- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ja, leuk en aardig maar daar hebben hun niks meet e maken. Het risico dat ze weg zullen gaan is altijd aanwezig. De toekomst van Feyenoord is echt niet afhankelijk van spelers die nog niet eens bewezen hebben dat hun talent omgezet worden in daden. Ik zie momenteel ook liever een Cabral dan een Wijnaldum. Het vertrek van deze drie zijn echt niet de redding van Feyenoord en zullen helemaal niet de doorslag geven hoe de toekomst van Feyenoord eruit ziet. Het beleidsplan, dat is veel belangrijker.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
John Heitinga speelt nog een paar jaar in het buitenland, maar keert dan terug bij Ajax. De verdediger wil binnen vijf jaar weer aan de slag bij de club waar hij zijn loopbaan begon.
"Het is mijn plan om zeker binnen vijf jaar terug te keren bij Ajax", zo zegt de 27-jarige Heitinga in gesprek met NUsport. "Wellicht sneller. Ik wil nog van waarde zijn voor Ajax als ik terugkeer. Ik wil dat Ajax nog iets aan mij heeft, dus wil ik ruim voor mijn 35e weer in de Arena spelen."
De international kijkt met een goed gevoel naar Ajax nu Frank de Boer de scepter zwaait. "De nieuwe koers die Ajax vaart, maakt me extra enthousiast. Met Frank de Boer aan het roer zie ik Ajax als de voornaamste titelkandidaat. Hij drukte als assistent-bondscoach duidelijk zijn stempel op Oranje de laatste 2,5 jaar. Hij is ontzettend gedreven en heeft veel vakkennis. Geen toeval dat Ajax meteen twee keer de nul hield. Frank weet precies hoe hij een verdediging kan organiseren en geeft de eigen jeugd alle kans."
Voordat Heitinga naar Ajax zal gaan is wachten hem mogelijk nog enkele jaren in Duitsland. De verdediger wordt al enige tijd aan Bayern München gelinkt. "Ik word er veel over gebeld, maar nooit door de club zelf. Bayern lijkt me een schitterende club, maar bij Everton zit ik ook nog steeds goed."
Heitinga ontbrak maandag tijdens het duel met Manchester City vanwege een knieblessure. Eenmaal fit hoopt hij weer op zijn favoriete positie centraal achterin te spelen. "Als ik meedoe, speel ik controlerend op het middenveld. Dat is niet mijn sterkste positie, maar de manager had me op die plek nodig. Ik hoop straks gewoon weer centraal achterin te spelen, want ik wil niet afgerekend worden op wat ik op het middenveld laat zien."
Een echte Ajacied.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Ja, leuk en aardig maar daar hebben hun niks meet e maken. Het risico dat ze weg zullen gaan is altijd aanwezig. De toekomst van Feyenoord is echt niet afhankelijk van spelers die nog niet eens bewezen hebben dat hun talent omgezet worden in daden. Ik zie momenteel ook liever een Cabral dan een Wijnaldum. Het vertrek van deze drie zijn echt niet de redding van Feyenoord en zullen helemaal niet de doorslag geven hoe de toekomst van Feyenoord eruit ziet. Het beleidsplan, dat is veel belangrijker.
Het zijn de drie belangrijkste spelers van Feyenoord, naast Castaignos misschien. Wijnaldum speelde dit seizoen goed, tot hij op tien ging spelen. Dat kan hij niet. Fer heeft vorig seizoen al genoeg daden verricht en Vlaar doet dat over het algemeen al anderhalf seizoen.
Het beleidsplan is belangrijk, maar dit is daar een onderdeel van. Het verlengen van de contracten van je belangrijkste spelers.
En het vertrek is zeker niet de redding, dat zeg ik juist. 
kos
-
- 46709 berichten
- 8866 stemmen
Lijkt me ook niet dat hij op zn 32ste bij een betere club aan de gang kan.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Mario Balotelli heeft de Golden Boy Award gewonnen. De aanvaller van Manchester City bleef Jack Wilshere (Arsenal) en David De Gea (Atlético Madrid) voor bij de verkiezing van Tuttosport.
Bij de uitreiking van de prijs voor de beste speler jonger dan 21 jaar deed Balotelli meteen weer eens van zich spreken. De voormalig aanvaller van Internazionale werd geconfronteerd met zijn voorgangers die de award in de wacht sleepten, onder wie Sergio Agüero, Anderson, Cesc Fabregas, Lionel Messi, Alexandre Pato, Wayne Rooney en Rafael van der Vaart.
'Er is er maar één die een klein beetje beter is dan ik: Messi', aldus Balotelli. 'Alle anderen zijn minder. Ik ben erg blij dat ik deze prijs heb gewonnen, maar wie anders had hem moeten winnen? Twee jaar geleden eindigde ik als zesde, vorig jaar was ik vierde. Nu is het mijn beurt. Mijn volgende doel is de Golden Boy Award om te zetten in de Gouden Bal. Dit is pas het begin.'
Balotelli bekende dat hij nog nooit had gehoord van Wilshere, die als tweede eindigde in de verkiezing. 'Wat is zijn naam? Wil..? Nee, ik ken hem niet. Maar de volgende keer dat we tegen Arsenal spelen zal ik eens opletten. Misschien neem ik deze trofee wel mee om hem eraan te herinneren dat ik heb gewonnen.'
Wat een arrogante zak 
kos
-
- 46709 berichten
- 8866 stemmen
Balotelli is sowieso een over het paard getild kind natuurlijk.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen

Dat heeft ie in elk geval wél geleerd van Mourinho.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Balo
. Toffe kerel, en toen ie die uitspraak deed knipoogde hij zelfs naar de camera. Beetje jammer, die negatieve berichtgevingen rond Super Mario. Gaat een grote worden ja
.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Haha, die Balotelli is vanaf nu mijn favoriete speler. Heerlijke teksten, eindelijk eens geen grijs muisje.
kos
-
- 46709 berichten
- 8866 stemmen
Balo
. Toffe kerel, en toen ie die uitspraak deed knipoogde hij zelfs naar de camera. Beetje jammer, die negatieve berichtgevingen rond Super Mario. Gaat een grote worden ja
.
Nah, kom op, even zijn duidelijke voetbalkwaliteiten buiten beschouwing gelaten is hij natuurlijk wel een drama qua karakter. Laatst nog een heel item bij Match of the Day van gezien. Hoe hij over het veld loopt, dat ongeïnteresseerde en dat chagrijnige als hij gescoord heeft. laat staan als 1 van zn teamgenoten scoort. kan geen lachje af.
Zn teamgenoten vinden hem ook totaal niet boeiend meer en dat is al de 2de club waar dat bij gebeurt.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Het zijn de drie belangrijkste spelers van Feyenoord, naast Castaignos misschien. Wijnaldum speelde dit seizoen goed, tot hij op tien ging spelen. Dat kan hij niet. Fer heeft vorig seizoen al genoeg daden verricht en Vlaar doet dat over het algemeen al anderhalf seizoen.
Tuurlijk, het zou een aderlating zijn maar een ramp? Dat niet bepaald, alleen voor Fer heb je niet echt een passend vervanger. Vlaar is goed, maar vind de Vrij denk ik nog wel beter. Al moet ie wel nog veel leren maar dat is ook niet zo vreemd.
Het beleidsplan is belangrijk, maar dit is daar een onderdeel van. Het verlengen van de contracten van je belangrijkste spelers.
Tuurlijk, maar als ze niet verlengen zijn ze ook zo verkocht denk ik. Al verwacht ik vooral van Gini dat ie het beste voor Feyenoord wil. Over hem twijfel ik ook nog niet zo.
Crap, zeg ik het weer verkeerd
.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Nah, kom op, even zijn duidelijke voetbalkwaliteiten buiten beschouwing gelaten is hij natuurlijk wel een drama qua karakter. Laatst nog een heel item bij Match of the Day van gezien. Hoe hij over het veld loopt, dat ongeïnteresseerde en dat chagrijnige als hij gescoord heeft. laat staan als 1 van zn teamgenoten scoort. kan geen lachje af.
Zn teamgenoten vinden hem ook totaal niet boeiend meer en dat is al de 2de club waar dat bij gebeurt.
Bij City ligt ie best wel goed als ik dat zo hoor. Hij heeft eigenzinnige karaktertrekjes, maar niet minder dan bij een Ronaldo. Hij is bijna nooit tevreden, hij streeft perfectionisme na. Dat moet ie afleren om dat zo uit te stralen, maar echt onzin dat ie niet goed ligt bij City, bij Inter was dat helaas wel het geval.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Tuurlijk, het zou een aderlating zijn maar een ramp? Dat niet bepaald, alleen voor Fer heb je niet echt een passend vervanger. Vlaar is goed, maar vind de Vrij denk ik nog wel beter. Al moet ie wel nog veel leren maar dat is ook niet zo vreemd.
Ik zeg niet dat het een ramp is, zeker niet als Feyenoord er behoorlijk geld voor krijgt. Wel zou het een ramp voor het komende seizoen zijn. Feyenoord MOET dan vervangers halen, anders ben je echt een degredatiekandidaat. En de Vrij is nog lang niet zo goed als Vlaar, ik weet ook niet hoe je erbij komt. De vrij heeft wat meer techniek en is misschien ietsjepietsje sneller, maar daar houdt het dan ook mee op. Hij laat iedere wedstrijd wel een steekje vallen en is ook niet de speler die je achterin je centrum wil hebben. En of hij organitorisch goed zal worden... ik zet er grote vraagtekens bij.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
De Vrij had een mindere periode, maar een de Vrij in goede doen is veel beter dan Vlaar. Heeft veel meer spelintelligentie, ziet situaties beter, vind Vlaar maar een lompe boer op momenten.
kos
-
- 46709 berichten
- 8866 stemmen
Bij City ligt ie best wel goed als ik dat zo hoor. Hij heeft eigenzinnige karaktertrekjes, maar niet minder dan bij een Ronaldo. Hij is bijna nooit tevreden, hij streeft perfectionisme na. Dat moet ie afleren om dat zo uit te stralen, maar echt onzin dat ie niet goed ligt bij City, bij Inter was dat helaas wel het geval.
Tja, dat is ook alleen maar wat er gezegd en geschreven wordt. Maar de spelers kijken hem zelfs op het veld al nauwelijks aan en betrekken hem totaal niet bij het team. Dat is gewoon duidelijk waar te nemen.
En Hoewel CR7 ook het bloed bij mensen onder de nagels uit kan halen is er echt wel een verschil met deze kerel die helemaal niet laat zien uberhaupt te willen voetballen. Dat is eerder het tegenovergestelde van de fanatieke Ronaldo.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
De Vrij had een mindere periode, maar een de Vrij in goede doen is veel beter dan Vlaar. Heeft veel meer spelintelligentie, ziet situaties beter, vind Vlaar maar een lompe boer op momenten.
Misschien in potentie, maar hij is nu absoluut nog niet slimmer. Maakt teveel fouten, inschattingsfouten, dus ook op tactiek.
Vlaar oogt zo nu en dan als een lompe boer ja en is minder snel, maar tactisch echt niet slecht. Fysiek natuurlijk ook tig keer beter. Opbouwend ook, al zie ik de vrij daarin ook wel een ster worden.
chevy93
-
- 12755 berichten
- 1325 stemmen
Is er hier iemand bekend met Belgische voetballers? Met andere woorden: Zou iemand spelers kunnen herkennen n.a.v. een plaatje?
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Noppa
Misschien wat ouderen, maar de huidigen zou ik alleen de Ajax spelers herkennen.
chevy93
-
- 12755 berichten
- 1325 stemmen
In de categorie oud-voetballers moet ik er ook nog 3.
(en een trainer, een talent en twee buitenlanders)
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Dat Vitesse 
In prinipe nul kansen tegen (vooruit, die kopbal over van De Jong uit een corner maakt één), maar toch met 2-0 achterstaan. En inmiddels 4-0.
Terwijl Twente echt geen deuk in een pakje boter schopt.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Damn. Ik voelde me vanavond niet zo lekker en dacht : Ik blijf mooi thuis. Dan maar een keer geen Twente kijken. En dan gaan ze 4 keer scoren voor rust

Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Het grappige is gewoon dat Twente echt geen reet hoeft te doen (de eerste drie doelpunten zijn pure kerstkadootjes van Room (2x) en Rajkovic (1x), en de 4-0 zag er voor de Twente-fan waarschijnlijk best leuk gevoetbald uit, maar hoe Vitesse daar verdedigde is echt lachwekkend; 7 tegen 3 en nog mochten ze vrij combineren) ... In principe mis je dus niks, behalve een goede portie leedvermaak en waarschijnlijk eenzelfde score als PSV - Feyenoord.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Het grappige is gewoon dat Twente echt geen reet hoeft te doen ... In principe mis je dus niks, behalve een goede portie leedvermaak.
Ja ik las het. En mijn broertje belde net. Die Room is goed bezig schijnbaar 
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Hmm, nu kon de wedstrijd wel doorgang vinden.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Hmm, nu kon de wedstrijd wel doorgang vinden.
Nu heeft het al een paar dagen niet gesneeuwd en hebben ze de wegen goed bestrooid en sneeuwvrij gemaakt.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Morgen kaartje bestellen voor HSV-Ajax, kost me 8,40 en het treinkaartje is een actie van 5 man voor 28 euro in Duitsland...goedkope trip 
Anderlecht thuis wordt ook maar besteld, €31,60 met korting 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
21/12/2010 16:16
Mario Balotelli heeft de Golden Boy Award gewonnen. De aanvaller van Manchester City bleef Jack Wilshere (Arsenal) en David De Gea (Atlético Madrid) voor bij de verkiezing van Tuttosport.
Bij de uitreiking van de prijs voor de beste speler jonger dan 21 jaar deed Balotelli meteen weer eens van zich spreken. De voormalig aanvaller van Internazionale werd geconfronteerd met zijn voorgangers die de award in de wacht sleepten, onder wie Sergio Agüero, Anderson, Cesc Fabregas, Lionel Messi, Alexandre Pato, Wayne Rooney en Rafael van der Vaart.
'Er is er maar één die een klein beetje beter is dan ik: Messi', aldus Balotelli. 'Alle anderen zijn minder. Ik ben erg blij dat ik deze prijs heb gewonnen, maar wie anders had hem moeten winnen? Twee jaar geleden eindigde ik als zesde, vorig jaar was ik vierde. Nu is het mijn beurt. Mijn volgende doel is de Golden Boy Award om te zetten in de Gouden Bal. Dit is pas het begin.'
Balotelli bekende dat hij nog nooit had gehoord van Wilshere, die als tweede eindigde in de verkiezing. 'Wat is zijn naam? Wil..? Nee, ik ken hem niet. Maar de volgende keer dat we tegen Arsenal spelen zal ik eens opletten. Misschien neem ik deze trofee wel mee om hem eraan te herinneren dat ik heb gewonnen.'
Ahum???????
Zoo, boosheid is weer weg 
Montorsi
-
- 9719 berichten
- 2382 stemmen
Niet zo gek natuurlijk, die jongen wordt aan alle kanten schromelijk overschat, alleen al dat bedrag dat City voor hem neerlegde, lachwekkend gewoon. Vroeg of laat ga je dan jezelf ook overschatten. Heeft werkelijk nog niks laten zien van wat die vorige winnaars op die leeftijd lieten zien.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.