- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #5
Studio Sport #5
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Die gaan nog wel knallen joh!
Pak je even een biertje voor me schat en zet meteen de frituurpan aan. 
Je houdt toch niet van voetbal of wel?
Elineloves
-
- 24073 berichten
- 3634 stemmen
Nee, ik ben er vandaag voor de drank en voor de hapjes, en verder leef ik met ze mee. Ik kijk in stilte, omdat we met zijn allen in de tuin zitten. (Ja, we hebben hier TV aansluiting beneden).
eRCee
-
- 13450 berichten
- 1981 stemmen
Aanradertje is de KRO documentaire over Blatter. Staat wel op uitzendinggemist.nl bij KRO reporter international. Eng figuur met dictatoriale trekjes. Die gaat zich hier echt niets van aantrekken.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Welnee, als de bonden en clubs echt willen dan zijn er morgen camera's. Blatter heeft helemaal niets te willen.
Ik geloof dat jij de macht van deze man een beetje onderschat...
Misschien dat er met de UEFA te praten valt, maar de FIFA... geen schijn van kans.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik hoop niet dat mijn pa een hartaanval heeft gehad net met dat afgekeurde doelpunt. Die kan geen Duits geluk meer aan in zijn leven.
Elineloves
-
- 24073 berichten
- 3634 stemmen
Ik hoop niet dat mijn pa een hartaanval heeft gehad net met dat afgekeurde doelpunt. Die kan geen Duits geluk meer aan in zijn leven.
Dat is dus waarom ik hier goed voor de mannen zorg, die hebben hetzelfde probleem. 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Aanradertje is de KRO documentaire over Blatter. Staat wel op uitzendinggemist.nl bij KRO reporter international. Eng figuur met dictatoriale trekjes. Die gaat zich hier echt niets van aantrekken.
Gezien ja, was erg interessant en schrijnend. Hoe Blatter zijn stemmen bij elkaar kocht. Het gaat hem niet om het geld maar puur om de macht.
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1027 stemmen
Welnee, als de bonden en clubs echt willen dan zijn er morgen camera's. Blatter heeft helemaal niets te willen.
Simpel: KNVB, DFB, Engelse Bond, Braziliaanse Bond, Spaanse Bond, Italiaanse Bond, Barcelona, AC Milan, Manchester United en Bayern Munchen spreken af niet te spelen zonder hulpmiddelen. Wat doet Blatter dan denk je?
Laat je toch niks wijs maken, als ze echt willen zijn de camera's er wel hoor.
Het is toch absurd dat bonden en clubs zo ver zouden moeten gaan? Als iedereen het aangeeft is dat toch wel een duidelijk signaal, lijkt me? Een moment als dit zat er natuurlijk een keer aan te komen.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Engeland lijkt altijd die pech tegen Duitsland te hebben dat Nederland tegen Brazilië vaak heeft.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ik geloof dat jij de macht van deze man een beetje onderschat...
Misschien dat er met de UEFA te praten valt, maar de FIFA... geen schijn van kans.
Fifa leeft van de commercie.
Als de grote landen geen WK spelen, dan heeft het toernooi geen bestaansrecht. Zet desnoods de Fifa buitenspel, ga met 8 landen je eigen WK in Engeland spelen ofzo. Gewoon lekker simpel in Londen. Dan zou het WK in Zuid-Afrika in de soep vallen en wat doet de Fifa dan denk je?
Amity
-
- 1786 berichten
- 147 stemmen
Ik snap niet dat die spelers allemaal zo rustig bleven/blijven na dat afgekeurde doelpunt 
Wilfred Genee
-
- 1173 berichten
- 669 stemmen
Zou de scheidsrechter in de rust door iemand geïnformeerd zijn over de fout?
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Al die bonden zullen ook wel flink gespekt worden door de FIFA.
Bijna meest corrupte gebeuren op aarde.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Update: Van der Vaart loopt verrekking in de kuit op
Zondag, 27 juni 2010 om 16:48 |
Rafael van der Vaart heeft de laatste training van het Nederlands elftal ter voorbereiding op het WK-duel met Slowakije vroegtijdig verlaten. De aanvallende middenvelder liep na drie kwartier richting de kleedkamer. Volgens de eerste berichten gaat het om een blessure aan zijn kuit. De precieze ernst van de kwetsuur zal nog moeten blijken.
Bondscoach Bert van Marwijk volgde de speler van Real Madrid richting de kleedlokalen, waar hij direct polshoogte nam. De technische staf van Oranje zal later op de dag meer duidelijkheid verschaffen over de fysieke gesteldheid van Van der Vaart.
Vorige week verliet Van der Vaart ook al eerder de training, toen wegens nekklachten. Van Marwijk heeft nog precies 24 uur de tijd om naar een oplossing te zoeken wanneer de blessure tegen blijkt te vallen.
Update 16:48 uur – Van der Vaart loopt verrekking in de kuit op
De kans dat Rafael van der Vaart maandag aan de aftrap verschijnt tegen Slowakije lijkt niet al te groot. Bondscoach Bert van Marwijk verklaarde zondag na afloop van de laatste training dat de speler een verrekking in de kuit heeft. “Hij had er na de vorige wedstrijd al wat last van”, notuleerde het ANP. “Op de vorige training leek hij echter klachtenvrij. Dit is een tegenvaller. Tot nu toe leken ons blessures bespaard te blijven, met uitzondering dan van die van Arjen Robben.”
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Nou heel zonde natuurlijk, maar nu moet Bertje wel met buitenspelers beginnen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Simpel: KNVB, DFB, Engelse Bond, Braziliaanse Bond, Spaanse Bond, Italiaanse Bond, Barcelona, AC Milan, Manchester United en Bayern Munchen spreken af niet te spelen zonder hulpmiddelen. Wat doet Blatter dan denk je?
Laat je toch niks wijs maken, als ze echt willen zijn de camera's er wel hoor.
Al die selectieve verontwaardiging nu.
Selectieve verontwaardiging? Ik ben al jaren voor het inzetten van hulpmiddellen.
Verder is er geen overlegstructuur tussen de groeperingen die je noemt, zie ook niet wat Barcelona e.d. hiermee te maken heeft. Het is aan de landenbonden.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Al die bonden zullen ook wel flink gespekt worden door de FIFA.
Bijna meest corrupte gebeuren op aarde.
Begin een overkoeplende organisatie met WK en ga het geld onderling verdelen. Je neemt alle sponsors zo over hoor. Sony steekt dat geld liever in Engeland-Duitsland dan Slovenië-Togo.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Update: Van der Vaart loopt verrekking in de kuit op
Zondag, 27 juni 2010 om 16:48 |
Rafael van der Vaart heeft de laatste training van het Nederlands elftal ter voorbereiding op het WK-duel met Slowakije vroegtijdig verlaten. De aanvallende middenvelder liep na drie kwartier richting de kleedkamer. Volgens de eerste berichten gaat het om een blessure aan zijn kuit. De precieze ernst van de kwetsuur zal nog moeten blijken.
Bondscoach Bert van Marwijk volgde de speler van Real Madrid richting de kleedlokalen, waar hij direct polshoogte nam. De technische staf van Oranje zal later op de dag meer duidelijkheid verschaffen over de fysieke gesteldheid van Van der Vaart.
Vorige week verliet Van der Vaart ook al eerder de training, toen wegens nekklachten. Van Marwijk heeft nog precies 24 uur de tijd om naar een oplossing te zoeken wanneer de blessure tegen blijkt te vallen.
Update 16:48 uur – Van der Vaart loopt verrekking in de kuit op
De kans dat Rafael van der Vaart maandag aan de aftrap verschijnt tegen Slowakije lijkt niet al te groot. Bondscoach Bert van Marwijk verklaarde zondag na afloop van de laatste training dat de speler een verrekking in de kuit heeft. “Hij had er na de vorige wedstrijd al wat last van”, notuleerde het ANP. “Op de vorige training leek hij echter klachtenvrij. Dit is een tegenvaller. Tot nu toe leken ons blessures bespaard te blijven, met uitzondering dan van die van Arjen Robben.”
Nou kan Elia aan de bak. 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Als Engeland hun onzekerheid over boord gooit, kunnen ze die Duitsers echt hebben vandaag.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Zou de scheidsrechter in de rust door iemand geïnformeerd zijn over de fout?
Ik denk dat hij het al eerder vanaf de tribune heeft kunnen opmaken....
Amity
-
- 1786 berichten
- 147 stemmen
Ben toch ook wel benieuwd hoe dat gesprek in de rust is gegaan 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Wat is de functie van Beckham trouwens precies?
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Selectieve verontwaardiging? Ik ben al jaren voor het inzetten van hulpmiddellen.
Ik wilde er mee aangeven dat blunders elk weekend worden gemaakt, maar nu ineens begint iedereen te schreeuwen.
Inderdaad allereerst aan de landenbonden, maar je moet je dreigemente wat kracht bijzetten. Niet alleen het WK boycotten maar ook de Champions League ("Camera beelden mogen niet van de Fifa", aldus de Uefa
)
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Nu Engeland er echt druk op zet merk je dat de Duitse achterhoede bepaald niet geweldig is. Hadden ze eerder moeten doen.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4113 stemmen
Ik wilde er mee aangeven dat blunders elk weekend worden gemaakt, maar nu ineens begint iedereen te schreeuwen.
Inderdaad allereerst aan de landenbonden, maar je moet je dreigemente wat kracht bijzetten. Niet alleen het WK boycotten maar ook de Champions League ("Camera beelden mogen niet van de Fifa", aldus de Uefa
)
Ik denk dat we dit soort momenten op deze tijdstippen nodig hebben om het probleem aan te kaarten. Nu kan de hele wereld het tegelijk zien en kan Blatter er eigenlijk niet onder uit.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Er zijn al zoveel missers geweest in het verleden. Blatter moet dood neervallen, voordat het in een vergadering komt.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.