- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #5
Studio Sport #5
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Huntelaar mag invallen tegen vermoeide Slowaken die alles of niets spelen, nogal een verschil natuurlijk. Daarnaast is het natuurlijk duidelijk dat het verschillende types zijn.
Edit: wat NC zegt dus.
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
Jij bent toch een Belg Kevin13? Zo ja ga ik een gefrustreerde Belg dan natuurlijk niet serieus nemen in zijn commentaar.
Gefrustreerd? Met een negen op negen gun ik Oranje wel om naar de achtste finales te gaan maar nogmaals die ploeg doet me helemaal niets. En ik geef ook toe dat de goals van Robben en Sneijder zeer mooie goals waren.
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1032 stemmen
Huntelaar mag invallen tegen vermoeide Slowaken die alles of niets spelen, nogal een verschil natuurlijk. Daarnaast is het natuurlijk duidelijk dat het verschillende types zijn.
Edit: wat NC zegt dus.
Daar gaat het niet om. Huntelaar verlaat z'n plek niet om ballen op te halen. Of het nou vroeg of laat is in een wedstrijd.
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2399 stemmen
Overigens vond ik het geen penal voor Slowakije. Slim van Vittek, die de arm van Stekelenburg opzoekt en eroverheen sleept. Jammer dat er geen camerabeelden bijgehaald mochten worden. 
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Daar gaat het niet om. Huntelaar verlaat z'n plek niet om ballen op te halen. Of het nou vroeg of laat is in een wedstrijd.
Al die kakkerlakken hier met hun Huntelaar.

Stephan
-
- 7926 berichten
- 1396 stemmen
Gefrustreerd? Met een negen op negen gun ik Oranje wel om naar de achtste finales te gaan maar nogmaals die ploeg doet me helemaal niets. En ik geef ook toe dat de goals van Robben en Sneijder zeer mooie goals waren.
De goal van Robben was geweldig, maar men is verwend bij zijn acties. Doet niets af aan de klasse. Geweldige pass ook weer die m inleidde.
De actie van Kuyt was übercool. Wat een koele kikker en wat een overzicht. Sneijder deed wat er van hem verwacht werd.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
hmz van Persie zei wel degelijk je moet Sneijder wisselen.
Hij zit echt niet lekker in zijn vel.
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1032 stemmen
Dat is inderdaad de keuze die de bondscoach moet maken. Ik zou toch voor Van Persie kiezen.
Al die kakkerlakken hier met hun Huntelaar.
Van Persie als eerste keuze inderdaad. Maar in een wedstrijd als deze werd Huntelaar wel erg laat gebracht, te laat eigenlijk. De 79e minuut als ik me niet vergis.
Big-T
-
- 556 berichten
- 395 stemmen
Vind niemand anders dat Nederland te afhankelijk is van Robben?
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Al die kakkerlakken hier....
Nog steeds boos over Twente uit. 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Argentinie is afhankelijk van Messi, Duitsland van Ozil, Spanje van Villa.
Is alleen maar mooi dat je zo'n wapen hebt die op elk moment van de wedstrijd kan scoren uit het niets.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen
En dat voor een vrouw he, die amper voetbal kijkt!
Die winnen meestal de voetbalpoules, bij mij op werk staat de directiesecretaresse bovenaan 
hmz van Persie zei wel degelijk je moet Sneijder wisselen.
Gelukkig, ben ik toch niet de enige 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Als Nederland WK wordt mag je haar van achter nemen Bottle? 
Stephan
-
- 7926 berichten
- 1396 stemmen
Daar word je toch wel warm van hè... Dat commentaar bij de Duitsers:
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Wat een absurde persconferentie van de FIFA. 
Die amateurs stonden volledig met hun mond vol tanden. Wat een sukkels!
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Duitsland gunt het ons en wij gunnen het Duitsland totdat we tegen elkaar spelen uiteraard. 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen
Als Nederland WK wordt mag je haar van achter nemen Bottle?
Ghe nou nee dankje
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 berichten
- 1719 stemmen
Duitsland gunt het ons en wij gunnen het Duitsland totdat we tegen elkaar spelen uiteraard.
Zou een mooie finale zijn 
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2399 stemmen
Vind niemand anders dat Nederland te afhankelijk is van Robben?
Zonder Robben win je niet van Brazilië.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Zonder Maicon winnen zij niet van ons. Dat is bij ons de achilleshiel.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen
Maicon zit in de knip bij Gio
vangt gewoon twee man op. Ben eigenlijk wel benieuwd wat Kaka gaat doen vanavond.
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2399 stemmen
Over het WK-journaal gesproken. Dat filmpje dat bij de Big 5 staat, met die Algerijnen en die vuvuzela, is echt een klassieker aan het worden. Ik kan er na 30x nog steeds om lachen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Zonder Maicon winnen zij niet van ons. Dat is bij ons de achilleshiel.
Kuyt op links.....
Verwacht trouwens Chili, je hebt immers ook elke ronde een verrassing. 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ja die kop van allebei zijn ideaal voor zoiets haha. En na die tik blijft die rechter ook gewoon lachen. 
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2399 stemmen
Kuyt op links.....
Verwacht trouwens Chili, je hebt immers ook elke ronde een verrassing.
Je hebt Uruguay of Ghana al in de halve finale. Vind je dat niet genoeg? Of bedoel je met ronde de 1/8 finale?
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2399 stemmen
Ja die kop van allebei zijn ideaal voor zoiets haha. En na die tik blijft die rechter ook gewoon lachen.
Onkie en Donkie. Die 2 moeten een eigen show krijgen in Algerije. Gewoon één van de heren een vuvuzela geven en kijken wat er gebeurt.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen
Ja die droeftoeter heeft in ieder geval nog íets positiefs opgeleverd.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.