• 16.333 nieuwsartikelen
  • 179.904 films
  • 12.384 series
  • 34.312 seizoenen
  • 651.270 acteurs
  • 199.637 gebruikers
  • 9.415.352 stemmen

Studio Sport #5

zoeken in:

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Leuke eerste 1/8 finale. Ging goed op en neer, beide teams hebben een deel van de wedstrijd voor zich genomen, maar de Uruguayen zijn iets zekerder in de afwerking.

Hopelijk vanavond een even leuke match tussen VS en Ghana.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

En weer geen uitverkocht stadion he? Dat volk heeft er geen ruk aan, ze kunnen het niet eens betalen.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

mikey schreef:

(quote)
ja sta je dan met je jon dahl thomasson

Dat wij het de komende twee, drie jaar erg zwaar zullen hebben, zijn we volledig van doordrongen....

Vascago

• 4798 berichten
  • 3616 stemmen

Reinbo schreef:

Nou, die is verkocht....kan PSV weer kampioen worden.

Hopen op een gelijkmaker, maar veel vertrouwen heb ik er niet in, voetballend is Uruguay gewoon sterker.

PSV? Twente of Feyenoord

Ik moet zeggen dat ik vandaag voor een keer van Suarez genoten heb. Eindelijk eens geen zielig gedoe en dan laat ie wel zien dat ie wel degelijk goed kan voetballen.

Suarez speelt denk ik niet meer bij Ajax volgend jaar. 25-30 miljoen gaat ie wel voor weg. Ik vind het nog veels te veel, maar ja. Volgens de ajacieden hier is ie nu al 55 miljoen waard.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Geen zielig gedoe? Hij gaat wel 2 keer liggen en grijpt naar zijn hoofd terwijl er niets aan de hand is (20 seconden later staat ie weer fris op).

Die tweede goal was wel een kippenvelmomentje.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

40 miljoen moet lukken.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Vascago schreef:

(quote)

PSV? Twente of Feyenoord

Ik moet zeggen dat ik vandaag voor een keer van Suarez genoten heb. Eindelijk eens geen zielig gedoe en dan laat ie wel zien dat ie wel degelijk goed kan voetballen.

Suarez speelt denk ik niet meer bij Ajax volgend jaar. 25-30 miljoen gaat ie wel voor weg. Ik vind het nog veels te veel, maar ja. Volgens de ajacieden hier is ie nu al 55 miljoen waard.

Hij laat bij Ajax al enkele seizoenen zien dat hij uitmuntend kan voetballen, veruit de beste speler van de eredivisie. Mooi dat hij dat voor zijn land ook een bewijst ja.

Quido

• 14649 berichten
  • 6113 stemmen

herman78 schreef:

grijpt naar zijn hoofd terwijl er niets aan de hand is (20 seconden later staat ie weer fris op)

Overdrijven is ook een kunst. Stond vrijwel direct weer op en liep daarna inderdaad nog 20 seconden over zijn bolletje te wrijven. Dat doet de helft van de spelers tijdens een wedstrijd wel eens - het is maar wat je wilt zien.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Herman is een neutrale kijker he..

Onderhond

• 87645 berichten
  • 12942 stemmen

Zijn slenter van het veld had dan wel weer geel mogen opleveren ...

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Ja man, als hij zijn veter strikt is het al aanstellerij

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Wow, wat een heerlijke verslaggeefster van die Spanjaarden. Ik verwacht binnenkort een foto van NW.

Onderhond

• 87645 berichten
  • 12942 stemmen

orbit schreef:

Ja man, als hij zijn veter strikt is het al aanstellerij

Als je kijkt wat Japan aangesmeerd kreeg voor tijdrekken .. volgens mij had hij meer dan30 seconden nodig om van het veld te komen.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Onderhond schreef:

(quote)

Als je kijkt wat Japan aangesmeerd kreeg voor tijdrekken .. volgens mij had hij meer dan30 seconden nodig om van het veld te komen.

Na zo'n doelpunt gun ik het hem van harte, bovendien is het een beetje debiel om snel weg te gaan rennen, snel de bal erin en hopen dat Z-Korea nog een tegendoelpunt maakt lijkt me

mikey

• 29001 berichten
  • 5148 stemmen

Die interview was toch met zijn eigen vriendin? Zoeits zeiden ze bij VI..

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

klopt

Onderhond

• 87645 berichten
  • 12942 stemmen

orbit schreef:

bovendien is het een beetje debiel om snel weg te gaan rennen, snel de bal erin en hopen dat Z-Korea nog een tegendoelpunt maakt lijkt me

Tijd rekken is altijd een "professioneel" iets als je voorstaat, daarom dat een scheidsrechter daar best op mag inpikken. Sowieso één van de meest vervelende voetbalkwaaltjes die er zijn.

Quido

• 14649 berichten
  • 6113 stemmen

Eigenlijk zouden ze bij voetbal met effectieve speeltijd gaan spelen, maar dan duurt een wedstrijd een uur of vier, en daar heeft ook niemand zin in.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Onderhond schreef:

(quote)

Tijd rekken is altijd een "professioneel" iets als je voorstaat, daarom dat een scheidsrechter daar best op mag inpikken. Sowieso één van de meest vervelende voetbalkwaaltjes die er zijn.

Bestaat al zo lang als de weg naar Rome.. en vroeger was dat tijdrekken nog veel en veel erger. Het valt me op dit WK en in het moderne voetbal enorm mee, waarschijnlijk omdat scheidsrechters er alerter op zijn. En dit was 5 minuten voor tijd, of je dan nog overal met geel moet gaan zwaaien is de vraag. Het was sowieso een publiekswissel lijkt me.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Net zoals bij hockey bal neerleggen en dat je mag intrappen.

Verder al het tijdrekken veel meer bestraffen, houden ze vanzelf wel keer op.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Don Dijk schreef:

Wow, wat een heerlijke verslaggeefster van die Spanjaarden. Ik verwacht binnenkort een foto van NW.

Heerlijke dame inderdaad!

chevy93

• 12763 berichten
  • 1337 stemmen

Ik ben benieuwd wat het vanavond gaat worden. Ik heb 1-0 voor de VS.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Ik hoop op Ghana. Dan staat er in elk geval één Afrikaans land in de kwartfinale.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Enkele mooie spelersvrouwen. De prachtige vriendin van Iker Casillas staat er ook bij.

http://www.vol.nl/viewtopic...

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Die van Ronaldo is wel lekker zeg poeh.

Bartt88

• 1577 berichten
  • 1027 stemmen

speranza schreef:

Ik hoop op Ghana. Dan staat er in elk geval één Afrikaans land in de kwartfinale.

Wat doet dat er verder toe?

Kevin13

• 14947 berichten
  • 0 stemmen

Het WK wordt gespeeld op Afrikaans gebied. Lijkt me leuk als er toch één Afrikaans land doorstoot.

Bartt88

• 1577 berichten
  • 1027 stemmen

Kevin13 schreef:

Het WK wordt gespeeld op Afrikaans gebied. Lijkt me leuk als er toch één Afrikaans land doorstoot.

Mwah. Ik zie er de waarde niet zo van in, tenzij je Ghanees bent. Beide ploegen doen me niet zo veel, al vind ik de Amerikanen wel wat leuker.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Bartt88 schreef:

(quote)

Wat doet dat er verder toe?

Inderdaad. Laat ze er maar lekker uitvliegen voor de kwartfinales ..

Geen enkel Afrikaans land verdiende het ook na de poulfase's.

( Mss Ivoorkust maar die hadden gewoon pech met de poule )

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.