• 17.771 nieuwsartikelen
  • 183.778 films
  • 12.706 series
  • 35.098 seizoenen
  • 658.728 acteurs
  • 200.841 gebruikers
  • 9.502.221 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4802 stemmen

Real speelt erg degelijk hoor. Vooral Özil valt me op een positieve zin samen met Di Maria. Bij vlagen leuk combinatievoetbal en openingen die er bijna steevast komen door de bewegelijkheid van Özil.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

Real

met wat een gemak en klasseveschil..

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Wanneer?

Enkel toen Kiev met 10 man voetbalde.

Ajax heeft in beiden wedstrijden het grootste deel gedomineerd.

Ik heb beiden live gezien, eentje bezocht. Het was spannend Kiev was bij vlagen heel gevaarlijk maar wat jij zegt is onwaar.

rep_robert

• 27565 berichten
  • 4178 stemmen

stfuympos schreef:

(quote)
Bullshit dit s Ajax zonder Suarez, ( en nee dan zouden we ook warschijnlijk niet winnen maar gewoon een wereldvan verschil)

Suarez markeert zoveel maar wat ik al eens zei alle ajacieden hier hebben een bord voor hun hoofd want met Jol win je gewoon niks.

De meest onajaxcoach allertijden!

Wordt inmiddels wel vervelend van al die lange ballen richting Mounir, je hebt gelijk. Helaas maakt het in de Nederlandse competitie niet zoveel uit. Op dit niveau moet je het ook voetballend kunnen klaren.

rep_robert

• 27565 berichten
  • 4178 stemmen

notnotfun schreef:

(quote)

Typisch.

Typisch wat? Ik constateer wat ik heb gezien. Heb Steek wel tig keer een bal klemvast zien pakken die van afstand op hem werd afgevuurd. Hij kan die beweging inmiddels dromen

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Ik verwacht dat Real dan beter ingespeeld is.

Ik zeg het om de wijze hoe ze hun goal vieren, met zo een attititude ga ik je niks winnen of halen in een uitwedstrijd, heb het dan ook te doen met the special one en mocht hij met real wel de CL winnen dan is het 1 van de beste ooit.(hoeft niet speciaal dit jaar wel met mooi voetbal want daar staat real wel voor).

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

stfuympos schreef:

(quote)
Bullshit dit s Ajax zonder Suarez, ( en nee dan zouden we ook warschijnlijk niet winnen maar gewoon een wereldvan verschil)

Suarez markeert zoveel maar wat ik al eens zei alle ajacieden hier hebben een bord voor hun hoofd want met Jol win je gewoon niks.

De meest onajaxcoach allertijden!

Je gaat nu toch niet zeggen dat 11 spelers(behalve Steek) als een natte spons staan te spelen dat de schuld is van de trainer?

Ik weet niet wat er met ze aan de hand is vanavond. Maar de krachtverschillen zijn minder als dat ik vanavond zie. Het is gewoon een hele zwakke partij van Ajax. En ja, ik mis Suarez ook heel erg.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Zo 1-0 valt nog mee hè.

Heeft niks met voetbal te maken dit, maar één gekke counter op 90+3 en we gaan met een gelijkspel naar huis.

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2399 stemmen

chevy93 schreef:

Hopen dat Martin even flink boos wordt. Dit kan gewoon niet..

Heeft weinig met inzet te maken. Het is gewoon een kwaliteitsverschil. Kun je schreeuwen wat je wilt...

kos

• 46836 berichten
  • 8962 stemmen

moviemafketel schreef:

Met alle respect, Madrid draait lekker voor hun doen

Madrid is nog niet eens een beetje in vorm. Nog geen automatismes.

Enige voordeel is dat Ozil vrij moeiteloos ingepast wordt.

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2399 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

In Kiev hebben we vanaf de 15e minuut de wedstrijd gedomineerd.

Hou toch op. Ze kregen een paar kansen, voetballend waren ze de eerste helft niet beter natuurlijk. Een vriend van me, ajacied , deelde mijn mening zelfs.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

kos schreef:

(quote)

Nee Ajax is lekker in vorm vanavond haha. Slechtste pot tot nu toe.

rep_robert

• 27565 berichten
  • 4178 stemmen

kos schreef:

(quote)

Hopen dat er een keer automatisme in komt voor jou dan maar, over het algemeen is het Ajax in het kwadraat. Grootste club qua begroting e.d. , maar het is altijd los zand en wisselvalligheid ten top.

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2399 stemmen

orbit schreef:

(quote)

Mag ook wel, gezien de begroting

Dat is ook het hele verhaal. Geld. Als dat in Nederland zat, had Feyenoord gewoon de CL gewonnen.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

Paar heerlijke combi's gezien van Real en Ajax laat zich erg on-ajax aftroeven zeg, geen bluf, geen geloof, helemaal niks, alleen na 15 minuten even wat goed balbezit gezien en die laatste lange bal.

Higuain en Ozil wel lekker dreef, en Ronaldo blijft een druif maar toch heerlijk om hem aan de bal te zien.

Qar

• 228 berichten
  • 1509 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Heeft weinig met inzet te maken. Het is gewoon een kwaliteitsverschil. Kun je schreeuwen wat je wilt...

Kwaliteitsverschil lijkt me duidelijk ja, maar een beetje beleving en inzet zou toch ook niet verkeerd zijn. Ze zijn nog steeds bezig met de rondleiding door Bernabéu.

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2399 stemmen

moviemafketel schreef:

(quote)

Nee Ajax is lekker in vorm vanavond haha. Slechtste pot tot nu toe.

Heeft natuurlijk alles met Real te maken.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Kai schreef:

Zo 1-0 valt nog mee hè.

Heeft niks met voetbal te maken dit, maar één gekke counter op 90+3 en we gaan met een gelijkspel naar huis.

Heeft alles met voetbal te maken. Dat de beste niet altijd wint is vorig seizoen in de competitie wel gebleken.

Ajax komt wel compleet te kort. We missen gewoon snelle goede backs. Alles door het midden kan niet op dit niveau ...

Suarez is natuurlijk een groot gemis, in alle Europese wedstrijden blijkt maar weer dat hij de enige is die vaak voor gevaar kan zorgen en de enige die mensen kan passeren, dat valt me elke keer weer op.

Dit keer maar hopen dat we op zn twents iets eruit weten te halen

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2399 stemmen

Qar schreef:

(quote)

Ze zijn nog steeds bezig met de rondleiding door Bernabéu.

rep_robert

• 27565 berichten
  • 4178 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Hou toch op. Ze kregen een paar kansen, voetballend waren ze de eerste helft niet beter natuurlijk. Een vriend van me, ajacied , deelde mijn mening zelfs.

Dus omdat een Ajacied het met jou eens is heb je gelijk? Kiev was redelijk gevaarlijk het eerste kwartier, maar kon 0,0 aan grote kansen creëren. Daarna nam Ajax het heft in handen en kregen we voor de rust al 3 a 4 opgelegde kansen die benut hadde moeten worden. De 1e kans van Kiev in de tweede helft vloog er gelijk al in. Denk dat wij een compleet andere wedstrijd hebben gezien in dit geval.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Pff, was net nog op de training 0-0, kom terug en schakel in. Is het 1-0 Ik hoor dat ze bagger spelen, niet zo mooi...

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Heeft natuurlijk alles met Real te maken.

Wat Quar al zegt, ze moeten inzet tonen. Het is heerlijk spelen voor Madrid zo. Pases komen niet aan, lange ballen die nergens op slaan, ze geven veel te veel ruimtes etc, etc. Het is gewoon verschrikkelijk mak allemaal.

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

Quido schreef:

Dit is overigens niet het Ajax zonder Suarez, maar ook het Ajax met Suarez:

Dat zeg ik blijft zonder hem alleen helemaal niks over!

timbo_

• 13116 berichten
  • 3919 stemmen

rep_robert schreef:

Real is natuurlijk veel sterker dan Ajax, maar ze hebben maar 2 uitgespeelde kansen gehad. De rest een hoop kansloze afstandsschoten waar Steek een stuk of 6x geen enkele moeite mee had.

2? Kijk de samenvatting maar eens terug zou ik zeggen. Snap echt niet wat er toch zo moeilijk aan kan zijn om gewoon te tellen.

Ronaldo naar binnen net naast. Meteen na 1-0 vrije schietkans, schot op lat Higuain en Di Maria die van dichtbij bal in handen Stekelenburg schuift om er maar even vier te noemen.

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2399 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Dus omdat een Ajacied het met jou eens is heb je gelijk? Kiev was redelijk gevaarlijk het eerste kwartier, maar kon 0,0 aan grote kansen creëren. Daarna nam Ajax het heft in handen en kregen we voor de rust al 3 a 4 opgelegde kansen die benut hadde moeten worden. De 1e kans van Kiev in de tweede helft vloog er gelijk al in. Denk dat wij een compleet andere wedstrijd hebben gezien in dit geval.

Ach, die wedstrijd is gespeeld. Zand erover.

Nu is het Real - Ajax.

Koningen vs kabouters.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Dat muziekje blijft zo kicken in de reclame. Van welke DJ is dat?

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

moviemafketel schreef:

(quote)

Je gaat nu toch niet zeggen dat 11 spelers(behalve Steek) als een natte spons staan te spelen dat de schuld is van de trainer?

Dat zeg ik dus wel! Kwaliteitverschil is duidelijk maar de poppetjes op de goeie plek zetten is al een zware verbetering!

ik mis Suarez ook heel erg.

Duh!

Zonder hem is Ajax zelfs een middenmoter in de eredivisie!

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

2? Kijk de samenvatting maar eens terug zou ik zeggen. Snap echt niet wat er toch zo moeilijk aan kan zijn om gewoon te tellen.

Ronaldo naar binnen net naast. Meteen na 1-0 vrije schietkans, schot op lat Higuain en Di Maria die van dichtbij bal in handen Stekelenburg schuift om er maar even vier te noemen.

Precies, zoals ik al schreef 10-0 on target, daar worden dat balletje net over van Di Maria of net naast (via Alderweireld) van Ronaldo niet eens toe gerekend. Ook 3 a 4 te slappe balletjes, maar het had gewoon een nulletje of 5 moeten staan.

rep_robert

• 27565 berichten
  • 4178 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Die negert die aflegde(dom) was een grote kans, Ronaldo die vlak naast schoot(na balverlies Ajax), Di Maria die van dichtbij overschoot, schot van afstand op de paal(niet uitgespeeld). Welke vergeet ik nog?

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Draai de trainers nu even om, geef ze een uur en Ajax zou nog steeds als een krant spelen. Vorm van de dag gooi ik het maar op.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.