• 15.963 nieuwsartikelen
  • 178.982 films
  • 12.270 series
  • 34.074 seizoenen
  • 649.096 acteurs
  • 199.246 gebruikers
  • 9.388.269 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Ja, jij noemt het geen penalty, ik wel. Het was ieder geval discutabel.

De GS miste ook kansen en mogelijkheden. Het ontliep elkaar gister niet. En het heeft echt niet alleen met jullie gebrek aan scorend vermogen te maken. De rest van de ploeg is ook gewoon zwak. De Cler was gister misschien wel jullie beste speler, moet je nagaan. Overigens zijn er wel meer spelers van de GS die bij Feyenoord goed meekunnen.

Veldoverwicht zegt me overigens helemaal niks als je er niks mee doet. De GS kwam om te verdedigen en op 1 of 2 momenten na deden ze dit met succes. Dat de 0-1 nog valt is lucky, maar een punt was sowieso dikverdiend.

Tja, als je de Cler gisteren de beste speler vond, dan hebben we toch een andere wedstrijd gezien. Die liep echt weer als een kip zonder kop te verdedigen.

De Vrij was natuurlijk een heel stuk beter.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

Iets met potten, ketels en zwart zien.

Zal best, maar ik wil wel wedden dat ik objectiever over Feyenoord kan oordelen, als jij over Ajax. Ik vind het grappig als Feyenoord het slecht doet, maar jij lijkt een soort van haat jegens Ajax te hebben waardoor ze er altijd slecht vanaf komen bij jou.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

kos schreef:

(quote)

Yep, dat was het grote manco. Verder was het verschil tussen Feyenoord en De Graafschap ongeveer even groot als dat tussen Utrecht en Ajax.

Gelukkig iemand met een objectieve kijk op de wedstrijd.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Tja, als je de Cler gisteren de beste speler vond, dan hebben we toch een andere wedstrijd gezien. Die liep echt weer als een kip zonder kop te verdedigen.

De Vrij was natuurlijk een heel stuk beter.

De Cler was zo slecht nog niet, voor zijn doen.

De Vrij was ook heel redelijk inderdaad. Leuke speler. Misschien wel jullie grootste talent.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Zal best, maar ik wil wel wedden dat ik objectiever over Feyenoord kan oordelen, als jij over Ajax. Ik vind het grappig als Feyenoord het slecht doet, maar jij lijkt een soort van haat jegens Ajax te hebben waardoor ze er altijd slecht vanaf komen bij jou.

Je kunt van alles over jou zeggen, maar NIET dat je objectief naar Feyenoord kunt kijken. Denk dat jij ongeveer de laatste bent.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Quido schreef:

Je hebt wel de hele wedstrijd gezien? Een vriend van me dacht namelijk op basis van de samenvatting dat Feyenoord best goed gespeeld had, maar dat was dus echt niet zo (zoals ook overal te lezen valt, overigens).

Heb eigenlijk alleen teletekst gelezen en daar stond dat Feyenoord een heel stuk beter was. En dat de Graafschap tot overmaat van ramp er toch nog met de winst vandoor ging.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Vascago schreef:

Gewoon triest. Die jongen heeft echt wel kwaliteiten, dat heeft ie in zijn laatste seizoen bij Twente wel laten zien. Hij heeft de pech dat ie in een team terecht is gekomen dat voor geen meter draait en hij is dan niet de man die dat om kan draaien. Het is geen vechtvoetballer zoals ze die op dit moment bij Feyenoord kunnen gebruiken. Maar hij had van mij best terug mogen komen bij Twente. Denk dat het spel van Twente veel beter bij hem past. Een subtopper uit Engeland of Spanje kan ie ook wel aan. Jammer dat ie deze keuze maakt, maar gelukkig is het maar een huurovereenkomst.

El Ahmadi zal alleen een goede voetballer zijn in een team dat goed draait, inderdaad. Maar in zo'n team gaan heel veel spelers beter voetballen.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Zijn we hier nu trouwens serieus aan het discussiëren of Feyenoord goed gespeeld heeft ... zo ja, dan zijn we toch ver heen met zijn allen ...

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Dat zegt toch helemaal niemand?

Kos zegt dat Feyenoord een stuk beter was dan de Graafschap. Ik zeg dit zonder het woord "stuk".

Maar ik ben er wel klaar mee nu.

Nu weer over Utrecht - Ajax praten?

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Je kunt van alles over jou zeggen, maar NIET dat je objectief naar Feyenoord kunt kijken. Denk dat jij ongeveer de laatste bent.

Vind jij, omdat je het niet altijd met me eens bent. Ik haat Feyenoord niet. Ook geen hekel aan Feyenoord. Wel heb ik er lol om, toch van oudsher de rivaal he. Maar er valt gewoon weinig goeds over Feyenoord te zeggen momenteel. Als dat er wel is, dan zou ik het ook zeggen, dat meen ik.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Telkens weer blijkt dat je alleen de negatieve momenten van Feyenoord eruit haalt en de positieve punten van de tegenstander. Zo kun je natuurlijk nooit objectief zijn. Maar dat maakt verder ook niet uit hoor.

Big-T

• 556 berichten
  • 395 stemmen

El Ahmadi naar Al Ahli...

O, wacht, Feyenoord moest inderdaad verjongen . Waar zijn ze mee bezig in R'dam.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Telkens weer blijkt dat je alleen de negatieve momenten van Feyenoord eruit haalt en de positieve punten van de tegenstander. Zo kun je natuurlijk nooit objectief zijn. Maar dat maakt verder ook niet uit hoor.

Nogmaals, er valt weinig positiefs te vertellen de laatste maanden. Als dat er wel is, dan benoem ik dat ook. Als Ajax waardeloos is, zoals vandaag, dan benoem ik dat ook.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Big-T schreef:

El Ahmadi naar Al Ahli...

O, wacht, Feyenoord moest inderdaad verjongen . Waar zijn ze mee bezig in R'dam.

Ik vind het niet erg dat El Ahmadi niet meer voor Feyenoord speelt, maar nu wordt de spoeling wel heel erg dun op het middenveld.

Zijn leeftijd maakt niet zoveel uit, hij bracht toch geen ervaring mee op het veld.

Big-T

• 556 berichten
  • 395 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Ik vind het niet erg dat El Ahmadi niet meer voor Feyenoord speelt, maar nu wordt de spoeling wel heel erg dun op het middenveld.

Zijn leeftijd maakt niet zoveel uit, hij bracht toch geen ervaring mee op het veld.

Die 5 miljoen is hij niet waard geweest, maar hij was wel bruikbaar. Nu krijg je als middenveld:

Bruins-Mokotjo-Van Haaren

Fer is nog niet terug maar dat zou dan met auassar de enigste wissels zijn?

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

En Leerdam helaas. Fer is er snel weer bij, denk ik. Wedstrijdje of 2.

Wanneer was El Ahmadi bruikbaar eigenlijk? Hij heeft 1 x kunnen schitteren in het Feyenoordshirt en dat was het bekerduel vorig seizoen, uit bij PSV.

jordandejong

• 4772 berichten
  • 1431 stemmen

Het enigste voordeel is dat Swerts eventueel ook op het middenveld kan spelen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

El Ahmadi, één van de weinige hoogtepunten nog i ndeze selectie . Erg ondergewaardeerde speler, en Feyenoord was ook geen team voor hem. Jammer dat ie nu helemaal naar Dubai gaat, had bij een goed draaiend team echt een enorme meerwaarde geweest.

jordandejong

• 4772 berichten
  • 1431 stemmen

Vond hem dit weekend zowiezo niet slecht, maar hij speelt vaak ook wel erg slecht hoor(Bij Twente deed hij dat vrijwel nooit). Maar wat heeft ie in godsnaam in Dubai te zoeken!

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Niet slecht? De postbode? Man man, die jongen raakte geen bal goed. Ik geef toe dat er op het middenveld amper betere spelers voetballen bij Feyenoord (op Fer na), maar het is echt geen gemis hoor. Alleen qua breedte.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Als hij de bal kwijt kon deed ie dat ook. Maar wist vaak prima een voetballende oplossing te zoeken, al ging dat vaak fout. Had vaker met zijn medespelers dan hemzelf te maken. Ken weinig middenvelders in de eredivisie die technischer waren dan hem.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

El Ahmadi is te goed voor dit Feyenoord. Dat is zijn grote nadeel. Kan op zich zo bij Ajax, PSV of Twente mee, waar ze op zich wel aardig verzorgd kunnen en willen voetballen.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Als je een hekel hebt aan Ajax is Jan Mulder op een avond als deze natuurlijk heerlijk.

"Asare een klasse beter dan die buitenspeletjes van Ajax"

"Utrecht heeft op het middenveld meer klasse dan Ajax"

Nee als Mulder dat lijstje met vergelijkingen had moeten invullen had Utrecht met gemak winnen.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

"Ajax wilde wel maar dan komt het aan op wie heeft de beste spelers. Utrecht!!"

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

The Oceanic Six schreef:

El Ahmadi is te goed voor dit Feyenoord. Dat is zijn grote nadeel. Kan op zich zo bij Ajax, PSV of Twente mee, waar ze op zich wel aardig verzorgd kunnen en willen voetballen.

Inderdaad. Ook onmogelijk voor hem om goed te voetballen, want het is niet iemand die de kar trekt. Jammer dat ie nu naar Dubai gaat, want zou bij de top gemakkelijk mee kunnen.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Tss, maar kos of jij wel objectief naar ajax zeker? Flikker op!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Die discussie gemist, maar heb &L nooit echt betrapt op Feyenoord bashen. Als er iets positiefs te zeggen viel over Feyenoord deed ie dat ook. Alleen komt ie daar de laatste tijd niet echt aan toe .

kos

• 46713 berichten
  • 8868 stemmen

timbo_ schreef:

Als je een hekel hebt aan Ajax is Jan Mulder op een avond als deze natuurlijk heerlijk.

"Asare een klasse beter dan die buitenspeletjes van Ajax"

"Utrecht heeft op het middenveld meer klasse dan Ajax"

Nee als Mulder dat lijstje met vergelijkingen had moeten invullen had Utrecht met gemak winnen.

Wat betreft het middenveld heeft ie natuurlijk een overschot aan gelijk.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Damn worden zinnige dingen gezegd daar aan tafel. Nu Kees Jansma weer dat Castaignos helemaal niets bijzonders is:

"Als Beenhakker het voor elkaar krijgt om Castaignos voor 4 miljoen aan Inter Milan te verkopen levert die een wereldprestatie."

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

orbit schreef:

(quote)

Tss, maar kos of jij wel objectief naar ajax zeker? Flikker op!

Zit je weer aan de melk?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.