• 15.968 nieuwsartikelen
  • 179.026 films
  • 12.272 series
  • 34.078 seizoenen
  • 649.208 acteurs
  • 199.265 gebruikers
  • 9.389.622 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

rep_robert schreef:

Oh ja, Otherfool bedankt voor het bier. Erg sportief

Dat wordt feesten vanavond met je buurvrouwtjes

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Ja, vorig jaar nog nadat ze in de groep van Ajax bij Timisoara het halve stadion sloopten. Toen kreeg DZ ook puntaftrek.

Conclusie: hooligans zijn sneu. Brengen de clubs, de supporters en het totale voetbal in diskrediet. Neem toen Beverwijk...hadden ze elkaar allemaal maar doodgestoken. Was dat ook weer opgelost.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ja, vorig jaar nog nadat ze in de groep van Ajax bij Timisoara het halve stadion sloopten. Toen kreeg DZ ook puntaftrek.

Conclusie: hooligans zijn sneu. Brengen de clubs, de supporters en het totale voetbal in diskrediet. Neem toen Beverwijk...hadden ze elkaar allemaal maar doodgestoken. Was dat ook weer opgelost.

Daarom heb ik er ook niks op tegen zoals het in Polen en zo gaat, dat ze elkaar allemaal de hersens in slaan op een veldje ergens buiten de stad. Doen ze de maatschappij alleen maar een plezier mee

Maar die 1e keer BBB in Amsterdam, poefff...dat was wel even schrikken. Lopen beren bij die BBB rond man.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Het gaat me niet zozeer om het geweld, maar het gebeurt op het voetbalveld, dat vind ik zo erg. Voetballers zijn mensen die een voorbeeldfunctie hebben, die hooligans niet.

PS: die poolse hooligans kunnen echt niet vechten

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Exit Jan van Dijk na vanavond. Maar vond aan deze 0-3 (na 30 minuten) toch een luchtje van buitenspel zitten. Jammer genoeg lieten ze echter geen herhaling zien. Dus kan er ook grandioos naast zitten.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Absurd mooie aanval van Roda wordt net niet beloond met doelpunt.

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3400 stemmen

Roda laat mooi voetbal zien zeg. Kan ook wel met zo'n tegenstander natuurlijk

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Barcelona-voetbal in De Koel En dan nog schreeuwen ze daar: "Wij willen voetbal zien!"

rep_robert schreef:

Oh ja, Otherfool bedankt voor het bier. Erg sportief

Omkoping!

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

En Roda mist weer een reuzekans. Had liever een overwinning van VVV gezien maar VVV mag blij zijn met 0-3

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Quido schreef:

Barcelona-voetbal in De Koel En dan nog schreeuwen ze daar: "Wij willen voetbal zien!"

Ik denk van de andere ploeg

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Quido schreef:

Kansloos publiek ja. Ik weet nog bij VVV- Ajax, speelde nog net iets kutter dan Ajax, maar Ajax was zwaar de bovenliggende partij en dan gaan zingen "ze krijgen voetballes" .

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

De Cruijff revolutie is ingezet bij de ledenraad van Ajax

Of het een succes wordt, geen idee. Dat het tijd voor verandering was, dat is wel duidelijk.

Joy4ever

• 4620 berichten
  • 1841 stemmen

Nog meer goed nieuws van het Ajax front: Jong Ajax - Jong Helmond Sport = 1-2

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

rep_robert schreef:

Klopt, vaak spreken ze af in een of ander bos om even met elkaar te matten. Soms helaas ook in een stad waardoor het verkeer wordt ontregeld. Voor de rest zijn ze sportief(voor zover je ze zo kunt noemen), mensen die op de grond/nokkie liggen worden niet aangeraakt, die zijn al verslagen.

Levert vaak leuke beelden op!

(embed)

Zie ze knokken dan.

Zijn dat Josti-hooligans ofzo?

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Joy4ever schreef:

Beetje jammer ja, maar die 'jong' elftallen neem ik niet serieus bij de topclubs. Spelen enkel reserves die niet goed genoeg zijn voor het 1e of net terugkomen van blessures. Gaat ten koste van talenten. Gisteren stond bv. Mido in de spits.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Don Dijk schreef:

scheringa-flirt-met-feyenoord.html]scheringa flirt met feyenoord | nusport.nl/eredivisie |

tja..

Dat was al een tijdje bekend. Laten we het maar niet doen.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Don Dijk schreef:

linkje over Scheringa

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

'Revolutie' van Cruijff levert zes zetels op

De leden van Ajax hebben zich dinsdag massaal achter Johan Cruijff geschaard. Ze lieten zes van de zeven overgebleven volgelingen van de legendarische nummer veertien tot de ledenraad van de Amsterdamse club toetreden.

Oud-spelers Aron Winter, Keje Molenaar, Peter Boeve, Barry Hulshoff, Dick Schoenaker en voormalig jeugdtrainer Dirk Groot wonnen de verkiezingen voor het platform binnen Ajax. Ruud Haarms stelde zich met succes herkiesbaar. Over een achtste kandidaat vindt op dit moment een tweede stemronde plaats.

Edo Ophof trok zich op het allerlaatste moment terug. Hij vervult ook een rol in een commissie die de aandelen van NEC beheert. Van de KNVB mag niemand functies bij twee verschillende profclubs vervullen.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Joy4ever schreef:

Ja, hoe krijgt Jong Ajax het dit jaar steeds voor elkaar zeg...

Die vd Dussen moet er lekker uitgepleurd worden. Zet Dennis Bergkamp daar eens als coach neer ofzo.

Overigens lees ik tot mijn genoegen dat het hele Lodeiro transferverhaal via Twitter onzin is en dat hij gewoon blijft. Maar goed ook, vind hem zeer talentvol

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Contractverlenging Enoh tot 2015

En ik weet dat niet iedereen hier hem waardeert, maar ik doe dat wel. Hele nuttige kracht, zolang hij sober zijn taak verricht.

Insignificance

• 3220 berichten
  • 5589 stemmen

Gek genoeg speelde Enoh zijn betere wedstrijden toen hij meer mee mocht/kon voetballen.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Echt niet. Enoh is sterk als hij speelt zoals tegen Milan en Vitesse. Sober dus. Ballen veroveren en goed inspelen op iemand die wel kan voetballen. Dan is hij van grote waarde, want hij is echt een enorm nuttige bikkelaar.

Insignificance

• 3220 berichten
  • 5589 stemmen

Je bedoelt de laatste twee wedstrijden? Want dat onderstreept hetgeen ik zeg. Je weet welke school Frank de Boer aanhangt. Dan weet je ook dat je als middenvelder niet wegkomt met steeds flauw en breed spelen. Dat is exact hetgeen hij de afgelopen periode onder Jol wel deed of moest doen. In al die soberheid ging het mis, was het wel ontzettend slordig met opvallend veel slechte breedtepasses.

Onder de Boer herstelde hij zich juist. Hij voetbalt veel meer vooruit dan voorheen en draait gewoon mee. Omdat het kan, maar ook omdat het moet. Een of twee keer zouteloos breed achter elkaar en je krijgt van de Boer een uitbrander. Of erger.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

O, bedoel je het zo

Insignificance

• 3220 berichten
  • 5589 stemmen

Maar otherfool zal er wel weer iets anders van maken.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Die gozer kan er echt he-le-maal niks van.

Ik weet zeker dat de echte Enoh nog steeds op Schiphol staat te wachten totdat het Ajax busje eens voor komt rijden. Ze hebben gewoon de eerste de beste verdwaalde donkere meneer meegenomen, die jongen lacht zich natuurlijk helemaal kapot.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

.

Insignificance

• 3220 berichten
  • 5589 stemmen

Mnee, net niet. Toch leuker wanneer Gijp zoiets zegt.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.