- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Piepkleine geneugten des levens
Piepkleine geneugten des levens
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1228 stemmen
Of gewoon een avondje zuipen in elke willekeurige stad (of dorp) waar dan ook in Nederland.
U-96
-
- 11875 berichten
- 2062 stemmen
Vrouwen duiken echt niet zomaar met iemand het bed in. Er moet toch zoiets zijn als van iemand houden, voor je je overgeeft aan zoiets prachtigs.
In jouw wereld misschien.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Of gewoon een avondje zuipen in elke willekeurige stad (of dorp) waar dan ook in Nederland.
Mja is ook zo, maar de Engelse dames spannen toch wel de kroon, die lijken het sex- en drinkgedrag van mannen te hebben gekaapt.
Niet echt ontopic, of toch wel 
kos
-
- 46685 berichten
- 8843 stemmen
Hahaha, Engelse vrouwen zijn echt te erg ja.
Geniaal ook dat ze en keihard zuipen en ook nog de kortst mogelijke rokjes aanhebben.
. Dodelijke combi.
Idem in ierland overigens.
jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 berichten
- 2790 stemmen
Zeker nooit in Engeland wezen stappen of in Lloret de Mar/Malya/whatever geweest
Oh Oh Gerso al gezien 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Geniaal ook dat ze en keihard zuipen en ook nog de kortst mogelijke rokjes aanhebben.
. Dodelijke combi.
ja best triest gezicht eigenlijk, en om 11uur zwalkend of kotsend in de goot
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Ghe nee die ellende bespaar ik me maar 
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Engelse vrouwen zijn erg idd als ze aan het lallen zijn.
Duitse vrouwen zijn vaak stout.
Overigens ben ik het ook niet eens met Soom, liefde en seks zijn duidelijk 2 verschillende dingen. Maar goed ook, anders was het maar bij 1 vrouw gebleven op seksgebied.
JacoBaco
-
- 10573 berichten
- 2405 stemmen
Hoe zijn de vrouwen in Zweden? Die zijn daar namelijk zwaar in de meerderheid.
wimnoot
-
- 3963 berichten
- 3922 stemmen
Vrouwen duiken echt niet zomaar met iemand het bed in. Er moet toch zoiets zijn als van iemand houden, voor je je overgeeft aan zoiets prachtigs.
Ik vind dat je gelijk hebt hoor Soom, sexualiteit is iets wat je het beste kan delen met iemand waar je van houdt. Dan heeft het pas echt waarde. En ik vind jou houding te prijzen in een wereld die alleen maar om sex schijnt te draaien. 
wimnoot
-
- 3963 berichten
- 3922 stemmen
. Dodelijke combi.
Ik heb jaren in Engeland en Ierland door gebracht en heb daar nooit iets van gemerkt. 
JacoBaco
-
- 10573 berichten
- 2405 stemmen
Ik vind dat je gelijk hebt hoor Soom, sexualiteit is iets wat je het beste kan delen met iemand waar je van houdt. Dan heeft het pas echt waarde. En ik vind jou houding te prijzen in een wereld die alleen maar om sex schijnt te draaien.
Heel leuk Wim, maar zo werkt het dus niet. Het zou zo moeten werken en dat is dus wat anders.
wimnoot
-
- 3963 berichten
- 3922 stemmen
Als je het echt wilt kan het gewoon wel, maar dan moet je wel de verleidingen kunnen weerstaan. Onthouding zal zich belonen op den duur.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
En dan vooral door vrouwen natuurlijk, want de ''regels'' voor mannen zijn vaak anders. Toch?
Ik was vroeger ook zo. Mensen die aan one night stands doen hebben geen zelfrespect riep ik. Ik heb het zelf nog nooit gedaan, zonder gevoelens te hebben voor een ander. Als ik iemand niet leuk vind zoen ik niet eens met die persoon, maar ik heb wel geleerd dat iedereen anders is en dat je iemand er niet op mag afrekenen of hij/zij wél aan ''losse'' relaties en/of one night stands doet.
Ik heb met sex gewacht totdat ik mijn eerste echte relatie had op mijn 18e, en achteraf maakt het geen kloot verschil of ik het nou op 16 of 18 jarige leeftijd heb gedaan.
Wachten op Mr of Mrs Right is heel leuk, maar ik denk dat 95% van de mensen er toch wel achter komt dat diegene niet bestaat.
JacoBaco
-
- 10573 berichten
- 2405 stemmen
Zal best Wimbo, maar er zijn duizenden vrouwen en mannen die zich daar niet mee bezighouden en zij hebben gewoon hun seks-avontuurtjes. Daar gaat deze hele discussie juist over.
Knisper
-
- 13038 berichten
- 1278 stemmen
En dan vooral door vrouwen natuurlijk, want de ''regels'' voor mannen zijn vaak anders. Toch?
wimnoot
-
- 3963 berichten
- 3922 stemmen
Je zal er samen aan moeten werken.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Je ziet vaak genoeg dat een vrouw direct afgeschilderd wordt als een s... , maar dat zomaar er op los vrijen (ik noem het even netjes) vaak als stoer wordt gezien tussen mannen onderling.
Knisper
-
- 13038 berichten
- 1278 stemmen
Dat is wel waar inderdaad, al vindt de meerderheid van de mannen dat ook niet stoer. Dat zijn vooral de macho's, die heel hard roepen, waardoor ze veel aandacht krijgen.
wimnoot
-
- 3963 berichten
- 3922 stemmen
Ik geloof in de regels die in American Pie 2 gezegd worden.
-Als een man zegt dat hij het met drie vrouwen gedaan heeft dan is het er maar één.
-Als een vrouw zegt dat ze het met één man gedaan heeft waren het er waarschijnlijk drie. (niet tegelijk natuurlijk)
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Dat klopt hoor, de mensen die het hardst schreeuwen bakken er vaak het minst van, en hebben helemaal geen spannend (sex)leven. Ze zullen wel het gevoel hebben iets te moeten compenseren ofzo.
@ wimnoot ; American Pie 2? Seriously?
Dat is wel erg kort door de bocht.
Het enige wat ik ÉCHT heel naar vind, is dat de leeftijd steeds jonger wordt. Kinderen van 14 die er al mee bezig zijn, vind ik echt niet kunnen.
soom
-
- 24919 berichten
- 2751 stemmen
In jouw wereld misschien.
Juist. In mijn wereld en mijn beleving, dóe je het gewoon niet als je niet van iemand houdt, een serieuze relatie hebt met diegene. Dat kan naïef zijn, zoals JacoBaco opmerkt(?), maar ik zou nooit sex willen hebben, als ik niet een serieuze relatie heb met desbetreffende jongen. Ik wacht sowieso tot ik getrouwd ben, omdat dat waarden en normen zijn die ik hoog acht. Ik ben nu eenmaal iemand die waarde hecht aan kerkelijke denkwijzen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Beetje de double standards of society. Gaat nergens over natuurlijk. Al heeft "slet" voor mij geen slechte betekenis, integendeel. Maar dat is wel het geval bij de mannen die een vrouw zo noemen. Al hoeven seks en liefde echt niet altijd hand in hand te gaan.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Juist. In mijn wereld en mijn beleving, dóe je het gewoon niet als je niet van iemand houdt, een serieuze relatie hebt met diegene. Dat kan naïef zijn, zoals JacoBaco opmerkt(?), maar ik zou nooit sex willen hebben, als ik niet een serieuze relatie heb met desbetreffende jongen. Ik wacht sowieso tot ik getrouwd ben, omdat dat waarden en normen zijn die ik hoog acht. Ik ben nu eenmaal iemand die waarde hecht aan kerkelijke denkwijzen. En wat nou als blijkt dat je man de grootste kloothommel is die rondloopt? Ben je dan niet bang achteraf spijt te hebben dat je jezelf aan hem hebt gegeven?
Wel respect hoor, dit is echt uitzonderlijk, mensen die wachten totdat ze getrouwd zijn.
soom
-
- 24919 berichten
- 2751 stemmen
Al hoeven seks en liefde echt niet altijd hand in hand te gaan.
soom
-
- 24919 berichten
- 2751 stemmen
En wat nou als blijkt dat je man de grootste kloothommel is die rondloopt? Ben je dan niet bang achteraf spijt te hebben dat je jezelf aan hem hebt gegeven?
Wel respect hoor, dit is echt uitzonderlijk, mensen die wachten totdat ze getrouwd zijn.
. Dank je. Dat weet je nooit van tevoren, je bouwt natuurlijk wel een relatie op met diegene. En dan hebben we het over karaktereigenschappen
. Want de een vind dit een kloothommel, terwijl een ander diegene misschien niet als een kloothommel ziet.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Soom zegt toch niet dat het niet gebeurt? Ze keurt het alleen af en zegt dat het niet zo zou moeten zijn.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ja hoor.