kreeg en waar Feyenoord al hun talenten ongeveer gratis de deur uit laat lopen, daar vangt Ajax weer eens 25+ miljoen

filmliefhebber92

• 1196 berichten
  • 2578 stemmen

The Oceanic Six schreef:

mij wat digitale veren in mijn reet stoppen?

Je moet het maar lekker vinden iets in je reet te stoppen.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Lasse Nilsson misschien naar Feyenoord.

Feyenoord wordt er niet slechter op t.o.v. Castaignos, kwalitatief op dit moment. Voor de toekomst heb je er natuurlijk heel weinig aan.

Haha, Nilsson. Heeft jullie club echt helemaal geen zelfrespect meer?

Die gast zit bij Vitesse niet eens meer in de wedstrijdselecties

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

filmliefhebber92 schreef:

(quote)

Je moet het maar lekker vinden iets in je reet te stoppen.

Het blijft grappig, mensen met een beperkt zicht om een bericht even goed te interpreteren. Wat snapte je niet aan het woord ''digitaal'' voor dat?

kos

• 46706 berichten
  • 8863 stemmen

Wat is er nou zo'n geweldige deal van Ajax dan . Die 25 miljoen is ie ook zeker waard.

Babel of Drenthe, dat waren pas goede deals. Hier schiet je weinig mee op.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

Wat is er nou zo'n geweldige deal van Ajax dan . Die 25 miljoen is ie ook zeker waard.

Babel of Drenthe, dat waren pas goede deals. Hier schiet je weinig mee op.

Met jou over Ajax praten heeft toch geen zin. In een tijd van zware economische recessie is het erg knap als een club uit Nederland een Eredivisiespeler verkoopt voor 26,5 miljoen euro. Sterker, er wordt in heel Europa bijna geen speler meer voor zon bedrag verkocht de laatste periode. Financieel een geweldige deal, al denk ik dat hij afgelopen zomer nog meer waard was geweest.

Gewoon een fantastische deal. Ik las dat hij achter V Nistelrooij, Huntelaar en nog 1 (Sneijder of Overmars geloof ik) de 4e duurste aankoop aller tijden uit de Eredivisie was.

Ik proef weer afgunst bij kosje als het weer over Ajax gaat

kos

• 46706 berichten
  • 8863 stemmen

Hij is ook 1 van de beste spelers die uit de Eredivisie vertrekt van de afgelopen jaren dus nogal logisch dat ie in zo'n rijtje staat.

Het lijkt mij gewoon een marktconforme prijs, niks meer niks minder en je koopt er zeker niet zo'n speler voor terug.

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Beetje boven marktconform gezien de transfermarkt (Liverpool is wanhopig), maar Suarezje is natuurlijk zeker 20 miljoen waard. Ik denk dat ze er een miljoentje of 4 extra uitgepeurd hebben, niet verkeerd. Krijgt Grunn nog wat?

Nou afwachten welke Luque's en Ursaizen nu weer deze kant opkomen...

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Otherfool ook plots weer terug in het voetbaltopic?

Ja, belangrijk is wel dat nieuwe aankopen wel weer eens wat gaan toevoegen. Kans is heel groot dat Ajax morgen Bas Dost vast legt. Geen wereldniveau, wel een talent met potentie om door te groeien. Kan ik wel mee leven. Als maar niet zon Gudjohnsen gehaald wordt.

En Groningen krijgt niks meen ik. Die hebben toen al een goed transferbedrag van 9 miljoen gekregen. Zonder clausules als ik het toen goed las.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

in mijn reet stoppen?

Wat je in je eigen tijd doet moet jij weten maar val ons er niet mee lastig .

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Voor Suarezje steek ik mijn neus uiteraard even om het hoekje. Ik zat in het door mij zo verfoeide stadion toen-ie (als onbekende rommelaar, nog 16 keer per helft schwalbend) achter z'n standbeen langs een assist op Nevland gaf. Het is gewoon een heerlijke speler, die node gemist zal worden. Zonder Suarezje en Afellay kunnen we de Eredivisie overigens wel meteen officieel opdoeken. Alle krenten zijn er nu wel zo'n beetje uit.

Ja, deze wedstrijd: Voetbal International - Groningen klopt Willem II, Suárez tovert - vi.nl

En natuurlijk de legendarische Groningen - Vitesse. Ja, goed ventje.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Irritant zeg, al die selectieve lezers hiero

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

otherfool schreef:

Voor Suarezje steek ik mijn neus uiteraard even om het hoekje. Ik zat in het door mij zo verfoeide stadion toen-ie achter z'n standbeen om een assist op Nevland gaf. Het is gewoon een heerlijke speler, die node gemist zal worden. Zonder Suarezje en Afellay kunnen we de Eredivisie overigens wel meteen officieel opdoeken. Alle krenten zijn er nu wel zo'n beetje uit.

Valt wel weer mee. Ruiz is nu wel officieel de beste speler.

Maar oa met Eriksen, Sulejmani, Toivonen, Mertens, Dost, Janssen en Johnny van de Burgerking (grapje ) heb je best nog wel een paar hele aantrekkelijke voetballers rondlopen.

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Valt wel weer mee. Ruiz is nu wel officieel de beste speler.

Maar oa met Eriksen, Sulejmani, Toivonen, Mertens, Dost, Janssen en Johnny van de Burgerking (grapje ) heb je best nog wel een paar hele aantrekkelijke voetballers rondlopen.

Ik vind het maar een treurig lijstje. En niet alleen de laatste.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Ik vind het maar een treurig lijstje. En niet alleen de laatste.

Daarom. Gewoon nooit meer naar de Eredivisie kijken. Scheelt je irritatie en frustratie.

Al blijft het wel jammer dat we in deze winter met Afellay en Suarez 2 echte smaakmakers kwijtgeraakt zijn.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Als Rutten even ballen toont hebben we er over een paar jaar Labyad bij. Ook Eriksen heeft enorm veel potentie. Kunnen nog wel eens geweldige smaakmakers worden.

kos

• 46706 berichten
  • 8863 stemmen

Dost . Dat zou de beste grap ooit zijn.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Oja, willen de mensen die me een tijd terug uit zaten te lachen toen ik stellig beweerde dat Suarez zeker wel 25 miljoen nog waard is mij wat digitale veren in mijn reet stoppen?

Ik geloof niet dat er iemand was die zei dat Suarez geen 25 miljoen waard was. Of dat het geen mogelijkheid zou zijn dat hij voor dit bedrag verkocht zou worden.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Die gast zit bij Vitesse niet eens meer in de wedstrijdselecties

Dat zal wel aan de trainer liggen.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Overigens: mensen die Liverpool een saaie club vinden.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Overigens: mensen die Liverpool een saaie club vinden.

Ik vind er ook niet veel aan hoor. Ik vraag me ook waarom veel Feyenoorders er wat mee hebben. Wel mooie supportersschare, dat wel.

(afbeelding)

(afbeelding)

. De fijnste Britse modellen die Reds fans zijn. Liverpool moet wel iets goed doen dan.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Alleen vanwege deze 4 ballen is Liverpool al niet saai.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Veel Feyenoorders vereenzelvigen zich met Liverpool fans. Kan daar totaal niet bij. Op Kuyt na zie ik niets wat de twee clubs verbindt.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Zijn toch beide arbeidersclubs uit een havenstad met een geweldige aanhang.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Newcastle, Everton, Plymouth, Hull City, Southampton, om er maar wat op te noemen hebben/zijn dat ook. Ze kunnen You'll never walk alone aardig meebrullen maar de aanhang zijn dan ook niet fanatieker dan deze clubs.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.