- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #5
Studio Sport #5
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4810 stemmen
Chili begint zonder Valdivia en M. Fernandez maar wel met M. Gonzalez en Suazo. Hmm, vind die andere twee spelers voorlopig veel beter spelen... Bielsa zal wel weten wat 'ie doet.
boozebelly
-
- 1428 berichten
- 1952 stemmen
Omg...van Persie valt een beetje tegen tot nu toe en dat beseft hij inmiddels zelf ook. Persoonlijk vind ik het al een teken van geduld & vertrouwen van Bert van Marwijk dat hij hem steeds weer in de basis zet, maar meneer van Persie toont zelfs zijn frustratie & egoïsme als hij gewisseld wordt. Van zulke spelers krijg ik braakneigingen
.
Wat mij betreft had Huntelaar al veel eerder zijn plaats in mogen nemen, die is meer doelgericht en heeft meer oog voor de goal dan voor een (overbodige) actie. The Hunt zorgt er ook vaak voor dat een actie overbodig is door vooraf op de goede plek te gaan staan.
van Persie heeft inmiddels zijn kans gehad en verprutst. Dat kan gebeuren, maar als je dan ook nog een grote bek op gaat zetten hoor je niet in een volwassen selectie thuis. Stapje terug en bewijs je maar opnieuw.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dag 14: Paraguay
Ja ze was er weer hoor. Larissa Riquelme. Ik hoop dat Paraguay ver komt.

Dag 15: Spanje

Dag 16: Zuid-Korea

Dag 17: Mexico

Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Je hebt Uruguay of Ghana al in de halve finale. Vind je dat niet genoeg? Of bedoel je met ronde de 1/8 finale?
Dat laatste....
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Chili begint zonder Valdivia en M. Fernandez maar wel met M. Gonzalez en Suazo. Hmm, vind die andere twee spelers voorlopig veel beter spelen... Bielsa zal wel weten wat 'ie doet.
Ik heb er zin in, qua aantrekkelijk spel het land voor mij dit WK. Ik geloof ook wel in Bielsa's inzicht, het zal wel goed komen Finisterra. Gewoon genieten, en toch hoop ik op een Brasil - Nederland maar ik gun het die Chilenen zo.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Dag 14: Paraguay
Ja ze was er weer hoor. Larissa Riquelme.
(afbeelding)
(afbeelding)
Dag 15: Spanje
(afbeelding)
Dag 16: Zuid-Korea
(afbeelding)
Dag 17: Mexico
(afbeelding)
0-1-0-0 
Prins Charles zou vast het mobieltje willen zijn. 
Joy4ever
-
- 4666 berichten
- 1894 stemmen
Hopen dat Chili die kanaries straks naar huis stuurt
. Ik neem aan dat iedereen behoudens speranza en rokkenjagert voor Chili is?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Hopen dat Chili die kanaries straks naar huis stuurt
. Ik neem aan dat iedereen behoudens speranza en rokkenjagert voor Chili is?
Vind het beiden prachtige teams, al zou Brazilie goed zijn voor het aanzien van de affiches. Maar o wat is Chili geweldig. Ik weet het niet. Fuck it, lekker ballen en laat de beste winnen.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Weg met die Brazilianen. Tijd voor een ander Zuid Amerikaans land om zich te meten met de oranje leeuwen. 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen
Ik gok op een zwaarbevochten overwinning voor Brazilie, wordt dan ook een mooiere kwartfinale, maar gun het Chili ook meer.
Joy4ever
-
- 4666 berichten
- 1894 stemmen
Ik zit me trouwens echt te verbazen hoeveel mensen hier lopen te zeiken over Oranje. Mijn hemel, ze staan in de kwartfinale. Alsof het niets is. Oranje is dodelijk in de omschakeling, heeft absurd veel aanvallend potentieel, Steek keept fantastisch, verdedigend staat het goed. En nog is het niet goed. Gelul over Bange Bert (beste bondscoach in jaren) en gelul over een a-technische Kuijt (makkelijk één van de beste en bepalende Oranje spelers). En straks allemaal weer juichen als we naar de halve finale gaan
.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen
Heerlijk, zo'n meelevende mooie vrouw.
Maar ook als ze niet meeleeft eigenlijk.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Uiteraard Joy4ever, maar kritisch mag je altijd zijn toch? Ook op je eigen landje.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Tja, via Denemarken, Japan, Kameroen en Slowakije zijn ze er. Niet gelijk gaan overdrijven, zon prestatie is dat niet voor een groot voetballand als Nederland.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Kwartfinale 
Kort gezegd wat dit een duel zoals ik dacht dat hij er zou komen. Een stug en effectief Nederland die niet briljant speelt maar gewoon nauwelijks wat weggeeft. Oke, Steekie redde ons geweldig bij die ene grote kans van Slowakije, maar verder had Oranje totale controle en hadden we ook vaker mogen scoren. Briljante 1-0 trouwens. Echt genieten zo mooi was de vooractie maar zeker ook de goal zelf. Geen schorsingen, geen blessures en redelijk easy door. Ik ben tevreden. Nu effe supporten voor Chili. En anders maar Brazilie! 
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1032 stemmen
Heb niet echt een voorkeur, verwacht wel dat Brazilie wint. Ik zeg 2-1.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen
Tja, via Denemarken, Japan, Kameroen en Slowakije zijn ze er. Niet gelijk gaan overdrijven, zon prestatie is dat niet voor een groot voetballand als Nederland.
Och, Japan is taai, Denemarken is nooit te onderschatten en dat zeiden we ook van Slowakije vooraf. Gezien de andere poules waar onverwachte landen wel zijn doorgegaan en andere grootheden zijn afgedropen hoor je mij niet veel klagen.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
1 1 Brazilië Brazilië 1611
Stabiel 2 2 Spanje Spanje 1565
Stabiel 3 3 Portugal Portugal 1249
Stabiel 4 4 Nederland Nederland 1231
Stabiel 5 5 Italië Italië 1184
Stabiel 6 6 Duitsland Duitsland 1082
Stabiel 7 7 Argentinië Argentinië 1076
Wel leuk dat er nog 6 van de 7 beste landen volgens de FIFA-lijst bij zijn.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Frankrijk, Italië, Engeland, Tjechië, Rusland.... 
En hoe blij ben jij als straks Spanje er ook staat?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Tuurlijk flesnek maar dan moet je ook niet verbolgen zijn om wta kritische noten van Oranje supporters. Ik vind het niet zo vreemd hoor.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Frankrijk, Italië, Engeland, Tjechië, Rusland.... 
En hoe blij ben jij als straks Spanje er ook staat?
Heel blij, ik kan de blijdschap ook goed voorstellen, het is ook een prestatie maar zoals ik al zei is het ook niet onbegrijpelijk waarom er ook nog criticasters zijn.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Het spel is niet even geweldig, maar Oranje is dodelijk effectief zoals Duitsland in de beste toernooien. Ik vind het wel prima. Oranje moet nu pieken wil je een WK kunnen winnen. Over 4 jaar zal deze ploeg wat over de top zijn denk ik.
Ik moet trouwens zeggen....Kuijt deed het aardig 
Vd Wiel heel matig, Sneijder weer erg bepalend en van Persie moet eens minder lullen en beter gaan spelen. Het is legitiem als Bert hem in de kwartfinale op de bank zet ten koste van Huntelaar.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen
@NW Nee oke maar mensen schijnen pas tevreden te zijn als je én resultaat boekt én attractief iedere keer de sterren van de hemel speelt. Dat gaat tegenwoordig moeilijk meer, tot een jaartje of tien geleden had je nog wel standaard een of twee ploegen per elke poule waar je overheen kon walsen.
Onderhond
-
- 87715 berichten
- 13152 stemmen
Welke grote kans heeft hij dan verkwanselt?
Die gemiste kopstoot onder andere. Moet in die situatie minstens binnen het kader. En verder die loopactie door het midden die hij uiterst lullig op doel schoot.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Cruyff vindt het ook zonde dat we de Hollandse school gedag hebben gezegd. Ik pik het ook zolang we ermee winnen hoor. Denk ook dat alleen Duitsland het ons gunt, omdat ze zichzelf van vroeger er in herkennen.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen
Ik moet trouwens zeggen....Kuijt deed het aardig
Mijn hemel
ik dacht nog, die vergeet je 'per ongeluk' te noemen
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Het is legitiem als Bert hem in de kwartfinale op de bank zet ten koste van Huntelaar.
Wat mij betreft kan Bert hier niet meer omheen. Dat risico met Persie kan je niet nemen tegen Chili/Brazilie.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.