• 15.963 nieuwsartikelen
  • 178.968 films
  • 12.267 series
  • 34.071 seizoenen
  • 649.050 acteurs
  • 199.242 gebruikers
  • 9.387.715 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Er zit wel degelijk een aardig verschil in de 2 cups. Ik denk dat de CL een stuk sterker is. Daar doen de beste clubs van Europa aan mee, terwijl je bij de EC1 alleen landskampioenen kreeg. En niet elk land heeft een erg sterke landskampioen. De nummer 3 van Engeland is sterker als de kampioen van Polen of Tsjechie. Het EC1 systeem vond ik alleen wel eerlijker, want ik vind het bullshit dat een land meer dan 2 ploegen mag afvaardigen. Een nummer 3 of 4 van Engeland heeft in mijn ogen geen recht op CL voetbal, terwijl kampioenen uit sommige landen er niet eens bij zijn.

Ajax was erg dichtbij om de CL als enige ploeg 2x op rij te winnen. Jammer dat 1996 zo dramatisch eindigde met die strafschoppen.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Mwah... Oersaai? Prachtige stad, mooi stadion, schitterende club.

Italiaanse voetbal. Saaier wordt het niet. Stadions die altijd maar half vol zitten. Een paar niveaus lager dan Bayern. Nee, dan moet je het inderdaad voor de stad doen. Ooit een prachtige club nu vooral heel saai.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Italiaanse voetbal. Saaier wordt het niet. Stadions die altijd maar half vol zitten. Een paar niveaus lager dan Bayern. Nee, dan moet je het inderdaad voor de stad doen. Ooit een prachtige club nu vooral heel saai.

Milan is echt geen paar niveaus lager dan Bayern. Integendeel. Als ze 10 tegen elkaar spelen, dan wint Milan denk ik 6 of 7 keer. Serie A is wel boring, da's waar. Maar sportief gezien kan hij daar wel het nodige winnen. En als je met Zlatan, Pato, en Seedorf samen mag spelen, dan heb je ook weinig te klagen.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

@ timbo_ Milan een paar niveaus lager dan Bayern? Waar baseer je dat in hemelsnaam op?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

AC Milan een saaie club? Ok, het is geen AC Ancona, maar toch wel een mooie club . Jammer dat het Italiaanse voetbal wat worstelt met bezoekers maar vind het een zeer aangename competitie.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ajax was erg dichtbij om de CL als enige ploeg 2x op rij te winnen. Jammer dat 1996 zo dramatisch eindigde met die strafschoppen.

En Manchester United de eerste 10 minuten iig.

Ajax was vrij kansloos en nog een wonder dat ze penalties haalden, blijf er wel bij dat er doping in het spel was. (weet het wel zeker eigenlijk, kijk de wedstrijd maar is terug, net zoals de WK 98 halve finale tegen Brasil). maar goed zal er over op houden werd alleen weer een beetje boel

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

kos loopt alweer een halve dag achter...

Liverpool is alweer terug naar huis, onderhandelingen op niks uitgelopen door de hele hoge vraagprijs van Ajax.

En zie ik het goed? Vleminckx aan de Spurs gelinkt?

Joy4ever

• 4620 berichten
  • 1841 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Prachtige stad

Ik hoor louter andere verhalen van mensen die er zijn geweest. Wat vind jij er zo prachtig aan dan? Of ga je af op plaatjes op internet?

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Is hem van harte gegund.

Zou je blij mee moeten zijn of dacht je nou echt dat hij zo door zal gaan.

kos

• 46709 berichten
  • 8866 stemmen

The Oceanic Six schreef:

kos loopt alweer een halve dag achter...

Liverpool is alweer terug naar huis, onderhandelingen op niks uitgelopen door de hele hoge vraagprijs van Ajax.

Jij loopt achter, dit is alweer nieuw.

Wilfred Genee

• 1173 berichten
  • 669 stemmen

Voor NEC en die gozer wel fijn zou het ook maar ergens op slaan..

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Joy4ever schreef:

(quote)
Ik hoor louter andere verhalen van mensen die er zijn geweest. Wat vind jij er zo prachtig aan dan? Of ga je af op plaatjes op internet?

Ik ga af op verhalen van anderen.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Damien Comolli is ondertussen al weer terug in Liverpool, zonder Suarez. Er zou ook geen vervolg gesprek zijn gepland.

Edit: wat is er dan nieuw? De gesprekken zijn vanmorgen tot niets uitgelopen.

Dat zou verwonderlijk zijn.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

(quote)
Jij loopt achter, dit is alweer nieuw.

Lees nou eens goed. Daar staat dat Liverpool in de ochtend naar Ajax komt om te praten. Dat was dus vanmorgen.

kos

• 46709 berichten
  • 8866 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Lees nou eens goed. Daar staat dat Liverpool in de ochtend naar Ajax komt om te praten. Dat was dus vanmorgen.

Precies, en jouw verhaal is van gisteren.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

(quote)

De datum is 24-1. Dat kan ook vannacht om 0.01 getypt zijn. Lees nou de tekst eens voor je domme dingen gaat roepen.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Ik ga af op verhalen van anderen.

Maar je hebt wel gelijk, er is van alles tot uitgaan en shoppen en cultuur, je kan het niet zo gek bedenken of het is er en het leeft er 24/7.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

kos schreef:

(quote)

Akkoord over Suarez blijft uit

Uitgegeven: 24 januari 2011 12:45

Laatst gewijzigd: 24 januari 2011 14:57

AMSTERDAM - De delegatie van Liverpool die in Amsterdam was om te onderhandelen over een transfer van Luis Suarez naar de club uit de Premier League, is onverrichter zake huiswaarts gekeerd.

© ProShotsAjax wil 35 miljoen euro ontvangen voor de Uruguayaan en dat vinden de Engelsen te veel van het goede.

Algemeen directeur Rik van den Boog en Damien Comolli van Liverpool spraken elkaar maandagochtend op Schiphol, maar kwamen niet tot een oplossing om het onoverbrugbare gat tussen vraagprijs en bod te dichten, zo bevestigt een woordvoerder van Ajax.

Liverpool en Ajax gaan voorlopig niet verder onderhandelen. Beide partijen spraken voor maandag enkel telefonisch met elkaar. De ontmoeting op Schiphol was de eerste serieuze onderhandelingspoging van de huidige nummer elf van Engeland.

De transferperiode loopt op maandag 31 januari af. Mocht Ajax Suarez alsnog kwijtraken, dan heeft het een schaduwlijst paraat. Daarop prijken volgens diverse berichten onder meer de namen van Bas Dost, Ricky van Wolfswinkel en Eidur Gudjohnsen.

Andere aanvallers

Liverpool benadrukte de afgelopen dagen dat de naam van Suarez bovenaan het lijstje met potentiële versterkingen staat. ''Maar misschien passen andere aanvallers wel beter bij ons budget'', verklaarde Comolli. In de Engelse media doken vervolgens de namen van Alvaro Negredo (Sevilla), Fernando Llorente (Atletico Bilbao) en Charles N' Zogbia (Wigan Athletic) op

Suarez, die maandag zijn 24e verjaardag viert, voelde veel voor een overgang naar Liverpool. Bij Ajax verwachten ze dat de aanvaller zich volledig inzet als hij het seizoen in Amsterdam moet afmaken. Suarez raakte in het verleden in conflict met de leiding van FC Groningen toen een overgang naar Ajax dreigde te mislukken.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Maar er kan natuurlijk nog van alles gebeuren.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Benieuwd of kos zijn ongelijk gaat toegeven

kos

• 46709 berichten
  • 8866 stemmen

Uiteraard niet, aangezien nergens staat wanneer het nu plaatsvindt of gevonden heeft.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Ik ga lachen als hij volgende week alsnog naar Liverpool vertrekt.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

stfuympos schreef:

(quote)
Akkoord over Suarez blijft uit

Uitgegeven: 24 januari 2011 12:45

Laatst gewijzigd: 24 januari 2011 14:57

.

kos

• 46709 berichten
  • 8866 stemmen

De kans dat hij vertrekt lijkt me rond de 70 procent.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

kos schreef:

Das ook toevallig, dat staat exact gelijk aan zijn geestelijke gesteldheid.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

kos schreef:

Dat is wat anders.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

Uiteraard niet, aangezien nergens staat wanneer het nu plaatsvindt of gevonden heeft.

Je zei dat wat wij zeiden onzin was. Jij was er helemaal van overtuigd dat je met iets nieuws aan kwam. Gewoon onzin dus, vanmiddag was al bekend dat Liverpool weer terug ging.

Ik zie Suarez nu ook niet meer naar Liverpool vertrekken. Een gat van 10-15 miljoen verschil gaan 2 clubs natuurlijk nooit goedmaken

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Das ook toevallig, dat staat exact gelijk aan zijn geestelijke gesteldheid.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Voor 25 miljoen mag Suarez wel weg, hoor.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.