• 15.963 nieuwsartikelen
  • 178.976 films
  • 12.270 series
  • 34.074 seizoenen
  • 649.094 acteurs
  • 199.244 gebruikers
  • 9.388.154 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Montorsi schreef:

Niet zo gek natuurlijk, die jongen wordt aan alle kanten schromelijk overschat, alleen al dat bedrag dat City voor hem neerlegde, lachwekkend gewoon. Vroeg of laat ga je dan jezelf ook overschatten. Heeft werkelijk nog niks laten zien van wat die vorige winnaars op die leeftijd lieten zien.

Inderdaad, zijn arrogantie wordt op deze manier alleen maar gevoed. Misselijkmakend dit. Gewoon compleet negeren die gast, dus geen prijzen voor hem. Bah.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Ahum???????

(embed)

Zoo, boosheid is weer weg

Heeft bij Inter nooit iets positiefs laten zien.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Ik vond het wel wat hebben toen hij tegen Barcelona werd uitgefloten door het Inter-publiek en hij daarop zn best niet meer deed, een beetje stond te wandelen en ruzie te maken met het publiek en zn teamgenoten.

Zie je normaal alleen bij jeugdwedstrijdjes, als er iemand van 12 jaar ofzo word gewisseld. Alleen is er dan geen Materazzi die je tegen de muur zet en even flink de waarheid zegt.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Inderdaad Don. Marco Materazzi is ondanks het feit dat hij geen basisspeler meer is nog steeds de onbetwiste leider binnen de selectie van Inter en met afstand publiekslieveling nummer één.

happie

• 6248 berichten
  • 426 stemmen

El Hamdaoui stuurt aan op breuk Van onze Telesportredactie

AMSTERDAM - Mounir El Hamdaoui is al enige tijd afwezig bij Ajax. De aanvaller meldde zich aanvankelijk ziek met een griepje, maar er is veel meer aan de hand. Interim-trainer Frank de Boer heeft inmiddels contact gezocht met de aankoop van de onlangs opgestapte Martin Jol.

Mounir El Hamdaoui Foto: PICS UNITED Uit het gesprek tussen De Boer en El Hamdaoui is gebleken dat de voormalig AZ-speler zowel fysiek als geestelijk niet in staat is om uit te komen voor Ajax. "Hij kan het op dit moment niet opbrengen", aldus de Boer. Er is besloten dat El Hamdaoui met vakantie gaat en op 4 januari van het nieuwe jaar weer terugkeert in Amsterdam.

El Hamdaoui werd op 8 december jongstleden door De Boer gepasseerd voor het Champions League-duel met AC Milan. Sindsdien lijkt de Rotterdamse spits aan te sturen op een breuk

wat een slappeling

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Frank de Boer ziet het niet in hem zitten. Hij zou voor veel eredivisie clubs een versterking zijn. Dat lijkt me beter voor hem dan wegkwijnen op de bank bij Ajax.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Niets voor Feyenoord?

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Tis altijd wat met dit mannetje. Vreselijke voetballer ook, buiten zn mooie stiffies dan.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Niets voor Feyenoord?

Met hem erbij zie ik Feyenoord wel voorbij de Graafschap komen.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Maar hij is niet eens beter dan v. Beukering, man!

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Dat meen je toch niet serieus hoop ik.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Tuurlijk niet.

happie

• 6248 berichten
  • 426 stemmen

Als hij al bij het minst of geringste weg wil bij zijn clun, dan zou ik zeggen: "strik erom en wegdoen".

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

happie schreef:

(quote)

wat een slappeling

Take it easy men! He's fragile...

intezar

• 262 berichten
  • 0 stemmen

speranza schreef:

Inderdaad Don. Marco Materazzi is ondanks het feit dat hij geen basisspeler meer is nog steeds de onbetwiste leider binnen de selectie van Inter en met afstand publiekslieveling nummer één.

Materazzi is allesbehalve een leider...

happie

• 6248 berichten
  • 426 stemmen

stfuympos schreef:

(quote)
Take it easy men! He's fragile...

Fragile? Als hij nu al zijn kop laat hangen, dan is ie totaal ongeschikt voor dit niveau.

happie

• 6248 berichten
  • 426 stemmen

Gil Swerts is transfervrij Niks voor Feyenoord.

13woutie13

• 4384 berichten
  • 0 stemmen

Inderdaad, niks voor Feyenoord.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

happie schreef:

(quote)

wat een slappeling

Tja, het was natuurlijk al een overloper, maar idd een erg triest figuur.

eRCee

• 13448 berichten
  • 1980 stemmen

Goeie voetballer trouwens. Misschien bijzaak, maar ik wou het toch even noemen.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Hetzelfde zal op ten duur wel met Mido gebeuren. Zoiets kun je van kilometers afstand zien aankomen. Jol weg en tsja anders waren ze nooit gehaald. Ben blij dat Ajax de boel eindelijk echt een beetje aan het reorganiseren is. Trainer mag nooit meer zoveel macht hebben, waar dan ook.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Volendam wordt flink genaaid door die flapdrol Nijhuis. Volendam 100% penalty niet geven en Utrecht een paar minuten wel een penalty geven waar veel minder aan de hand was. Dat is echt een slechte scheids, bah.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Inderdaad, die Mertens maakte er weer een goede show van. Sommige spelers (ik noem geen namen ) zouden in dat geval geel krijgen voor een schwalbe. En Platje had 3 minuten eerder natuurlijk gewoon wél een pingel moeten hebben.

Overigens ook lachen met Afellay: die kon zich niet meer motiveren voor dit duel en zit dus op de tribune.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Nog zo een slappe hap :

Ongemotiveerde Afellay laat bekerduel met Roda JC schieten

Woensdag, 22 december 2010 om 19:42

Ibrahim Afellay verschijnt woensdagavond niet aan de aftrap van de bekerwedstrijd van PSV tegen Roda JC Kerkrade. De middenvelder, die zondag al afscheid nam van het thuispubliek in Eindhoven, kan zich volgens trainer Fred Rutten niet motiveren voor de achtstefinale-ontmoeting. Dat heeft hij mij aangegeven. Ik heb dat op me in laten werken en besloten, dat ik geen spelers kan gebruiken die niet gemotiveerd zijn”, zegt Rutten tegen Eredivisie Live.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Ach ja, die zal wel bang zijn om geblesseerd te raken zodat de transfer met Barcelona in gevaar komt. Het is werkweigering, maar geef hem eens ongelijk.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

Waarom zit er maar 6200 man bij Roda. Gewoon triest. Gooi dan gewoon alle kaartjes in de losse verkoop en verkoop ze voor een tientje zoals gister bij Twente. Dan komt er wel 23000 man.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Misschien heeft het met het weer te maken, al komen de meeste Roda-supporters uit dezelfde straat als het stadion staat...

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

eRCee schreef:

Goeie voetballer trouwens. Misschien bijzaak, maar ik wou het toch even noemen.

Mounir is een prima voetballer! En uiteraard heeft hij problemen.. als de nieuwe trainer je niet wil opstellen, wat moet je daar dan nog? Maar die gaat heus nog wel ergens slagen, bij Ajax kan hij beter weg inderdaad.. daar hebben ze een échte spits nodig en niet iemand die eigenlijk achter de spits wil spelen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.