• 16.000 nieuwsartikelen
  • 179.051 films
  • 12.277 series
  • 34.095 seizoenen
  • 649.268 acteurs
  • 199.286 gebruikers
  • 9.391.007 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

moviemafketel schreef:

Grappig dat je niks over Boschker zegt lol.

Het zag er zeer knullig uit, maar volgens mij lag het meer aan het veld dan aan Boschker. Vond het vooral lullig voor hem. De fout vond ik overigens bij Douglas liggen, die de bal knullig inleverde op het middenveld.

En nee A ^&L , ik vond Janko niet goed spelen maar wel heel degelijk. Best aardig eigenlijk. 10 keer beter dan Luuk die ik de hele wedstrijd niet gezien heb.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Vink is met afstand de slechtste en meest irritante scheids van NL, gevolgd door Wegereef. Neemt niet weg dat ze hem en zijn gezin met rust te laten hebben. Maar hoe bagger de man fluit mag niet vaak genoeg verkondigt worden.

Dat is-ie dus helemaal niet (volgens de KNVB niet, volgens de UEFA niet, volgens de FIFA niet, volgens de Telegraaf niet, volgens de VI niet, volgens de scheidsrechterscommissie niet), maar omdat-ie ooit vast eens een corner niet aan Ajax gaf is-ie slecht, irritant, mag-ie geen Ajax meer fluiten. Ook jij faciliteert die doodsbedreigingen met dit soort opmerkingen.

Voetbal is een lastig, ingewikkeld spel en een contactsport bovendien. Scheidsrechters moeten constant multi-interpretabele situaties inschatten. Geholpen worden ze nooit; spelers rollebollen om niks, coaches kunnen zich niet geciviliseerd gedragen, dat tuig op de tribune heeft de 'kanker'liedjes al weer klaar liggen en van de FIFA mogen ze niks achteraf nakijken.

Elke scheidsrechter in Nederland overstijgt het niveau van de Mickey Mouse Liga met een niveautje of 18, maar nee hoor het ligt aan de mannen in het zwart (of het weer natuurlijk) als er weer eens verloren wordt. Lekker veilig altijd.

De oplossingen; direct staken bij spreekkoren (inclusief een seizoen zonder thuispubliek), een spreekverbod tegen de scheidsrechter voor iedereen behalve de aanvoerder, zware straffen op simulatie en de scheidsrechter mag situaties nakijken en hulp inroepen.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

otherfool schreef:

Maar wel een 'brandbrief' sturen omdat er een keer een onterechte corner wordt gegeven. Dit is gewoon de clubsupporter in een notendop en bevestigt al mijn vooroordelen.

Deze opmerking is otherfool in een notendop en bevestigt alle vooroordelen.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Volgens de KNVB was Luinge vorig jaar ook maar een middelmatige scheids. Bij de Telegraaf werd hij 1e. Dus hoe serieus nemen we bronnen?

Ik oordeel zelf wel wat ik zie. Vink is een pedant, irritant eikeltje dat zeer selectief fluit. Typisch genoeg krijgt hij bijna elke topwedstrijd waarbij Ajax betrokken is. Na afloop is de conclusie bijna elke keer hetzelfde: waardeloos en zeer selectief gefloten.

Maargoed, lekker doelloos ook om met jou een discussie aan te gaan. Je dikt alles zo enorm aan dat een andere mening hebben toch overbodig lijkt.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Vascago schreef:

]En nee A ^&L , ik vond Janko niet goed spelen maar wel heel degelijk. Best aardig eigenlijk. 10 keer beter dan Luuk die ik de hele wedstrijd niet gezien heb.

De Jong is helemaal geen CL niveau. Net zo zwak als zijn broer op dit platform. Overigens hoort Janko hier ook niet thuis. Typisch een spits voor een competitie als de Oostenrijkse. Ik heb hem niet gevolgd, maar ik gok dat die 39 (zoveel waren het er toch?) competitiegoals onder Adriaanse in Oostenrijk zon 30 kopgoals tegen die houthakker verdedigers daar waren?

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ik oordeel zelf wel wat ik zie.

Oh jee, een subjectieve ongeïnformeerde meningverslaafde.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Oh jee, een subjectieve ongeïnformeerde meningverslaafde.

Oh jee. Iemand die graag verhaaltjes van sites verzameld en daar dan een mening over vormt omdat hij naar eigen zeggen deze Mickey Mouse competitie helemaal niet volgt...

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Oh dus Vink liegt dit 'verhaaltje' bij elkaar?

Zijn dochtertje heeft vast dat briefje zelf geschreven...

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

otherfool schreef:

Oh dus Vink liegt dit 'verhaaltje' bij elkaar?

Zijn dochtertje heeft vast dat briefje zelf geschreven...

Waar heb je het toch weer over? Ik heb het over zijn functioneren als scheids.

Ik zei net als dat men hem en zijn gezin altijd met rust dient te laten. Zal best gebeurd zijn en het is walgelijk dat mensen zulke dingen durven te doen.

Wat wil je nou lezen? Dat ik vind dat zijn dochter een aanstelster is en dat het heel logisch is dat mensen dit doen? Je bent echt heel irritant bezig soms zeg.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Ik merk op dat je het belangrijker vindt dat Vink een 'pedant eikeltje' is dan dat zijn gezin met de dood wordt bedreigd. Het is maar waar je prioriteiten liggen. Maar goed; jij blij, want hij gaat er mee stoppen. Hebben jullie (?) toch nog je zin.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

otherfool schreef:

Ik merk op dat je het belangrijker vindt dat Vink een 'pedant eikeltje' is dan dat zijn gezin met de dood wordt bedreigd. Het is maar waar je prioriteiten liggen. Maar goed; jij blij, want hij gaat er mee stoppen. Hebben jullie (?) toch nog je zin.

Je gaat met de dag gekkere dingen insinueren. Ik besluit maar om er niet op te reageren.

Jij kan blijkbaar niet accepteren dat niet iedereen hem een uitstekende topscheids vind. Jouw probleem.

Hij gaat overigens alleen internationaal stoppen.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Wat kletst die Vink dan als hij juist in zijn gehate Nederlandse voetbal blijft fluiten?

Je zou denken dat hij na zoiets met zijn dochter alleen nog maar in Europa wil fluiten.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

otherfool schreef:

Pieter ... !?

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

moviemafketel schreef:

Wat kletst die Vink dan als hij juist in zijn gehate Nederlandse voetbal blijft fluiten?

Je zou denken dat hij na zoiets met zijn dochter alleen nog maar in Europa wil fluiten.

Ik heb hem een paar jaar terug nog verschrikkelijk zien blunderen in de wedstrijd Arsenal-Liverpool (meen ik?) en verder gewoonweg slechte scheids. Lijkt me geen verlies voor welke competitie dan ook. Doe Luinge nog maar terug voor een paar jaar.. maarja, het scheidsrechtercorps in Nederland is al net zo corrupt als de FIFA geloof ik

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Verder mooie wedstrijd gezien vanavond. Twente is beslist het sterkste elftal in Nederland momenteel.. wat al meteen aangeeft dat het niet best gesteld is met de NL competitie. Wat een defensieve malaise af en toe zeg! Het is dat de Tukkers er steeds weer voor bleven gaan en dat Tottenham ook niet voluit hoefde.. maar als je zo makkelijk tegengoals krijgt wordt het wel een moeilijke opgaaf Europees nog iets te gaan presteren. En dat met zo'n wereldkeeper als trainer! Maar als ze dat wat beter beheersen zou Twente toch wel weer kandidaat nummer 1 moeten zijn voor het kampioenschap in elk geval.

Pruim

• 1483 berichten
  • 723 stemmen

Vink zal een slechte scheidsrechter zijn en (mede daarom) een klootzak van een vent, maar hij durft in tegenstelling tot zo'n beetje alle andere huidige scheidsrechters wel zijn fout(en) toe te geven. Dat heb ik veel slechtere scheidsrechters als Ruud BoSSen en Reinolt Wiedetemeijer nog nooit horen doen. Wat dat betreft heeft Vink bij mij absoluut wel een streepje voor op de rest. Als je als kwade supporter trouwens tot bij het lunchbakje van zijn dochter kunt komen, dan had je Pieter Vink ook wel even persoonlijk aan kunnen spreken. Een nogal laffe daad om een kind bij je voetbalfrustratie te betrekken!

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4090 stemmen

otherfool schreef:

Trouwens een veelzeggend stukkie over de clubsupporters van Nederland, gezien door de ogen van Pieter Vink (nu.nl):

(quote)

Hier hoor ik de coaches, de spelers, of de posters hier nou nooit over...

Maar de media en mensen zoals jij maar al te vaak Krijgen we weer deze discussie?

Vind het wel een originele manier van bedreigen, sinds wanneer zijn hooligans zo slim otherfool?

Maar goed, waarom zit je hier ook eigenlijk? Er zitten hier allemaal supporters van clubs, mensen wie jij verafschuwt gezien je reacties. Waarom dan constant de discussie met ons aangaan hierover?

Overigens dat gejank over die bekerfinale van 2006, als hij gewoon goed floot die finale was ie ook niet uitgefloten. Waarom zouden die 20 000 PSV supporters(als die flapdrol goed zou kijken had ie gezien dat PSV maar 1 ring vol had gekregen, amper 10 000 man, hij is weer goed in overdrijven) overigens moeten wachten? Na een CL finale zie ik ook maar een halfvol stadion bij de huldiging hoor. Wat een lulletje rozewater zeg. Alsof het in andere landen wel een paradijs is

Net zoals de supporters mogen die lulhanessen ook wel is een keer bij zichzelf ten rade gaan over wat ze fout doen.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

rep_robert schreef:

Lekker kopballetje hoor.

Alleen dat gruwelijke alsjeblieft, dankjewel spelletje erachteraan is zo vies Duits he

alsjeblief olle wief hol 'm stief

Ooit door de stadionspeaker van Twente erin gebracht en als eerbetoon na zijn overlijden erin gehouden.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

Moest gisteren voor de wedstrijd toen ik de trein wou pakken nog lachen. Kwamen 2 Tottenhamsupporters naar me toe op station Hengelo. Vroegen ze of ik nog een koffieshop wist in de buurt van het stadion of dat ze daarvoor naar Amsterdam moesten. LOL.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Je hebt ze zeker naar Amsterdam gestuurd.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

Reinbo schreef:

Je hebt ze zeker naar Amsterdam gestuurd.

Neuh, ik zei dat er ook wel een paar in Rotterdam waren. Nee ik wees ze de weg naar 2 koffieshops, maar ze gingen toch maar meteen richting stadion. Daar had Twente trouwens een behoorlijke fanzone ingericht voor die gasten. Dat was in Londen wel anders hoorde ik van kameraden.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Mooie wedstrijd Vascago. Daar word ik nou blij van als Nederlander.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

Don Dijk schreef:

Mooie wedstrijd Vascago. Daar word ik nou blij van als Nederlander.

Was inderdaad genieten.

Onderhond

• 87616 berichten
  • 12876 stemmen

Quido schreef:

Ook als je ziet hoe lullig ze vandaag de doelpunten weggaven.

Daartegenover staat dat ze er twee op een zilveren schaaltje aangereikt kregen. Verder een leuk ploegje, maar de eerste en derde goal staan voor 75% op naam van de scheidsrechter.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Not.

Co heeft de kans laten lopen 1,5 jaar geleden. Nu mag hij lekker wegblijven.

De Boer + een ervaren assistent (Neeskens ofzo) zou prima zijn.

Ben ik toch niet met je eens.

Cootje had het echt wel gered daaro, alleen werd hem niet genoeg tijd gegeven. Ze stonden toch op de 2e plek toen geloof ik?

Anyway, die kan in elk geval de bravoure terug brengen. In elk geval weer aanvallend en met vleugels spelen. Kan geen betere coach voor Ajax vinden eigenlijk.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Onderhond schreef:

Daartegenover staat dat ze er twee op een zilveren schaaltje aangereikt kregen. Verder een leuk ploegje, maar de eerste en derde goal staan voor 75% op naam van de scheidsrechter.

Die schoot de scheids inderdaad mooi in, die vrije trap.

En in het heenduel was de scheids ook al zo op de hand van Twente. Mischien dat Kesler er iets mee te maken heeft.

Onderhond

• 87616 berichten
  • 12876 stemmen

Die trap was de andere 25%, maar vanuit het niets een vrije trap krijgen op zo'n plekje ...

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

Onderhond schreef:

(quote)

Wat een kul. Bij die vrije trap raakt die gast Janko gewoon. Ook al was het maar heel licht, daar hoort ie voor te fluiten. En die penalty was ook gewoon een penalty. In Londen kreeg Douglas de bal tegen zijn arm en toen kreeg Twente er ook 1 tegen. En die kon er toen nog minder aan doen. En in die wedstrijd maakte er ook al 1 van hun op deze manier hands en toen kregen we hem niet. Werd tijd dat ie nu wel een keer onze kant opviel.

Onderhond

• 87616 berichten
  • 12876 stemmen

Vascago schreef:

In Londen kreeg Douglas de bal tegen zijn arm en toen kreeg Twente er ook 1 tegen.

Meester, meester, hij begon!

Ik spreek mij verder toch niet uit over Twente in het algemeen? Zeg alleen dat het een onterechte penalty was.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

Onderhond schreef:

(quote)

Meester, meester, hij begon!

Ik spreek mij verder toch niet uit over Twente in het algemeen? Zeg alleen dat het een onterechte penalty was.

Hij ontneemt met die handsbal, gezichtsbescherming of niet, Twente wel een scoringskans. Dan is het dus een penalty. Simpel.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.