• 16.021 nieuwsartikelen
  • 179.068 films
  • 12.279 series
  • 34.106 seizoenen
  • 649.365 acteurs
  • 199.298 gebruikers
  • 9.391.578 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Lijkt me in zijn huidige vorm geen versterking voor Milan.

Nicholas123

• 292 berichten
  • 284 stemmen

Materny schreef:

Vervangbaar binnen de huidige selectie; hoef je niks nieuws voor te halen dan. Een gretig jong iemand als Daley die zich nog moet bewijzen zou het perfecte alternatief zijn. Die jongen heeft het zo goed gedaan bij Groningen, ik vraag me echt af wat Jol motiveert om hem buiten de boot te houden.

Schijnt toch geen groot geheim te zijn dat jol hem (Daley Blind) eigenlijk maar een waardeloze voetballer vindt. Van der Wiel heeft verder zijn uitstraling niet echt mee. Neemt niet weg dat het nog steeds de beste rechtsback van Nederland is en in potentie één van de beste van Europa.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Heeft de onenigheid tussen Martin Jol en Danny Blind hier ook iets mee te maken?

Nicholas123

• 292 berichten
  • 284 stemmen

Valt moeilijk te zeggen. Wel schijnt Danny te vinden dat zijn zoon een kans verdient terwijl Jol bij zijn standpunt blijft. Hier heeft Danny Blind natuurlijk de schijn tegen aangezien het zijn eigen zoon betreft.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Nicholas123 schreef:

Valt moeilijk te zeggen. Wel schijnt Danny te vinden dat zijn zoon een kans verdient terwijl Jol bij zijn standpunt blijft. Hier heeft Danny Blind natuurlijk de schijn tegen aangezien het zijn eigen zoon betreft.

Hij verdient ook eens kans. Heeft het bij Groningen goed gedaan namelijk. Feit blijft dat hij momenteel nog steeds Greg voor zich heeft, en die speel je niet uit de basis. Maar aantal weken geleden was Anita geblesseerd, zelfde met Atouba. Geef hem dan die kans op L-back ipv. jojo a.k.a. gelegenheidsback Urby weer terug te halen.

happie

• 6252 berichten
  • 426 stemmen

Naomi Watts schreef:

Als Nigel een crimineel is, dan is Sergio Ramos een seriemoordenaar.

Hoe word in Spanje eigenlijk gereageerd op hem, word hij nou ook geschorst voor zijn interlands?

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Blind was ook linksback, maar wordt binnen Ajax als te licht beschouwd. Het is overigens wel vreemd dat Jol er vorig jaar moeite mee had dat Blind meedeed tegen Ajax, immers als hij te licht is is dat toch geen probleem?

happie

• 6252 berichten
  • 426 stemmen

speranza schreef:

(quote)
In de Europa League maken zowel Ajax, PSV als FC Twente een kans om ver te komen. Er zijn nog meer weinig clubs over waartegen ze bij voorbaat geen kans hebben.

Er zijn er inderdaad niet veel meer over. Alleen nog ManCity, Liverpool of Porto. Uiteraard vliegt er weer een nederlandse ploeg uit in de volgende ronde EL tegen Sporting Portugal (dat is zo'n beetje standaard). Voor Nederlandse ploegen zijn er tegenwoordig veel meer concurenten, dan vroeger .Denk alleen al aan CSKA, Sjacktar, Benfica, Steau en zelfs Lille, maar ze maken een goede kans.

happie

• 6252 berichten
  • 426 stemmen

speranza schreef:

Heeft de onenigheid tussen Martin Jol en Danny Blind hier ook iets mee te maken?

Ik denk het niet, want hij zag het daarvoor al niet in Blind zitten. Hij stelt liever zijn eigen protege's op. Misschien heeft Daley wel gezegd, dat hij Raiola een eikel vind en dat is toch Jol zijn grote vriend.

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4092 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Hij verdient ook eens kans. Heeft het bij Groningen goed gedaan namelijk. Feit blijft dat hij momenteel nog steeds Greg voor zich heeft, en die speel je niet uit de basis. Maar aantal weken geleden was Anita geblesseerd, zelfde met Atouba. Geef hem dan die kans op L-back ipv. jojo a.k.a. gelegenheidsback Urby weer terug te halen.

Waarom kan vd Wiel niet uit de basis gespeeld worden eigenlijk? Die heeft nog geen fatsoenlijke wedstrijd gespeeld na de zomer. Het middenveld schijnt Jol ook elke wedstrijd te veranderen. Zit niet echt lijn in het beleid van Jol tot nu toe helaas.

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4092 stemmen

Nou, de uitzending is begonnen op Nederland 1.

Mooi dat vlak voor de toewijzing dit nog even gebeurt in Engeland:

Voetbalgeweld op Engels veld net vóór WK-toewijzing - WK voetbal 2018 - HLN

Het utopie dat de voetbalwet heet, iets waar de media ook graag mee strooit(hoe perfect het in Engeland is).

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

rep_robert schreef:

Nou, we gingen beiden een beetje over de schreef, maar dat is al weer verwijderd

Niet om lullig te doen maar van mijn immer correcte reacties is niks verwijderd...

Laten we trouwens hopen dat dat WK naar Engeland gaat...

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4092 stemmen

Ik zie wel dat er wat ziektes zijn verwijderd uit jou reacties

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

WK in Nederland lijkt me schitterend. Dat we dat in onze generatie mogen meemaken.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Oh, daar ben ik het dan totaal niet mee eens omdat het juist tegen die walgelijke ziekte-strooiende spreekkoren (en hun aanheffers) was gericht.

edit: de reactie zelf is blijkbaar wel blijven staan. Nou vooruit dan maar weer.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Reclamefilmpje bid Nederland/Belgie en dan reclamefilmpje Rusland haha. Het is wel weer duidelijk waar het meeste geld in is gestoken. En jesus wanneer krijgen we het nou te horen. Mischien 3e stemronde. Ben benieuwd voor wie dat voordelig is.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Volgens Lineker is Engeland in de 1e ronde uitgeschakeld (BBC).

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Olympische Spelen EN WK lijkt me ook iets te veel van het goede.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3875 stemmen

Yep Engeland 1e ronde uitgeschakeld.

Rusland 2018

Qatar 2022

Dat is volgens Sky Sports de uitslag.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Qatar

Benieuwd of die schitterende stadions er in het echt ook zo mooi uit gaan zien dan...

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Qatar zag er echt vet uit. Hoop dat ze dat na kunnen komen.

Rusland inderdaad

13woutie13

• 4384 berichten
  • 0 stemmen

Wat een verrassing...

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4092 stemmen

Verschrikkelijk, Rusland

Dat worden geen massale volksverhuizingen

Joy4ever

• 4621 berichten
  • 1842 stemmen

Rusland was ook het enige land waarvan ik hoopte dat die het niet zou worden. Kleurloos land. Wat een treurnis.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Beetje 1500 kilometer reizen van stadion naar station......

Amity

• 1786 berichten
  • 147 stemmen

Jammer

kos

• 46715 berichten
  • 8870 stemmen

/care.

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Ik ben alvast blij dat "wij" het niet geworden zijn. Verder zal het me worst wezen, zolang de tijdstippen waarop gespeeld wordt maar niet al te veel verschillen van onze tijd.

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4092 stemmen

Engeland of zo is nog wel chill, is qua reizen ook nog wel te doen. Nu moeten we naar dat klotenland. Kan je zeker 's nachts om 3 uur naar het NL elftal kijken. Als ik zo hoor van die 11 tijdzones.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.