- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #5
Studio Sport #5
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3617 stemmen
Echt een prachtig doelpunt van Lampard, maar ja, ze zien het weer eens niet. Treurig gedoe bij de FIFA
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Wat een vreselijke dwaling van de arbitrage, was die grens zijn veters aan het strikken of zo? Die bal was bijna één meter over de lijn! 
Nicolage Rico
-
- 20229 berichten
- 2384 stemmen
Hoor ik daar iemand omkoopschandaal roepen?
Dat zag je toch meteen? Iedereen zag het, behalve de grens en de scheids. Flashback van 1966? Deze was 100x duidelijker.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik neem aan dat de Engelse tabloits morgen een campagne starten die 'm met pensioen doet gaan....
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1027 stemmen
Omdat ie niet in en goed team speelt.
Nee hoor. Bij Bayern presteerde die ook onder z'n niveau.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Hij rende nog 15 meter van de achterlijn vandaan. In zo'n 1/8e finale zet je toch echte de beste mannetjes neer? Diep bedroevend dit.
LZA
-
- 474 berichten
- 1558 stemmen
Belachelijk, slechtste beslissing die ik ooit gezien heb. Die bal was een meter over de lijn.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Nou, drie nieuwe scheidsrechters na rust lijkt mij.....
Insignificance
-
- 3220 berichten
- 5589 stemmen
Billion dollar industry, no technology. An embarrassment for the sport, no matter who scores, aldus de BBC commentator. Inderdaad, wat een afgang.. 
Wilfred Genee
-
- 1173 berichten
- 669 stemmen
Na die bal van Lampard is het toch weer iets rustiger geworden aan Engelse kant, verdomme zeg.
Maar zelfs van 15meter van de achterlijn moet de grensrechter dit zien, hij moet met zijn ogen op de bal letten. Als hij dit goed deed zou hij gezien hebben dat de bal achter de lijn in het doel stuiterde.
Hetzelfde geldt overigens voor de Scheidsrechter. Zelfs de grensrechter aan de andere kant wat mij betreft.
Iemand moet dit toch gezien hebben..
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4752 stemmen
Jammere beslissing inderdaad. Duitsland wel weer indrukwekkend. Zeer mooi voetbal. Maar ik vrees dat ze er toch nog gaan uitvliegen...
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Dit is echt vreselijk. Dit zal Nederland maar overkomen tegen Brazilie of zo. Je zou toch helemaal gestoord worden?
Nicolage Rico
-
- 20229 berichten
- 2384 stemmen
Fifa zal nu toch echt camera's moeten gaan toelaten, dit kan echt niet meer in 2010!
Hier waren natuurlijk geen camera's voor nodig. Was direct met het blote oog te zien. En nog duidelijk ook. Ongelooflijk dat de grens en de scheids het niet zagen.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Ja, heb eigenlijk wel medelijden met de Engelsen.
En wat Podolski betreft: sommige spelers zijn nu eenmaal beter als het shirtje van hun land om hun schouders hangt. Sluiter was ook een veel betere tennisser in de Daviscup dan op de ATP-tour.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Ze zijn boooos hier joh.
opgekropte gevoelens
Maar de FIFA is inderdaad schandalig bezig zo..belachelijk.
Anatolia
-
- 2666 berichten
- 1511 stemmen
Dit moet je ook kunnen zien zonder technologie. Die bal kan toch niet eerst buiten het doel gestuit hebben om vervolgens terug te keren naar de lat?
stfuympos
-
- 13366 berichten
- 731 stemmen
Ze zijn boooos hier joh.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ze zijn boooos hier joh.
Ik ook, SCHANDE! 
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1027 stemmen
Het was zo duidelijk dat je gaat twijfelen over de integriteit van de arbitrage.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4752 stemmen
Och, als voetballiefhebber gekeken moest Duitsland op dat moment al 4-0 voor staan... Onbegrijpelijke missers van Özil en Klose. Terecht tussenstand zou 4-2 zijn ofzo...
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Heerlijke wedstrijd zeg! Maar wat speelde Engeland tot de 2-1 vreselijk slecht zeg. Die ploeg kent echt 0,0 voetbalintelligentie. Duitsland helaas wel. Gelukkig nog een snelle 2-1 en daarna DE schande van dit toernooi. Het kan een twijfelgeval zijn soms, maar deze had mijn bijziende oma nog gezien. De grens nooit meer laten vlaggen op een eindronde. Zul je zien dat het na de rust snel 1-3 wordt ipv de 2-2 stand die er had moeten staan. Vies Duits geluk, bah!
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
We kunnen nu wel op de Fifa zeiken maar alle grote landen en clubs, doen helemaal niets om technische hulpmiddelen te krijgen. Anders waren deze er al lang geweest. Gaat de Fifa niet akkoord gewoon niet voetballen, wedden dat er morgen video arbitrage is?
Elineloves
-
- 24073 berichten
- 3634 stemmen
opgekropte gevoelens
Maar de FIFA is inderdaad schandalig bezig zo..belachelijk.
Ik heb mijn pa nog geen enkele wedstrijd zo voor de TV zien zitten nee. Stiekem vind ik deze wedstrijd best spannend.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Onzin, ik zag het ook pas in de herhaling. De grens stond niet op één lijn, dus kon het waarschijnlijk niet zien. Met gebruik van beelden was dit een goal geweest, dus Blatter mag persoonlijk verantwoordelijk worden gehouden. Held, die Blatter! 
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2266 stemmen
Wat ergerlijk dit. Wanneer worden scheids- en grensrechters nou eens vervangen door robots? Het moge duidelijk zijn dat mensen niet geschikt zijn voor dit soort werk.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Wat Hiddink zegt: Morgen aankondigen dat we camera's gaan inzetten of Blatter moet opstappen.
Pieter Montana
-
- 6679 berichten
- 2291 stemmen
We blijven niet bij de pakken zitten. Seffens meteen "Pomp and Circumstance" door de boxen laten schallen! 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.