• 15.963 nieuwsartikelen
  • 178.954 films
  • 12.263 series
  • 34.064 seizoenen
  • 649.050 acteurs
  • 199.240 gebruikers
  • 9.387.602 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

1970...

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Wat was er toen Reinbo? We leven nu in het jaar 40. Vanaf 1971 begint mijn jaartelling pas

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

1970 - Wikipedia - nl.wikipedia.org

Ik denk dat Reinbo 17 mei bedoelt Thor Heyerdahl vertrekt met de Ra II vanuit Marokko en landt op 12 juli op de kust van Barbados.

Wilfred Genee

• 1173 berichten
  • 669 stemmen

Geboren:

Frank en Ronald de Boer, Nederlands voetbaltweeling.

En bedankt 1970 .

Het lijstje met achterlijke mensen geboren in 1970 werd me te lang vandaar..

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Nicolage Rico schreef:

1970 - Wikipedia - nl.wikipedia.org

Ik denk dat Reinbo 17 mei bedoelt Thor Heyerdahl vertrekt met de Ra II vanuit Marokko en landt op 12 juli op de kust van Barbados.

Is een goede maar het zou ook 2 februari kunnen zijn:

Nederland eindigt als zesde en voorlaatste bij het wereldkampioenschap ijshockey voor C-landen in Roemenië.

of wellicht

1 juli:

In Utrecht wordt profvoetbalclub FC Utrecht opgericht na een fusie tussen DOS, Velox en USV Elinkwijk

(of stiekem toch 6 mei:

Feyenoord wint als eerste Nederlandse voetbalclub de wereldbeker voor clubteams door een overwinning op het Argentijnse Estudiantes de La Plata. In de uitwedstrijd in Argentinië werd eerder met 2-2 gelijkgespeeld, en thuis in Rotterdam wint Feyenoord met 1-0 door een doelpunt van Joop van Daele)

Ok dit wordt te flauw.

Bron: 1970 - Wikipedia - nl.wikipedia.org

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Dat stukje tussen haakjes klopt niet, gizmo.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

VAK410 bestaat vandaag overigens 10 jaar Lang zullen we leven Morgen(donderdag dus) hopelijk een mooi feestje ter ere van het mooiste vak van Nederland

Respekked

• 6286 berichten
  • 1229 stemmen

Balen voor Blackpool. Maar de Mancunians gaan zeker nog een paar keer op hun bek!

Arsenal naar finale League Cup. Het moet niet gekker worden, weer een keer kans op een prijs. Prachtige goal van Bendtner overigens. Iemand gekeken op BBC?

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

rep_robert schreef:

VAK410 bestaat vandaag overigens 10 jaar Lang zullen we leven Morgen(donderdag dus) hopelijk een mooi feestje ter ere van het mooiste vak van Nederland

Dacht dat het vak net een week of 10 bestond.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Dat zijn de Groningen Fanatics met hun zielige pogingen

Het vak is tegen Nac al minstens 2800 man groot. Dus valt wel mee NR.

Joy4ever

• 4620 berichten
  • 1841 stemmen

rep_robert schreef:

hopelijk een mooi feestje ter ere van het mooiste vak van Nederland

Toen ik voor het eerst dat vak zag in de Arena was mijn eerste reactie: wat een stelletje homo's .

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Braafheid vertrekt ook naar 1899 Hoffenheim

(jhedmedia) 1899 Hoffenheim heeft na Ryan Babel ook Edson Braafheid aangetrokken. De nummer acht van de Bundesliga neemt de verdediger over van Bayern München, waar hij al geruime tijd overbodig was geworden.

De 27-jarige Braafheid had bij de club van trainer Louis van Gaal nog een contract tot de zomer van 2013. De linksback tekent een overeenkomst tot de zomer van 2014 bij zijn nieuwe werkgever. Braafheid maakte in 2009 de overstap van FC Twente naar Bayern, maar bij de Rekordmeister kwam hij nauwelijks aan spelen toe. Vorig seizoen zocht de verdediger al op huurbasis zijn heil bij het Schotse Celtic.

Hoffenheim rondde dinsdag ook de transfer van Ryan Babel af. De 24-jarige aanvaller werd overgenomen van Liverpool. Hij plaatste zijn krabbel onder een verbintenis tot medio 2013 met een optie op nog een jaar.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

rep_robert schreef:

Dat zijn de Groningen Fanatics met hun zielige pogingen

Waarom Groningen er nou weer bij halen en je eigen woonplekkie verloochenen Reppie!

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Waarom Groningen er nou weer bij halen en je eigen woonplekkie verloochenen Reppie! [/quote]

Omdat dat wel een stelletje stumperds zijn in dat vakkie wat mij betreft. Maar daar zit meer achter hehe.

Overigens lees ik net dat Grunn ook Dost wil halen. Ter vervanging van Matavz als hij vertrekt?

Joy4ever schreef:

(quote)
Toen ik voor het eerst dat vak zag in de Arena was mijn eerste reactie: wat een stelletje homo's .

(afbeelding)

Je snapt wat die Zebra inhoudt he

Joy4ever

• 4620 berichten
  • 1841 stemmen

rep_robert schreef:

Die zebra snap ik uiteraard. Maar wat heeft ADO met Juventus te maken?

kos

• 46709 berichten
  • 8866 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Hopelijk doet Leo Driessen ook zoiets eens en krijgt hij een verbod voor elke zender in dit land.

Mwa, ik weet nog dat Mart Smeets bij de aanblik van de billen van Steffi Graf tijdens een partij op Roland Garros of zoiets zei: 'daar zou ik hem wel eens tussen willen steken' of zoiets. .

En die is gewoon nog jaren blijven werken.

Joy4ever

• 4620 berichten
  • 1841 stemmen

Geef Smeets eens ongelijk kos

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Mart Smeets zegt gewoon hardop wat we allemaal denken. Moet kunnen natuurlijk.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Joy4ever schreef:

(quote)
Die zebra snap ik uiteraard. Maar wat heeft ADO met Juventus te maken?

Dacht dat jij een Juve fan was

ADO en Juve supporters hebben hechte vriendschapsbanden. Dat is algemeen bekend.

Juve-Ajax

http://www.ajaxfotoside.net/0910uit/juventus/167.jpg

http://www.ajaxfotoside.net/0910uit/juventus/123.jpg

http://www.ajaxfotoside.net/0910uit/juventus/124.jpg

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Joy4ever schreef:

(quote)

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

rep_robert schreef:

(afbeelding)

Goh, wat leuk, jullie organiseren ook kleurplaatworkshops. Is dat nu met vingerverf gedaan?

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Diploma's gehaald in het vingerverfen Ik weet van wie het komt gelukkig

Joy4ever

• 4620 berichten
  • 1841 stemmen

rep_robert schreef:

ADO en Juve supporters hebben hechte vriendschapsbanden. Dat is algemeen bekend.

Algemeen bekend, onder de homo's zeker

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Hehe.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Joy4ever schreef:

(quote)
Algemeen bekend, onder de homo's zeker

Trieste en discriminerende reacties van jou hier. En dat jij als Juve supporter niet eens van dit soort dingen af weet van je eigen clubbie vind ik ook lachwekkend. Nu weet ik iig dat ik jou niet meer serieus hoef te nemen.

Joy4ever

• 4620 berichten
  • 1841 stemmen

rep_robert schreef:

Trieste en discriminerende reacties van jou hier. En dat jij als Juve supporter niet eens van dit soort dingen af weet van je eigen clubbie vind ik ook lachwekkend. Nu weet ik iig dat ik jou niet meer serieus hoef te nemen.

Tsjongejonge, ik zet er nog wel een achter. Maar goed, ik krijg net van een aantal users hier te horen dat jij echt homo bent, dat wist ik uiteraard niet. Excuses dan. Voor de rest zou ik niet weten waarom het lachwekkend is dat ik het niet wist van ADO. Lekker belangrijk.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Lul jezelf er maar uit joh. Beetje de wijsneus uithangen terwijl ik meer af weet van de clubcultuur van jouw clubbie dan jezelf. Je denkt zeker ook dat ze nog steeds in het Della Alpi voetballen

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Rep, je leeft een beetje in een eigen wereldje waarin je denkt dat dit soort dingen belangrijk zijn voor een club. Vak 410. Dat kan Ajax gestolen worden, behalve dan voor de supporters die erin staan en, voor de directie - het geld dat die mensen betalen om in het stadion te komen.

Joy4ever

• 4620 berichten
  • 1841 stemmen

rep_robert schreef:

Lul jezelf er maar uit joh. Beetje de wijsneus uithangen terwijl ik meer af weet van de clubcultuur van jouw clubbie dan jezelf. Je denkt zeker ook dat ze nog steeds in het Della Alpi voetballen

Waar hang ik de wijsneus uit dan? Ik maak alleen maar een opmerking over dat treurige sfeervak. En omdat jij weet dat ADO aan Juventus is gelinkt betekent gelijk dat je meer van hun clubcultuur weet? Wat jij wil jongen . En dat stadion was me al bekend uiteraard. Ik zou er aankomende zomer naartoe gaan. Helaas ligt Turijn ietwat uit de route van waar ik moet zijn in Italië.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

'Barca ziet in Van der Wiel opvolger' - Ajax Showtime - ajaxshowtime.com

20 miljoen voor onze Twittery van der Wiel. Ik zeg, prima en de groeten! Zou wel een mooie deal zijn hoor.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.