- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
PSV is wel echt stuk beter tot nu toe.
En wat een schandalig slechte kopbal van Berg net.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Ik gun het Twente wel. Mocht Ajax de titel mislopen gun ik dat ook wel aan Twente. Alles behalve dat Psv 
jordandejong
-
- 4772 berichten
- 1431 stemmen
Hoezo Onyewu er nu al uit? Toch teveel pijn aan z'n rug??
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Reppie, waar sta jij?
Ik denk in boven het linkerhoekje van die wit/rood/witte vlag. Weet niet zeker, hoe kom je zo bij die foto? 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Rep, je leeft een beetje in een eigen wereldje waarin je denkt dat dit soort dingen belangrijk zijn voor een club. Vak 410. Dat kan Ajax gestolen worden, behalve dan voor de supporters die erin staan en, voor de directie - het geld dat die mensen betalen om in het stadion te komen.
Euhm, dus...so what? Praat ik vanuit het Ajax NV optiek? Jij doet net alsof de supporterswereld er helemaal niets toe doet. Alleen omdat hier een paar oude opoe's zitten die er geen verstand van hebben. Elke zichzelf respecterende supportersgroepering wordt gevolgd door anderen. Een beetje grote groepering wordt door heel Europa gevolgd. Je hebt geen flauw idee blijkbaar hoe het allemaal in elkaar steekt heb ik het idee. Kan mij het verrekken wat het Ajax bestuur van 410 vindt. Ongeacht dat de Ajax homepage vol met lofuitingen aan 410 staat op dit moment.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
. En dat stadion was me al bekend uiteraard. Ik zou er aankomende zomer naartoe gaan. Helaas ligt Turijn ietwat uit de route van waar ik moet zijn in Italië. Beetje lamme opmerkingen maken en het een stelletje homo's noemen. Dat is gewoon op de man spelen hier. Je kan het ook gewoon op een normale toon zeggen dat jou zoiets niet ligt. Al kan ik dat niet begrijpen als je voor een Italiaanse club bent(ben je Italiaan?), een land waar de Ultra cultuur leeft en waar de roots van de Ultra cultuur liggen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat vind ik ook jullie grootste talent. Speelt ook redelijk constant. Wijnaldum en Castagnois vind ik zo overhyped. Leuke talenten, maar verder niks gepresteerd nog. Fer idem, maar van Fer verwacht ik toch wel meer. Maar zijn niveau voor zijn blessure was ook bedroevend.
Mee eens. Het woord talent wordt vooral nu al snel in de mond genomen. Dat je in de jeugd boven derest uitsteekt zegt dan ook niet zoveel. Kijk maar naar Quansah
. Vind vooral de Vrij het laten zien, Wijnaldum liet het jaren geleden zien maar dat leek ook meer een gelukkige opvlieging. Alleen Fer heeft nog wel potentie, al heeft ie ook weinig bewezen tot dusver. de Vrij had even een terugslag voor zijn blessure maar daar krijgt elk talent mee te maken.
Castaignos zijn talent wordt nogal overschat omdat destijds wat Engelse topclubs op hem aasde, maar kan zo ook een nieuwe Barazite zijn. Ik ben niet overtuigt, en bovendien ben ik hem behoorlijk zat sinds zijn trap in het gezicht van Knol.
Dat wel, hoop dat ie oranje haalt, ik zie het wel zitten in 'm. Maar alleen potentieel is niet genoeg, al denk ik wel dat hij uit het juiste hout gesneden is.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ik vind dat hele 410 gebeuren ook niet enorm interessant, maar het is wel goed dat ze er zijn ivm sfeer maken en mooie tifo acties.
Maar over exact 400 jaar zullen we het er nog eens over hebben. Dan bestaan ze exact 410 jaar 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Ik vind dat hele 410 gebeuren ook niet enorm interessant, maar het is wel goed dat ze er zijn ivm sfeer maken en mooie tifo acties.
Maar over exact 400 jaar zullen we het er nog eens over hebben. Dan bestaan ze exact 410 jaar
Als je 25 thuiswedstrijden per jaar bezoekt ligt zoiets wel anders denk ik
Stadion bezoek is wat mij betreft 50% voetbal en 50% randgebeuren(reisje, biertjes drinken in supportershome, ouwehoeren en sfeer maken op de tribune).
Ik zet de koffie trouwens alvast klaar 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Word nog niet echt warm van Twente - PSV, lijkt op Engels voetbal; hoog tempo, maar erg rommelig en weinig kansen. Boscher oogt érg onzeker, vooral bij hoge ballen. Waarom keept Michailov eigenlijk niet?
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Wedstrijd in hoog tempo. Zeker PSV zet voor zijn doen erg vroeg druk en is erg fel. Maar ondanks dat ik ons toch wel een stukkie beter vind eerste helft blijven kansen uit.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Word nog niet echt warm van Twente - PSV, lijkt op Engels voetbal; hoog tempo, maar erg rommelig en weinig kansen. Boscher oogt érg onzeker, vooral bij hoge ballen. Waarom keept Michailov eigenlijk niet?
Volgens mij mag Boschker gewoon de bekerduels keepen.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
PSV is heer en meester zegt Keneth Perez. Altijd gevonden dat die man er kijk op had.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
PSV is beter en zal naar verwachting ook winnen. Ik dacht vooraf 0-1 na verlenging, voor PSV dus.
Wedstrijd zelf is saai. Twente is slecht en er zijn geen kansen te zien.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zo moeilijk is dat toch niet vast te stellen? Of ik heb er ook gewoon kijk op
.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Utrecht Grunn is gewoon op Veronica ja. Slecht verdedigd net bij de 3-2
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Tweede helft Twente-PSV is een stuk leuker 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Na een rampzalig begin, maar wel beter ja. Pingel
.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Wat staat grunn rampzalig te verdedigen zeg. Utrecht krijgt kans na kans.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Aye gaat Twente ook nog winnen ook nog. Nou zoals gezegd als we in competitie maar van ze winnen.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Twente won al in Eindhoven. PSV wint voor de competitie nooit in Enschede. Vanavond had PSV wel een kans. Penalty was terecht.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Twente won al in Eindhoven. PSV wint voor de competitie nooit in Enschede. Vanavond had PSV wel een kans. Penalty was terecht.
Zien we dan wel weer. Zie ons daar wel winnen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Hopen op pingels, toch erg leuk als je onpartijdig bent.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Laat ze maar lekker vermoeid raken allemaal 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Twente heeft zo'n moeilijke pot ook dit weekend
. Dat moet zelfs lukken met heel Jong Twente.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Tegen wie spelen ze?
Raar om Urby in zo'n shirt te zien(fotoserie).
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Die Rutten blijft me echt verbazen met zijn rare wissels. Lens - de enige aanvaller die een beetje dreiging vanuit het centrum had (waar ie steeds vaker opdook, of ie dat moet doen is een tweede) - haalt ie eruit, in plaats van Berg, die niet alleen zichzelf, maar ook zijn ploegmaten al 90 minuten in de weg loopt. Oh ja, en twee keer geweldig op (beter: poogde richting) doel kopte. Koef liet in 10 minuten al meer zien dan Berg dit hele seizoen. (zul je zien dat ie dalijk de winnende binnen tikt, maar dat terzijde)
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Laat ze maar lekker vermoeid raken allemaal
Ja want Willem II is in goede doen de laatste weken.
Denk trouwens dat Ajax het morgen op een akkoordje gooit. NAC mag bekerwedstrijd winnen als ze zondag dan Ajax laten winnen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Nou winnen van de kampioen van het seizoen 2012/2013 is best indrukwekkend anders.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.