- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Blijkbaar mag Ajax de beker weer hebben, want ik vertrouw die loting voor geen meter. Ajax heeft alleen maar makkelijke tegenstanders gehad, zoals bijna ieder jaar. Maar ach, het blijft een troostprijs.
En Ajacieden altijd voor calimero uitmaken
Dit is ok een calimero opmerking 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ik vind het altijd verbijsterend dat supporters denken dat ze iets kunnen eisen van de clubleiding.
Waarom niet? Het is eigenlijk een beetje als een volk dat in opstand komt tegen de regering. Mag dat ook niet volgens jou dan? Als een directie er een potje van maakt bij een club, dan hebben supporters alle recht om zich te laten horen en dingen te eisen. Supporters zijn toch de levensader van de club. Waarom denk je dat Feyenoord tegenwoordig nog zo groot is? Door prestaties of door de enorme aanhang?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik vind het altijd verbijsterend dat supporters denken dat ze iets kunnen eisen van de clubleiding.
Tuurlijk. Waarom niet. WIJ zijn Feyenoord, hun zijn maar passanten.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Ik vind zelfs dat clubs in dit soort situatues hoor en wederhoor moeten toepassen naar hun trouwe supportersaanhang, het zijn niet alleen het dagelijks bestuur en de staf / spelers zelf die een club groot maken en houden, maar zoals A&L al terecht aangeeft, ook de supporters.
Moet je eens voorstellen wat er zou gebeuren als alle supporters voortaan besluiten thuis te blijven bij bijv. Ajax & Feyenoord en de wedstrijden via tv te volgen, ik denk niet dat beide clubs daar vrolijk van worden.
En dan nog een punt, een deel van de salarissen komt voort uit het supportersgeld en eigenlijk verwacht ik dan ook dat de selectie altijd 100% geeft, los daarvan behoor je dat natuurlijk al automatisch te doen, omdat, als het goed is, je van je sport houdt.
Knisper
-
- 13041 berichten
- 1279 stemmen
Waarom niet? Het is eigenlijk een beetje als een volk dat in opstand komt tegen de regering. Mag dat ook niet volgens jou dan? Als een directie er een potje van maakt bij een club, dan hebben supporters alle recht om zich te laten horen en dingen te eisen. Supporters zijn toch de levensader van de club. Waarom denk je dat Feyenoord tegenwoordig nog zo groot is? Door prestaties of door de enorme aanhang?
En wie zijn de supporters om te kunnen beoordelen of Gudde of Jacobs hun werk goed doen? Hebben die echt een goed overzicht van wat de directie de hele dag doet?
Big-T
-
- 556 berichten
- 395 stemmen
Dat vind ik ook, de supporters hebben geen inzicht in wat de directie uitvoert, en daarom vind ik ook dat je over hun niet mag oordelen. Echter de club is in handen van de supporters en aan het eind van de dag vind ik dat wij mogen bepalen wie er blijven en wie er vertrekken.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
En wie zijn de supporters om te kunnen beoordelen of Gudde of Jacobs hun werk goed doen? Hebben die echt een goed overzicht van wat de directie de hele dag doet?
Dat zouden ze normaliter wel moeten hebben, aangezien "bedrijven" transparant te werk moeten gaan.
Aan het eind van de dag worden bestuurslieden afgerekend op hun vermogen om het "bedrijf" gezond te houden, hierin hebben Gudde & Jacobs schromelijk gefaald. Uiteraard (zoals in mijn onderstaande post) mag en moet je ook 100% inzet van de spelers / staf verwachten.
Verder verwijs ik je naar mijn onderstaande post
.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Om te concluderen dat Jacobs niet goed functioneert hoef je niet intern mee te lopen hoor.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Om te concluderen dat Jacobs niet goed functioneert hoef je niet intern mee te lopen hoor.

The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Inderdaad, en omdat er niet gestemd kan worden moet je je als supporter op een andere manier laten horen zodat je mening wel belangrijk wordt.
Ik denk dat een hoop directieleden wel ingeschat kunnen worden. Iedereen ziet dat Gudde geen boegbeeld van de club is, dat Jacobs financieel een zootje gecreeerd heeft en dat Been en Beenhakker tegenvallend werk hebben geleverd.
Zoals men bij Ajax ook ziet dat Slop een waardeloos financieel directeur is en dat vorige AD John Jaakke absoluut niet bij Ajax hoorde.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Nou, wordt nog een spannend weekendje. Het schijnt volgens Italiaanse media dat Inter Matavz wil hebben (en Castaignos dan??) en ook Magath wil hem hebben bij Schalke. Granqvist staat in de belangstelling van Parma.
Spannend hur!
happie
-
- 6246 berichten
- 426 stemmen
Ben maar een keer voor de Tukkers in die andere pot. Ajax vs. Twente is een bekerfinale waardig. -
Of omdat Utrecht een beetje de angstgegner is geworden dit seizoen voor Ajax. 
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Ps: Ik zie nu pas dat je ook Zeeuw bent van origine NW
.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Of omdat Utrecht een beetje de angstgegner is geworden dit seizoen voor Ajax.
Nou, ik had liever Ajax-Utrecht als halve finale gehad dan Ajax-RKC. Zo'n affiche is echt om te huilen. Ajax moet voor niemand bang zijn. Als je 2x verliest van Utrecht, dan versla je ze gewoon die 3e keer wel 
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
.
Van origine komt hij heel ergens anders vandaan. In zijn hart dan. 
Adios.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Nou, wordt nog een spannend weekendje. Het schijnt volgens Italiaanse media dat Inter Matavz wil hebben (en Castaignos dan??) en ook Magath wil hem hebben bij Schalke. Granqvist staat in de belangstelling van Parma.
Spannend hur!
Ik lees dat Feyenoord bestuursleden nu in Milaan zijn om de Castagnois transfer af te ronden, dus dan is Matavz daar niet nodig.
happie
-
- 6246 berichten
- 426 stemmen
Spannend hur!
Heeft Veendam zich nog geroerd op de transfermarkt of gaan ze nog een klapper maken?
happie
-
- 6246 berichten
- 426 stemmen
Nou, ik had liever Ajax-Utrecht als halve finale gehad dan Ajax-RKC. Zo'n affiche is echt om te huilen. Ajax moet voor niemand bang zijn. Als je 2x verliest van Utrecht, dan versla je ze gewoon die 3e keer wel
Die derde keer zou wel mooi wezen, als dat uitgerekend in de finale is.
Alleen daarom al, hoop ik toch wel op de finale tegen Utrecht. RKC is inderdaad een waardeloos affiche. RKC speelde ook tegen Almere City, Cambuur, Achilles (wns) en Noordwijk. Met Cambuur als meest aansprekende naam uit het rijtje.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Doe mij maar dan een bekerfinale tegen Utrecht waarbij we weer in blessuretijd in ruime buitenspelpositie de gelijkmaker maken 
Effe Wamberto weer bellen!
Vanaf 1 minuut 
Herhaling in 3.27 minuut.
Was echt zo fantastisch, juist van dat Utrecht zo winnen hehe. Dan voel ik geen medelijden of gevoel van onrecht 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
.
Een mede zeeuw. Fijn
. Waar vandaan trouwens? Een lotgenoot en supportergenoot is altijd welkom
. Iemand die weet hoe het is om in de provincie geen prof club te hebben.
happie
-
- 6246 berichten
- 426 stemmen
Doe mij maar dan een bekerfinale tegen Utrecht waarbij we weer in blessuretijd in ruime buitenspelpositie de gelijkmaker maken 
Effe Wamberto weer bellen!
(embed)
Vanaf 1 minuut 
Herhaling in 3.27 minuut.
Was echt zo fantastisch, juist van dat Utrecht zo winnen hehe. Dan voel ik geen medelijden of gevoel van onrecht
Ja dat was inderdaad wel mooi. Ik heb eerlijk gezegd, die beker nou wel gezien. Het word weleens tijd voor een landstitel.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Vrijdag, 28 januari 2011 om 11:13
De wedstrijden tussen Ajax en Feyenoord mogen in de toekomst mogelijk weer bezocht worden door supporters van de uitspelende ploeg. Op korte termijn gaan de KNVB en de gemeentes Rotterdam en Amsterdam om de tafel zitten om te praten of er in de toekomst weer fans welkom moeten zijn, zo meldt RTV Rijnmond.
Directeur Bert van Oostveen van de KNVB, burgemeester Ahmed Aboutaleb van Rotterdam en Eberhard van der Laan van Amsterdam gaan evalueren of de afgelopen periode van twee jaar afkoeling voldoende is geweest. De afgelopen edities van de Klassieker zijn zonder noemenswaardige incidenten verlopen, maar uitsupporters waren dan ook niet welkom bij deze wedstrijden.
Toen de afspraak werd gemaakt om geen bezoekende supporters meer toe te laten bij de Klassieker zaten drie totaal andere mensen om de tafel: Henk Kesler was toen nog in dienst van de KNVB, Ivo Opstelten was burgemeester van Rotterdam en Job Cohen vertegenwoordigde Amsterdam. Ajax en Feyenoord komen elkaar in het lopende seizoen niet meer tegen.

Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Heeft Veendam zich nog geroerd op de transfermarkt of gaan ze nog een klapper maken?
Welnee joh, met dit team promoveren ze met 2 vingers in de neus. 
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Een mede zeeuw. Fijn
. Waar vandaan trouwens? Een lotgenoot en supportergenoot is altijd welkom
. Iemand die weet hoe het is om in de provincie geen prof club te hebben.
Tholen, maar studeer & woon nu alweer 5,5 jaar in Rotterdam. Inderdaad, we hebben niet meer dan V.C. Vlissingen (gehad), helaas.
happie
-
- 6246 berichten
- 426 stemmen
Dus de interesse van Veendam in Messi, Vidic, Ballotelli en Cesc zijn pure geruchten?
Montorsi
-
- 9719 berichten
- 2382 stemmen
Dat werd eens tijd.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Dus de interesse van Veendam in Messi, Vidic, Ballotelli en Cesc zijn pure geruchten?
Nou, toevallig dat je zijn naam even noemt, want Fabregas was inderdaad wel gesignaleerd aan de Langeleegte, als opvolger van Qays Shayesteh.
Ik ben benieuwd wat daar van gaat komen, maar dat er een vervanger moet komen voor Qays Shayesteh lijkt me duidelijk, willen ze nog meedoen voor de prijzen althans.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.