- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
Pruim
-
- 1483 berichten
- 723 stemmen
Uly van Gobbel was met stip de snelste voetballer ooit!
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Top Five fastest footballers courtesy of Der Spiegel:
Cristiano Ronaldo 33.6 kilometres per hour
Arjen Robben 32.9 kph
Theo Walcott 32.7 kph
Wayne Rooney 32.6 kph
Robin Van Persie 32.1 kph
Zo, Rooney? Verbaast me wel enigszins. Nou ja, nijlpaarden kunnen naar het schijnt ook een behoorlijke snelheid halen.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Rooney is in fifa ook altijd erg goed. Snel en een hard schot 
En Christian Bale? Ben wel benieuwd hoe snel hij is 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Oranje alsnog Wereldkampioen? 
Maandag, 13 december 2010 om 17:21
In Spanje is commotie ontstaan door uitspraken van Eufemiano Fuentes. Volgens de ‘dopingdokter’, die in het verleden al meermaals in opspraak kwam toen zijn naam werd genoemd in Operacion Puerto, behoort een aantal Spaanse internationals tot zijn clientèle.
Dat zou de gynaecoloog afgelopen weekeinde hebben laten weten aan enkele celgenoten, zo meldt de krant Marca. "Als ik alles vertel wat ik weet, dan kan Spanje vaarwel zeggen tegen de Europese en wereldbeker", zou Fuentes hebben gezegd. Eerder op de dag ontkende middenvelder Xavi zijn uitlatingen al, door te stellen dat er totaal geen sprake is geweest van dopinggebruik in de aanloop naar of tijdens het WK in Zuid-Afrika.
Fuentes zat een nacht in het gevang op verdenking van betrokkenheid bij ‘Operación Galgo’. In het kader hiervan doorzocht de Guardia Civil afgelopen week het huis van enkele Spaanse atleten. Spaans bondscoach Vicente del Bosque reageerde verontwaardigd op de vermeende uitlatingen van Fuentes. “Ik heb niets geconstateerd wat een verdachtmaking zou rechtvaardigen.”
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Top Five fastest footballers courtesy of Der Spiegel:
Cristiano Ronaldo 33.6 kilometres per hour
Arjen Robben 32.9 kph
Theo Walcott 32.7 kph
Wayne Rooney 32.6 kph
Robin Van Persie 32.1 kph
Zonder Rommedahl in de top 5 vind ik deze lijst sowieso al flauwekul 
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Rommedahl? Wie is dat nou weer?
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Das een rechtsbuiten, maar dat kennen jullie niet bij Feyenoord 
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3400 stemmen
Vanavond weer een klapper! Ik gok op een 1-3 overwinning van Arsenal 
Geen snor dus helaas, maar dat kijk ik morgen wel terug.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Das een rechtsbuiten, maar dat kennen jullie niet bij Feyenoord
Niet? We hebben er zelfs 4 lopen. Schaken, wat een wereldvoetballer is dat.
Nicholas123
-
- 292 berichten
- 284 stemmen
Zelfs al het waar zou zijn (wat ik sterk betwijfel) moet Nederland hem helemaal niet willen. Dus ik ga er maar van uit dat je een grapje maakte. 
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1230 stemmen
Vanavond weer een klapper! Ik gok op een 1-3 overwinning van Arsenal 
Geen snor dus helaas, maar dat kijk ik morgen wel terug.
Wordt weer een nagelbijter. Zie Kos/Squi elkaar weer genoeg in de weg lopen zodat ManU er zeker 2 inpeert. Daartegenover gaat Nasri de hele defence daar kapot spelen. Ik gok op een spectaculaire 3-3.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Sparv maar 2 wedstrijden schorsing voor dat enkelbrekertje? En dan gaan ze nog in beroep ook ... Moreno ook maar 2 voor zijn bewuste knietje.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Cruijff heeft Hiddink gepolst om de technische leiding bij Ajax op zich te nemen. Hopelijk wordt Guus snel ontslagen in Turkije, dan zou dit best wel eens kunnen. Hiddink heeft ook een woning in Amsterdam.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Voetbalzone - 'FC Twente informeert bij NEC naar mogelijkheden Schöne'
Zoals ik al zei, Schone gaat de landelijke top wel halen.
Ik vrees alleen via Twente.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ik heb altijd begrepen dat Eto'o de snelste was en eerlijk gezegd lijkt me Eto'o ook sneller dan Rooney, Robben en Van Persie.
kos
-
- 46714 berichten
- 8868 stemmen
Ik zie Twente hem nog halen ook, waarna hij vrij snel op de bank zal belanden.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Twente houdt broertje Douglas langer bij zich en mikt op PSV-doelwit
Maandag, 13 december 2010 om 21:25
FC Twente krijgt er mogelijk twee nieuwe Brazilianen voor de achterste linie bij. De Tukkers hebben de jongere broer van Douglas, Thiago, op stage en zijn volgens Voetbal International wel gecharmeerd van de verdediger van Joinville Esporte Club. Thiago mag langer blijven, terwijl ook zijn landgenoot Pablo Nacimento Castro in beeld is gekomen bij Twente.
De negentienjarige Pablo is al bekend in Nederland: hij liep eerder dit seizoen al stage bij PSV en liet toen een goede indruk achter. De Eindhovenaren hadden echter niet de financiën om de mandekker aan te trekken, waardoor Twente nu een poging kan wagen. Volgens zijn Nederlandse zaakwaarnemer Harold Eijkelkamp wil Pablo in de winterstop hoe dan ook de overstap naar Europa wagen.
De verdediger, die zowel centraal als rechts in de achterste linie uit de voeten kan, speelt bij het naar de hoogste divisie gepromoveerde FC Ceara. In de zomer speelde hij met deze ploeg nog een oefenwedstrijd tegen PSV, waarin hij indruk maakte en zelfs wist te scoren. Het contract van Pablo bij Ceara loopt tot december 2011 door. (Voetbalzone)
Twente is wel weer erg actief. Of misschien valt het zo op omdat Twente zo ongeveer de enige ploeg is die een speler KAN aantrekken. Ik hoorde gister dat Willem Janssen ook zo goed als zeker al in de winter komt en als Twente dan ook Schone wil hebben wordt het wel erg vol weer. Maar Schone is iig een stuk beter dan Bruggink, Diba of Vujicevic.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Tering Man U
. Wat een lelijke goal weer, echt zo'n Man U goal.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Ugly as fuck maar dat boeit me niet 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Oranje alsnog Wereldkampioen? 
Het is wel opvallend dat Spanje bijna al zijn wedstrijden op het wk pas in het laatste kwartier wist te beslissen. Maar helaas worden dit soort zaken nooit echt onderzocht. De Fifa wil geen gedoe. Jammer want in 78 werd de WK titel ook al door vals spel (omkoping Peru) verkregen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
In de Batmobile reed ie vrij hard.
.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Ik vind het echt een lelijke wedstrijd, plus inderdaad een kutgoal.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Vind Man U de mooiste topclub daar, dus hopelijk winnen ze. Met oldies als Giggs en Scholes wekt de ploeg veel symphatie op bij me.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Newcastle
. Mooie shirts, prachtig stadion, prachtige club en vreselijk domme supporters. Heerlijk.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Man U is juist het meest vieze voorbeeld van een club dat verkracht is door de commercie
Ze zijn nog erger dan Chelsea man.
Doe mij dan maar FC United of Manchester, een groep sympathieke Man U supporters die een eigen voetbalclub hebben opgericht omdat ze tegen de gang van zaken bij Man U zijn.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Doe mij maar Arsenal, met hun heerlijk combinatievoetbal 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.