- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #5
Studio Sport #5
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Derksen vroeg zich af waarom 'personalities' als Gerrard of Rooney niet tegen hun coach ingingen (om te melden dat ze verkeerd gepositioneerd staan).
Nou, tegen iemand die van Stuart Pearce een lulletje rozenwater maakt, wil je niet in conflict raken.
(embed)
Haha, schitterend filmpje. Helemaal gek die Capello. Sta op, ga zitten, heerlijk. 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Waarom zou je niet bekrompen zijn bedoel je. Heeft helemaal niets met gebruik van hersenen te maken. Maar waarom verspil ik eigenlijk nog energie aan iemand als jij? Dat heb ik helemaal niet nodig.
Ik vermaak me anders kostelijk, hoop niet voor je dat je nu zit te koken achter je pc'tje? Dan zou ik maar even een paar pilletjes nemen als ik jou was 
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Derksen vroeg zich af waarom 'personalities' als Gerrard of Rooney niet tegen hun coach ingingen (om te melden dat ze verkeerd gepositioneerd staan).
Ach ja, en als ze wel tegen hem in zouden gaan, zou Derksen hebben gezegd: ''Spelers krijgen steeds meer macht blablabla''
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Ik vermaak me anders kostelijk, hoop niet voor je dat je nu zit te koken achter je pc'tje? Dan zou ik maar even een paar pilletjes nemen als ik jou was
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Echt wel, waarom zou je ook voor een andere NEDERLANDSE club zijn. Ik pak zo de trein of de auto en ben in no-time in Amsterdam om mijn favoriete club te steunen, waar ik al heel m'n leven voor ben en mijn ziel en zaligheid voor geef.
Je zou maar in Arnhem, Tilburg of Kerkrade wonen. Dan zou je voor die lelijke clubs moeten zijn waar je je echt 0,0 mee kan identificeren.
Glory hunters hebben daar inderdaad moeite mee. 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Derksen lult ook maar uit zijn nek. Maar dat wisten we ook wel. Maar normaal zit er een week of een paar dagen tussen en dan vergeet je ook weer veel onzin. Nu zie je hem elke dag een toneelstukje opvoeren. En ik vind het eng hoe hij in de kont van Bert zit.
Maar zo nu en dan lig ik wel dubbel om VI Oranje. Gijp viel me ook wel een beetje tegen dat hij zo snel van mening veranderde.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Heb je dat stripje ook gezien moviemafketel? Met die stropdas boven de lakens? 
ToNe
-
- 2865 berichten
- 2336 stemmen
Dat kun je heel makkelijk zeggen in de wetenschap dat zich hier nog niemand openlijk als Vitesse supporter heeft gepresenteerd.

Maar ik ga me toch niet aangesproken voelen door iemand die z'n provinciegrenzen oversteekt voor een winstgarantie.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ja mooi man en ook zo treffend. In het programma zegt hij totaal wat anders dan hij echt denkt. Hij kan er ook zo slecht tegen als hij een keer voor lul wordt gezet. Wat wil je voor je verjaardag Genee? Ik wil 3 dagen zonder jou. Ik vond hem wel leuk, Derksen wat minder. 
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Haha, die had ik niet eens gehoord. Wel een goeie inderdaad.
Maar goed, we kunnen zeggen van Derksen wat we willen..wij met ons onbekrompen gedrag, kijken toch nog wel altijd!
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen

Maar ik ga me toch niet aangesproken voelen door iemand die z'n provinciegrenzen oversteekt voor een winstgarantie.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Overigens vind ik voor een club uit een andere stad of regio zijn vele malen vreemder dan voor een ander land.
M.a.w: niet wéér die kuldiscussie over gloryhunten of wat dan ook. Wat boeit het in hemelsnaam waar je favoriete club vandaan komt. Zou wat zijn als je je vrouw ook alleen in een straal van 2km van je huisdeur mag zoeken.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Ja man, Inter was DE grote underdog en iedereen dacht dat Inter er wel even eruit zou vliegen.
Hou toch op man!
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Wie heeft het woord glory-hunter hier uitgevonden? Ik zal je iets verklappen! Ik was het niet!
ToNe
-
- 2865 berichten
- 2336 stemmen
Ik ben gewoon voor VVV-Venlo hoor.
Ik bedoelde jou niet hoor.
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
M.a.w: niet wéér die kuldiscussie over gloryhunten of wat dan ook. Wat boeit het in hemelsnaam waar je favoriete club vandaan komt. Zou wat zijn als je je vrouw ook alleen in een straal van 2km van je huisdeur mag zoeken.
Eindelijk iemand met verstand!
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Ik bedoelde jou niet hoor.
Ik ben de boogey-man he! Dat ik het lef heb om mijn waardige provinciegrens over te steken. Poeff
Voel me altijd een buitenlander als ik in Drenthe kom.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Indeed en ik heb gewoon niks met Vites, NEC of de Graafschap.
Beetje raar dat ik dan toch vast zou moeten houden aan 1 van deze ploegen.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Wat is er goedkoop aan supporter zijn voor de club van je geboortestreek? Helemaal niets! VVV-Venlo zal het het volgend seizoen heel moeilijk krijgen zich te handhaven.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Het punt is meer denk ik waarom die club dan Ajax moet zijn en niet -ik noem maar wat- Utrecht.
Qua sfeer is Utrecht leuker, het is meer dichterbij, kaartjes zullen vast goedkoper zijn.. het enige wat Utrecht van Ajax onderscheidt is de rijke historie en dat Ajax elk seizoen om de prijzen meedoet.
Vandaar de term gloryhunter. Denk ik althans, weet niet wie de prachterm heeft verzonnen maar diegene kan het het beste uitleggen, dit is slechts mijn betekenis.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Ajax&Litmanen1 heeft de twijfelachtige eer dat woord te hebben uitgegeven. Daarna heeft rep_robert het overgenomen.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
En waarom Ajax? Waarom geen Twente, Feyenoord, of PSV, of AZ. Zo ken ik er nog wel meer ja.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Het is helemaal niet goedkoop, maar veeleer authentiek (goedkoop vind ik het om de gedoodverfde kampioen te steunen) en de meeste vrouwen worden inderdaad binnen een straal van enkele kilometers gevonden.....
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Niet dus....
Onderhond
-
- 87613 berichten
- 12870 stemmen
Zou wat zijn als je je vrouw ook alleen in een straal van 2km van je huisdeur mag zoeken.

speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Eindelijk is de Ajax - Feyenoord keten in de strijd tegen mij weer verbroken.
ToNe
-
- 2865 berichten
- 2336 stemmen
Wanneer ik anno heden een auto met volwassen mensen voorbij zie rijden met oranje vlaggetjes, toeterbellen en weeetikwat, rijst er stiekem atijd een vraag in mij op: what happened to dignity?
Het is een eufemisme voor onvervalste kuddegedrag.
Er zijn voldoende mensen die rationeel en principieel tegen het koningshuis zijn (what have you done for me lately?), maar dan toch (emotioneel) in de valkuil lopen om te dwepen in het oranje tijdens Koninginnendag of voetbal.
Ik hoor al berichten over 'peer pressure' waar je mate van 'betrokkenheid' (een schijngevoel natuurlijk) in twijfel wordt getrokken als je niet meegaat in die uitbundigheid. Schei toch uit.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
En waarom Ajax? Waarom geen Twente, Feyenoord, of PSV, of AZ. Zo ken ik er nog wel meer ja.
Omdat Ajax het meeste titels heeft (Glory), vandaar de term 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Het is helemaal niet goedkoop, maar veeleer authentiek (goedkoop vind ik het om de gedoodverfde kampioen te steunen) en de meeste vrouwen worden inderdaad binnen een straal van enkele kilometers gevonden.....
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Het is een eufemisme voor onvervalste kuddegedrag.
Er zijn voldoende mensen die rationeel en principieel tegen het koningshuis zijn (what have you done for me lately?), maar dan toch (emotioneel) in de valkuil lopen om te dwepen in het oranje tijdens Koninginnendag of voetbal.
Ik hoor al berichten over 'peer pressure' waar je mate van 'betrokkenheid' (een schijngevoel natuurlijk) in twijfel wordt getrokken als je niet meegaat in die uitbundigheid. Schei toch uit.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.