• 15.963 nieuwsartikelen
  • 178.976 films
  • 12.270 series
  • 34.074 seizoenen
  • 649.094 acteurs
  • 199.244 gebruikers
  • 9.388.154 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

Maar hij is dan ook het klankbord van de club. Zo'n Van der Boog zou hetzelfde doen als hij zijn zaken bij Ajax goed geregeld zou hebben. En zo gek is het toch niet. Die man heeft bij Twente van een failliete rotzooi het op dit moment best draaiende voetbalbedrijf in NL gemaakt. Hij komt uit Enschede, is altijd fan van de club geweest, dus toch best logisch dat ie nu we voor het 1st kampioen worden daar ook aan wil meevieren. Het succes is voor 95% op zijn conto te schrijven.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Mediageil bedoel je

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

rep_robert schreef:

Mediageil bedoel je

De man is idd best mediageil, maar ik denk ook dat ik niemand ken die harder werkt. Vorig jaar was ie naast voorzitter van Twente ook nog directeur van Wegener en voorzitter van ATC (Voetbalclub in Hengelo). En hij zit ook nog in een stel andere dingen. Denk dat de man 80 uur een rustige werkweek vind.

Wilfred Genee

• 1173 berichten
  • 669 stemmen

Vascago schreef:

Maar hij is dan ook het klankbord van de club. Zo'n Van der Boog zou hetzelfde doen als hij zijn zaken bij Ajax goed geregeld zou hebben. En zo gek is het toch niet. Die man heeft bij Twente van een failliete rotzooi het op dit moment best draaiende voetbalbedrijf in NL gemaakt. Hij komt uit Enschede, is altijd fan van de club geweest, dus toch best logisch dat ie nu we voor het 1st kampioen worden daar ook aan wil meevieren. Het succes is voor 95% op zijn conto te schrijven.

Ja dat hij daarin mee wil vieren vind ik best maar op een gegeven moment krijg je al heel snel genoeg van zijn (naar mijn mening) irritante karakter en niet mis te verstane schijtkop.

Is mij veel te opdringerig zo op dat veld overdreven reacties bij dat kampioenschap, ik begrijp het allemaal best maar dat moet ik echt niet hebben bij Ajax.

Net als die Nijland die verdomd irritant op dat veld stond rond te dansen bij Groningen, wegwezen daar.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Aangenaam nieuws bij VI. Wordt de revolutie dan eerder ingezet als verwacht? Ik hoop het!

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

Speciaal voor jou Wilfred Genee Ook ome Henk is er nog bij

Wilfred Genee

• 1173 berichten
  • 669 stemmen

Kessler er ook nog eens achter..

Wilfred Genee

• 1173 berichten
  • 669 stemmen

Dat ik het überhaupt nog bekeken heb ook .

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

Janssen schat kans op vertrek op dertig procent (Voetbalzone)

Ik gun die jongen absoluut een mooie club in het buitenland. Maar het zou fijn zijn als ie nog tot de zomer blijft

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Ik heb verder ook geen problemen met hem hoor Vascago, als hij de zaakjes zo op orde heeft en de club uit het dal heeft getrokken mag je er best mee pronken

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

De Manolev-momentjes waren weer leuk. Ik wist precies dat dit de fragmenten zouden worden. Ik kan nu ook nooit meer zonder te lachen naar Manolev kijken. Allemaal Gijpies schuld.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3284 stemmen

Als je Manolev een voorzet ziet geven heb je Gijpie helemaal niet nodig om te lachen.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Jawel, de uitleg van Gijpie erbij was zo ontzettend briljant in deze aflevering

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Het ontslaan van Jan van Dijk is niet de oplossing voor de problemen bij VVV-Venlo. Hai Berden zou eens bij zichzelf te rade moeten gaan. Hij hield de beurs op de knip toen genoemde trainer vóór aanvang van dit dramatisch verlopende seizoen bij hem aanklopte voor de broodnodige versterkingen.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Snap de kritiek op Nijland en Munsterman niet zo. Is het zo raar dat mensen die hun tijd en hele ziel en zaligheid in de club stoppen, keiblij zijn wanneer hun team kampioen wordt? Zou het juist raar vinden als dat niet zo was.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Die kritiek begrijp ik ook niet. Beiden hebben al heel lang een FC Twente hart.

Wilfred Genee

• 1173 berichten
  • 669 stemmen

Beiden?

@Don, ik zeg ook niet dat ik tegen het feit ben dat ze zo blij zijn zoals ik al zei begrijp ik dat wel zeker als je net als Munsterman de club omhoog hebt getrokken.

Maar dan kan ik toch nog altijd iets tegen het karakter en de persoon zelf hebben?

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Ja natuurlijk kan dat, no problem. Dat is idd iets persoonlijks.

Maar er waren toendertijd wel meer mensen, ook in de praatprogramma's enzo, die zijn gedrag veroordeelden. En dat vind ik persoonlijk niet correct. Laat hem lekker mens zijn. Beter toch dan zo'n suffe voorzitter die geen ruk om voetbal geeft?

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Scheringa bij AZ vond ik ook vrij clownesk altijd na de wedstrijden. Die gasten willen zo graag in beeld om te laten zien dat zij de club hebben gered of vooruit hebben geholpen. Voorzitters horen naast de voorzitter van de tegenstander te zitten en bitterballen te eten tijdens de wedstrijd. Voorzitters van Ajax en Feyenoord zie je ook niet na een wedstrijd op het veld huppelen. Dat is gewoon niet hun plek.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Denk je dat Rik vd Boog bitterballetjes blijft eten op de tribune wanneer Ajax net op het veld kampioen is geworden na 10 jaar?

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Feyenoord verliest toptalent Nathan Ake aan Chelsea

Gepubliceerd op 21-12-2010 om 10:12:34 Bron: AD.nl

Feyenoord heeft de strijd om jeugdspeler Nathan Ake verloren. De Rotterdamse club wilde de verdediger, die op 16 februari pas 16 jaar wordt, vastleggen. Chelsea kaapt de Hagenaar echter weg. ,,De Engelse clubs zijn de grote vervuilers,'' zegt technisch directeur Leo Beenhakker in het AD.

----

Lekker weer. Het is gewoon niet meer tegen te houden. Voor mijn apart komt er een nieuwe regel, dat zoiets niet zo snel meer mogelijk is. Feyenoord had Bruma op dit moment ook wel kunnen gebruiken...

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Van mij mogen ze hoor, maar je zult het bij 'topclubs' zoals dat dan mooi heet niet zien. Mocht Twente zich op deze wijze blijven handhaven, dan zal hij ook echt niet steeds zo uit zijn bol blijven gaan. In het begin is het sympathiek en vertederend, bij een grote club wordt het als onprofessioneel gedrag aangemerkt.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Precies. En de man is voor het eerst kampioen geworden, laat hem dan toch lekker zot doen. het is toch niet alsof hij dat elke week doet ofzo?

En tuurlijk zie je dat ook bij topclubs.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Don Dijk schreef:

Denk je dat Rik vd Boog bitterballetjes blijft eten op de tribune wanneer Ajax net op het veld kampioen is geworden na 10 jaar?

Ze staan nu elke week op het veld te huppelen na de wedstrijden, dat bedoel ik.

Bij het kampioenschap is het weer een heel ander verhaal natuurlijk.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Ah zo.

Toch heb ik Munsterman dat niet meer zien doen na het kampioenschap maar ok.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Scheringa, Munsterman en Nijland staan/stond bij elke thuiswedstrijd beneden opeens op het veld toch. Die voorzitter van Heracles ook trouwens. Zijn gewoon erg graag in beeld bij die provincieclubs. Komt inderdaad niet echt professioneel over. Je moet gewoon lekker bij de voorzitter van de tegenstander gaan zitten en een babbeltje maken over wat voetbalzaken onder het genot van een hapje en een snapje. Ik keek altijd echt op tegen een voorzitter. Bij dit soort gedrag kan ik hun functie niet meer serieus nemen. Jammer.

kos

• 46710 berichten
  • 8867 stemmen

Wat is tot nu toe ploeg van het seizoen? Ado, Groningen of Roda?

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Wat mij betreft Groningen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.