- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #5
Studio Sport #5
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Kan die Blatter niet met pensioen?
Had ie al 10 jaar terug gemogen. Verrotte ouwe bok die alle moderne middelen blijft schuwen. Echt te triest.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Grens staat perfect op de buitenspellijn. Perfect voorbeeld van waarom hulpmiddelen nodig zijn.
Zelden zo kwaad geweest tijdens een voetbalwedstrijd.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Wel een echte WK-clash zo zeg. Zo had ik het me ook voorgesteld.
Alles erop en eraan. Als Engeland nu nog met 3-2 wint is het helemaal de kers op de slagroom.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Het was zo duidelijk dat je gaat twijfelen over de integriteit van de arbitrage.
Ja, dat had ik ook al een paar keer bij Brazilië (die handsgoal van Fabiano en die handsbal van Juan tegen Portugal die gewoon rood had moeten zijn).
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
We kunnen nu wel op de Fifa zeiken maar alle grote landen en clubs, doen helemaal niets om technische hulpmiddelen te krijgen. Anders waren deze er al lang geweest. Gaat de Fifa niet akkoord gewoon niet voetballen, wedden dat er morgen video arbitrage is?
Hallo, Zo'n beetje elke speler of coacht pleit hiervoor enkel die demente Blatter wil niet.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Haha, Blatter en opstappen... forget it, die gaat door tot hij er letterlijk bij neervalt.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Denk dat er wel een paar Engelsen te vinden is die 'm daarbij wil helpen.
rep_robert
-
- 27525 berichten
- 4111 stemmen
Stoppen met zeiken en alle grote landen/namen moeten bij elkaar komen en samen strijden voor technische hulpmiddelen.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen

Zou de bal over de lijn zijn? 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Haha, Blatter en opstappen... forget it, die gaat door tot hij er letterlijk bij neervalt.
Zoiets?
Pieter Montana
-
- 6679 berichten
- 2291 stemmen
Wider still and wider
Shall thy bounds be set
God who made thee mighty
MAKE THEE MIGHTIER YET!!!!
Elineloves
-
- 24073 berichten
- 3634 stemmen
LOL @ Ajax&Litmanen1. Direct met foto's komen, das 't betere werk 
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Stoppen met zeiken en alle grote landen/namen moeten bij elkaar komen en samen strijden voor technische hulpmiddelen.
Laat clubs gewoon staken tot de Fifa eraan toegeeft. Als clubs als Real, Barca, Man u, Chelsea en Bayern niet willen spelen meer dan heb je als Fifa geen poot meer om op te staan.
Leland Palmer
-
- 23790 berichten
- 4917 stemmen
Madafakaah!
Blatter mag morgen opbokken met z'n ''we willen emotie en passie''. Sodemieter op. Zuivere goal, niet minder dan logisch dat er technische hulpmiddelen bij te pas moeten komen. Hopelijk pakt Engeland verdiend nog wat terug.
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1027 stemmen
Ja, dat had ik ook al een paar keer bij Brazilië (die handsgoal van Fabiano en die handsbal van Juan tegen Portugal die gewoon rood had moeten zijn).
Mja, dat was ook wel opmerkelijk inderdaad, dat gesprekje tussen de scheids en Fabiano daarna ook gezien? Maar dit is echt het absolute dieptepunt. Zoals mafketel zei, het zal maar Nederland-Brazilie zijn....
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Die zou ik in postervorm opsturen naar de grens. Mag hij boven zijn bed hangen.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4752 stemmen
Madafakaah!
Blatter mag morgen opbokken met z'n ''we willen emotie en passie''. Sodemieter op. Zuivere goal, niet minder dan logisch dat er technische hulpmiddelen bij te pas moeten komen. Hopelijk pakt Engeland verdiend nog wat terug.
Zo verdiend vond ik een 2-2 nu niet op basis van de eerste helft... Eerder 3-1 ofzo. Duitsland was veel beter.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen

Dus zelfs als hij er bij neervalt gaat hij door... en waarschijnlijk staat er al een opvolger klaar die net zo erg is.
Leland Palmer
-
- 23790 berichten
- 4917 stemmen
Zo verdiend vond ik een 2-2 nu niet op basis van de eerste helft... Eerder 3-1 ofzo. Duitsland was veel beter.
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1027 stemmen

Wat je verdient, of niet, doet er toch niet toe? Of zou die niet hebben geteld omdat Engeland zo slecht speelde? 
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Helemaal mee eens. Die stand had nu wel op het scorebord moeten staan. En de analisten bij de BBC hebben echt wel zicht op hun eigen zwaktes. "Our defense was horror."
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen

Wat je verdient, of niet, doet er toch niet toe?
Inderdaad. Duitsland schiet 2 ballen over de lijn en Engeland idem. Dus had het 2-2 moeten staan. Dat Duitsland 2 klasses beter was en ook 4-2 voor had kunnen staan is hierin niet relevant.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
COMEOOOOOOOOOOON EEEEEEEENGLAND! 
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Maar als er één land is dat ik dit gun is het zeker Engeland, dus ik geniet met volle teugen. 
Wilfred Genee
-
- 1173 berichten
- 669 stemmen
Engeland had veel meer balbezit en probeert ook veel meer het spel te maken. Duitsland kwam er gewoon enkele malen gevaarlijk uit.
En verdiend of niet, de bal zat gewoon..
Elineloves
-
- 24073 berichten
- 3634 stemmen
COMEOOOOOOOOOOON EEEEEEEENGLAND!
Die gaan nog wel knallen joh! 
DonOswaldo
-
- 6430 berichten
- 1931 stemmen
Dat heeft er toch vrij weinig mee te maken. Een goal is een goal, en dat was overduidelijk een goal. 2-2 hoort het eigenlijk gewoon te staan.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Hallo, Zo'n beetje elke speler of coacht pleit hiervoor enkel die demente Blatter wil niet.
Welnee, als de bonden en clubs echt willen dan zijn er morgen camera's. Blatter heeft helemaal niets te willen.
Simpel: KNVB, DFB, Engelse Bond, Braziliaanse Bond, Spaanse Bond, Italiaanse Bond, Barcelona, AC Milan, Manchester United en Bayern Munchen spreken af niet te spelen zonder hulpmiddelen. Wat doet Blatter dan denk je?
Laat je toch niks wijs maken, als ze echt willen zijn de camera's er wel hoor.
Al die selectieve verontwaardiging nu. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.