- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
kos
-
- 46709 berichten
- 8866 stemmen
Ik zie Suarez nu ook niet meer naar Liverpool vertrekken. Een gat van 10-15 miljoen verschil gaan 2 clubs natuurlijk nooit goedmaken
Als het Liverpool niet is wordt het wel een ander.
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Voor 25 miljoen mag Suarez wel weg, hoor.
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Voor 25 miljoen mag Suarez wel weg, hoor.
Dat denk ik ook wel, belangrijk zal zijn hoe Suarez zich opstelt. Wie weet is hij binnenskamers wel een transfer aan het forceren, mocht dat zo zijn dan komt het snel rond.
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Dat denk ik ook wel, belangrijk zal zijn hoe Suarez zich opstelt. Wie weet is hij binnenskamers wel een transfer aan het forceren, mocht dat zo zijn dan komt het snel rond.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Tussen willen en willen zit een heel groot verschil.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Klopt, dan zal hij van de zomer naar een andere club vertrekken.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Gewoon even een ploeggenootje bijten en je mag per direct weg.... 
Insignificance
-
- 3220 berichten
- 5589 stemmen
Laatste kans: Ajax verlengt contract en verhuurt Zeegelaar.
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Het is dat Real een spits zoekt in plaats van een winger.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Ik vind Milaan ook geen mooie stad. Wat speranza zegt eigenlijk, die steden zijn veel mooier.
Wilfred Genee
-
- 1173 berichten
- 669 stemmen
Venetië is een puur stinkhol.
Wat je een mooie stad vindt of waar je je thuis voelt ligt ook maar net aan je eigen wensen.
kos
-
- 46709 berichten
- 8866 stemmen
Precies, en ik denk dat een beetje Zuid-Amerikaan heel wat liever in Milaan woont dan in Amsterdam. Vooral als ze ook nog veel geld hebben.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Venetië is mooi en vooral erg mystiek. Best wel een vieze stad, dat wel ja. Ik ga 'm weer afgeven: mijn Ancona fetish. Ancona
. Vind Milaan overigens niet zo verkeerd, en voor een voetballer het walhalla. Daar ben je ook echt een superster als voetballer zijnde.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Precies, en ik denk dat een beetje Zuid-Amerikaan heel wat liever in Milaan woont dan in Amsterdam. Vooral als ze ook nog veel geld hebben.
Dat denk ik ook idd. Als je een beetje poen hebt, is het best een aardige stad lijkt me. Je kan er wel aardig shoppen.
Maar puur als stad, vind ik haar niet mooi.
kos
-
- 46709 berichten
- 8866 stemmen
Nou, ik vind Milaan zeker wel een prettige stad. Fijne sfeer, lekker eten en drinken, bloedmooie vrouwen, van alles te doen. Niks mis mee.
.
Venetie vind ik dan weer geen kont aan, alleen voor toeristen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Enkel jammer dat er Italianen wonen....
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Daar ben je ook echt een superster als voetballer zijnde.
Dat lijkt me eerder een nadeel.... Zou liever in Munchen blijven, waar je waarschijnlijk nog rustig over straat kan. Overigens ook zeker geen verkeerde stad, dat Munchen.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Natuurlijk zijn er veel mooiere steden dan Milaan, maar dat wil nog niet zeggen dat Milaan geen mooie/leuk stad is.
kos
-
- 46709 berichten
- 8866 stemmen
Vanavond trouwens Raoul Heertje
bij VI .
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Oh das cool! Die gast vind ik oprecht grappig. 
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Nou, ik vind Milaan zeker wel een prettige stad. Fijne sfeer, lekker eten en drinken, bloedmooie vrouwen, van alles te doen. Niks mis mee.
.
Venetie vind ik dan weer geen kont aan, alleen voor toeristen.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Vanavond trouwens Raoul Heertje
bij VI .
Zeker de enige Jood die je mag? 
happie
-
- 6248 berichten
- 426 stemmen
Raoul Heertje is wel leuk, die was de voorgaande keer ook echt grappig bij VI. Grappiger dan Kwijl Beckand in al die keren.
happie
-
- 6248 berichten
- 426 stemmen
Anders gaat ie wel weer staken of een arbitragezaak, dat deed hij bij Groningen ook.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Italiaanse voetbal. Saaier wordt het niet. Stadions die altijd maar half vol zitten. Een paar niveaus lager dan Bayern. Nee, dan moet je het inderdaad voor de stad doen. Ooit een prachtige club nu vooral heel saai.
Milan is echt geen paar niveaus lager dan Bayern. Integendeel. Als ze 10 tegen elkaar spelen, dan wint Milan denk ik 6 of 7 keer. Serie A is wel boring, da's waar. Maar sportief gezien kan hij daar wel het nodige winnen. En als je met Zlatan, Pato, en Seedorf samen mag spelen, dan heb je ook weinig te klagen. [/quote]
Zou het eerder 8-2 inschalen in voordeel van Bayern. AC Milan is minste team dat nog in CL zit. Als die een beetje een fatsoenlijke poule hadden gehad (Is overigens geen verkapte aanval naar Ajax want vind zelfs onze Amsterdamse vrienden in vorm nog beter dan Milan) was het al einde verhaal geweest.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Als Ajax serieus op dit moment Suarez zo graag wil behouden en 35 mill vraagt, dan kan Liverpool beter naar Twente komen. Janko mogen ze voor 25 mill ophalen 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.