• 16.352 nieuwsartikelen
  • 180.000 films
  • 12.391 series
  • 34.320 seizoenen
  • 651.453 acteurs
  • 199.657 gebruikers
  • 9.417.637 stemmen

Studio Sport #5

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

herman78 schreef:

Kan die Blatter niet met pensioen?

Had ie al 10 jaar terug gemogen. Verrotte ouwe bok die alle moderne middelen blijft schuwen. Echt te triest.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

Grens staat perfect op de buitenspellijn. Perfect voorbeeld van waarom hulpmiddelen nodig zijn.

Zelden zo kwaad geweest tijdens een voetbalwedstrijd.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Wel een echte WK-clash zo zeg. Zo had ik het me ook voorgesteld.

Alles erop en eraan. Als Engeland nu nog met 3-2 wint is het helemaal de kers op de slagroom.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Bartt88 schreef:

Het was zo duidelijk dat je gaat twijfelen over de integriteit van de arbitrage.

Ja, dat had ik ook al een paar keer bij Brazilië (die handsgoal van Fabiano en die handsbal van Juan tegen Portugal die gewoon rood had moeten zijn).

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Kai schreef:

We kunnen nu wel op de Fifa zeiken maar alle grote landen en clubs, doen helemaal niets om technische hulpmiddelen te krijgen. Anders waren deze er al lang geweest. Gaat de Fifa niet akkoord gewoon niet voetballen, wedden dat er morgen video arbitrage is?

Hallo, Zo'n beetje elke speler of coacht pleit hiervoor enkel die demente Blatter wil niet.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Haha, Blatter en opstappen... forget it, die gaat door tot hij er letterlijk bij neervalt.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Daar ben ik ook bang voor.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Denk dat er wel een paar Engelsen te vinden is die 'm daarbij wil helpen.

rep_robert

• 27525 berichten
  • 4111 stemmen

Stoppen met zeiken en alle grote landen/namen moeten bij elkaar komen en samen strijden voor technische hulpmiddelen.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

(afbeelding)

(afbeelding)

Zou de bal over de lijn zijn?

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Zavo schreef:

Haha, Blatter en opstappen... forget it, die gaat door tot hij er letterlijk bij neervalt.

Zoiets?

Pieter Montana

• 6679 berichten
  • 2291 stemmen

Wider still and wider

Shall thy bounds be set

God who made thee mighty

MAKE THEE MIGHTIER YET!!!!

Elineloves

• 24073 berichten
  • 3634 stemmen

LOL @ Ajax&Litmanen1. Direct met foto's komen, das 't betere werk

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

rep_robert schreef:

Stoppen met zeiken en alle grote landen/namen moeten bij elkaar komen en samen strijden voor technische hulpmiddelen.

Laat clubs gewoon staken tot de Fifa eraan toegeeft. Als clubs als Real, Barca, Man u, Chelsea en Bayern niet willen spelen meer dan heb je als Fifa geen poot meer om op te staan.

Leland Palmer

• 23790 berichten
  • 4917 stemmen

Madafakaah! Blatter mag morgen opbokken met z'n ''we willen emotie en passie''. Sodemieter op. Zuivere goal, niet minder dan logisch dat er technische hulpmiddelen bij te pas moeten komen. Hopelijk pakt Engeland verdiend nog wat terug.

Bartt88

• 1577 berichten
  • 1027 stemmen

herman78 schreef:

Ja, dat had ik ook al een paar keer bij Brazilië (die handsgoal van Fabiano en die handsbal van Juan tegen Portugal die gewoon rood had moeten zijn).

Mja, dat was ook wel opmerkelijk inderdaad, dat gesprekje tussen de scheids en Fabiano daarna ook gezien? Maar dit is echt het absolute dieptepunt. Zoals mafketel zei, het zal maar Nederland-Brazilie zijn....

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(afbeelding)

(afbeelding)

Zou de bal over de lijn zijn?

Die zou ik in postervorm opsturen naar de grens. Mag hij boven zijn bed hangen.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4752 stemmen

Leland Palmer schreef:

Madafakaah! Blatter mag morgen opbokken met z'n ''we willen emotie en passie''. Sodemieter op. Zuivere goal, niet minder dan logisch dat er technische hulpmiddelen bij te pas moeten komen. Hopelijk pakt Engeland verdiend nog wat terug.

Zo verdiend vond ik een 2-2 nu niet op basis van de eerste helft... Eerder 3-1 ofzo. Duitsland was veel beter.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Dus zelfs als hij er bij neervalt gaat hij door... en waarschijnlijk staat er al een opvolger klaar die net zo erg is.

Leland Palmer

• 23790 berichten
  • 4917 stemmen

Finisterra schreef:

Zo verdiend vond ik een 2-2 nu niet op basis van de eerste helft... Eerder 3-1 ofzo. Duitsland was veel beter.

Het gaat mij er vooral om dat ze hier zwaar genaaid zijn. Een blinde moet nog zien dat die bal over de lijn was.

Bartt88

• 1577 berichten
  • 1027 stemmen

Finisterra schreef:

Wat je verdient, of niet, doet er toch niet toe? Of zou die niet hebben geteld omdat Engeland zo slecht speelde?

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Helemaal mee eens. Die stand had nu wel op het scorebord moeten staan. En de analisten bij de BBC hebben echt wel zicht op hun eigen zwaktes. "Our defense was horror."

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Bartt88 schreef:

(quote)

Wat je verdient, of niet, doet er toch niet toe?

Inderdaad. Duitsland schiet 2 ballen over de lijn en Engeland idem. Dus had het 2-2 moeten staan. Dat Duitsland 2 klasses beter was en ook 4-2 voor had kunnen staan is hierin niet relevant.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

COMEOOOOOOOOOOON EEEEEEEENGLAND!

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Maar als er één land is dat ik dit gun is het zeker Engeland, dus ik geniet met volle teugen.

Wilfred Genee

• 1173 berichten
  • 669 stemmen

Finisterra schreef:

(quote)

Engeland had veel meer balbezit en probeert ook veel meer het spel te maken. Duitsland kwam er gewoon enkele malen gevaarlijk uit.

En verdiend of niet, de bal zat gewoon..

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

I still believe

Elineloves

• 24073 berichten
  • 3634 stemmen

moviemafketel schreef:

COMEOOOOOOOOOOON EEEEEEEENGLAND!

Die gaan nog wel knallen joh!

DonOswaldo

• 6430 berichten
  • 1931 stemmen

Finisterra schreef:

(quote)

Dat heeft er toch vrij weinig mee te maken. Een goal is een goal, en dat was overduidelijk een goal. 2-2 hoort het eigenlijk gewoon te staan.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Hallo, Zo'n beetje elke speler of coacht pleit hiervoor enkel die demente Blatter wil niet.

Welnee, als de bonden en clubs echt willen dan zijn er morgen camera's. Blatter heeft helemaal niets te willen.

Simpel: KNVB, DFB, Engelse Bond, Braziliaanse Bond, Spaanse Bond, Italiaanse Bond, Barcelona, AC Milan, Manchester United en Bayern Munchen spreken af niet te spelen zonder hulpmiddelen. Wat doet Blatter dan denk je?

Laat je toch niks wijs maken, als ze echt willen zijn de camera's er wel hoor.

Al die selectieve verontwaardiging nu.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.