• 16.021 nieuwsartikelen
  • 179.068 films
  • 12.279 series
  • 34.106 seizoenen
  • 649.365 acteurs
  • 199.301 gebruikers
  • 9.391.603 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik meen het serieus oprecht rep .

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Dan ben jij makkelijk van je standpunt af te krijgen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Mwah, ik ben ook wel eens om niks gemept door de M.E. en de volgende dag was ik gewoon een hooligan volgens het AD. Het was gewoon een sterk method argument van rep.

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4092 stemmen

Naomi Watts, onze hardcore hooligan

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Bad to the bone .

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Don Dijk schreef:

Dan ben jij makkelijk van je standpunt af te krijgen.

Daar hou jij toch juist van? Vandaar die smiley zeker?

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4092 stemmen

De publieke opinie valt gewoon zo makkelijk te bespelen. Ik neem het otherfool bijvoorbeeld niet eens meer kwalijk dat hij zo kwaad over voetbalsupporters denkt als je constant dit soort krantenartikels voor de neus gegooid krijgt.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

happie schreef:

(quote)

Maar voor zijn moeder is hij lief en dat is het belangrijkste in de wereld. Het is toch de vrouw, die je te wereld heeft gebracht.

Een uitspraak dat Nigel de Jong crimineel is laat ik aan Hugo Borst over. Wel ben ik van mening dat hij tijdens wedstrijden veel te vaak over de schreef gaat en Bert van Marwijk hem niet meer zou moeten selecteren voor Oranje. Ook omdat Rafael van der Vaart op die positie beter uit de verf komt en je dan meer voetballers in je elftal hebt. Maar om in zijn algemeenheid terug te komen op happie's woorden. Goed zijn voor je moeder is zeker belangrijk maar is geen rechtvaardiging voor gedrag dat niet door de beugel kan.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Als Nigel een crimineel is, dan is Sergio Ramos een seriemoordenaar.

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4092 stemmen

Watskeburt met Atletico trouwens? Die staan er niet best voor NW.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

rep_robert schreef:

De publieke opinie valt gewoon zo makkelijk te bespelen. Ik neem het otherfool bijvoorbeeld niet eens meer kwalijk dat hij zo kwaad over voetbalsupporters denkt als je constant dit soort krantenartikels voor de neus gegooid krijgt.

Ik heb oprecht genoten van jullie discussie gisteren. Totaal niet met elkaar eens maar jullie bleven wel in gesprek zonder op de man te spelen.

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4092 stemmen

Nou, we gingen beiden een beetje over de schreef, maar dat is al weer verwijderd

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Daar hou jij toch juist van? Vandaar die smiley zeker?

Snap em niet.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

rep_robert schreef:

Watskeburt met Atletico trouwens? Die staan er niet best voor NW.

Gewoon weer dramatisch slecht, echt een drama de laatste tijd. Hopen op hulp van Rosenborg en dan zelf winnen. Al verdienen ze het ook niet. Qua inzet ook belachelijk, alsof het een trainingspartijtje is.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Zelfs winst in Leverkusen is geen garantie voor plaatsing. Of wel Naomi?

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4092 stemmen

Wordt nog een leuke Europese Supercup, 2 ploegen die hopeloos uit vorm zijn. Wanneer wordt die gespeeld eigenlijk?

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Die is al gespeeld. Atletico Madrid heeft Inter daarin verslagen.

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4092 stemmen

Ooooh wacht, was dat niet 2-0 of zo? Nu je het zegt.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

speranza schreef:

Zelfs winst in Leverkusen is geen garantie voor plaatsing. Of wel Naomi?

Nee, dan moet Aris gelijkspelen. Atletico heeft twee keer verloren van Aris .

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4092 stemmen

Van der Wiel: 'Ik begrijp wel dat Suarez moe is'

02/12/2010 12:02

Voor Gregory van der Wiel is 2010 een bewogen jaar. De rechtsback van Ajax miste vorig seizoen maar ternauwernood de landstitel, verloor met Oranje in Zuid-Afrika de WK-finale, kreeg nauwelijks vakantie en maakt in Amsterdam nu opnieuw een rumoerige periode mee.

'Maar met mijn vermoeidheid valt het wel mee', vertelt Van der Wiel op de Ajax-website. 'Ik denk dat het vooral mentaal zwaar is, maar ik heb er geen last van en zit lekker in een flow.'

Toch begrijpt de verdediger dat WK-gangers in het huidige seizoen wel degelijk de fysieke naweeën van het mondiale eindtoernooi kunnen ondervinden. 'Ik denk dat het per persoon verschilt en dat andere jongens er meer last van hebben. Kijk naar Suarez, die voor een interland de halve wereld rondreist en een dag voor de wedstrijd tegen PSV terugkomt. Hij had niet eens met ons meegetraind. Daarom begrijp ik wel dat hij moe is.'

Met Ajax bezet Van der Wiel de derde plaats. De achterstand op koploper PSV bedraagt drie punten. Ondanks de 'flow' waar de Ajacied van spreekt, kijkt hij uit naar de winterstop. 'Daar verheug ik me al lang op.'

Ajax neemt het zaterdag in de eigen Arena op tegen NEC Nijmegen. Van der Wiel treft een voormalig teamgenoot: John Goossens. 'Hij is een gevaarlijke speler, die vanuit alle hoeken en standen raak kan schieten. John heeft behalve een fantastische trap ook heel veel inzet en motivatie. Zeker een speler om in de gaten te houden. Evenals Björn Vleminckx, die voorin sterk is en een bal kan binnen koppen. Ook hij speelt altijd met tweehonderd procent inzet.'

'Iedere ploeg probeert op dit moment tegen ons in te zakken en te kijken of ze wat kunnen halen', blikt Van der Wiel vooruit. 'Dat is iedere week het geval. Daartegen moeten we ons weer wapenen. Zodra we dan weer gaan winnen wordt het hier vanzelf rustig.'

Welke flow heeft de twitteraar het in godsnaam over. Hij bakt er compleet niks van dit seizoen en doet domme dingen richting het publiek.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Klopt. Helemaal aan het begin van het seizoen.

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4092 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Nee, dan moet Aris gelijkspelen. Atletico heeft twee keer verloren van Aris .

Van Aris nog wel, dat is echt schaamtelijk hoor. Niveautje lager dan PAOK uit dezelfde stad zelfs

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Als ik het eventjes zo snel zie; zal er ook geen Europese topclub doorstromen vanuit de Cl naar de EL. En nu clubs als Atletico en Juve er als zoete broodjes uitvliegen, zou dit best wel eens een jaar voor Psv/Twente kunnen zijn om echt ver door te dringen in de EL; zeker in de vorm waarin zij Europees verkeren.

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4092 stemmen

Of Ajax

Aangezien Twente het echt niet veel beter doet Europees PSV wel, maar het blijft natuurlijk de vorm van de dag waarin de ploeg verkeert.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Ik vrees voor jou Naomi dat Aris wel in staat is thuis minimaal één punt tegen Rosenborg te pakken. Ik zie Leverkusen thuis ook niet verliezen van Atletico Madrid.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

rep_robert schreef:

Of Ajax

Aangezien Twente het echt niet veel beter doet Europees PSV wel, maar het blijft natuurlijk de vorm van de dag waarin de ploeg verkeert.

In de Europa League maken zowel Ajax, PSV als FC Twente een kans om ver te komen. Er zijn nog meer weinig clubs over waartegen ze bij voorbaat geen kans hebben.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Hij staat toch in de belangstelling van AC Milaan?

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Van der Wiel of Suarez?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

vd Wiel.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Vervangbaar binnen de huidige selectie; hoef je niks nieuws voor te halen dan. Een gretig jong iemand als Daley die zich nog moet bewijzen zou het perfecte alternatief zijn. Die jongen heeft het zo goed gedaan bij Groningen, ik vraag me echt af wat Jol motiveert om hem buiten de boot te houden.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.