• 16.333 nieuwsartikelen
  • 179.917 films
  • 12.384 series
  • 34.312 seizoenen
  • 651.271 acteurs
  • 199.638 gebruikers
  • 9.415.388 stemmen

Studio Sport #5

zoeken in:

Kevin13

• 14947 berichten
  • 0 stemmen

De Amerikanen mochten van mij al veel langer naar huis. Ga vanavond dan ook voor de 100% achter Ghana staan.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Kevin13 schreef:

Het WK wordt gespeeld op Afrikaans gebied. Lijkt me leuk als er toch één Afrikaans land doorstoot.

Dat is inderdaad de reden.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Tsja het is verder voor Zuid-Afrika niet echt bijzonder.

Italië gaat bijvoorbeeld ook niet als bezetene voor Nederland supporten als ze er zelf al uit zouden liggen toch? Ook al zouden ze het laatste Europese land zijn die nog meedoet.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

moviemafketel schreef:

Italië gaat bijvoorbeeld ook niet als bezetene voor Nederland supporten als ze er zelf al uit zouden liggen toch? Ook al zouden ze het laatste Europese land zijn die nog meedoet.

Die vergelijking is alleen niet te maken.

rokkenjager

• 2863 berichten
  • 1704 stemmen

Don Dijk schreef:

Wow, wat een heerlijke verslaggeefster van die Spanjaarden. Ik verwacht binnenkort een foto van NW.

(afbeelding)

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Damn ...

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Mijn hemel!

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

moviemafketel schreef:

Europa is niet te vergelijken met Afrika. Met name de Afrikaanse landen ten zuiden van de Sahara hebben een enorme band.

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Is dat het liefje van Casillas? Het betere werk...

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Ajax topscorer op het WK

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Fijn, zo'n iemand als rokkenjager. Dat was dus de dame die Casillas afleidde . Hier dus de Argentijns/Spaanse reporter die een interview had met Torres:

(afbeelding)

Jammer van Zuid Korea, had het ze wel gegunt, en heb ondanks held Forlán heel weinig met Uruguay. Suarez was flets in de groepsfase maar manifesteert zich dan zo. Zou ie dan eindelijk ons in Rotterdam-Zuid niet meer pijn kunnen doen? .

Het hoofdaffiche is toch wel voor mijn geliefde Team USA. Hopelijk dat ze zich weten te bewerkstelligen, overal om me heen hoor ik anti-Amerikaanse uitspraken, tijd dat de USA laat zien ondanks dat ze geen wereldtop team hebben dat ze een team zijn om rekening mee te houden. Go Team USA .

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

rokkenjager schreef:

(quote)

(afbeelding)

Rokkenjager

De vrouwelijke Yolanthe. Heel Spanje is boos op haar omdat ze tijden de wedstrijd tegen Zwisterland achter het doel van haar lieffie Casillas ging staan en juist op dat moment scoorde Zwisterland.

Dit was uiteraard niet gebeurd als zij niet achter het doel stond.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Mooie doelpunten van Suarez. Forlán liet wederom zien dat hij de speler van Uruguay is waar alles om draait. Zijn actie voorafgaand aan het eerste doelpunt was geniaal.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Don Dijk schreef:

(quote)

Rokkenjager

De vrouwelijke Yolanthe. Heel Spanje is boos op haar omdat ze tijden de wedstrijd tegen Zwisterland achter het doel van haar lieffie Casillas ging staan en juist op dat moment scoorde Zwisterland.

Dit was uiteraard niet gebeurd als zij niet achter het doel stond.

Probleem was dat casillas dat gaf als reden dat hij afgeleid was, waardoor de Spaanse bevolking boos werd. Zo'n wijf moet ook een stadionverbod voor het leven krijgen als je je in het veld gaat begeven (heb i kzelf niet gezien, maar dat is wel het verhaal).

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Wat is de naam van die Argentijns / Spaanse reporter Naomi?

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Waarom hebben wij Bert van Maalderink?

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Serieus.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

6,50 voor 1 terug nu voor Nederland als WK. 4e geplaatst.

Plaatsje gestegen bij de bookies en terecht natuurlijk.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Ik dacht dat je een vergelijking maakte met de Spaanse schoonheden die hier voorbij komen.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

moviemafketel schreef:

6,50 voor 1 terug nu voor Nederland als WK. 4e geplaatst.

Plaatsje gestegen bij de bookies en terecht natuurlijk.

Wie staat op drie, twee en één bij de bookmakers?

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Brazilië, Argentinië, Spanje, maar dat is natuurlijk weggegooid geld.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

speranza schreef:

Ik dacht dat je een vergelijking maakte met de Spaanse schoonheden die hier voorbij komen.

Maakte ik ook.

Ongelooflijk wat een schoonheden. Van Maalderink wel es gezien?

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

(afbeelding)

Wij moeten het doen met onze zure aardappel.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Portugal wordt niet genoemd. Die acht ik echt in staat om Spanje eruit te gooien. Ik zie ze daarna zelfs van Argentinië winnen om vervolgens pas in de finale te stranden op een land waar ook Portugees wordt gesproken.

Joy4ever

• 4632 berichten
  • 1858 stemmen

speranza schreef:

Laat ik geen energie meer aan de rep_robert's, Ajax&Litmanen1's en Joy4ever's van deze wereld meer verspillen.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Niet met de zwakke egotripper Ronaldo hoor.

Joy4ever

• 4632 berichten
  • 1858 stemmen

speranza schreef:

Portugal wordt niet genoemd. Die acht ik echt in staat om Spanje eruit te gooien. Ik zie ze daarna zelfs van Argentinië winnen om vervolgens pas in de finale te stranden op een land waar ook Portugees wordt gesproken.

Haha, wat zal jij gaan huilen straks als die overrated kanaries voortijdig naar huis worden gestuurd. Puur anti-voetbal spelen ze. Bleh.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

moviemafketel schreef:

Brazilië, Argentinië, Spanje, maar dat is natuurlijk weggegooid geld.

En na Nederland komen Engeland en Duitsland maar echt op een flinke achtertstand, bijna dubbele quatering

Betekend gewoon dat Nederland de grootste sport ter wereld domineert samen met die andere drie.

En dat voor een land met maar 16 miljoen inwoners en een zeer afgezwakte competitie

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Die discussie over puur anti-voetbal werd hier in de maanden april en mei ook over Inter gevoerd. José Mourinho, ik zal zijn bijnaam niet noemen, heeft al deze criticasters de mond gesnoerd.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.