- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Wie zou er sneller wezen Burger King of die dikke Egyptenaar.
Oh man, hier zou ik subiet een kaartje voor kopen. Fantastisch 'spek'takel, van doellijn naar doellijn. Zet de ambulances maar vast klaar.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Ik moet zeggen dat het niveau van Man Utd - Arsenal me zwaar tegenvalt in de 2de helft. Man Utd speelt met een handbalopstelling om de 16 en loert op de counter, op z'n PSV's 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Ik moet zeggen dat het niveau van Man Utd - Arsenal me zwaar tegenvalt in de 2de helft.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Arsenal blijft een faalclub. Staan er nooit als het echt moet. Uiteindelijk spelen Chelsea en United gewoon weer tot het einde toe om de prijzen.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Ik vond het niveau de tweede helft een stuk hoger. Geen idee welke wedstrjijd jullie hebben gezien?
Het golfde nog meer op en neer dan een tsunami. Mijn god zeg. Van Hanegem is ook sprakeloos. Jammer dat Arsenal niet scherp genoeg was.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
- Wenger
En Ferguson niet wil je zeggen? Dat is de grootste kwal op aarde. Wenger vind ik nog wel een bescheiden persoon, waar haal je die kotssmiley vandaan? 
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3400 stemmen
Wat een sneue wedstrijd. Had beter de snor kunnen kijken.
edit: en Valencia 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
En Ferguson niet wil je zeggen? Dat is de grootste kwal op aarde. Wenger vind ik nog wel een bescheiden persoon, waar haal je die kotssmiley vandaan?
Ferguson is cool. Helemaal sinds dat filmpje met die ballon 
PS: Selectief je smiley vak en dan de onderste rij, 1 na laatste. 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Ferguson is cool. Helemaal sinds dat filmpje met die ballon 
PS: Selectief je smiley vak en dan de onderste rij, 1 na laatste.
Omdat er een grappig filmpje is krijg je opeens sympathie voor die man?
Dan zouden we nu allemaal Blatter tof moeten vinden.
Alleen die asociaal kauwgom kop van hem. Regelmatig aanvaringen met spelers in het verleden. Ik vind het echt helemaal niets.
Dit soort dingen heb je niet met Wenger. Is hij te sympathiek voor jou? 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Haha ik dolde maar. Ik vind Ferguson altijd wel wat hebben. Straalt toch wel kwaliteit uit. Wenger komt meer over als een gefrustreerde nooit wat winnende wijsneus.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Komt denk ik ook door zijn beleid. Hij voert het beleid op dit moment toe in een verkeerde competitie. In Nederland zou hij elk jaar kampioen worden.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1230 stemmen
Verschrikkelijke wedstrijd. Elke pass ging fout aan de kant van Arsenal. ManU bakt er ook geen reet van en dan weer zo'n knullige goal tegen.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Arsenal blijft een faalclub. Staan er nooit als het echt moet. Uiteindelijk spelen Chelsea en United gewoon weer tot het einde toe om de prijzen.
Behalve dan het seizoen waarin ze kampioen werden, zonder een wedstrijd te verliezen. In die tijd won Arsenal nog eens wat.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Arsenal blijft een faalclub. Staan er nooit als het echt moet.
Arsenal won haar laatste titel in 2004. Ring a bell?
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Gemeen otherfool
Breng dat kratje bier morgen nou maar 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
The truth hurts 
Komt helemaal goed. Is er eigenlijk een supermarkt in de buurt van die negorij van jou?
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Zit een C1000 in het Oosterpark. Aan het einde van de Zaagmuldersweg bijna bij het Damsterdiep(op het Linnaeusplein). Da's 1 minuut met de auto, 2 minuutjes fietsen of 5 minuten lopen 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Arsenal won haar laatste titel in 2004. Ring a bell?
Ja hoor. Ajax is dit decennium ook een faalclub helaas. Maar wij hebben nog wel een erg succesvol verleden. Arsenal heeft af en toe een verdwaalde titel gewonnen, maar zijn eigenlijk altijd de faalclub. 14 jaar Wenger heeft nou niet bepaald een enorme bult prijzen opgeleverd.
Arsenal is altijd de ploeg die de symphatie krijgt, maar niet het zilverwerk. Als Barcelona het goede voetbal in een jaar niet verzilverde de laatste jaren, dan was dat ook tragisch geweest. Arsenal speelt vaak leuk, maar wint er niks mee. Wengers beleid van jong blijven opleiden is gewoon geen beleid om in Engeland prijzen mee te winnen.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Behalve dan het seizoen waarin ze kampioen werden, zonder een wedstrijd te verliezen. In die tijd won Arsenal nog eens wat.
Dat was ook wel een mooi jaar ja. In die tijd vond ik Arsenal trouwens ook een stuk leuker, met internationale vedetten als Henry, Pires, Bergkamp, Vieira, Petit, Overmars etc.
Tegenwoordig vind ik de namen van Arsenal niet boeiend. Ongetwijfeld goede voetballers, maar ik vind alleen v Persie en Fabregas internationale klasse. Al doet een speler als Nasri het wel erg goed. Maar ze hebben teveel net nietjes. De Bendners, Songs, Vermaelens, Almunia's van deze wereld zeg maar.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Wengers beleid van jong blijven opleiden is gewoon geen beleid om in Engeland prijzen mee te winnen.
Het is de enige manier voor Arsenal om nog enigszins te concurreren.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Het is de enige manier voor Arsenal om nog enigszins te concurreren.
Welnee. Ze hebben ook het nodige geld te investeren gehad onder Wenger. Ze hebben wel een tijdje wat krap gezeten, door de bouw van het nieuwe stadion, maar daarvan cashen ze nu ook wel fors geld door allerlei commerciele inkomsten. Dit is gewoon Wengers beleid. Liever opleiden dan kopen. Op zich een nobel streven, maar dit past niet bij een steenrijke topclub die prijzen moet pakken.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Ach ja, je hoeft geen mooie club te zijn door alleen de prijzen toch? 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Nee, maar ik zeg ook niet dat Arsenal een lelijke club is.
Zie trouwens Chelsea. Die winnen prijzen, maar dat vind ik echt een zeikclub.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Ook jammer, want hun stadion vind ik wel fantastisch. Maar dat beleid vind ik ook niets. Eigenlijk is Arsenal de enige topclub in Engeland die nog niet in handen van rijkelui is gevallen en dat respecteer ik heel erg 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Niet officieel, maar Arsenal is net zo commercieel als de rest. Of spelen ze tegenwoordig niet in het Emirates Stadion?
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ondertussen maakt Blatter het zich weer moeilijk:
Blatter: homo's moeten zich in Qatar maar onthouden van seks - Sport - VK - volkskrant.nl
Een schande dat hij hier geen afstand van neemt. Alleen dit is al een goede reden om er alsnog geen WK te houden.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Tegenwoordig vind ik de namen van Arsenal niet boeiend. Ongetwijfeld goede voetballers, maar ik vind alleen v Persie en Fabregas internationale klasse. Al doet een speler als Nasri het wel erg goed. Maar ze hebben teveel net nietjes. De Bendners, Songs, Vermaelens, Almunia's van deze wereld zeg maar.
Eens, behalve dat ik vind dat Van Persie ook een netniet-voetballer is. Wenger en Ferguson drinken trouwens elk jaar een glaassie wijn na de wedstrijd, hoe knus is dat?
Pruim
-
- 1483 berichten
- 723 stemmen
Daarom zullen Arsene Wenger en Alex Ferguson ook nooit het internationale niveau halen van Pieter Huistra. Die laat z'n verliezende collega minutenlang wachte op de persconferentie. Dát is psychologische oorlogsvoering waarmee je je concurrenten bespeeld. Met een beetje wijn gaan drinken als vrienden win je natuurlijk nooit prijzen. Prutsers!
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Arsenal heeft af en toe een verdwaalde titel gewonnen, maar zijn eigenlijk altijd de faalclub.
13 titels.
+10 x de FA Cup, en 1 europacup. Het kan slechter.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.