- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Kom op zeg. Niveauverschil is zo overweldigend groot kon nooit lang goed gaan. Kiev straft dat niet af maar Real natuurlijk wel. Al had het natuurlijk alweer een nulletje of drie moeten staan.
Alsof dat wat zegt. Hercules Alicante anyone?
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
De score valt nog mee maar het krachtsverschil is eigenlijk nog groter dan ik vooraf had gedacht. Shots on target 7-0. And counting.
Ajax verdedigt vooral compleet beroerd.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3919 stemmen
Vraag me nu wel af. Speelt Twente zoveel zakelijker en beter op Europees niveau of is Madrid zoveel beter dan Inter?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ja idd, en dit is een Real totaal niet in vorm. Ontluisterend.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3919 stemmen
Alsof dat wat zegt. Hercules Alicante anyone?
Kan natuurlijk altijd maar heb toch het idee dat, dat once in a lifetime gebeurtenissen zijn.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Vraag me nu wel af. Speelt Twente zoveel zakelijker en beter op Europees niveau of is Madrid zoveel beter dan Inter?
Madrid is niet beter en Inter speelde gister niet om te voetballen, Real wel.
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2399 stemmen
Ajax wordt weggespeeld. Jammer.
Was van tevoren toch al duidelijk? Niet om vervelend te doen, maar Real is 2 klasses beter.
kos
-
- 46836 berichten
- 8962 stemmen
Overigens hen ik op twitter de hele Ajaxbingo x 3 al langs zien komen otheefool.
chevy93
-
- 12777 berichten
- 1357 stemmen
Gelukkig doet Suarez niet mee, dan hebben we ten minste nog een excuus. 
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Hoe kan t nou nog 0-0 staan, straks krijg je nog een Kiev scenario.
Kiev scenario ?
Ajax was beter dan Kiev. gebruik je haat aub niet om verkeerde argumenten te geven.
Ik was ook voor Twente gisteren. Waarom is het toch zo moeilijk voor jullie om eens voor niet altijd tegen Ajax te zijn ?
Wat doet jou cluppie trouwens vant weekend ?
Nee, ik bedoel niet NEC .. die steun je gewoon. ik bedoel de club die je het meeste volgt : anti-Ajax. Zoals zo veel undercover supporters bij andere clubs.
Tergend om te zien dat de emotie bij deze wedstrijd groter is dan die bij een wedstrijd van jullie eigen club.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Madrid is niet beter en Inter speelde gister niet om te voetballen, Real wel.
Madrid is wel beter. Kijk maar bij de odds voor de eindoverwinningen. Ook speelt Real thuis en Inter gisteren uit. Een redenlijk groot verschil dus.
Over dat tweede heb je gelijk. Dat neemt niet weg dat de prestatie van Twente gisteren alsnog geweldig was.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Overigens hen ik op twitter de hele Ajaxbingo x 3 al langs zien komen otheefool.
Nu ja het veld is dit keer ook echt beroerd maar daar zal Madrid meer last van hebben.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Met alle respect, Madrid draait lekker voor hun doen,maar Ajax heeft in tijden niet zo ongeconcentreerd en lakoniek gespeeld. Misschien beetje te veel respect en zenuwen. 2e helft gewoon vrijuit gaan ballen en schieten op die goal.
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2399 stemmen
Wanneer?
Enkel toen Kiev met 10 man voetbalde.
chevy93
-
- 12777 berichten
- 1357 stemmen
Hopen dat Martin even flink boos wordt. Dit kan gewoon niet..
stfuympos
-
- 13369 berichten
- 732 stemmen
Vind Real maar zwak, ben blij dat het geen Barca is, en eh wat een onkoninklijkwaardig veld zeg, daar mag the special one zich veel meer druk ommaken dan een bekeken wedstrijdje!
Zie Ajax overigens wel winnen van Real in eigen huis!
Maar goed.
Joy4ever
-
- 4664 berichten
- 1890 stemmen
Er is totaal geen beleving aan de kant van Ajax. Dat Real twee klasses beter zou zijn is uiteraard geen verrassing maar doe dan als Ajax in ieder geval je uiterste best om een en ander te compenseren. Maar goed, er is altijd nog iets als een tweede helft.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Puta, gezellige sfeer daar bij Real
.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Bedroevend net als het weer.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik verwacht dat Real dan beter ingespeeld is.
rep_robert
-
- 27565 berichten
- 4178 stemmen
Kutsfeer zoals gewoonlijk bij Madrid.
Real is natuurlijk veel sterker dan Ajax, maar ze hebben maar 2 uitgespeelde kansen gehad. De rest een hoop kansloze afstandsschoten waar Steek een stuk of 6x geen enkele moeite mee had.
Stuk anders dan de kansen die Barca gister miste tegen PAO, allemaal 1 op 1 uit uitgespeelde aanvallen.
Desondanks is Ajax helaas kansloos, maar een grote uitslag gaat dit op deze manier sowieso niet worden, dan mogen ze wat mij betreft nog wel 20x hopeloos van afstand schieten.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
16-3 in schoten
10-0 on target
Tja.
stfuympos
-
- 13369 berichten
- 732 stemmen
Met alle respect, Madrid draait lekker voor hun doen,maar Ajax heeft in tijden niet zo ongeconcentreerd en lakoniek gespeeld. Misschien beetje te veel respect en zenuwen. 2e helft gewoon vrijuit gaan ballen en schieten op die goal.
Suarez markeert zoveel maar wat ik al eens zei alle ajacieden hier hebben een bord voor hun hoofd want met Jol win je gewoon niks.
De meest onajaxcoach allertijden!
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Was van tevoren toch al duidelijk? Niet om vervelend te doen, maar Real is 2 klasses beter.
Mag ook wel, gezien de begroting 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ja iedereen zou op dat niveau in ieder geval de bal op goal kunnen schieten he. Steek raapte de 1 na de andere op. Die op de lat was wel lekker natuurlijk.
notnotfun
-
- 617 berichten
- 0 stemmen
Kutsfeer zoals gewoonlijk bij Madrid.
Real is natuurlijk veel sterker dan Ajax, maar ze hebben maar 2 uitgespeelde kansen gehad. De rest een hoop kansloze afstandsschoten waar Steek een stuk of 6x geen enkele moeite mee had.
Stuk anders dan de kansen die Barca gister miste tegen PAO, allemaal 1 op 1 uit uitgespeelde aanvallen.
Desondanks is Ajax helaas kansloos, maar een grote uitslag gaat dit op deze manier sowieso niet worden, dan mogen ze wat mij betreft nog wel 20x hopeloos van afstand schieten.
Typisch.
rep_robert
-
- 27565 berichten
- 4178 stemmen
Wanneer?
Enkel toen Kiev met 10 man voetbalde.
In Kiev hebben we vanaf de 15e minuut de wedstrijd gedomineerd.
Quido
-
- 14658 berichten
- 6157 stemmen
Knijp maar in je handen. Dat ze de tweede helft maar eens de turbo aanzetten, dit is veredeld zomeravond voetbal met een concentratie van lik m'n vestje. Misschien dat die Madrilenen dan zo verrast zijn dat ze helemaal van slag raken. Jammer van die laatste actie, waar Marcelo nog net tussen zat.
Dit is overigens niet het Ajax zonder Suarez, maar ook het Ajax met Suarez: enkel lange ballen naar voren, hopen het kopduel te winnen en dan direct naar voren drukken. Zitten zelden wedstrijden tussen waarin er echt goed gevoetbald wordt in de zin van dat er aanvallen van achteruit over de grond worden opgebouwd. En dat is vandaag nu juist de enige manier waarop je een kans maakt, als je de bal in je ploeg kunt houden, maar dat kunnen we dus niet. Het zijn eigenlijk drie losse eilandjes bij ons. Het middenveld moet steeds 60 meter overbruggen (voor- en achteruit) en kan dat gewoon niet belopen. En je mist gewoon een type Rommedahl, die het veld breed houdt en voor afspeelmogelijkheden zorgt.
Heb ingezet op 4-0. Had al gekund, maar kan nog steeds.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.