- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Als Belgie het WK zou krijgen zouden ze tenminste weer eens meedoen. Plaatsen doen ze toch voorlopig niet. Raar dat je het als voetbalfan niet geweldig zou vinden om 1 van de grootste sportevenementen in je eigen land te hebben.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
De meeste grote Russische steden liggen gewoon in het 'Westen' met een uurtje of 2 a 3 tijdsverschil (later) dus dat valt wel mee. Qatar idem.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Rusland heeft gewoon het meest betaald, klaar.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Yep Engeland 1e ronde uitgeschakeld.
Rusland 2018
Qatar 2022
Dat is volgens Sky Sports de uitslag.
Nou volgende keer ook maar weer naar Sky luisteren zo te zien.
rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4092 stemmen
En Qatar.... hoezo het geld heeft overwonnen.
Qatar zal vast ook niet goedkoop zijn om heen te gaan
Voetbal is niet meer van het volk.
happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen
Het is sowieso wel logisch dat Rusland hem krijgt. Dat is zo'n beetje één van de grootste landen, die het WK nooit heeft gehad.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Gewoon zo'n Russisch vrouwtje in een tijgerpakje erbij net he? Leek wel een hoertje 
rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4092 stemmen
En wij zijn een van de grootste voetballanden ooit dat het WK nog nooit heeft gehad happie 
Nicholas123
-
- 292 berichten
- 284 stemmen
Qatar 2022

Wat een schaamteloze boel is het ook.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2261 stemmen
De oliebaronnen en het grote geld hebben gewonnen. Rusland verdient het wel, maar Qatar? Daar ben ik sowieso nooit van plan om naartoe te gaan. Had het Australië meer gegund.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
En Qatar.... hoezo het geld heeft overwonnen.
Qatar zal vast ook niet goedkoop zijn om heen te gaan
Voetbal is niet meer van het volk.
Fuck het volk, kiek dan:
Hoe cool is dat 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Moeten we weer ballen in 40 graden. Verplichte drinkpauzes en zo. Niks voor Nederlanders, dus daar verwacht ik maar niet teveel van. 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ze moeten voor 2022 trouwens wel de nodige Brazilianen gaan naturaliseren, nu ze zelf ook mee moeten gaan ballen...
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Staat gewoon een dreamteam van Qatar haha. Van alles genaturaliseerd voor miljoenen lokgeld.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Moeten we weer ballen in 40 graden. Verplichte drinkpauzes en zo. Niks voor Nederlanders, dus daar verwacht ik maar niet teveel van.
Hoho, ze wisten dat Nederland ook kwam: dus airconditioned stadions zo blijkt.
happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen
Qatar was natuurlijk ook te verwachten, aangezien het Midden-Oosten nog geen gastheer was.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Hoho, ze wisten dat Nederland ook kwam: dus airconditioned stadions zo blijkt.
Ja maar dat is onder de stoeltjes en zo geloof ik, maar op het veld zal het wel retewarm en benauwd zijn. 
happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen
En wij zijn een van de grootste voetballanden ooit dat het WK nog nooit heeft gehad happie
, Tja, maar je kun het verwachten, als je in het in hetzelfde jaar probeert als Rusland of Qatar.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Die Blatter heeft volgens mij een dikke vette diamant gehad of zo van Qatar. Het is allemaal zo heerlijk doorgestoken kaart. Wanneer kan Europa dan weer een bid doen? Gewoon in de toekomst nog een keer proberen.
Zoiets of zo:

rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4092 stemmen
Fuck het volk, kiek dan:
(embed)
Hoe cool is dat
Jemig, ziet er echt gigantisch indrukwekkend uit. Poeff...en dan hoor ik tegelijkertijd op Nederland 1 op de achtergrond dat ze de stadions na het WK weer gaan afbreken.
LOL, alle argumenten om het aan Rusland(opbouwen van een land, kids laten voetballen) te geven schijnen niet te gelden voor Qatar, hoezo tegenstrijdig 
Maar ziet er vooralsnog wel indrukwekkend uit, dat laatste stadion met die schermen 
happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen
Ze moeten voor 2022 trouwens wel de nodige Brazilianen gaan naturaliseren, nu ze zelf ook mee moeten gaan ballen...
Het word gewoon een soort tweede Zuid-Afrika. Misschien kunnen ze Alfonso Alves inderdaad neutraliseren.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3401 stemmen
Ja dat filmpje lieten ze ook al eens zien tijdens het afgelopen WK, werkelijk briljant 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik blijf het vreemd vinden dat haast niemand hier enthousiast was om een WK in eigen land te hebben maar goed. Is toch gewoon 1 groot feest?
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Zal morgen vast gaan boeken voor 2022. Maandje Quatar altijd leuk.
rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4092 stemmen
Zal morgen vast gaan boeken voor 2022. Maandje Quatar altijd leuk.
Kunnen we alvast gaan sparen 
happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen
Misschien kan Qatar Nigel de Jong neutraliseren. Tot Qatarees, Qatariër, Qatter, Qatariaan of Qatark????
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Moviemeter-meeting in Qatar, ik zeg doen!
happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen
Ik blijf het vreemd vinden dat haast niemand hier enthousiast was om een WK in eigen land te hebben maar goed. Is toch gewoon 1 groot feest?
Het kost alleen vrij veel geld en daar is natuurlijk niemand bij gebaat in deze tijd.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.