- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik mag hopen dat ie dat niet doet. Dat kan echt niet hoor.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Als Maldini zoiets doet, weet ik zeker dat clubliefde verdwenen is uit het voetbal. 
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Ik denk (en hoop) dat Suarez wel vertrekt voor ruim 20 miljoen vandaag.
happie
-
- 6246 berichten
- 426 stemmen
Nou, toevallig dat je zijn naam even noemt, want Fabregas was inderdaad wel gesignaleerd aan de Langeleegte, als opvolger van Qays Shayesteh.
Ik ben benieuwd wat daar van gaat komen, maar dat er een vervanger moet komen voor Qays Shayesteh lijkt me duidelijk, willen ze nog meedoen voor de prijzen althans.
Ik hoorde ook, dat Fabregas zeer gecharmeerd was van het nachtleven in Veendam. Hij kan ook niet wachten om samen te spelen met Kolder, de Leeuw en Cruz Vicente.
happie
-
- 6246 berichten
- 426 stemmen
Als Maldini zoiets doet, weet ik zeker dat clubliefde verdwenen is uit het voetbal.
Ik ga er vanuit dat hij het niet doet. Er staat dat het de wens is van Leonardo. Dus is er eigenlijk totaal geen sprake van.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Nou, ik las het een paar week geleden ook al. Wat meespeelt is dat Maldini in zijn laatste wedstrijd dus werd uitgefloten door de supporters van AC.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Ja, dat was omdat hij veels te vroeg stopte met voetballen.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
28/01/2011 13:45
Het schandaal rond de seksistische commentatoren Andy Gray en Richard Keys heeft een opmerkelijke wending gekregen. De twee werden ontslagen door hun werkgever Sky Sports nadat ze assistent-scheidsrechter Sian Massey met vrouwonvriendelijke opmerkingen belachelijk hadden gemaakt.
Voorafgaand aan het duel Wolverhampton Wanderers - Liverpool van zaterdag (0-3) maakten de twee de vrouwelijke grensrechter Massey (foto) belachelijk.
Keys: 'Iemand zou haar beter de buitenspelregel moeten uitleggen.'
Gray: 'Inderdaad, ongelofelijk, een vrouwelijke grensrechter... Vrouwen begrijpen de buitenspelregel niet. Waarom denk je dat ze het linesmen noemen?'
Het gesprek was niet te horen op tv, maar werd wel opgenomen. Sky besloot, na een periode van bezinning, Gray te ontslaan. Keys hield de eer aan zichzelf en stapte op.
De twee hoeven echter niet te wanhopen. Er is immers al weer een nieuwe werkgever geïnteresseerd. De Arabische tv-zender Al Jazeera neemt het niet zo nauw met de vrouwvriendelijke regels en zien de twee als ideale commentatoren bij het Engelse voetbal dat op de zender wordt uitgezonden.
http://www.vi.nl/Nieuws-item/194305/Lionel-Messi-op-schema-voor-ongekend-clubrecord.htm wat een fenomeen 
Dat nieuws van Maldini is overigens al een maand oud en volgens mij heeft hij het niet gedaan.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
http://www.vi.nl/Nieuws-item/194305/Lionel-Messi-op-schema-voor-ongekend-clubrecord.htm 
Dat nieuws van Maldini is overigens al een maand oud en volgens mij heeft hij het niet gedaan.
Haha, tsja (conversatieve) Moslims nemen het inderdaad niet zo nauw met vrouwvriendelijkheid.
happie
-
- 6246 berichten
- 426 stemmen
Ja, dat was omdat hij veels te vroeg stopte met voetballen.
Echt waar?
Dan nog zou ik het niet doen, als ik hem was. Maar netjes is het niet.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Haha, nee joh. Hij was al tegen de 50 onderhand!
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Hij streek nog teveel geld op voor een oue van 40 jaar, volgens de fans.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Dat is toch van de zotte? Op iemand gaan zeiken die je club altijd trouw is gebleven. Maldini had de clubs voor het uitzoeken. Geweldenaar. 
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Ja man, vind ik ook hoor. Prachtige speler, eind jaren 90 vond ik hem zelfs de beste voetballer ter wereld. Mooie ogen ook. Dit terzijde.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Mooie ogen ook. Dit terzijde.

happie
-
- 6246 berichten
- 426 stemmen
Iemand met zijn staat van dienst verdiend toch niet teveel. Zulke clubmannen als hem bestaan helaas niet meer. Totti in ieder geval.
happie
-
- 6246 berichten
- 426 stemmen
Vrijdag, 28 januari 2011 om 16:22De selectie van Vitesse gaat de knop omzetten. De Arnhemmers kwamen dramatisch uit de winterstop, waar juist verwacht werd dat de weg omhoog zou worden bewandeld. Daags na de nederlaag tegen Willem II spraken enkele bepalende spelers met coach Albert Ferrer. “We hebben aangegeven wat hij anders zou kunnen doen”, verklapt doelman Eloy Room aan Omroep Gelderland.
De goalie legt uit waar hem de schoen wrong. “Nu is het soms verwarrend en onduidelijk wie speelt. Terwijl duidelijkheid juist rust brengt.” Ook gingen de spelers onderling met elkaar in conclaaf. “De irritaties moeten er uit. Nu zijn het groepjes terwijl het één team moet worden. We moeten ook mentaal sterker worden. Maar we hebben heel direct en duidelijk veel zaken uitgesproken.”
“Je moet ook met kritiek kunnen omgaan”, vervolgt de geboren Nijmegenaar. “Hier kunnen we nu hopelijk verder mee. Over de trainingen hebben we ook gesproken. Die zijn top en dat vindt iedereen ook. Er moet nu wat gebeuren. We kunnen wel zeggen dat de punten vanzelf gaan komen, maar het gebeurt nog steeds niet.”
Spelers die een trainer vertellen wat hij moet veranderen.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Ian Holloway heeft een ontslagverzoek neergelegd bij de leiding van Premier League-club Blackpool. Aanleiding voor het verzoek is de boete die de Engelse voetbalbond (FA) zijn werkgever heeft opgelegd.
Afgelopen november speelde Blackpool in competitieverband tegen Aston Villa. Voor die wedstrijd voerde Holloway tien wijzigingen door in vergelijking met de wedstrijd die enkele dagen eerder werd afgewerkt. Volgens de FA voldoet de manager daarmee niet aan de eis om het sterkst mogelijke team op te stellen. Voor de voetbalbond aanleiding om Blackpool een boete van 25.000 pond op te leggen.
Holloway maakte eerder al kenbaar zijn ontslag in te dienen indien een sanctie zou volgen. De manager blijft bij dat standpunt. "Het is nu aan hem (voorzitter Karl Oyston, red.) om te bepalen of hij het accepteert", stelt Holloway in de Blackpool Gazette. "Ik zal zijn ontslag absoluut niet accepteren", countert de preses.
"Het zou absoluut belachelijk zijn wanneer Ian zich gedwongen voelt om af te treden vanwege een onrechtvaardige beslissing", gaat Oyston verder. "Hij moet blijven doen waar hij goed in is."
Wat is dat voor onzin in Engeland? Clubs als Chelsea, Man utd, Arsenal spelen toch ook vaak met een B-elftal?
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Suarez weg: 26.5 miljoen!
http://www.ajax.nl/Nieuws/Nieuwsarchief/Nieuws-artikel/Suarez-verruilt-Ajax-voor-Liverpool.htm
Ajax en Liverpool hebben overeenstemming bereikt over de transfer van Luis Suarez. De overgang naar de Engelse club is per direct. Met de overgang is een totaalbedrag gemoeid van maximaal EUR 26,5 miljoen. De Uruguayaanse international stond nog tot en met 30 juni 2013 onder contract bij Ajax.
Suarez werd op 24 januari 1987 geboren in Salto, Uruguay. In de zomer van 2007 kwam hij over van FC Groningen, daarvoor speelde hij voor Nacional. Hij maakte zijn debuut in Amsterdam op 15 augustus 2007 in de wedstrijd Ajax - Slavia Praag (0-1). De aanvaller speelde in totaal 159 officiële wedstrijden voor Ajax, hij scoorde daarin 111 doelpunten.
Luis Suarez won met Ajax twee keer de KNVB Beker (2007 en 2010) en één keer de Johan Cruijffschaal (2007).
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Vreemd inderdaad. Er is nog een club die hierdoor laatst een sanctie kreeg. Volgens mij Wolverhampton. Gaat nergens over natuurlijk.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Ajax heeft dat toch mooi geflikt. 11 Miljoen extra puur en alleen omdat ze voet bij stuk hielden. Maar mijn ajaxhart huilt..... 
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Wat is dat voor onzin in Engeland? Clubs als Chelsea, Man utd, Arsenal spelen toch ook vaak met een B-elftal?
Dit is inderdaad vreemd. Er zijn wel meer managers die B-spelers opstellen als er niks meer op het spel staat, moeten ze die regel wel consequent toepassen.
Wilfred Genee
-
- 1173 berichten
- 669 stemmen
Pff, maximaal 26,5. Ik ben meer geïnteresseerd in het echte bedrag en wat er allemaal moet gebeuren om die prijs op te laten lopen.
Ook al zie je het aankomen is het echt zuur als zo een speler je club verlaat.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Toch nog prima gedaan dan ja. Wel een goede club voor hem, en een erg fijne supportersschare. Kan wel eens een publiekslieveling worden. De verhalen rond Torres worden ook hardnekkiger.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
En nu snel Dost halen. (+Beerens)
Niks halen. Als El Ham zijn vorm weet te vinden is er geen betere spits te vinden voor een laag bedrag. Topscorer van de Eredivisie voor zijn blessure, need i say more?
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Jammer, we hadden hem goed kunnen gebruiken. Ze zeggen wel dat het voor 26,5 miljoen is maar er zullen denk ik bepaalde dingen (bv. dat Liverpool de cl haalt) moeten gebeuren, voordat het bedrag oploopt tot 26,5 miljoen. Aangezien Liverpool het Feyenoord van Nederland is geworden, zie ik het somber in. Overigens vind ik het ook raar dat Suarez naar Liverpool gaat. Hij heeft altijd gezegd dat hij naar een Europese topclub zou gaan, als hij zou vertrekken bij Ajax. Liverpool is alles behalve een Europese topclub de afgelopen tijd. Als hij had gewacht tot de zomer, had hij wel een aanbieding van een echte Europese topclub gehad.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.