• 16.000 nieuwsartikelen
  • 179.051 films
  • 12.275 series
  • 34.086 seizoenen
  • 649.268 acteurs
  • 199.285 gebruikers
  • 9.390.823 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Niks mis mee, alles beter dan Tukker bier. Da's pas ranzig. Voor de rest kan ik al het bier wel aan.

Nou ik trek me zo wel een Grolschje los Hinneken is paardezeik.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Je kan ook de bierkoerier naar mijn adres sturen, kost wat centen. Maar scheelt ook de tijd en moeite.

Maar hee, de Ruischerwaard is niet zo ver ja, jij zal vast wel in een villa wonen gezien je opmerkingen over alles en iedereen hier Of is het Gravenburg?

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Hmm misschien wel beter, stel je voor dat ik gezien wordt met een hooligan

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Of hij met jou haha.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

otherfool schreef:

Voetbal hoor je thuis te kijken, dus ik sla effe af.

Moet je eerst wel dat vierkante ding uit je schuur halen. Waarom staat 'ie niet gewoon in je woonkamer? Je hoeft 'm toch niet aan te zetten? Of kom je dan in de verleiding? Denk dat, als er bij jou om de hoek een stadion zou staan, je ook in de verleiding komt en gewoon een voetbalwedstrijd zou bezoeken, om vervolgens je handen stuk te slaan.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Video - Bellamy krijgt Feyenoord-shirt - FCUpdate.nl

Voor wie dacht dat het niet waar was.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

otherfool schreef:

Hmm misschien wel beter, stel je voor dat ik gezien wordt met een hooligan

Heb inmiddels een vak410 vlag voor mn raam hangen, je zou nu wel blind kunnen zien waar ik woon

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Bellamy linkje verneukt mn bericht

Is met videoshop in elkaar geflanst

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Is met videoshop in elkaar geflanst

Volgens mij is Mido ook elke wedstrijd van Ajax met fotoshop in elkaar geflanst. Je gaat me toch niet vertellen dat het echt is?

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Jawel, zoiets gigantisch kan niet anders dan echt zijn

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Volgens mij is Mido ook elke wedstrijd van Ajax met fotoshop in elkaar geflanst. Je gaat me toch niet vertellen dat het echt is?

Jawel, en toch steeds goals scoren. Moet jullie Burgerking nog maar eens laten zien

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Jawel, en toch steeds goals scoren. Moet jullie Burgerking nog maar eens laten zien

Die goals zijn ook niet echt, dat lijkt maar zo.

Burgerking weegt nu nog maar iets van 36 kilo, trouwens.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

En de Burgerking altijd maar adverteren dat hun burgers zwaarder zijn dan de Big Mac

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Kan ook zijn dat enkel z'n buik 36 kilo woog, dat weet ik niet meer precies.

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Overigens, dit seizoen helaas te weinig Premier League voetbal gezien, maar ik zag afgelopen weekend Nigel de Jong spelen bij Manchester City. Echt fantastisch. Zo'n speler wil elke topclub hebben.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Geloof best dat die Feyenoord een leuke club vindt maar geloof niet dat hij er gaat voetballen.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

'El Hamdaoui op de bank in Milaan'

Frank de Boer schuwt harde maatregelen niet voor zijn debuutwedstrijd als interim-trainer van Ajax. Uit bij AC Milan in de Champions League start Mounir El Hamdaoui woensdag op de bank, meldt De Telegraaf.

In San Siro zal Siem de Jong als diepste spits worden gepositioneerd. Miralem Sulejmani en Luis Suarez, die Europees wel mag spelen, competeren de voorhoede van Ajax. Vlak achter de aanval is er een basisplaats vrijgekomen voor Christian Eriksen. De naar verluidt woedende El Hamdaoui start dus op de bank.

Ajax hoopt zich woensdag te kwalificeren voor de Europa League. Bij een uitzege in Milaan zijn de Amsterdammers al zeker. Bij een gelijkspel of nederlaag is men afhankelijk van het resultaat bij Real Madrid-AJ Auxerre.

Had dit niet verwacht, maar je zou het kunnen proberen aangezien Suarez en El Ham samen niet naar behoren functioneren. Ook denk ik dat de Jong zich niet zoveel zal laten zakken als El Ham. Ik ben benieuwd. Ik verwacht dat Ajax nipt zal gaan verliezen.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

Overigens, dit seizoen helaas te weinig Premier League voetbal gezien, maar ik zag afgelopen weekend Nigel de Jong spelen bij Manchester City. Echt fantastisch. Zo'n speler wil elke topclub hebben.

Nigel

Fijn om te weten dat we nog voor een jaar of 5-7 een opvolger voor van Bommel hebben de komende jaren. Nigel is inderdaad een topspeler.

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Een type Van Bommel is het totaal niet hoor. Het is een heel atletische speler die op elke afvallende bal springt als een luipaard op een losgelopen gazelle. Niet te geloven.

Met zo iemand kun je flink vooruit spelen als elftal.

Maar als ie de bal heeft moet ie hem het liefst ook meteen weer afgeven.

waar van Bommel echt nog wat kan creëren.

Ik vergelijk hem liever met Afrikanen als Y. Toure of L. Diarra.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

Een type Van Bommel is het totaal niet hoor. Het is een heel atletische speler die op elke afballende bal springt als een luipaard op een losgelopen gazelle. Niet te geloven.

Me zo iemand kun je flink vooruit spelen als elftal.

Maar als ie de bal heeft moet ie hem het liefst ook meteen weer afgeven.

waar van Bommel echt nog wat kan creëren.

Bedoel meer voor de plek van van Bommel. Als Mark stopt in 2012, dan kan Nigel het overnemen. Het is een wat ander soort speler, maar de primaire taak van beiden is toch controleren en ballen te veroveren.

En voor otherfool een grap wil maken...de primaire taak van Nigel is benen breken, botten kraken en mensen te slopen. De boef.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Had gedacht dat De Boer, Suarez gewoon diep in de spits zou neerzetten. Of zou dit al met het oog op de competitie van de komende weken zijn?

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Geloof best dat die Feyenoord een leuke club vindt maar geloof niet dat hij er gaat voetballen.

Dat denk ik ook niet, hoor. Althans, niet binnen 3 jaar.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Dat denk ik ook niet, hoor. Althans, niet binnen 3 jaar.

Onder Bosz was dit geen probleem geweest. Die trok alleen maar spelers van 35 jaar of ouder aan

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Real lijkt haar plicht te willen doen tegen Auxerre.

Jerzy Dudek - Álvaro Arbeloa. Raúl Albiol, Ricardo Carvalho, Marcelo, Esteban Granero, Lassana Diarra, Mahamadou Diarra, Pedro León, Karim Benzema, Cristiano Ronaldo.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Mooizo van Real. Ieder geval Ronaldo. Dat ie vanavond maar een paar keer mag scoren

Joy4ever

• 4621 berichten
  • 1842 stemmen

Dudek

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Beste keeper ooit.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Yeah, heb Sport1 nog steeds tot de 28e en kan lekker alle CL wedstrijden kijken. Heb nu ook Real tegen Auxerre op staan, erg belangrijk

Joy4ever

• 4621 berichten
  • 1842 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Beste keeper ooit.

25 mei 2005

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.