- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #5
Studio Sport #5
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik ben ook best trots op ons kleine landje hoor. 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Tabarez zegt: Kwartfinale!

3 klasses beter dan dat Korea.
Oh en hup USA!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wat is de naam van die Argentijns / Spaanse reporter Naomi?
Mariana Gonzales.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Portugal wordt niet genoemd. Die acht ik echt in staat om Spanje eruit te gooien. Ik zie ze daarna zelfs van Argentinië winnen om vervolgens pas in de finale te stranden op een land waar ook Portugees wordt gesproken.
Sterker nog, ik denk dat ze zelfs de favoriet zijn dinsdag. Ik heb er ook een hard hoofd in, altijd lastig te verslaan die Portugezen maar ik weet dat Spanje de capaciteiten heeft ze te verslaan, maar Spanje speelt niet zoals ze kunnen spelen. Hopelijk komt dat lef en zelfvertrouwen terug nu ze de groepsfase overleefd hebben.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Ik ben ook best trots op ons kleine landje hoor.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Mariana Gonzales.
En dat schatje van Iker ? 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Voor een spits die 1 keer in de 2 jaar scoort hoef je iig niet bang te zijn NW. Dat gaat Spanje gewoon winnen.
Cosoco
-
- 10908 berichten
- 5185 stemmen
Als Portugal dinsdag wint zie ik ze wel de finale halen.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik ga niet in de grijze massa op hoor. Ben gewoon trots dat zo'n klein landje gewoon elk toernooi mee kan doen om de hoofdprijs. En nu hopelijk nog een klein beetje mooier voetballen en het is helemaal ok.
Joy4ever
-
- 4633 berichten
- 1858 stemmen
Die discussie over puur anti-voetbal werd hier in de maanden april en mei ook over Inter gevoerd.
Maar stel, Brazilië speelt in de kwartfinale tegen Nederland. Ben jij dan echt voor Brazilië? Ben je er dan echt ziek van als Nederland wint? Ik kan me er zo weinig bij voorstellen..
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
Als Portugal dinsdag wint zie ik ze wel de finale halen.
Dan moet Portugal nog altijd tegen Argentinie en/of Duitsland/Engeland. Ik ben er van overtuigd dat Argentinie deze keer ver zal komen.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ben je Italiaan eigenlijk speranza?
Joy4ever
-
- 4633 berichten
- 1858 stemmen
Dan moet Portugal nog altijd tegen Argentinie en/of Duitsland/Engeland. Ik ben er van overtuigd dat Argentinie deze keer ver zal komen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Je kan toch ook Oranje steunen zonder in je wortelpak naar een kroeg of stadion te gaan. Bovendien is de massa in dit geval alles behalve grijs.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Argentinie-Nederland is een schitterende finale natuurlijk.
Mooier om te zien dan Brazilie-Argentinie. Die gasten kennen elkaar door en door, door die kwalificaties en zo.
rokkenjager
-
- 2863 berichten
- 1704 stemmen
Sara Carbonero.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Het mogelijke programma van Duitsland:
1/8 Duitsland - Engeland (WK finale 1966)
1/4 Duitsland - Argentinië (WK finale 1990)
1/2 Duitsland - Spanje (EK finale 2008)
1/1 Duitsland - Brazilië (WK finale 2002) of Duitsland - Nederland (WK Finale 1974)
Ook leuk zou zijn Nederland - Argentinië (1978) of Brazilië - Argentinië (20??) als finale.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Je kan toch ook Oranje steunen zonder in je wortelpak naar een kroeg of stadion te gaan. Bovendien is de massa in dit geval alles behalve grijs.
Niet eens op ingaan joh.
waardeert bijna elke ''hoog gewaarde film'' met een 0.5.
Dat is niet je eigen mening hebben dat is gewoon op voorhand anti zijn tegen alles waar een grote menigte in meegaat.
Leland Palmer
-
- 23790 berichten
- 4915 stemmen
Leeft Freddy Adu eigenlijk nog wel? Tijden niks meer van gehoord - was altijd een groot ''wonderkind'' wat jaartjes geleden. Debuteerde ook al voor de VS op z'n 15/16e ofzo.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Uruguay-Argentinië was ook een mooie geweest net als 80 jaar geleden op het 1e officiële WK in 1930. Maar ja, dat kan hem dus niet worden.
mikey
-
- 29001 berichten
- 5148 stemmen
De Amerikanen staan met hun gezicht naar de vlag tijdens hun lied.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik dacht dat het een soort dark room ritueel was. 
mikey
-
- 29001 berichten
- 5148 stemmen
Ik keek er ook wat mal tegenaan.. toen bleek er een vlag in hun kijkrichting te staan.
mikey
-
- 29001 berichten
- 5148 stemmen
Afrikaanse shirts hebben Donald Duck cijfers.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Leeft Freddy Adu eigenlijk nog wel? Tijden niks meer van gehoord - was altijd een groot ''wonderkind'' wat jaartjes geleden. Debuteerde ook al voor de VS op z'n 15/16e ofzo.
Gaat hem niet meer worden 
Balt tegenwoordig bij Belenenses in Portugal.
Was overgens wel leuk geweest, hij is half Amerikaans en half Ghanees.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Deze Duitse goal is een voorproefje voor morgen 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Engeland zal geen probleem zijn voor Duitsland, maar alleen die supporters zou je de pot al voor kijken.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.