• 15.742 nieuwsartikelen
  • 177.914 films
  • 12.203 series
  • 33.971 seizoenen
  • 646.905 acteurs
  • 198.969 gebruikers
  • 9.370.278 stemmen

Piepkleine geneugten des levens

zoeken in:

melvddonk

• 3972 berichten
  • 0 stemmen

moviemafketel schreef:

Heb na aanleiding van dit ontroerende verhaal ook meteen de film Hachi aangeschaft.

Daar zal je geen spijt van krijgen. Prachtige film is dat.

Wij hebben sinds een aantal weken zelf een hondje. Je kan nu al zien (ook al is het nog maar een pup) dat hij voor je door het vuur gaat. Hij heeft het al een aantal keren voor me opgenomen. Laatst gaf ik een hondenkoekje aan de hond van mijn schoonzusje en die hond hapte ook in mijn vingers. Toen ik uit schrikreactie dus boos werd op die hond kwam mijn puppy in actie. Hij ging niet bijten ofzo, maar gewoon heel de tijd tussen mij en die hond in staan en die hond aan de kant beuken. Erg schattig

Brix

• 19675 berichten
  • 5113 stemmen

moviemafketel schreef:

Heb na aanleiding van dit ontroerende verhaal ook meteen de film Hachi aangeschaft.

Nu 'Greyfriars Bobby' nog (minstens een van de versies)

boozebelly

• 1428 berichten
  • 1905 stemmen

Het is maar iets kleins, maar ik vind het heerlijk om de lingerie van mijn vriendin aan te trekken als ze niet thuis is en mezelf dan voor de spiegel met een bos wortelen herhaaldelijk voor de kop te slaan en mezelf uit te schelden

melvddonk

• 3972 berichten
  • 0 stemmen

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3398 stemmen

boozebelly schreef:

Het is maar iets kleins, maar ik vind het heerlijk om de lingerie van mijn vriendin aan te trekken als ze niet thuis is en mezelf dan voor de spiegel met een bos wortelen herhaaldelijk voor de kop te slaan en mezelf uit te schelden

Maar de lingerie van je vriendin is dan ook wel erg mooi

Drs. DAJA

• 4355 berichten
  • 4515 stemmen

narva77 schreef:

(quote)
Iemand quoten en antwoord geven die al ruim 2 dagen geband is, lekker zinvol. Je doet je titel wel eer aan zeg...

Vanwaar deze vijandige reactie? Ik houd gewoon al dat geban niet zo bij.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

boozebelly schreef:

De struisvogels van tegenwoordig..

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Martin Solveig feat. Dragonette - Hello. Geen hoogstaande muziek maar wat wordt ik vrolijk van die plaat.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Zelfs nog na die duizenden keren bij Serious Request?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Toen werd ik er vreemd genoeg gek van, maar nu op de radio niet meer.

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2563 stemmen

Naomi Watts schreef:

Martin Solveig feat. Dragonette - Hello. Geen hoogstaande muziek maar wat wordt ik vrolijk van die plaat.

Erg leuk nummer inderdaad

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

En één van de meest foute maar leuke videoclips van de laatste tijd. Novak Djokovic . Gaël Monfils .

ace leader

• 3343 berichten
  • 0 stemmen

Djokovic (in het rood tot 1:40) als de grapjas tijdens Rally For Relief klik Met Hello als achtergrondmuziek

Alle highlights hier

Apollinisch

• 21297 berichten
  • 0 stemmen

Twee knulletjes van een jaar of tien die bij hun oma gingen logeren en bij mij in de bus zaten. Was voor het eerst dat ze in hun eentje met de bus gingen. Hun moeder bij het afzetten: "Zal ik jullie uitzwaaien of is dat niet cool?" Knulletjes in koor: "Nee." Moeder: "Dus moet ik alleen een beetje toekijken als jullie wegrijden?" Knulletjes in koor: "Ja." Heb drie kwartier met ze in de bus gezeten en ze niet één keer gehoord. Geweldige kinderen.

Was sowieso een heerlijk ritje. Zat uiterst comfortabel, heb geen moment last gehad van telefonerende mensen of luide muziek en de temperatuur was perfect. De Elephant onder de busreizen. 5*

dominion

• 4062 berichten
  • 0 stemmen

Kan je wel een lekker dutje doen als het zo stil is .

boozebelly

• 1428 berichten
  • 1905 stemmen

dominion schreef:

Kan je wel een lekker dutje doen als het zo stil is .

Of lekker op je gemak bellen zonder dat je anderen hoeft proberen te overstemmen

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Een seizoensfinale of bij voorkeur zelfs een reeksfinale. Er is voor mij niets zo heerlijk om elke avond een paar afleveringen van een serie te zien en dan de laatste 3 afleveringen van een seizoen achter elkaar te zien. Soms slaat het een tikkeltje tegen, je kunt niet altijd chance hebben, maar gisteravond bij Angel zat ik daar weer te rillen van plezier. Gewoon het gevoel dat je een aantal seizoenen lang met personages meeleeft en dat ze dan nog eens alles uit de kast halen om de reeks te eindigen.

Heerlijk!

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2563 stemmen

Morgen mogen eindelijk de hechtingen eruit bij Jordan, en dan mag zijn kap ook weer af. Wat zal dat heerlijk zijn voor hem! (en voor mij ook wel)

Brix

• 19675 berichten
  • 5113 stemmen

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

Autootje APK laten keuren voor € 15,- (met flinke korting uiteraard) en dan horen dat hij he-le-maal in orde is. Hij's fijn!

melvddonk

• 3972 berichten
  • 0 stemmen

Net deze film gezien en van dit liedje wordt ik zo vrolijk!

BenicioDelToro

• 4178 berichten
  • 1391 stemmen

Elineloves schreef:

Autootje APK laten keuren voor € 15,- (met flinke korting uiteraard) en dan horen dat hij he-le-maal in orde is. Hij's fijn!

Zo had ik laatst ook een mooie. Ik wist dat mijn APK in januari afloopt, maar ik had geen idee wanneer. Meestal krijg je ook wel bericht als je APK afloopt, en ik had niks gekregen. Maar omdat wij een paar maanden geleden verhuisd zijn dacht ik dat daar misschien iets was misgegaan. Bleek dat ik pas in januari 2012 weer hoef! Mooie meevaller!

Handig trouwens, als je je kenteken invoert op de site van de RDW zie je wanneer je keuring afloopt.

Jessen0wnt

• 3199 berichten
  • 2579 stemmen

creepy complimentjes krijgen, wekt wel een glimlach op mij gezicht hoor:

Geachte mevrouw X,

Vanmiddag heb ik de meeste stenen al opgehaald.

Ik wil uw zoon ( neem ik aan) een groot compliment maken voor zijn

vriendelijke, beleefde, gastvrije en hulpvaardige ontvangst. Uiteraard geldt

dat compliment ook voor de opvoeders, omdat ik ervan uit ga dat de opvoeding

meestal een bwelangrijke bijdrage levert aan de uiteindelijke ontwikkeling

van kinderen.

Vriendelijke groet,

X

Ik kan dus wel beleefd zijn

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2534 stemmen

Goed toch. Je hoort dankzij zulk gedrag alleen maar complimenten, geweldig om aan te horen inderdaad.

Ik ben ook door meerdere instanties verdergekomen mede dankzij mijn houding, gedrag en indruk op mensen.

Jessen0wnt

• 3199 berichten
  • 2579 stemmen

Haha ja, maar we kregen ook bloemen en hij had het ook al 2× tegen mij gezegd. Misschien is dat de prijs die we moeten aanvaarden met het gratis weggeven van metselstenen op marktplaats, haha. Maar inderdaad ik ben er blij mee hoor

BenicioDelToro

• 4178 berichten
  • 1391 stemmen

Een vriendelijke houding brengt je zo veel verder in de wereld. Zo zie je maar!

samijo

• 151 berichten
  • 358 stemmen

wim lekker naar de bios, kinderen bijna in bed, en lekker op de bank met laptop, baileys en tortilla chips. mmmmmmmm een lekker chillout avond!

Jessen0wnt

• 3199 berichten
  • 2579 stemmen

De wind zowel naar school, als naar huis mee, is een heerlijk gegeven. Zeker als de wind zo koud en aanwezig is als vandaag!

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2563 stemmen

samijo schreef:

wim lekker naar de bios, kinderen bijna in bed, en lekker op de bank met laptop, baileys en tortilla chips. mmmmmmmm een lekker chillout avond!

Lekker hoor, geniet er maar van

samijo

• 151 berichten
  • 358 stemmen

dat zal ik zeker doen als de kinderen meewerkt en lief gaat slapen....

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.