• 15.957 nieuwsartikelen
  • 178.934 films
  • 12.263 series
  • 34.064 seizoenen
  • 649.050 acteurs
  • 199.239 gebruikers
  • 9.387.470 stemmen

Studio Sport #5

zoeken in:

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

ToNe schreef:

Derksen vroeg zich af waarom 'personalities' als Gerrard of Rooney niet tegen hun coach ingingen (om te melden dat ze verkeerd gepositioneerd staan).

Nou, tegen iemand die van Stuart Pearce een lulletje rozenwater maakt, wil je niet in conflict raken.

(embed)

Haha, schitterend filmpje. Helemaal gek die Capello. Sta op, ga zitten, heerlijk.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

speranza schreef:

Waarom zou je niet bekrompen zijn bedoel je. Heeft helemaal niets met gebruik van hersenen te maken. Maar waarom verspil ik eigenlijk nog energie aan iemand als jij? Dat heb ik helemaal niet nodig.

Ik vermaak me anders kostelijk, hoop niet voor je dat je nu zit te koken achter je pc'tje? Dan zou ik maar even een paar pilletjes nemen als ik jou was

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

ToNe schreef:

Derksen vroeg zich af waarom 'personalities' als Gerrard of Rooney niet tegen hun coach ingingen (om te melden dat ze verkeerd gepositioneerd staan).

Ach ja, en als ze wel tegen hem in zouden gaan, zou Derksen hebben gezegd: ''Spelers krijgen steeds meer macht blablabla''

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Ik vermaak me anders kostelijk, hoop niet voor je dat je nu zit te koken achter je pc'tje? Dan zou ik maar even een paar pilletjes nemen als ik jou was

Maak je geen zorgen. Jouw berichten laten mij ijskoud. Kom maar op met die enkele reis naar de Copa Cabana. Ik zal me daar prima vermaken en geen seconde aan jou denken.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Echt wel, waarom zou je ook voor een andere NEDERLANDSE club zijn. Ik pak zo de trein of de auto en ben in no-time in Amsterdam om mijn favoriete club te steunen, waar ik al heel m'n leven voor ben en mijn ziel en zaligheid voor geef.

Je zou maar in Arnhem, Tilburg of Kerkrade wonen. Dan zou je voor die lelijke clubs moeten zijn waar je je echt 0,0 mee kan identificeren.

Glory hunters hebben daar inderdaad moeite mee.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Derksen lult ook maar uit zijn nek. Maar dat wisten we ook wel. Maar normaal zit er een week of een paar dagen tussen en dan vergeet je ook weer veel onzin. Nu zie je hem elke dag een toneelstukje opvoeren. En ik vind het eng hoe hij in de kont van Bert zit.

Maar zo nu en dan lig ik wel dubbel om VI Oranje. Gijp viel me ook wel een beetje tegen dat hij zo snel van mening veranderde.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Heb je dat stripje ook gezien moviemafketel? Met die stropdas boven de lakens?

ToNe

• 2865 berichten
  • 2336 stemmen

speranza schreef:

Dat kun je heel makkelijk zeggen in de wetenschap dat zich hier nog niemand openlijk als Vitesse supporter heeft gepresenteerd.

Maar ik ga me toch niet aangesproken voelen door iemand die z'n provinciegrenzen oversteekt voor een winstgarantie.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ja mooi man en ook zo treffend. In het programma zegt hij totaal wat anders dan hij echt denkt. Hij kan er ook zo slecht tegen als hij een keer voor lul wordt gezet. Wat wil je voor je verjaardag Genee? Ik wil 3 dagen zonder jou. Ik vond hem wel leuk, Derksen wat minder.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Haha, die had ik niet eens gehoord. Wel een goeie inderdaad.

Maar goed, we kunnen zeggen van Derksen wat we willen..wij met ons onbekrompen gedrag, kijken toch nog wel altijd!

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

ToNe schreef:

(quote)

Maar ik ga me toch niet aangesproken voelen door iemand die z'n provinciegrenzen oversteekt voor een winstgarantie.

Ik ben gewoon voor VVV-Venlo hoor. Dus volgens de enige goede definitie van het woord glory-hunter, zoals kos die heeft aangegeven, verre van een glory-hunter. En nog één keer. Wie had toen de loting voor de achtste finales van de Champions League bekend was geworden rekening gehouden met Inter? Niemand! Ik ook niet. Ik heb er wel vurig op gehoopt. En die hoop is beloond.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

kos schreef:

Overigens vind ik voor een club uit een andere stad of regio zijn vele malen vreemder dan voor een ander land.

Het is juist makkelijk om maar voor de club uit je stad of regio te zijn, lekker goedkoop.

M.a.w: niet wéér die kuldiscussie over gloryhunten of wat dan ook. Wat boeit het in hemelsnaam waar je favoriete club vandaan komt. Zou wat zijn als je je vrouw ook alleen in een straal van 2km van je huisdeur mag zoeken.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

speranza schreef:

(quote)
Ik ben gewoon voor VVV-Venlo hoor. Dus volgens de enige goede definitie van het woord glory-hunter, zoals kos die heeft aangegeven, verre van een glory-hunter. En nog één keer. Wie had toen de loting voor de achtste finales van de Champions League bekend was geworden rekening gehouden met Inter? Niemand! Ik ook niet. Ik heb er wel vurig op gehoopt. En die hoop is beloond.

Ja man, Inter was DE grote underdog en iedereen dacht dat Inter er wel even eruit zou vliegen. Hou toch op man!

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Wie heeft het woord glory-hunter hier uitgevonden? Ik zal je iets verklappen! Ik was het niet!

ToNe

• 2865 berichten
  • 2336 stemmen

speranza schreef:

Ik ben gewoon voor VVV-Venlo hoor.

Ik bedoelde jou niet hoor.

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Het is juist makkelijk om maar voor de club uit je stad of regio te zijn, lekker goedkoop.

M.a.w: niet wéér die kuldiscussie over gloryhunten of wat dan ook. Wat boeit het in hemelsnaam waar je favoriete club vandaan komt. Zou wat zijn als je je vrouw ook alleen in een straal van 2km van je huisdeur mag zoeken.

Eindelijk iemand met verstand!

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

ToNe schreef:

(quote)

Ik bedoelde jou niet hoor.

Ik ben de boogey-man he! Dat ik het lef heb om mijn waardige provinciegrens over te steken. Poeff Voel me altijd een buitenlander als ik in Drenthe kom.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Indeed en ik heb gewoon niks met Vites, NEC of de Graafschap.

Beetje raar dat ik dan toch vast zou moeten houden aan 1 van deze ploegen.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Wat is er goedkoop aan supporter zijn voor de club van je geboortestreek? Helemaal niets! VVV-Venlo zal het het volgend seizoen heel moeilijk krijgen zich te handhaven.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Het punt is meer denk ik waarom die club dan Ajax moet zijn en niet -ik noem maar wat- Utrecht.

Qua sfeer is Utrecht leuker, het is meer dichterbij, kaartjes zullen vast goedkoper zijn.. het enige wat Utrecht van Ajax onderscheidt is de rijke historie en dat Ajax elk seizoen om de prijzen meedoet.

Vandaar de term gloryhunter. Denk ik althans, weet niet wie de prachterm heeft verzonnen maar diegene kan het het beste uitleggen, dit is slechts mijn betekenis.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Ajax&Litmanen1 heeft de twijfelachtige eer dat woord te hebben uitgegeven. Daarna heeft rep_robert het overgenomen.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

En waarom Ajax? Waarom geen Twente, Feyenoord, of PSV, of AZ. Zo ken ik er nog wel meer ja.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Quido schreef:

(quote)

Het is helemaal niet goedkoop, maar veeleer authentiek (goedkoop vind ik het om de gedoodverfde kampioen te steunen) en de meeste vrouwen worden inderdaad binnen een straal van enkele kilometers gevonden.....

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Jawaddedadde schreef:

(quote)

Eindelijk iemand met verstand!

Niet dus....

Onderhond

• 87613 berichten
  • 12870 stemmen

Quido schreef:

Zou wat zijn als je je vrouw ook alleen in een straal van 2km van je huisdeur mag zoeken.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Eindelijk is de Ajax - Feyenoord keten in de strijd tegen mij weer verbroken.

ToNe

• 2865 berichten
  • 2336 stemmen

Don Dijk schreef:

Wanneer ik anno heden een auto met volwassen mensen voorbij zie rijden met oranje vlaggetjes, toeterbellen en weeetikwat, rijst er stiekem atijd een vraag in mij op: what happened to dignity?

Het is een eufemisme voor onvervalste kuddegedrag.

Er zijn voldoende mensen die rationeel en principieel tegen het koningshuis zijn (what have you done for me lately?), maar dan toch (emotioneel) in de valkuil lopen om te dwepen in het oranje tijdens Koninginnendag of voetbal.

Ik hoor al berichten over 'peer pressure' waar je mate van 'betrokkenheid' (een schijngevoel natuurlijk) in twijfel wordt getrokken als je niet meegaat in die uitbundigheid. Schei toch uit.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

rep_robert schreef:

En waarom Ajax? Waarom geen Twente, Feyenoord, of PSV, of AZ. Zo ken ik er nog wel meer ja.

Omdat Ajax het meeste titels heeft (Glory), vandaar de term

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Reinbo schreef:

Het is helemaal niet goedkoop, maar veeleer authentiek (goedkoop vind ik het om de gedoodverfde kampioen te steunen) en de meeste vrouwen worden inderdaad binnen een straal van enkele kilometers gevonden.....

Als je m'n tweede alinea leest onder die eerste regel, snap je wel dat die niet al te serieus genomen moet worden (ik was in die regel namelijk net zo debiel bezig als iedereen die mensen van gloryhunten beschuldigt).

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

ToNe schreef:

(quote)

Het is een eufemisme voor onvervalste kuddegedrag.

Er zijn voldoende mensen die rationeel en principieel tegen het koningshuis zijn (what have you done for me lately?), maar dan toch (emotioneel) in de valkuil lopen om te dwepen in het oranje tijdens Koninginnendag of voetbal.

Ik hoor al berichten over 'peer pressure' waar je mate van 'betrokkenheid' (een schijngevoel natuurlijk) in twijfel wordt getrokken als je niet meegaat in die uitbundigheid. Schei toch uit.

Als je niet uitbundig in de Oranje gekte meegaat en kritiek durft te hebben op Oranje wordt je zelfs voor Oranje hater uitgemaakt. Maar goed. Ze doen maar. Het laat mij ijskoud. Het doet me overigens deugd veel weldenkende mensen hier tegen te komen. Laat ik geen energie meer aan de rep_robert's, Ajax&Litmanen1's en Joy4ever's van deze wereld meer verspillen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.