• 15.963 nieuwsartikelen
  • 178.968 films
  • 12.270 series
  • 34.074 seizoenen
  • 649.089 acteurs
  • 199.243 gebruikers
  • 9.388.028 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Die goal tegen Rosenborg . Maar eerder in de categorie Somalia dan Bastos ja.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Reinbo schreef:

Beetje kansloos om 'm nu alweer tot non talent te verklaren. Remember Bastos....

Net zo kansloos als 'm met Bastos te vergelijken. Talent is niet genoeg om het te redden op het hoogste niveau.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Vond Catsaignos zich wel het beste ontwikkelen van de jonkies bij Feyenoord. Rest blijft och een beetje op hun oude niveau hangen. Ik denk dat die jongen het zeker gaat redden.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dat vind ik op afstand Stefan de Vrij.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Op dit moment wel ja. In het begin van de competitie vond ik Wijnaldum zich goed ontwikkelen. Vorig jaar was dat Fer.

Stefan de Vrij kan een goede centrale verdediger worden, alleen moet hij dan iets aan zijn uitstraling en fysieke gesteldheid doen. De Vrij is een technische verdediger, iemand die zich kan ontwikkelen tot iemand die zeer goed kan opbouwen van achteruit.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Ik weet niet, zo het eerste oog (als iemand die nooit in de Kuip komt) lijkt het mij een beetje een typische Nederlandse verdediger. Goed in de passing, maar die hardheid en duelkracht mist. Niet echt een verdediger die een spits afschrikt.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Fysiek moet hij nog wat stappen maken. Hoe jong is dat mannetje el niet?

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Dat bedoel ik. Qua uitstraling is het nog maar een jongetje (wat hij in feite ook nog is). Maar hij gaat wel hard de duels in hoor, met slidings en al. Daar kan hij zich alleen nog maar in ontwikkelen. Die jongen heeft enorm veel discipline.

@ Moviemafketel: hij is bijna 19 jaar. En hij is 1,88 m. dus vrij lang.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Gaat inderdaad behoorlijk fors de duels in, al zie je dat niet aan hem af. Kan echt een hele goede gaan worden. Ik zie het wel zitten in 'm. Hij heeft echt alles wat een goedev erdediger moet hebben. Zijn discipline is bewonderenswaardig inderdaad.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Bedoel at hij nog een beetje Jaap Stam of Vlaar-sterkte moet krijgen. Het is nog geen echte kerel, dus fysiek mag hij nog wel wat sterker worden.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dat gebeurt ook wel. Hij mag dan niet de bouw hebben van Vlaar, hij gaat de duels stukken krachtiger in.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Strootman en De Jong in voorselectie Oranje - MSN NIEUWS - nieuws.nl.msn.com

Strootman Heeft 1 wedstrijd Eredivisie gespeeld.

Nu wil ik A&L wel eens horen over de Jupiler League btw.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Overall niveau in de JL is bedroevend, maar wel attractief. En zo nu en dan komt er weer een groot talent vandaan. JL moet dus ook niet opgedoekt worden. Leuke vergaarbak voor de ED.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Don Dijk schreef:

Dit seizoen, vorige seizoenen zat ie ook gewoon in de eredivisie hoor .

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Ik bedoel dit seizoen oue!

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Speelde zeer sterk tegen Ajax.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

(afbeelding)

Reppie, waar sta jij?

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

Reinbo schreef:

Waarom brand iedereen Castaignos zo af, hij begon net z'n draai te vinden voor de winterstop en de rest van het team draait toch ook kut..... Beetje kansloos om 'm nu alweer tot non talent te verklaren. Remember Bastos....

remember Tiendalli

happie

• 6248 berichten
  • 426 stemmen

BvM durft Robben nog niet op te roepen?

happie

• 6248 berichten
  • 426 stemmen

Vascago schreef:

(quote)

remember Tiendalli

Remember Jean Carlos Dondé...

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Vascago schreef:

(quote)

remember Tiendalli

Tiendalli zou in dit team wel een versterking zijn (hoewel ik Fernandez en de Vrij beter vind), maar die gozer is echt hard mislukt bij Feyenoord. Vind het nog steeds geen goede voetballer. Snap niet wat hij bij Twente doet.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Over Castaignos: het was sowieso al kansloos om hem tot (groot) talent te bombarderen.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Tiendalli zou in dit team wel een versterking zijn (hoewel ik Fernandez en de Vrij beter vind), maar die gozer is echt hard mislukt bij Feyenoord. Vind het nog steeds geen goede voetballer. Snap niet wat hij bij Twente doet.

Denk ook niet dat ie nog veel aan spelen toekomt nu Oncheyu erbij is. Hij schijnt ook kwaad te zijn en geen nieuw contract te willen tekenen. Maar hij kan wel zeggen dat ie een keer kampioen is geworden

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Don Dijk schreef:

Strootman heeft met Sparta al Eredivisie ervaring hoor. Verder prima speler, was zeer sterk tegen Ajax. Voorselectie Oranje vind ik wel overdreven verder. Hij zal zo wel een signaal krijgen dat hij goed bezig is. Bert zal hem er toch wel niet bijhalen.

Nigel is gelukkig wel terug

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

Dat vind ik op afstand Stefan de Vrij.

Dat vind ik ook jullie grootste talent. Speelt ook redelijk constant. Wijnaldum en Castagnois vind ik zo overhyped. Leuke talenten, maar verder niks gepresteerd nog. Fer idem, maar van Fer verwacht ik toch wel meer. Maar zijn niveau voor zijn blessure was ook bedroevend.

De Vrij heeft trouwens wel een beetje het aardigste jongetje van de klas uitstraling vind ik. Komt niet over als een killer, maar ik verwacht dat hij over een paar jaar toch nog wel eens aan het Nederlands Elftal kan gaan denken.

jordandejong

• 4772 berichten
  • 1431 stemmen

Hoop dat Twente vanavond wint. Gun die ploeg eigenlijk alles, hebben nog niet iets arrogant's.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Prima begin van PSV. Pakken meteen initiatief. Maar merk toch alweer meteen dat zo'n bekerwedstrijdje me weinig doet. Hoop natuurlijk dat we winnen maar heb geen problemen met een nederlaag als we competitiewedstrijd in Twente dan gewoon winnen.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Rare instelling. Ik word ook liever kampioen als bekerwinnaar, maar een bekeruitschakeling is altijd klote. Sowieso krijg je dan als ploeg ook een mentale tik.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Quido schreef:

Over Castaignos: het was sowieso al kansloos om hem tot (groot) talent te bombarderen.

Hij is natuurlijk wel een talent. Nogal vreemd om hem ineens geen talent meer te noemen, omdat hij een slechte wedstrijd heeft gespeeld.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Rare instelling. Ik word ook liever kampioen als bekerwinnaar, maar een bekeruitschakeling is altijd klote. Sowieso krijg je dan als ploeg ook een mentale tik.

Ik ben al vaak in de beker uitgeschakeld met mijn club en heb er nog nooit een mentale tik door gekregen. Zal allemaal wel meevallen

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.