• 15.963 nieuwsartikelen
  • 178.956 films
  • 12.265 series
  • 34.067 seizoenen
  • 649.050 acteurs
  • 199.241 gebruikers
  • 9.387.636 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

20 Miljoen voor v/d Wiel?? Dat moet de deal van de eeuw zijn!

Big-T

• 556 berichten
  • 395 stemmen

20 miljoen voor een verdediger?

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Opkomende vleugelverdedigers zijn heel belangrijk voor het spel van Barcelona. In zijn huidige vorm is hij dat bedrag zeker niet waard. Maar ik zie hem wel opbloeien bij een club als Barcelona.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

20 Miljoen voor v/d Wiel?? Dat moet de deal van de eeuw zijn!

Nee, dat was Babel naar Liverpool voor liefst 17 miljoen

Maar 20 voor onze Twitter koning zou ook geweldig zijn.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Clubloze Charisteas op training Schalke 04 | nu.nl/sport | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

Misschien iets voor Feyenoord als alle andere spelers voor een andere club kiezen....

kos

• 46709 berichten
  • 8866 stemmen

Barca zou echt compleet achterlijk zijn als ze 20 mil voor Vd Wiel neertellen.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Dat interview heb ik volgens mij 2 maand geleden ofzo al gelezen met Cissé, dat ie dat zei.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

Barca zou echt compleet achterlijk zijn als ze 20 mil voor Vd Wiel neertellen.

Gelukkig bepalen zij zelf hun beleid en jij als Real fan hebt wel gemerkt dat Barca toch wel vaak de juiste keuze heeft gemaakt de laatste jaren

kos

• 46709 berichten
  • 8866 stemmen

Nou, dat valt nogal mee, vreselijk veel slechte keuzes met natuurlijk dik 80 mil voor Zlatan als dieptepunt.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

Nou, dat valt nogal mee, vreselijk veel slechte keuzes met natuurlijk dik 90 mil voor Zlatan als dieptepunt.

En toch de landstitel gepakt....

Enige wat me tegenstaat is dat Barca tegenwoordig ook wat teveel aan het kopen is geslagen. Terwijl steeds weer blijkt dat hij beste spelers gewoon uit eigen jeugd komen. Dat heeft Ajax ook. Veel kopen en dan inzien dat de jeugd eigenlijk best wel goed is.

PS even lachen:

Voetbalzone - Politiek Heerenveen doet beroep op club om Roorda te behouden

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Vind het bij Ajax ook belangrijk dat er nog een paar echte Amsterdammers bij ballen.

Alleen de politiek moet zich daar natuurlijk niet mee bemoeien.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Nou, dat bedoelde ik dus. Waar je je als politiek druk om maakt. En die naam van die partij ook

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Ik vind Jans maar een beetje warrig bezig daaro. Ze hebben ElAkchoeuioco gehaald voor een paar miljoen geloof ik? Speelt na een half jaar al bij VVV. Bassie Dost idem. Janmaat idem. En bij Grunn met Garcia idem. Salmon idem.

Soms is het nog steeds zo'n leraar, die Jans.

Redlop

• 8961 berichten
  • 3566 stemmen

Don Dijk schreef:

Ik vind Jans maar een beetje warrig bezig daaro. Ze hebben ElAkchoeuioco gehaald voor een paar miljoen geloof ik? Speelt na een half jaar al bij VVV. .

Heerenveen mocht El Achksiou gratis ophalen bij NEC. Dat zal ook wel zijn reden gehad hebben...

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Oh, ik dacht ze hem hadden gekocht. Dan is het inderdaad wat beter te verklaren. Sorry Jans!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Redlop schreef:

(quote)

Heerenveen mocht El Achksiou gratis ophalen bij NEC. Dat zal ook wel zijn reden gehad hebben...

Die speelde toch bij Augsburg? Of was ie verhuurd?

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Reinbo schreef:

Clubloze Charisteas op training Schalke 04 | nu.nl/sport | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

Misschien iets voor Feyenoord als alle andere spelers voor een andere club kiezen....

Dit meen je toch niet serieus? Die Charisteas heeft overal bewezen dat hij niet kan voetballen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Op Euro 2004 na.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Hij is wel beter dan v/d Beukering. Maar nee, die zie ik liever nooit meer in het Feyenoordshirt.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ach, we hebben gewoon geen spitsen. Al is Jhonny nog wel e beste. ZO triest is het nou gesteld met ons .

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

En Heerenveen wil Dost dus absoluut niet verhuren aan Feyenoord?

Misschien met het geld voor Kastanje is er wat meer mogelijk?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

We hebben Ryo er nu al bij, die kan in de spits spelen. Al kan je wel wat doen voor het geld van Castaignos.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

Op Euro 2004 na.

Niet elke spits kan zeggen dat hij met zijn doelpunt de finale van een EK heeft beslist.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Naomi Watts schreef:

We hebben Ryo er nu al bij, die kan in de spits spelen. Al kan je wel wat doen voor het geld van Castaignos.

Je kunt van dat 18-jarig talentje nog niet verwachten dat hij veel speelminuten zal maken. Maar goed, Castaignos is ook 18...

Als Castaignos per direct weggaat, moet Feyenoord zeker een spits huren/kopen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik verwacht wel dat Ryo meer kan dan Castaignos. Is wel te hopen .

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Waarom brand iedereen Castaignos zo af, hij begon net z'n draai te vinden voor de winterstop en de rest van het team draait toch ook kut..... Beetje kansloos om 'm nu alweer tot non talent te verklaren. Remember Bastos....

Redlop

• 8961 berichten
  • 3566 stemmen

Naomi Watts schreef:

Die speelde toch bij Augsburg? Of was ie verhuurd?

Hij werd voor een half jaar verhuurd inderdaad aan Augsburg, daarna was hij transfervrij.

Joy4ever

• 4620 berichten
  • 1841 stemmen

Reinbo schreef:

Remember Bastos....

Remember Somalia....

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Hiddink gaf Gullit geen positief reisadvies

(jhedmedia) Guus Hiddink zet vraagtekens bij de berichtgeving over de aanstelling van Ruud Gullit bij Terek Grozny. De huidige bondscoach van Turkije spreekt tegen dat hij zijn landgenoot bij de club uit Tsjetsjenië heeft aanbevolen.

"Het is Gullits eigen keuze geweest. Hij heeft me een keer gevraagd om advies, dat is alles", zegt Hiddink tegen NUsport. De ervaren oefenmeester gaf bovendien geen positief reisadvies af. "Integendeel zelfs. Iedereen die wel eens een krant leest, weet dat het daar niet pluis is. Als bondscoach van Rusland heb ik bijna het hele land doorkruist, maar in die regio ben ik nooit geweest. Dat werd me door iedereen sterk afgeraden."

"Toen ik een keer bij m’n assistenten de naam van de club liet vallen, kregen ze bijna een rolberoerte. Dat heb ik Ruud allemaal verteld, maar hij is oud en wijs genoeg om zelf een beslissing te nemen. Dat heeft hij ook gedaan. Laat ik het zo zeggen: vanuit het oogpunt van Terek Grozny is het een prachtige zet. Waar vind je nog een trainer met zo’n groot charisma? Zelf had ik waarschijnlijk voor de eer bedankt. Maar nogmaals: het is zijn keuze."

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.