- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Inderdaad. We moeten af en toe ook eens een echte Feyenoorder zijn zegje laten doen.
Zoals Willem van Hanegem:
Voetbalzone - 'Ik zie Ajax nu echt als titelkandidaat nummer een'

rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Zondag weer geen 3 punten voor jullie. Geen idee tegen wie jullie volgende week moeten? Jullie spelen immers al een tijdje niet meer voor de KNVB beker 
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3400 stemmen
Messi is dan ook met afstand de beste voetballer ter wereld. Oke, na Eriksen dan 
Nee, echt ongelooflijk wat Messi kan. Je mag hem inderdaad wel Messias noemen. Ronaldo verbleekt volledig bij dit pure talent.
Ik had het er gisteren nog met een maat over na de wedstrijd. We hebben allebei de tijd van Cruijf of Maradona niet actief meegemaakt, en hoewel het spelletje vroeger iets anders was, is Messi niet gewoon al beter dan deze twee? Of net zo goed? Ik vraag het me af.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik had het er gisteren nog met een maat over na de wedstrijd. We hebben allebei de tijd van Cruijf of Maradona niet actief meegemaakt, en hoewel het spelletje vroeger iets anders was, is Messi niet gewoon al beter dan deze twee? Of net zo goed? Ik vraag het me af.
Geen idee. Cruijff wist weer in verhouding met een veel minder goede ploeg 3x de EC1 te winnen. Maradona maakte zijn land wereldkampioen en werd met een subtopper kampioen in de toen zeer sterke Serie A.
Messi behoort wel tot de beste spelers ooit. Hij volgt voor mij Zidane op, die ik jarenlang ook tot de allerbeste spelers vond behoren die er ooit speelden.
happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen
Zekers, maar neem het hem is kwalijk? Ik vind het vooral weer een fout van het bestuur dat zo'n newbie alle macht geeft.
Tuurlijk dat sowieso. Het is een fout van het bestuur om hem zoveel macht te geven, maar ook een fout van hem wat hij er voor gekocht heeft of wat hij met de aangekochte spelers heeft gedaan.
happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen
Het is sowieso niet te vergeljken, want Pele, Maradonna, Cruijif een Messi hebben allemaal in een totaal verschillende tijd gevoetbald.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Ik verveelde me dit weekend:
BV Veendam heeft in de nacht van zaterdag op zondag bezoek gehad van vandalen. In het Gjaltema-stadion van BV Veendam werd zondag grote schade aangetroffen. Er werden ramen ingeslagen, deuren kapotgetrapt, de administratie werd helemaal door de war gehaald en de kluis werd geforceerd, meldt de club op haar officiële website. De club weet nog niet hoeveel de hoogte van de schade is, maar Veendam denkt aan enkele tienduizenden euro's.
De club denkt dat de vandalen op het terrein zijn gekomen door over de hekken te klimmen. Vervolgens zouden ze via de catacomben naar binnen zijn gegaan. De technishe recherche deed zondagochtend om 10.00 uur al een sporenonderzoek. Over de uitkomst is momenteel nog niets bekend.
De ravage in het stadion werd ontdekt door de oefenmeester van de Groningers, Joop Gall. De trainer was zondagochtend al vroeg op de club voor de training. Veendam neemt het maandagavond in een inhaalduel op tegen Helmond Sport.

Wicked.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Zondag weer geen 3 punten voor jullie. Geen idee tegen wie jullie volgende week moeten?
Een armlendig clubje, dat in een sporthal speelt. Op hun logo staat een kabouter. Hun trainer heet meneer Frons. Hun vorige trainer was Shrek, maar die had het beter naar zijn zin in een modderpoel, waar hij eigenlijk al was. Ze denken dat ze de beste zijn, maar zijn dat eigenlijk al heel lang niet meer. Ze hebben de latten van de doelen van hun tegenstanders 5 centimeter omhoog geplaatst, maar kunnen toch maar moeilijk tot scoren komen. Ze hebben spelers als de Gehaktbal, Bamischijf en Hamlap. Eén speler, een back, heeft een gouden tas en een andere back weet bijna zeker dat hij de kabouter op het logo over een tijdje gaat vervangen.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Een armlendig clubje, dat in een sporthal speelt. Op hun logo staat een kabouter. Hun trainer heet meneer Frons. Hun vorige trainer was Shrek, maar die had het beter naar zijn zin in een modderpoel, waar hij eigenlijk al was. Ze denken dat ze de beste zijn, maar zijn dat eigenlijk al heel lang niet meer. Ze hebben de latten van de doelen van hun tegenstanders 5 centimeter omhoog geplaatst, maar kunnen toch maar moeilijk tot scoren komen. Ze hebben spelers als de Gehaktbal, Bamischijf en Hamlap. Eén speler, een back, heeft een gouden tas en een andere back weet bijna zeker dat hij de kabouter op het logo over een tijdje gaat vervangen.
Dat is deze week lieve schat. Wij spelen volgende week voor de KNVB-beker
Maar de frustraties spreken, ik laat het hier wel bij 
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Geen idee. Cruijff wist weer in verhouding met een veel minder goede ploeg 3x de EC1 te winnen.
Jij blijkt ook zelfreflectie te hebben. 
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Dat is deze week lieve schat. Wij spelen volgende week voor de KNVB-beker
Maar de frustraties spreken, ik laat het hier wel bij
Klopt. Bij mij begint de week altijd op zondag. Komt door die kalenders. Maar zondag was de 7e dag inderdaad, God rustte niet meteen op dag 1.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
God, wat is dat?
Daar doe ik niet aan.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Om ontopic te blijven: Messi.
Pruim
-
- 1483 berichten
- 723 stemmen
Om (ook) ontopic te blijven: Granqvist!
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3400 stemmen
Ontopic: Vleminckx! Zal die topscorer worden? 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Jij blijkt ook zelfreflectie te hebben.
Heel soms 
Valt me wel altijd op dat als ik beelden uit de jaren 60 en 70 zie, dat ze zo traaaaaag spelen allemaal. Voetbal is duidelijk geevolueerd.
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Ontopic: Vleminckx! Zal die topscorer worden?
Nee, tijdens de winterstop wordt-ie getransfereerd naar Club Brugge.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Waarom in België spelen als je dat in Nederland kan doen. Dan kan je nog beter bij Helmond Sport spelen ipv Club Brugge
.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Inderdaad. Speel je eindelijk in een leuke, aanvallende competitie, dan ga je niet terug naar Belgie 
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3400 stemmen
Misschien omdat het bij een topclub ( nou ja... ) uit zijn vaderland is. Maar ben er niet zo bang voor dat hij in de winterstop alweer vertrekt. Ga er toch vanuit dat hij sowieso het seizoen afmaakt.
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Club Brugge heeft nog steeds meer centjes dan NEC, maar als hij zo blijft spelen (en vooral scoren) kan hij misschien wel eens te duur worden voor Brugge 
kos
-
- 46714 berichten
- 8868 stemmen
Voor 3 miljoen mogen ze hem hebben.
-edit- maak er maar 4 van.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Ik verveelde me dit weekend:
BV Veendam heeft in de nacht van zaterdag op zondag bezoek gehad van vandalen. In het Gjaltema-stadion van BV Veendam werd zondag grote schade aangetroffen. Er werden ramen ingeslagen, deuren kapotgetrapt, de administratie werd helemaal door de war gehaald en de kluis werd geforceerd, meldt de club op haar officiële website. De club weet nog niet hoeveel de hoogte van de schade is, maar Veendam denkt aan enkele tienduizenden euro's.
De club denkt dat de vandalen op het terrein zijn gekomen door over de hekken te klimmen. Vervolgens zouden ze via de catacomben naar binnen zijn gegaan. De technishe recherche deed zondagochtend om 10.00 uur al een sporenonderzoek. Over de uitkomst is momenteel nog niets bekend.
De ravage in het stadion werd ontdekt door de oefenmeester van de Groningers, Joop Gall. De trainer was zondagochtend al vroeg op de club voor de training. Veendam neemt het maandagavond in een inhaalduel op tegen Helmond Sport.
(afbeelding)
Wicked.
Ik zie trouwens dat ze bij Veendam een speciale prullenbak hebben voor Bifi's. Weet je wel niet hoe duur die dingen zijn? Vind je 't gek dat ze bijna failliet zijn?
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3400 stemmen
Voor 3 miljoen mogen ze hem hebben.
In de winterstop al? Denk dat NEC hem nu niet kan missen en als hij in deze vorm blijft wordt hij nog veel meer waard.
kos
-
- 46714 berichten
- 8868 stemmen
Ach, nu niet kan missen, dat zal wel meevallen. Haal Poepon er maar voor terug of Boymans , dan heb ik er geen problemen mee.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Is van Beukering niks voor jullie?
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen

FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3400 stemmen
Is van Beukering niks voor jullie?
Nuh, wie moet er anders lopen op de lange ballen bij jullie? 
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Nuh, wie moet er anders lopen op de lange ballen bij jullie?
Das waar. Genoten van v. Beukering gisteren. Naja, eigenlijk vooral van het cynisme van het Legioen.
En natuurlijk die sprint. Bolt moet oppassen...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.