• 15.963 nieuwsartikelen
  • 178.954 films
  • 12.263 series
  • 34.064 seizoenen
  • 649.050 acteurs
  • 199.240 gebruikers
  • 9.387.602 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Vascago, nog gefeliciteerd trouwens. Was een verdiende overwinning.

Toch zijn wij de enige en echte..

BOERUHHHH

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Reinbo schreef:

Enkel jammer dat er Italianen wonen....

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

Thx. Was geen hoogstaande wedstrijd, maar wel spannend. Janssen en Janko maakten net dat kleine beetje verschil.

Big-T

• 556 berichten
  • 395 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Das ook toevallig, dat staat exact gelijk aan zijn geestelijke gesteldheid.

Zo'n mager seizoen beleven, iemand bijten en dan 35 miljoen vragen

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Big-T schreef:

(quote)

Zo'n mager seizoen beleven, iemand bijten en dan 35 miljoen vragen

Als je zo gaat redeneren, dan zou je voor niet 1 Feyenoorder nog een euro transfergeld mogen vragen

Wat dacht je van de staat van dienst die iemand heeft opgebouwd? Overigens heeft Suarez in de wedstrijden voor zijn schorsing toch nog 7 competitiegoals en bijna net zoveel assists gemaakt. En in de voorronde CL en CL zelf heeft hij ook gescoord.

Je bent gewoon jaloers dat Ajax al jaren belachelijk hoge bedragen voor spelers kan vragen en ze uiteindelijk ook gewoon krijgt. Suarez gaat denk ik in de zomer voor zeker 25 miljoen de deur uit. 35 krijg je nooit, weet Ajax ook wel. Maar dat is gewoon sluw te werk gaan.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Als je zo gaat redeneren, dan zou je voor niet 1 Feyenoorder nog een euro transfergeld mogen vragen

Ik vind dat Ajax het slim aanpakt, lekker veel vragen zodat hij blijft. Daarnaast denk ik ook dat het niet verstandig is van Suarez om naar Liverpool te gaan, Liverpool begint een beetje het Feyenoord van de Premier League te worden en daar moet hij zeker niet heen gaan. Ik denk niet dat je met Liverpool kampioen kan worden, wacht dan even af en een Man. Utd, Arsenal of Spurs komt vast wel langs.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Wat dacht je van de staat van dienst die iemand heeft opgebouwd? Overigens heeft Suarez in de wedstrijden voor zijn schorsing toch nog 7 competitiegoals en bijna net zoveel assists gemaakt. En in de voorronde CL en CL zelf heeft hij ook gescoord.

Je bent gewoon jaloers dat Ajax al jaren belachelijk hoge bedragen voor spelers kan vragen en ze uiteindelijk ook gewoon krijgt. Suarez gaat denk ik in de zomer voor zeker 25 miljoen de deur uit. 35 krijg je nooit, weet Ajax ook wel. Maar dat is gewoon sluw te werk gaan.

Je hapt altijd zo lekker. "De Gouden Boterham 2011" is nu al voor jou.

filmliefhebber92

• 1196 berichten
  • 2578 stemmen

kos schreef:

Vanavond trouwens Raoul Heertje bij VI .

Nou geweldig. Ik ben blij dat Die hard op tv is. Tien keer liever als die man. Wat heeft hij trouwens met voetbal te maken????? En grappiger als Hansie is hij ook niet. Dus het is mij een raadsel waarom hij er zit.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Net of al die andere gasten wel iets met voetbal te maken hebben?

Joy4ever

• 4620 berichten
  • 1841 stemmen

Naomi Watts schreef:

Ancona .

Daar ga ik aankomende zomer naartoe . Maar dan met name voor de prachtige kustlijn onder datzelfde Ancona. Maar goed, wordt een beetje off-topic zo .

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Je hapt altijd zo lekker. "De Gouden Boterham 2011" is nu al voor jou.

Verschil is dat jij zoiets als grapje kan zeggen, maar Big-Tje meende het

filmliefhebber92

• 1196 berichten
  • 2578 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Net of al die andere gasten wel iets met voetbal te maken hebben?

weet ik maar ik reageerde nu op dat ene bericht. Dat van die andere snap ik ook niet. Het heeft geen enkele meerwaarde.

Big-T

• 556 berichten
  • 395 stemmen

A&L heeft veel mensenkennis, ben nu een paar dagen actief en hij weet al wie zich voorzich heeft (al is het toch echt Big-T).

1e bod Heerenveen op Dost afgewezen met als reden: 'hij is het grootste talent van Nederland, die laat je niet zomaar gaan'.

En dan laat je hem het hele seizoen op de bank zitten en alleen willen verkopen, ik snap het even niet.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Big-T schreef:

En dan laat je hem het hele seizoen op de bank zitten en alleen willen verkopen, ik snap het even niet.

Denk ook dat het meer de verhoudingen zijn tussen speler en trainer.

jordandejong

• 4772 berichten
  • 1431 stemmen

Big-T schreef:

A&L heeft veel mensenkennis, ben nu een paar dagen actief en hij weet al wie zich voorzich heeft (al is het toch echt Big-T).

1e bod Heerenveen op Dost afgewezen met als reden: 'hij is het grootste talent van Nederland, die laat je niet zomaar gaan'.

Bod van Ajax of van Feyenoord? (Of heeft Feyenoord nog geen bod gedaan)?

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Feyenoord wil hem huren (kopen mag niet, omdat ze nog in categorie 1 zitten). Dat huurbod heeft Heerenveen vooralsnog geweigerd.

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Big-T schreef:

Inderdaad, Dost is niet slecht, maar zeker niet het grootste talent van Nederland, Eriksen is bijv. al beter.

jordandejong

• 4772 berichten
  • 1431 stemmen

Oké. Ik zou hem juist wel aan Feyenoord verhuren. Misschien dat hij daar wat beter in zijn ritme zou komen. Maar heeft Ajax al een bod gedaan of niet?

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Feyenoord zet Beenhakker per direct op non-actief

24/01/2011 20:01

Feyenoord heeft maandagavond technisch directeur op non-actief gezet. De Rotterdamse club beëindigt de samenwerking per direct vanwege een 'vertrouwensbreuk.

'We zitten met de club in een uiterst turbulente periode waarin blind vertrouwen en volledig respect naar elkaar toe cruciaal zijn', vertelt algemeen directeur Eric Gudde op de clubwebsite. 'Het is door alle uitlatingen die Leo Beenhakker de laatste dagen heeft gedaan duidelijk dat hiervan geen sprake meer is. In het belang van de club hebben we hem daarom vandaag verteld dat zijn werkzaamheden per direct stoppen.'

'Via zijn zaakwaarnemer heeft hij later op de dag aangegeven dat een door Feyenoord voorgestelde 'minnelijke regeling' wat hem betreft niet aan de orde is', vervolgt Gudde. 'Dit betekent dat we zijn basissalaris tot 1 juli zullen moeten doorbetalen op basis van de exit regeling in zijn contract.'

De directie neemt voorlopig de taken van Beenhakker waar. 'Waarbij uiteraard voortdurend zal worden overlegd met de technische staf', aldus Gudde. 'Voor alles is het de komende weken zaak er met zijn allen voor te zorgen dat we op alle mogelijke manieren zorgen dat Feyenoord punten gaat pakken. Dat lukt alleen – nee, dat gáát lukken – door er met de spelers, technische staf, clubleiding en supporters eensgezind de schouders onder te zetten en alles te geven wat in ons vermogen ligt.'

Vorige week werd bekend dat de aflopende verbintenis van Beenhakker niet zou worden verlengd. De td kreeg lucht van dit voornemen en besloot een persconferentie te beleggen om zijn ongenoegen te uiten. Die handelwijze leidde intern tot de vertrouwensbreuk waar Gudde van spreekt.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Goed bezig, dat Feyenoord.

kos

• 46709 berichten
  • 8866 stemmen

filmliefhebber92 schreef:

(quote)

Nou geweldig. Ik ben blij dat Die hard op tv is. Tien keer liever als die man. Wat heeft hij trouwens met voetbal te maken????? En grappiger als Hansie is hij ook niet. Dus het is mij een raadsel waarom hij er zit.

Voor jou is dat extreem domme mokkel Agema bij Wilfried de Jong.

kos

• 46709 berichten
  • 8866 stemmen

Ook echt heel erg verrassend van Beenhakker. Not.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Lekkere crisis weer in Rotterdam. Been zal het niet lang volhouden meer als ik het zo hoor bij VI. Zou me niks verbazen als v Hanegem Been gaat vervangen voor de rest van dit seizoen.

Apollinisch

• 21299 berichten
  • 0 stemmen

otherfool schreef:

Haha, die Balotelli is vanaf nu mijn favoriete speler. Heerlijke teksten, eindelijk eens geen grijs muisje.

Top 10: Mario Balotelli Quotes - AskMen - uk.askmen.com

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Wat een heerlijke kutgrap van Genee, haha.

kos

• 46709 berichten
  • 8866 stemmen

Wel opvallend dat zowel Wijnaldum als Blind allebei zo'n jeugdelftalverdedigingsfout maken bij die voorzetten. Kan echt niet hoor.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Haha heerlijk. Ik keek zondag Utrecht-Ajax en dacht na die mislukte aftrap al, daar gaat vd Gijp over beginnen. En ja hoor

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Haha heerlijk. Ik keek zondag Utrecht-Ajax en dacht na die mislukte aftrap al, daar gaat vd Gijp over beginnen. En ja hoor

Gelukkig deed Utrecht het de rest van de wedstrijd wat beter

Maar dat kwam omdat Ajax maar met 1 middenvelder speelde volgens Reneetje hehe

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Vascago schreef:

(quote)

Gelukkig deed Utrecht het de rest van de wedstrijd wat beter

Lekker relevant.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Lekker relevant.

Voor mij wel

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.