• 15.963 nieuwsartikelen
  • 178.975 films
  • 12.270 series
  • 34.074 seizoenen
  • 649.094 acteurs
  • 199.244 gebruikers
  • 9.388.129 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Nou joh. 5 x gewonnen in 19 wedstrijden. Net zo vaak als Feyenoord. Zoals ik al zei: Feyenoord heeft op dit moment ook minder verliespunten dan de Graafschap.

Kern van mijn betoog is dat van Feyenoord vooraf veel meer werd verwacht en van De Graafschap juist veel minder.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

speranza schreef:

Kern van mijn betoog is dat van Feyenoord vooraf veel meer werd verwacht en van De Graafschap juist veel minder.

Klopt, ik verwacht dus meer van Feyenoord dan van de Graafschap in de 2e seizoenshelft.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Wesley Sneijder: 'Ik wil trainer van Ajax worden'

Ik hoop nu al...

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Wie had dit ooit gedacht 5 jaar geleden, de vraag of Feyenoord wel of niet De Graafschap voorbij gaat op de ranglijst.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Toen Wotte aangenomen werd bij Feyenoord wist ik het al.

Big-T

• 556 berichten
  • 395 stemmen

Een van de grootste veroorzakers van de ellende waarin Feyenoord nu zit.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

kos schreef:

Wat is tot nu toe ploeg van het seizoen? Ado, Groningen of Roda?

Valt voor alle drie wel wat te zeggen.

Groningen omdat ze gewoon heel hoog staan hoewel ik niet verwacht dat ze het volhouden.

Ado omdat ze gewoon heel leuk voetbal spelen.

Roda omdat ze al dood verklaard waren en het gewoon in dat opzicht goed doen.

1. Roda

2. Groningen

3 Ado

Wat Nijland betreft dat hij zo happy was is natuurlijk ook omdat er nog al wat voor gevallen was in de voorgaande werdstrijden tegen AZ.

Zie zoiezo hetprobleem niet en volgens mij is Derksen de enige die het wat genant vind en wat mm gebruikers.

Niks mis mee toch om emotie te tonen. Voorzitter of niet is gewoon iemand van vlees en bloed en net als ieder ander ook op de pot moet zitten en zn kont af moet vegen.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Dat een voorzitter geen emotie zou mogen tonen kan er bij mij ook niet in.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Hij mag emotie tonen zonder dat de camera's daar perse op staan. Voorzitter moet een soort van mythisch figuur blijven met een dikke sigaar. Een soort rustpunt van de club. Dus niet van die dorpsidioten die het ruiken als de camera in de buurt is.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Nijland is gewoon zo. Vraag maar aan Don.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Tis een maffe inderdaad.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Nou Scheringa, Munsterman en Jantje Smit genieten in ieder geval volop als ze even wat uitzendtijd krijgen. Ken Nijland verder niet, dus ben benieuwd of hij zonder camera ook zo doet.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Don Dijk schreef:

Zag ik Overmarsje nou?

Amerikanen en voetbal.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Nijland is een beetje een extravert persoon, ook buiten de camera's. Hoewel als er emotie bijkomt hij een beetje clownesk gedrag vertoont. Een beetje ADHD volgens mij.

Maar de man is zó fanatiek. Een paar week geleden was ie nog opgenomen, had ie een hartaanval. En een paar dagen later was ie weer aan het werk.

Tis toch een beetje een held van Grunn.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Kwam deze tegen vond hem wel grappig.

Nijlandje rustig luisterend.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Geweldig. Gijpie is echt een clown.

Overigens ook wel grappig dat die presentator rechts op zijn klok kijkt als v/d Gijp zegt: "het is kwart over acht."

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Haha. nu je het zegt wat een kneus

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Ik had het al geplaatst, Kos. Inderdaad waardeloos. Net als Bruma destijds.

happie

• 6248 berichten
  • 426 stemmen

Zo'n jonge kerel, die nu al daar naar toe gaat. Als zo'n jongen zich bij Feyenoord had ontwikkelt, dan was dit bedrag maar een schijntje van wat feyenoord dan krijgt.

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Gewoon een prima keuze van die jongen, hij zou gek zijn om het niet te doen. Gelukkig ook verstandige ouders die dat niet dwars gaan bomen. Jammer dan voor Feyenoord, maar zo zit de wereld nu éénmaal in elkaar.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Je kunt pas achteraf stellen of het verstandig is of niet. Als hij niet aan spelen toekomt, schiet het alleen voor zijn portemonee wat op. En die van zijn ouders, natuurlijk. Dat zal ook vooral de reden zijn dat ze niet gaan dwarsbomen.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Daarom nog wel waardeloos voor supporters, club en als ie werkelijk zo goed is voor de eredivisie.

Maar goed ik had het ook wel geweten als ik dan praktisch binnen ben.

Maar op voetbal gebied alles behalve verstandig natuurlijk in principe.

kos

• 46710 berichten
  • 8867 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Je kunt pas achteraf stellen of het verstandig is of niet. Als hij niet aan spelen toekomt, schiet het alleen voor zijn portemonee wat op. .

Op de korte termijn ja.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Tja, bij Bruma bijvoorbeeld ook wel op de lange termijn. Daar kun je nog weinig over zeggen. Alleen blijft het triest dat hij weer weggekaapt wordt voor de ogen van Feyenoord. Jammer dat je spelers niet meteen op hun 12e een contract kan aanbieden. Dit is net zo goed mensenhandel.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Chelsea is een prima stap voor een jonge speler. En bij Chelsea ontwikkelt ie zich beter dan bij Feyenoord, ook heeft Ake genoeg contact gehad met Jeffrey en Patrick. Dat heeft ook wle geholpen.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Daarbij las ik vandaag dat de bouwe van de nieuwe Kuip ook op losse schroeven staat.

En het trio Fer, Vlaar en Wijnaldum zie ik ook niet bijtekenen.

Als dit uitkomt, ziet de toekomst van Feyenoord er zeer beroerd uit.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Tja, viel te verwachten natuurlijk. Misschien maar gewoon voor een wat schappelijkere prijs verkopen, maar zal het ze niet kwalijk nemen.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Het gaat hier ook niet over het kwalijk nemen. Het gaat over de toekomst van Feyenoord. Zonder deze drie spelers stelt de selectie van Feyenoord erg weinig voor. Ze beslissen overigens pas in de zomer. Dan heeft Feyenoord weinig tijd om ze te kunnen verkopen.

Verwacht overigens wel dat de bouw van de nieuwe Kuip door zal gaan. Wie weet wel op het terrein van Varkenoord.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.