- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Piepkleine geneugten des levens
Piepkleine geneugten des levens
melvddonk
-
- 3972 berichten
- 0 stemmen
Heb na aanleiding van dit ontroerende verhaal ook meteen de film Hachi aangeschaft.
Daar zal je geen spijt van krijgen. Prachtige film is dat.
Wij hebben sinds een aantal weken zelf een hondje. Je kan nu al zien (ook al is het nog maar een pup) dat hij voor je door het vuur gaat. Hij heeft het al een aantal keren voor me opgenomen. Laatst gaf ik een hondenkoekje aan de hond van mijn schoonzusje en die hond hapte ook in mijn vingers. Toen ik uit schrikreactie dus boos werd op die hond kwam mijn puppy in actie. Hij ging niet bijten ofzo, maar gewoon heel de tijd tussen mij en die hond in staan en die hond aan de kant beuken. Erg schattig 
Brix
-
- 19675 berichten
- 5113 stemmen
Heb na aanleiding van dit ontroerende verhaal ook meteen de film Hachi aangeschaft.
Nu 'Greyfriars Bobby' nog (minstens een van de versies)
boozebelly
-
- 1428 berichten
- 1905 stemmen
Het is maar iets kleins, maar ik vind het heerlijk om de lingerie van mijn vriendin aan te trekken als ze niet thuis is en mezelf dan voor de spiegel met een bos wortelen herhaaldelijk voor de kop te slaan en mezelf uit te schelden 
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3398 stemmen
Het is maar iets kleins, maar ik vind het heerlijk om de lingerie van mijn vriendin aan te trekken als ze niet thuis is en mezelf dan voor de spiegel met een bos wortelen herhaaldelijk voor de kop te slaan en mezelf uit te schelden
Maar de lingerie van je vriendin is dan ook wel erg mooi 
Drs. DAJA
-
- 4355 berichten
- 4515 stemmen
Vanwaar deze vijandige reactie? Ik houd gewoon al dat geban niet zo bij.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
De struisvogels van tegenwoordig.. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Martin Solveig feat. Dragonette - Hello. Geen hoogstaande muziek maar wat wordt ik vrolijk van die plaat.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Zelfs nog na die duizenden keren bij Serious Request?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Toen werd ik er vreemd genoeg gek van, maar nu op de radio niet meer.
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Martin Solveig feat. Dragonette - Hello. Geen hoogstaande muziek maar wat wordt ik vrolijk van die plaat.
Erg leuk nummer inderdaad 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
En één van de meest foute maar leuke videoclips van de laatste tijd. Novak Djokovic
. Gaël Monfils
.
Apollinisch
-
- 21297 berichten
- 0 stemmen
Twee knulletjes van een jaar of tien die bij hun oma gingen logeren en bij mij in de bus zaten. Was voor het eerst dat ze in hun eentje met de bus gingen. Hun moeder bij het afzetten: "Zal ik jullie uitzwaaien of is dat niet cool?" Knulletjes in koor: "Nee." Moeder: "Dus moet ik alleen een beetje toekijken als jullie wegrijden?" Knulletjes in koor: "Ja."
Heb drie kwartier met ze in de bus gezeten en ze niet één keer gehoord. Geweldige kinderen.
Was sowieso een heerlijk ritje. Zat uiterst comfortabel, heb geen moment last gehad van telefonerende mensen of luide muziek en de temperatuur was perfect. De Elephant onder de busreizen. 5*
dominion
-
- 4062 berichten
- 0 stemmen
Kan je wel een lekker dutje doen als het zo stil is
.
boozebelly
-
- 1428 berichten
- 1905 stemmen
Kan je wel een lekker dutje doen als het zo stil is
.
Of lekker op je gemak bellen zonder dat je anderen hoeft proberen te overstemmen 
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Een seizoensfinale of bij voorkeur zelfs een reeksfinale. Er is voor mij niets zo heerlijk om elke avond een paar afleveringen van een serie te zien en dan de laatste 3 afleveringen van een seizoen achter elkaar te zien. Soms slaat het een tikkeltje tegen, je kunt niet altijd chance hebben, maar gisteravond bij Angel zat ik daar weer te rillen van plezier. Gewoon het gevoel dat je een aantal seizoenen lang met personages meeleeft en dat ze dan nog eens alles uit de kast halen om de reeks te eindigen.
Heerlijk!
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Morgen mogen eindelijk de hechtingen eruit bij Jordan, en dan mag zijn kap ook weer af. Wat zal dat heerlijk zijn voor hem! (en voor mij ook wel) 
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Autootje APK laten keuren voor € 15,- (met flinke korting uiteraard) en dan horen dat hij he-le-maal in orde is. Hij's fijn!
melvddonk
-
- 3972 berichten
- 0 stemmen

Net deze film gezien en van dit liedje wordt ik zo vrolijk! 
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
Autootje APK laten keuren voor € 15,- (met flinke korting uiteraard) en dan horen dat hij he-le-maal in orde is. Hij's fijn!
Zo had ik laatst ook een mooie. Ik wist dat mijn APK in januari afloopt, maar ik had geen idee wanneer. Meestal krijg je ook wel bericht als je APK afloopt, en ik had niks gekregen. Maar omdat wij een paar maanden geleden verhuisd zijn dacht ik dat daar misschien iets was misgegaan. Bleek dat ik pas in januari 2012 weer hoef! Mooie meevaller!
Handig trouwens, als je je kenteken invoert op de site van de RDW zie je wanneer je keuring afloopt.
Jessen0wnt
-
- 3199 berichten
- 2579 stemmen
creepy complimentjes krijgen, wekt wel een glimlach op mij gezicht hoor:
Geachte mevrouw X,
Vanmiddag heb ik de meeste stenen al opgehaald.
Ik wil uw zoon ( neem ik aan) een groot compliment maken voor zijn
vriendelijke, beleefde, gastvrije en hulpvaardige ontvangst. Uiteraard geldt
dat compliment ook voor de opvoeders, omdat ik ervan uit ga dat de opvoeding
meestal een bwelangrijke bijdrage levert aan de uiteindelijke ontwikkeling
van kinderen.
Vriendelijke groet,
X
Ik kan dus wel beleefd zijn 
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2534 stemmen
Goed toch. Je hoort dankzij zulk gedrag alleen maar complimenten, geweldig om aan te horen inderdaad.
Ik ben ook door meerdere instanties verdergekomen mede dankzij mijn houding, gedrag en indruk op mensen.
Jessen0wnt
-
- 3199 berichten
- 2579 stemmen
Haha ja, maar we kregen ook bloemen en hij had het ook al 2× tegen mij gezegd. Misschien is dat de prijs die we moeten aanvaarden met het gratis weggeven van metselstenen op marktplaats, haha. Maar inderdaad ik ben er blij mee hoor 
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
Een vriendelijke houding brengt je zo veel verder in de wereld. Zo zie je maar! 
samijo
-
- 151 berichten
- 358 stemmen
wim lekker naar de bios, kinderen bijna in bed, en lekker op de bank met laptop, baileys en tortilla chips. mmmmmmmm
een lekker chillout avond! 
Jessen0wnt
-
- 3199 berichten
- 2579 stemmen
De wind zowel naar school, als naar huis mee, is een heerlijk gegeven. Zeker als de wind zo koud en aanwezig is als vandaag! 
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
wim lekker naar de bios, kinderen bijna in bed, en lekker op de bank met laptop, baileys en tortilla chips. mmmmmmmm
een lekker chillout avond!
Lekker hoor, geniet er maar van 
samijo
-
- 151 berichten
- 358 stemmen
dat zal ik zeker doen als de kinderen meewerkt en lief gaat slapen....