- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Die wedstrijd tegen Milaan staat op nummer 4 in mijn Verdomme dat doet pijn-top-5.
Nummer 1 WK 98 halve finale
Nummer 2 EK 2000 halve finale
Nummer 3 WK 2010 finale
Nummer 4 Ac-Milaan - Ajax kwartfinale
nummer 5 Ajax dat op doelpunten het kampioenschap verliest van PSV seizoen 2006-2007
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Twente scoort mooi en Tott profiteert van dikke fouten. 3-1 had het moeten staan.
Doe dan maar 2-1 want die vrije trap was geen vrije trap 
Twente laat zien hoe het moet, hopelijk doet Ajax dat morgen ook. Wordt wel eens tijd voor Ajax.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2261 stemmen
Zo slecht is een 3-3 resultaat tegen een Engelse subtopper toch niet? En 9 punten in de poule al helemaal niet.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Poen binnen voor Twente en een grote kanshebber voor de EL.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Grote kanshebber? Denk dat er wel een ploeg of 5-8 een grotere kans maken. De Man City's en Liverpools van de wereld...
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Nou dat dat soort clubs überhaupt in de EL spelen zegt genoeg over hun vorm lijkt me. En heb ze al meerdere keren zien ballen en zag er niet beter uit dan wat Twente heeft laten zien.
Pruim
-
- 1483 berichten
- 723 stemmen
Eurootje of 15-18 waren de kaartjes toch? Belachelijke prijzen, die amateurclubs weten gelijk hun slaatje eruit te slaan
Moet wel gezellig worden zo'n reisje.
Volgens mij was dat in eerste instantie wel zo, maar uiteindelijk kostten de kaartjes 10 euro en dat vind ik prima te doen. Zeker aangezien wedstrijdkaartjes tegen amateurclubs in de voorbereiding vaak ook al rond die prijs kosten. Dit is toch een bekerwedstrijd om een plek in de kwartfinale.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Hopelijk wint Ajax morgen.
Zo niet, dan wordt Frank boos 
![]()
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4090 stemmen
Volgens mij was dat in eerste instantie wel zo, maar uiteindelijk kostten de kaartjes 10 euro en dat vind ik prima te doen. Zeker aangezien wedstrijdkaartjes tegen amateurclubs in de voorbereiding vaak ook al rond die prijs kosten. Dit is toch een bekerwedstrijd om een plek in de kwartfinale.
Prima te doen inderdaad
Leuke is dat je dit soort potjes toch vaak wel de echte voetbalbeleving weergeven. Voor de wedstrijd, tijdens de wedstrijd en na de wedstrijd.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Geweldig moment van het WK. Maakt van zijn hart geen moordkuil in ieder geval. Die blijft niet zo rustig als Jol altijd bleef.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Frank is wel goed. Niet zo humoristisch, maar wel een prima kerel. Jol was soms wel heel stil in de dugout.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik heb 'm eens ontmoet, leek me een arrogante kerel maar het tegenovergestelde is waar. Toffe kerel, ook al is ie op momenten wat te serieus ja. Ik zie een goede trainer in hem, schijnt echt goed met jeugd om te kunnen gaan.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Frank is mijn naamgenoot en hij was mijn voetbal-idool. Hij kwam toen ook een keer met Ronald en Bryan Roy naar mijn voetbalclub. Ik was 8 of zo en toen waren ze nog niet zo bekend, maar die gasten legden de corners echt 20 keer met gemak op elkaars kop. Ik hoop dat Frank lang bij de trainersstaf zal blijven. 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4090 stemmen
Kans voor Daley blind om bij Ajax te gloreren? 
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Wat een beelden van Messi weer
Geweldige beelden 
Pruim
-
- 1483 berichten
- 723 stemmen
Maakt van zijn hart geen moordkuil in ieder geval.
Oei. Gelukkig maar, want het is in die ArenA al zo'n diepe slangenkuil op dit moment!
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Je zegt nou wel dat elke trainer de Europacup I zou winnen. Daarom is Real natuurlijk de afgelopen jaren zo ver gekomen in de CL, daarom heeft Ajax de afgelopen tien jaar heel goed voetbal gespeelt en is heel vaak kampioen geworden
Schei toch uit, je weet net zo goed als ik dat je als trainer een team moet smeden, de spelers goed aanvoelen zodat ze niet onder hun niveau gaan spelen. Ook moet je tactisch inzicht hebben, jij beweert nu dat Jol wel even van het niveau Cruijff is, nou dan adviseer ik je toch om op te houden met posten op dit forum, want dat kan ik echt niet serieus meer nemen.
Alsof ik De Kroket zo serieus neem 
Maar dat gelul over Seniele Jopie die een soort bovenmenselijk meesterbrein is die in no-time alles op de rit krijgt is gewoon zo'n onzin. Jopie is een wat dommige oud-voetballer die je een mooi plekje op de ere-tribune moet geven, en verder niks.
Het was natuurlijk best een aardige trainer met goede resultaten, maar ook dat is alweer (nota bene letterlijk) van voor jouw tijd. De laatste 10 jaar heeft de ouderdom duidelijk toegeslagen.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Trouwens een veelzeggend stukkie over de clubsupporters van Nederland, gezien door de ogen van Pieter Vink (nu.nl):
Dat de 43-jarige Vink jongere collega's de kans wilde geven om Europees te fluiten speelde eveneens mee in zijn besluit. Een andere motivatie om het rustiger aan te gaan doen, waren bedreigingen aan zijn persoonlijke adres.
"Het dieptepunt was het briefje dat ooit in de broodtrommel van mijn dochter zat", lichtte Vink dinsdag tijdens de presentatie van het magazine bij Sanoma Uitgevers toe. "'We schieten je kankervader kapot', stond erop. Mijn dochter was zeven en had het niet goed door, maar mijn vrouw was erg van slag."
Klimaat
Het voetbalklimaat in Nederland in zijn algeheel staat de arbiter al langere tijd niet meer aan. "Na afloop van de bekerfinale tussen PSV en Ajax in 2006 (1-2) waren de 20.000 supporters van PSV meteen weg, het stadion was half leeg."
"Toen ik als scheidsrechter naar voren werd geroepen begonnen de 20.000 Ajax-supporters te roepen dat mijn moeder een hoer was."
Hier hoor ik de coaches, de spelers, of de posters hier nou nooit over...
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik heb Vink er ook nog nooit over gehoord. Rot voor die beste man en zijn gezin.
Snap even niet wat het ermee te maken heeft dat de 20000 PSV-supporters er niet meer waren.
JohnWilliams
-
- 7504 berichten
- 1006 stemmen
Wat een rare mensen, dat doe je toch niet!!
Hoe ze wisten dat het zijn dochter was...erg raar allemaal!
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ik heb Vink er ook nog nooit over gehoord. Rot voor die beste man en zijn gezin.
Snap even niet wat het ermee te maken heeft dat de 20000 PSV-supporters er niet meer waren.
Die blijven blijkbaar niet eens even zitten om de tegenstander te feliciteren. Overigens worden die doodsbedreigingen natuurlijk gewoon gefaciliteerd juist door types als Jol, die 'niet willen dat Vink ooit nog een wedstrijd van Ajax fluit'. Daar gaan die ééncelligen wel mee aan de haal natuurlijk. Wedden dat geen speler hier iets over gaat zeggen de komende tijd? Of dat er ook maar 1 Ajax-supporter zijn hoer-juichende buurman aanspreekt?
Maar wel een 'brandbrief' sturen omdat er een keer een onterechte corner wordt gegeven. Dit is gewoon de clubsupporter in een notendop en bevestigt al mijn vooroordelen.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Er wordt overall zwaar belabberd gefloten in Nederland. We kregen ook niet eens 1 plekje op het WK.
Brandbrief is zeker wel nodig, omdat het niveau dalende is. We hebben echt goede scheidsrechters gehad.
Maar bedreigingen en al die mafheid gaat natuurlijk helemaal nergens meer over. Die gasten die dat doen mogen ze opknopen, van welke club dan ook. Zo houden ze het alleen maar in stand dat zelfs goede scheidsrechter-talenten niet meer verder durven.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Daar gaan die ééncelligen (...) Dit is gewoon de clubsupporter in een notendop en bevestigt al mijn vooroordelen.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Vink is met afstand de slechtste en meest irritante scheids van NL, gevolgd door Wegereef. Neemt niet weg dat ze hem en zijn gezin met rust te laten hebben. Maar hoe bagger de man fluit mag niet vaak genoeg verkondigt worden.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Jammer van de onnodige fouten achterin, maar wat heb ik vanavond genoten in de Veste. Rosales had van mij MOTM mogen zijn. Geweldige pot. Heb die Bale nauwelijks gezien. Behalve bij de schouderduw van Rosales
Brama was ook geweldig. Ook Janko vond ik een goede pot spelen. Zie iedereen nog steeds zware kritiek leveren, maar hij won bijna alle kopduels en vanaf het moment dat hij eruit ging werd het duel ook minder omdat Tottenham toen ineens veel rustiger op kon bouwen. Chadli speelde heel aardig, prachtige vrije trap ook. Landzaat had nog wel wat meer met de ruimte mogen doen die hij kreeg, maar speelde zeer degelijk. Net als Janssen ondanks zijn slippertje. Zwakste bij Twente vond ik Douglas en De Jong.
Iig zwaar genoten en ik denk dat dit reclame was voor het voetbal. Ik denk dat iedereen nu wel mag toegeven dat Twente toch wel een terechte deelnemer aan de CL is geweest 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Hahaha je vond Janko goed spelen? 
Ongelooflijk, hoe kan je dit bloedserieus menen? Egoistische, zwakke spits. Bij die vrije trap waaruit 3-3 viel weigerde hij gewoon de bal af te geven. Dat er een vage vrije trap uit volgde met dito goal is mazzel, maar het sloeg nergens op.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Grappig dat je niks over Boschker zegt lol.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Blijf erbij - wat ik ook voor de CL begon al zei - dat ze gewoon een serieuze kans hadden om door te gaan (thuis tegen Werder en uit bij Inter onnodig laten liggen). Ook als je ziet hoe lullig ze vandaag de doelpunten weggaven.
Janko kan wel voetballen, moet alleen flink aan zijn traptechniek werken (of gewoon niet meer op doel schieten van 16+ meter). Maar raakt volgens mij steeds meer gewend aan het spel dat hier gespeeld wordt.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Als die 1-1 bij Inter was gevallen in de vorige wedstrijd, dan had Twente vanavond een hele andere wedstrijd denk ik gespeeld. Maargoed, net wat te zwak om door te gaan. De groep was ook loodzwaar en soms zat het Twente ook niet mee (Spurs uit met die vage penalty's, de dom weggegeven 1-1 thuis tegen Bremen, schot op de lat uit bij Inter). Wie weet volgend jaar meer kans.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.