• 16.000 nieuwsartikelen
  • 179.051 films
  • 12.275 series
  • 34.093 seizoenen
  • 649.268 acteurs
  • 199.285 gebruikers
  • 9.390.854 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

Pruim

• 1483 berichten
  • 723 stemmen

Gelukkig krijgt Ajax straks in de winterstop Silva en Cvitanich ook weer terug. Volgens mij samen ook goed voor een miljoentje of 10

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ajax wordt altijd van verwacht kampioen te worden. Ze proberen spelers te vinden die meteen het niveau van Ajax aankunnen, maar bij Ajax voetballen geeft gewoon veel meer druk dan bij Groningen en dat soort clubs. Helaas bezwijken veel waarschijnlijk best goede voetballers daaronder. Daarom vind ik het ook altijd een beetje simpel om te zegge dat Den Haag en zo wel oog voor talent hebben. Verhoek zou het niet automatisch goed doen bij Ajax. Totaal andere verwachtingen wordt er gevraagd van de spelers.

eRCee

• 13449 berichten
  • 1981 stemmen

moviemafketel schreef:

OP WK-niveau met Forlan naast hem kon hij in ieder geval prima mee. Het is maar in welk systeem je hem zet.

El Ham zou waarschijnlijk ook prima hebben kunnen ballen met Forlan.

Niet vergeten dat Hamdaoui een fantastische spits is. En dankzij zijn hogere effectiviteit misschien wel geschikter voor de top dan Suarez.

Insignificance

• 3220 berichten
  • 5589 stemmen

rep_robert schreef:

Als hij het een beetje normaal blijft doen de 2e seizoenhelft dan is Luis weg en krijgt Mounir alle kans om te schitteren. Hij is immers als vervanger voor Suarez gehaald

Door Jol, ja. Iemand met een wezenlijk andere opvatting dan de Boer. De situatie is duidelijk veranderd.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ik blijf in ieder geval meer geloven in Suarez dan in Ham. Wat Suarez vorig seizoen liet zien was fantastisch. Hij kan het gewoon en heeft iets extra's. Hij eet en drinkt voetbal die jongen.

We kunnen het geld voor hem goed gebruiken, maar zou het echt kut vinden als hij weg gaat.

Pruim

• 1483 berichten
  • 723 stemmen

moviemafketel schreef:

Totaal andere verwachtingen wordt er gevraagd van de spelers.

Och dat valt ook wel mee moviemafketel. Als ik zo'n Urby en Anita zie aanmodderen, dan kan ik zo 19 spelers opnoemen die het op die positie niks minder doen. Druk of geen druk. En als je bijna 4 miljoen lapt voor een Uruguyaanse draver op rechtsback, ruim 16 miljoen voor een dwarrelend Joegoslavisch blaadje op de flanken, 5 miljoen voor een Zuid Amerikaanse pygmee op het middenveld en vele miljoenen voor een Argentijnse spits die 'niet van de bal te krijgen is' maar vervolgens voortdurend over zijn eigen benen struikelt, dan kan je toch niet anders concluderen dan dat er aan het scouten voor wat betreft prijs-kwaliteit-verhouding nog wel wat schort!

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Argentijnse spits?

Ik vind overigens dat Jol niet zo netjes met Sulejmani om is gegaan. Ene pot mocht die meedoen dan weer niet, dan weer heel eventjes. Je ziet dat als je hem een hele pot gunt hij echt groeit in de wedstrijd.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Hamlap beter dan Suarez

Pruim

• 1483 berichten
  • 723 stemmen

moviemafketel schreef:

Argentijnse spits?

Dario Cvitanich. Je weet wel, de vervanger van zijn illustere voorganger Ivan Gabrich

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

En hij komt terug inderdaad, Pachuca koopt hem toch niet. Dario wilt echter zijn loopbaan weer in Argentinië vervolgen.

Sympathieke jongen, gun hem het beste. Maar niet in Ajax 1

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Pruim schreef:

Gelukkig krijgt Ajax straks in de winterstop Silva en Cvitanich ook weer terug. Volgens mij samen ook goed voor een miljoentje of 10

Cvitanich gaat als het goed is naar River Plate. Mag het hopen. Zwakke spits, zou mooi zijn als Ajax geld nog kan verdienen aan die flop.

En Silva..sja. Als vd Wiel blijft is Silva een nuttige backup. Misschien moet Silva maar een half jaar in de Eredivisie ergens ballen. Kan Ajax hem nog goed bekijken en wie weet kan hij van de zomer vd Wiel opvolgen?

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

rep_robert schreef:

Lodeiro heeft ook 5 miljoen gekost Pruim

Lodeiro is een uitstekende speler. Wedden dat hij een basisplaats had gehad als hij nu fit was? Sierlijke, technische speler met een goed schot. Hebben we na de winter vast veel plezier weer aan.

Ben benieuwd naar vanavond. Beetje raar om je enige centrumspits in de selectie te passeren, maar goed...in De Boer we trust

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

"Staat in de statuten van kranten en kranten hebben altijd gelijk". Aldus otherfool

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Dat incident dateert echter al uit 2004

Dus het is wel gebeurd.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Sorry, dit wist ik niet. Mea culpa. Natuurlijk was het in 2004 gewoon wel zwaar OK om dochtertjes te bedreigen, zo flauw ook dat dat tegenwoordig niet meer mag (staat in die vervelende voetbalwet zeker). Hoe stom kon ik zijn. Ik bedoel, zijn dochter is nu al een tiener, waar hebben we het over. Bovendien, dreigen iemands 'kankervader' te vermoorden verjaart immers na 4 weken al. Kan me ook niet voorstellen dat Vink daar nog wel eens aan terug denkt of mee zit. Gewoon stom, nogmaals sorry, vergeef het me. De supporters hebben gelijk, was gewoon lachen dat briefje destijds. Hahaha. Ha.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Jij snapt het, ik lig ook dubbel

Nee, het gaat er meer om dat je dit soort criminelen en supporters over 1 kam strijkt. Terwijl dit er 1 van die miljoenen is. Heeft verder niets met supporters te maken.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Het gaat erom dat het oud nieuws is. Er is recent dus helemaal niks gebeurd op dat gebied.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Het gaat erom dat het oud nieuws is. Er is recent dus helemaal niks gebeurd op dat gebied.

Nee het is tegenwoordig heel gezellig en gesofisticeerd op de tribunes... geen onvertogen woord!

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Tijdens Ajax-Feyenoord houden we een high tea op het vak otherfool, kom je mee?

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Voetbal hoor je thuis te kijken, dus ik sla effe af.

Oh ennuh reppie:

otherfool schreef:

Weetjewat ik ben de lulligste niet en ga met je eerdere voorstel akkoord; alles tot 1 goal verschil en jij wint, vanaf 3 goals win ik. Kratje Hertog Jan graag.

Hopen dat het schokeffect tegen Milan II nog effe uitblijft...

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Het gebeurt elke keer in die cocaïne-landen he haha, kan niet anders als dat je dat doet onder invloed van iets of dat je al 10-0 voorstaat. Al zag ik het Isaksson ook niet doen.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Krijg wel problemen zo man, mn koelkast staat al vol met Heineken nu

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

rep_robert schreef:

Krijg wel problemen zo man, mn koelkast staat al vol met Heineken nu

Als je Heineken voor je plezier gaat drinken heb je sowieso problemen lijkt me...

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Nee het is tegenwoordig heel gezellig en gesofisticeerd op de tribunes... geen onvertogen woord!

Welja, pas het onderwerp maar weer aan als je weer eens klemgeluld bent

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Welja, pas het onderwerp maar weer aan als je weer eens klemgeluld bent

Ga jij nou maar in de pen klimmen met je matties, Blom heeft een zoontje van 5 geloof ik.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Als je Heineken voor je plezier gaat drinken heb je sowieso problemen lijkt me...

Niks mis mee, alles beter dan Tukker bier. Da's pas ranzig. Voor de rest kan ik al het bier wel aan.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Niks mis mee, alles beter dan Tukker bier. Da's pas ranzig. Voor de rest kan ik al het bier wel aan.

Nou, we gaan het meemaken. Ik heb er een hard hoofd in eigenlijk... God, moet ik weer met een zwaar krat naar die achterbuurt van jou Nou, hup Milan dan maar!

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Ga jij nou maar in de pen klimmen met je matties, Blom heeft een zoontje van 5 geloof ik.

Die post accepteer ik maar als een definitieve bevestiging dat je inderdaad niet meer uit je woorden komt. Fijn te lezen

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.