- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #5
Studio Sport #5
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
De Amerikanen mochten van mij al veel langer naar huis. Ga vanavond dan ook voor de 100% achter Ghana staan.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Het WK wordt gespeeld op Afrikaans gebied. Lijkt me leuk als er toch één Afrikaans land doorstoot.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Tsja het is verder voor Zuid-Afrika niet echt bijzonder.
Italië gaat bijvoorbeeld ook niet als bezetene voor Nederland supporten als ze er zelf al uit zouden liggen toch? Ook al zouden ze het laatste Europese land zijn die nog meedoet.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Italië gaat bijvoorbeeld ook niet als bezetene voor Nederland supporten als ze er zelf al uit zouden liggen toch? Ook al zouden ze het laatste Europese land zijn die nog meedoet.
Die vergelijking is alleen niet te maken.
rokkenjager
-
- 2863 berichten
- 1704 stemmen
Wow, wat een heerlijke verslaggeefster van die Spanjaarden. Ik verwacht binnenkort een foto van NW.

speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Is dat het liefje van Casillas? Het betere werk... 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Fijn, zo'n iemand als rokkenjager. Dat was dus de dame die Casillas afleidde
. Hier dus de Argentijns/Spaanse reporter die een interview had met Torres:

Jammer van Zuid Korea, had het ze wel gegunt, en heb ondanks held Forlán heel weinig met Uruguay. Suarez was flets in de groepsfase maar manifesteert zich dan zo. Zou ie dan eindelijk ons in Rotterdam-Zuid niet meer pijn kunnen doen?
.
Het hoofdaffiche is toch wel voor mijn geliefde Team USA. Hopelijk dat ze zich weten te bewerkstelligen, overal om me heen hoor ik anti-Amerikaanse uitspraken, tijd dat de USA laat zien ondanks dat ze geen wereldtop team hebben dat ze een team zijn om rekening mee te houden. Go Team USA
.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen

(afbeelding)
Rokkenjager 
De vrouwelijke Yolanthe. Heel Spanje is boos op haar omdat ze tijden de wedstrijd tegen Zwisterland achter het doel van haar lieffie Casillas ging staan en juist op dat moment scoorde Zwisterland.
Dit was uiteraard niet gebeurd als zij niet achter het doel stond.

speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Mooie doelpunten van Suarez. Forlán liet wederom zien dat hij de speler van Uruguay is waar alles om draait. Zijn actie voorafgaand aan het eerste doelpunt was geniaal.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Rokkenjager 
De vrouwelijke Yolanthe. Heel Spanje is boos op haar omdat ze tijden de wedstrijd tegen Zwisterland achter het doel van haar lieffie Casillas ging staan en juist op dat moment scoorde Zwisterland.
Dit was uiteraard niet gebeurd als zij niet achter het doel stond.
Probleem was dat casillas dat gaf als reden dat hij afgeleid was, waardoor de Spaanse bevolking boos werd. Zo'n wijf moet ook een stadionverbod voor het leven krijgen als je je in het veld gaat begeven (heb i kzelf niet gezien, maar dat is wel het verhaal).
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Wat is de naam van die Argentijns / Spaanse reporter Naomi?
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
6,50 voor 1 terug nu voor Nederland als WK. 4e geplaatst.
Plaatsje gestegen bij de bookies en terecht natuurlijk. 
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Ik dacht dat je een vergelijking maakte met de Spaanse schoonheden die hier voorbij komen.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
6,50 voor 1 terug nu voor Nederland als WK. 4e geplaatst.
Plaatsje gestegen bij de bookies en terecht natuurlijk.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Brazilië, Argentinië, Spanje, maar dat is natuurlijk weggegooid geld. 
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Ik dacht dat je een vergelijking maakte met de Spaanse schoonheden die hier voorbij komen.
Maakte ik ook. 
Ongelooflijk wat een schoonheden. Van Maalderink wel es gezien? 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Wij moeten het doen met onze zure aardappel.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Portugal wordt niet genoemd. Die acht ik echt in staat om Spanje eruit te gooien. Ik zie ze daarna zelfs van Argentinië winnen om vervolgens pas in de finale te stranden op een land waar ook Portugees wordt gesproken.
Joy4ever
-
- 4632 berichten
- 1858 stemmen
Laat ik geen energie meer aan de rep_robert's, Ajax&Litmanen1's en Joy4ever's van deze wereld meer verspillen.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Niet met de zwakke egotripper Ronaldo hoor.
Joy4ever
-
- 4632 berichten
- 1858 stemmen
Portugal wordt niet genoemd. Die acht ik echt in staat om Spanje eruit te gooien. Ik zie ze daarna zelfs van Argentinië winnen om vervolgens pas in de finale te stranden op een land waar ook Portugees wordt gesproken.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Brazilië, Argentinië, Spanje, maar dat is natuurlijk weggegooid geld.
En na Nederland komen Engeland en Duitsland maar echt op een flinke achtertstand, bijna dubbele quatering 
Betekend gewoon dat Nederland de grootste sport ter wereld domineert samen met die andere drie.
En dat voor een land met maar 16 miljoen inwoners en een zeer afgezwakte competitie

speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Die discussie over puur anti-voetbal werd hier in de maanden april en mei ook over Inter gevoerd. José Mourinho, ik zal zijn bijnaam niet noemen, heeft al deze criticasters de mond gesnoerd.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.