- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
Wilfred Genee
-
- 1173 berichten
- 669 stemmen
El Hamdaoui is ondanks zijn scorend vermogen echt stukken minder dan Luis. Je hebt er zeker nog een speler bij nodig die een mannetje voorbij kan en echte werklust heeft. Ik hoop dat Sulejmani die rol op zich kan nemen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Luis ziet ook i ndat een tussenstap prima is. Al is Liverpool niet zomaar een club en is de PL toch wel de sterkste league die er is. Bovendien heeft zijn nauwe contact met Tevez ook niet geholpen denk ik.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
El Hamdaoui is ondanks zijn scorend vermogen echt stukken minder dan Luis. Je hebt er zeker nog een speler bij nodig die een mannetje voorbij kan en echte werklust heeft. Ik hoop dat Sulejmani die rol op zich kan nemen.
Suarez creërt zoveel, zonder hem zal ie ook veel minder scoren. Dit kan wel eens een hele impact hebben op Ajax, zoals destijds bij het vertrek van Kuyt.
Wilfred Genee
-
- 1173 berichten
- 669 stemmen
Jammer, we hadden hem goed kunnen gebruiken. Ze zeggen wel dat het voor 26,5 miljoen is maar er zullen denk ik bepaalde dingen (bv. dat Liverpool de cl haalt) moeten gebeuren, voordat het bedrag oploopt tot 26,5 miljoen. Aangezien Liverpool het Feyenoord van Nederland is geworden, zie ik het somber in. Overigens vind ik het ook raar dat Suarez naar Liverpool gaat. Hij heeft altijd gezegd dat hij naar een Europese topclub zou gaan, als hij zou vertrekken bij Ajax. Liverpool is alles behalve een Europese topclub de afgelopen tijd. Als hij had gewacht tot de zomer, had hij wel een aanbieding van een echte Europese topclub gehad.
Telegraaf meldt dat 25miljoen zeker is. Hoe betrouwbaar het is blijft misschien de vraag maar als het waar is hebben we niet te klagen.
Stugge houding van Ajax heeft in dit geval een kleine 10 miljoen euro opgeleverd
.
Wilfred Genee
-
- 1173 berichten
- 669 stemmen
Suarez creërt zoveel, zonder hem zal ie ook veel minder scoren. Dit kan wel eens een hele impact hebben op Ajax, zoals destijds bij het vertrek van Kuyt.
Daarom, op de wedstrijd gister tegen NAC na wordt er niet echt veel gescoord en gister werd er weer volop gemist. Suarez scoorde zo verschrikkelijk veel en bleef maar strooien met assists. En als hij eens niet scoorde of een ander liet scoren hield hij zeker meerdere verdedigers bezig waardoor er indirect wel openingen ontstonden voor andere Ajacieden.
Geen coach die voor de wedstrijd een paar minuten alleen al loopt te schreeuwen om op te blijven letten op Ebecilio, de Jong of Sulejmani.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Ik vrees dat ze een speler als Gudjohnson als vervanger gaan halen.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Ik vrees dat ze een speler als Gudjohnson als vervanger gaan halen.
Speler die niks klaar weet te krijgen bij Stoke City: Frank de Boer weet wel beter. Ik zie eerder een speler als Dost komen: volgens mij heeft hij ook nog eens een gelimiteerde transfersom in zijn contract.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Wellicht allebei. Of niemand. Of Traore, of die Turk. Of toch Geert den Ouden.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Ik ben in ieder geval benieuwd wie het gaat worden. Wie het ook mag zijn, als het maar geen oude speler is die allang over the hill is en die ook nog eens een fors salaris opstrijkt (Gudjohnson)
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Of Castillion krijgt eindelijk eens een kans.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
De Boer zei laatst dat hij er nog niet klaar voor was, dus dat lijkt me niet zo'n goed idee. Ajax hoeft inderdaad niet per se een vervanger halen, die hebben ze namelijk al (El Hamdaoui). Alleen hebben ze daarachter dan Castilion, dat is denk ik niet genoeg. Met El Hamdaoui heb je wel een aardige voorhoede (Ebecilio-El Hamdaoui-Sulejmani), alleen schort het bij El Hamdaoui weleens aan werklust...
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wel jammer. Vond 'm altijd enorm veelbelovend. Jammer dat zijn ontwikkeling een beetje gestokt is.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Bedoel je Dost of Castillion? Ik weet trouwens niet zeker dat de Boer dat zei, maar volgens mij had ik dat ergens gehoord. Overigens was/is ene Adi op proef, misschien is hij wat?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Castillion. Als Feyenoorder toch wel van genoten bij Jong Ajax, net als Nathaniel Will. Raar da tze het niet in 'm zagen zitten.
Knisper
-
- 13041 berichten
- 1279 stemmen
Suarez weg: 26.5 miljoen! (...) Met de overgang is een totaalbedrag gemoeid van maximaal EUR 26,5 miljoen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Bedoel je Dost of Castillion? Ik weet trouwens niet zeker dat de Boer dat zei, maar volgens mij had ik dat ergens gehoord. Overigens was/is ene Adi op proef, misschien is hij wat?
Van naam, in Nigeria staat ie toch erg goed bekend. Vooral een echte goalgetter. Met dej uiste begeleiding (en daar is de Boer de perfecte man voor) kan het wel een hele goede gaan worden.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
VI meldt:
28/01/2011 18:13
Luis Suarez verruilt Ajax voor Liverpool. De clubs zijn tot overeenstemming gekomen over een directe overgang van de Uruguayaanse aanvaller.
De Engelsen maken een bedrag van 25 miljoen euro over naar Amsterdam. Dat bedrag kan door prestatiebonussen oplopen tot 26,5 miljoen euro.
Eerder deze week veegde Ajax nog een bod van vijftien miljoen euro van tafel. Donderdag kwamen de partijen opnieuw niet tot overeenstemming, maar na een hernieuwd overleg op vrijdag werd een akkoord bereikt.
Pere Guardiola, de zaakwaarnemer van de Uruguayaan, bereikte afgelopen week al mondeling overeenstemming over de voorwaarden van een meerjarig contract. Dat betekent dat enkel de medische keuring nog roet in het eten kan gooien.
Ze krijgen dus minimaal 25 miljoen, wel een redelijk bedrag. Alleen als je nou door het vertrek van Suarez het kampioenschap verspilt en de kans op een CL-deelname weggooit, loop je meer geld mis dan wat Suarez oplevert.
happie
-
- 6246 berichten
- 426 stemmen
Ik ben benieuwd hoe hij gaat doen daar. Zeker als hij tegenover die grote engelse verdedigers een schwalbe maakt.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Schwalbes zal hij snel afleren in Engeland. Ik herinner me Robben nog, die zich, op zijn zachts gezegd, niet gelieft maakte door zijn schwalbes.
Big-T
-
- 556 berichten
- 395 stemmen
Goeie deal, als je 25 miljoen krijgt voor een speler heb je het goed gedaan als Nederlandse club. Ben ook benieuwd hoe hij het gaat doen in Engeland.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Broodje aap verhaal natuurlijk, zal morgen wel weer gerectificeerd worden. Luis heeft een echt Ajax hart en wil perse in Amsterdam kampioen worden, en het liefst zelfs zijn contract uitdienen.
Suarez dient contract uit tot 2013 - AJAX Nieuwslog - ajax.nieuwslog.nl
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Dat bericht had ik al met een korrel zout genomen. Ik herinner me nog Sneijder, hij zei precies hetzelfde en vervolgens vertrekt hij naar Real Madrid.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Lasse Nilsson misschien naar Feyenoord. 
Feyenoord wordt er niet slechter op t.o.v. Castaignos, kwalitatief op dit moment. Voor de toekomst heb je er natuurlijk heel weinig aan.
Knisper
-
- 13041 berichten
- 1279 stemmen
Ze krijgen dus minimaal 25 miljoen, wel een redelijk bedrag.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Liverpool, kutclub. jammer dat Suarez naar die club gaat.
Jammer dat het nu weer over hetzelfde gelul van Feyenoord gaat. Daar gaat het nu al 5 afleveringen over in VI. Als er nou ontwikkelingen waren oké, maar daar is ook geen sprake van. Keertje een ander onderwerp zou wel fijn zijn 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen

Je draagt altijd zoveel nuttigs bij hier, ik word er emotioneel van.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
25 mjn? Dan is Liverpoolwel erg wanhopig. Heeft Ajax een werelddeal aan op financieel vlak. CL aspiratie kunnen daarentegen weer in de ijskast.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.