- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #5
Studio Sport #5
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1027 stemmen
Ik wilde er mee aangeven dat blunders elk weekend worden gemaakt, maar nu ineens begint iedereen te schreeuwen.
Niet op zo'n evenement op een belangrijk moment.
Wilfred Genee
-
- 1173 berichten
- 669 stemmen
Nu ineens begint iedereen te schreeuwen?
Dan heb je volgens mij niet altijd opgelet als er grote fouten werden gemaakt in de eredivisie (in onder andere de toppers).
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
pfffffffffffffff 
Where are England for goodness sake? vragen de Engelsen zich af.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Gatver, de 1-3 waar je wel aan zat te denken.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4113 stemmen
Engeland wordt er lekker uit gecounterd 
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Dit had ik al wel verwacht, sommige streken verleren die Duitsers nooit
.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
En toch overheerst het gevoel dat de wedstrijd gestolen is. FIFA 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ja, dank de scheids maar.....
Elineloves
-
- 24073 berichten
- 3634 stemmen
En dat was Engeland dames en heren.. 
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4113 stemmen
En toch overheerst het gevoel dat de wedstrijd gestolen is. FIFA
Niet bepaald eigenlijk, ondanks de blunder staat Duitsland nog steeds terecht voor. Moest Engeland maar niet zo'n onthutsende eerste 35 minuten spelen. Die achterstand hebben ze volledig aan zichzelf te danken. Duitsland heeft alsnog de grootste kansen gehad.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Duitsland heeft veel meer kansen gehad tot nu toe.
Wilfred Genee
-
- 1173 berichten
- 669 stemmen
Er is ons (als voetbalfanaten zijnde) een prachtige 8e finale ontnomen.
Stel je voor wat voor schouwspel we te zien zouden kunnen krijgen als de 2e helft begon met een 2-2 ruststand.
Anatolia
-
- 2666 berichten
- 1511 stemmen
Geweldig uitgespeeld?? Der stond nog slechts 1 Engelsman achter Lampard. Dit is pure amateurisme. Ongelooflijk.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
1 voordeel, de winnaar van vandaag mag tegen de winnaar van Argentinie-Mexico. Allemaal voor Diego Maradona juichen dus 
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Nu ineens begint iedereen te schreeuwen?
Dan heb je volgens mij niet altijd opgelet als er grote fouten werden gemaakt in de eredivisie (in onder andere de toppers).
Wedden dat je vanavond de voorzitter van de Engelse bond hoort dat hij hulpmiddelen wil? Zo zul je ook Kesler dat wel ergens horen zeggen.
Allemaal boter op hun hoofd, als ze het willen heb je het zo. Maar allemaal komen ze met dezelfde flauwekul dat het van Blatter niet mag... zoals ik al eerder aangaf zet je hem dan gewoon buitenspel.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Die keeper win je de oorlog ook niet mee.
Maar de kranten in Engeland staan morgen alleen maar vol met het afgekeurde doelpunt, ook al wordt het 1-5 of zo.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik wilde er mee aangeven dat blunders elk weekend worden gemaakt, maar nu ineens begint iedereen te schreeuwen.
Ook in de gewone competitie moeten ze het gebruiken, maar zeker bij dit soort wedstrijden, staan 100-den miljoenen op het spel.....
Wilfred Genee
-
- 1173 berichten
- 669 stemmen
Niet bepaald eigenlijk, ondanks de blunder staat Duitsland nog steeds terecht voor. Moest Engeland maar niet zo'n onthutsende eerste 35 minuten spelen. Die achterstand hebben ze volledig aan zichzelf te danken. Duitsland heeft alsnog de grootste kansen gehad.
35 Minuten zeg je? We zitten nu op 70 minuten, dat zijn dus weer 35minuten. Welk team was er in die 2e 35minuten veel en veel beter?
Insignificance
-
- 3220 berichten
- 5589 stemmen
Geweldig uitgespeeld, dat wel
Is ook niet zo moeilijk als je ziet wat bv. een Johnson daar doet. Of beter gezegd niet doet. Wat een lul.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.