• 15.963 nieuwsartikelen
  • 179.004 films
  • 12.272 series
  • 34.077 seizoenen
  • 649.163 acteurs
  • 199.261 gebruikers
  • 9.389.479 stemmen

Studio Sport #5

zoeken in:

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Vertonghen is een topgozer. Samen met Suarez DE buitenlander bij Ajax die het meest om de club geeft.

Als je in hem geen Ajacied ziet dan raad ik je aan eens wat meer naar hem te kijken. Heerlijke speler en een echte winnaar.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Ik moet vooral Spanje niet.

starbright boy (moderator films)

• 22428 berichten
  • 5131 stemmen

Joy4ever schreef:

Of ga je door het innemen van doping betere penalties nemen?

Niet onmogelijk. Er zijn producten die je zelfverzekerder maken. Of meer gefocust.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

starbright boy schreef:

(quote)

Niet onmogelijk. Er zijn producten die je zelfverzekerder maken. Of meer gefocust.

Zie schaken of snookeren!

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Frankrijk 0-1 verloren van Wit-Rusland en Portugal 4-4 tegen Cyprus. Beiden speelden thuis

Ok, niet te vergelijken met San Marino maar toch wel hilarisch slecht hoor. Dat Portugal is sowieso niet meer zo veel he?

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Oranje speelt dan niet altijd prachtig, maar ze hebben in 9 van de 10 kwalificatieduels geen enkele moeite om een goed resultaat neer te zetten. Dus gewoon prima. Ik denk dat veel landen van selectie zouden willen wisselen met Nederland.

Landen als San Marino, Andorra, Liechtenstein etc moet je gewoon buitensluiten bij kwalificaties. Hier kan je echt niks mee zeg. Allemaal semi profs of zelfs amateurs die overdag bakker, slager en onderwijzer zijn. Leuk voor hen dat ze tegen grote namen mogen spelen, maar de voetbalkijker heeft hier niks aan.

Lekker in een zomer als een WK gehouden wordt in 1 of 2 groepen stoppen en de 2 beste ploegen dan wel indelen voor de EK of WK kwalificatiegroepen.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Ik moet wel blij zijn trouwens dat Nederland de eerste goal maakte, want als SM met 1-0 voorkomt en het publiek gaat erachter staan, wordt het nog een fikse heksenketel.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

lol

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

of zelfs amateurs die overdag bakker, slager en onderwijzer zijn. Leuk voor hen dat ze tegen grote namen mogen spelen, maar de voetbalkijker heeft hier niks aan.

.

Ik zou me bijna laten naturaliseren tot een van die landjes. Kan ik Sneijder een panna geven bij de volgende kwalificatie.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Oranje speelt dan niet altijd prachtig, maar ze hebben in 9 van de 10 kwalificatieduels geen enkele moeite om een goed resultaat neer te zetten. Dus gewoon prima. Ik denk dat veel landen van selectie zouden willen wisselen met Nederland.

Nederland speelt dramatisch, tijd voor een andere bondcoach!

Landen als San Marino, Andorra, Liechtenstein etc moet je gewoon buitensluiten bij kwalificaties. Hier kan je echt niks mee zeg. Allemaal semi profs of zelfs amateurs die overdag bakker, slager en onderwijzer zijn. Leuk voor hen dat ze tegen grote namen mogen spelen, maar de voetbalkijker heeft hier niks aan.

Lekker in een zomer als een WK gehouden wordt in 1 of 2 groepen stoppen en de 2 beste ploegen dan wel indelen voor de EK of WK kwalificatiegroepen.

Tuurlijk niet, hebben gewoon recht op net zoveel als welk ander voetbal land, kan me nog heinneren dat Letland zich kwalificeerde en nu heeft Cyprus een goed resultaat gehaald, er komt gewoon een moment dat 1 van die landen het wel red!

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Letland en Cyprus zijn anders wel een niveau hoger. Die horen bij landen als Kazachstan, Albanie, Wales etc. Landen die profs hebben en gewoon redelijk kunnen ballen.

Daaronder zitten landen als Andorra, San Marino en Liechtenstein. Op 1 of 2 na verder allemaal amateurspelers die een vrije avond gebruiken voor een potje voetbal.

Voor een zaadaffiche als SM-Nederland heb ik dit weekend geen Ajax om te bekijken.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Bij het Eurovisie Songfestival vallen ook al gewoon landen af en daar hoort Nederland dan elk jaar bij, omdat we met ruknummers meedoen. Beetje te vergelijken met het niveau van Liechtenstein bij het voetbal.

Gewoon in 2 groepen verdelen die hap. Lijkt me na een tijdje ook niet echt meer wat om er weer met 5-0 afgetikt te worden. En na de 1e keer kwijlend al die toppers te hebben gezien maakt dat de 2e keer ook al geen indruk meer.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Letland en Cyprus zijn anders wel een niveau hoger. Die horen bij landen als Kazachstan, Albanie, Wales etc. Landen die profs hebben en gewoon redelijk kunnen ballen.

Daaronder zitten landen als Andorra, San Marino en Liechtenstein. Op 1 of 2 na verder allemaal amateurspelers die een vrije avond gebruiken voor een potje voetbal.

Voor een zaadaffiche als SM-Nederland heb ik dit weekend geen Ajax om te bekijken.

Ajax zal toch echt niet meer dan 34 wedstrijden spelen in de competitie.

Btw altijd klote om Ajax een week of langer niet te zien spelen.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Liever 3 weken eerder het seizoen stoppen dan tussendoor steeds irritante onderbrekingen.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

moviemafketel schreef:

Bij het Eurovisie Songfestival vallen ook al gewoon landen af en daar hoort Nederland dan elk jaar bij, omdat we met ruknummers meedoen. Beetje te vergelijken met het niveau van Liechtenstein bij het voetbal.

Nee, omdat we veel te weinig geld geven / hebben.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Liever 3 weken eerder het seizoen stoppen dan tussendoor steeds irritante onderbrekingen.

Voor jou, niet voor iedereen en al helemaal niet voor die mensen. Beetje ego vind je niet?

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Ieder zn eigen mening toch?

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Nee, omdat we veel te weinig geld geven / hebben.

O jij vindt onze ingezonden liedjes goed haha. Ik weet dat Duitsland en nog wat landen sowieso mee mogen doen ja, omdat ze veel betalen.

Ik zou als Nederland ook niet meer meedoen zoals Italie toen besloot.

Liechtenstein en die andere landjes moeten ook gewoon zeggen we kappen ermee. Heeft geen nut dit.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Laat die jongens toch lekker ballen. Leuk toch ook voor zo'n Huntelaar, maakt-ie er nog eens een paar. En ach, het niveau van San Marino, zoveel beter is de Eredivisie niet

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

The Oceanic Six schreef:

CYPRUS???

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

moviemafketel schreef:

O jij vindt onze ingezonden liedjes goed haha.

Nee hoor, maar de rest is ook meuk (doorgaands). Mag toch algemeen bekend zijn dat het daar veelal om de centen en (vriendjes)politiek draait. Maar goed, volledig off-topic dit.

Joy4ever

• 4620 berichten
  • 1841 stemmen

rep_robert schreef:

Slecht voorbeeld wat je ook aanhaalt trouwens. Omdat Juve massaal doping gebruikte moesten ze dat bij Ajax ook maar doen?

Dat zeg ik toch helemaal niet .

Ik blijf erbij dat de toegevoegde waarde van doping in het voetbal verwaarloosbaar is. Je wordt geen betere technische of tactische speler als je doping gebruikt. Conditie is trainbaar. En denk je dat er bij een club als Ajax geen prestatieverhogende middelen worden gebruikt? Dat bepaalde spelers hun spiermassa verkrijgen door het eten van bruin brood? Zo naief zal je toch niet zijn mag ik hopen.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

otherfool schreef:

En ach, het niveau van San Marino, zoveel beter is de Eredivisie niet

Ik hoop dat je sarcastisch bent.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Joy4ever schreef:

(quote)
Dat zeg ik toch helemaal niet .

Ik blijf erbij dat de toegevoegde waarde van doping in het voetbal verwaarloosbaar is. Je wordt geen betere technische of tactische speler als je doping gebruikt. Conditie is trainbaar. En denk je dat er bij een club als Ajax geen prestatieverhogende middelen worden gebruikt? Dat bepaalde spelers hun spiermassa verkrijgen door het eten van bruin brood? Zo naief zal je toch niet zijn mag ik hopen.

Bruin brood is natuurlijk ook erg gevaarlijk he Tuurlijk helpt het bij een voetballer ook, denk is aan al die mannetjes die kramp krijgen in een verlenging. Iemand die doping gebruikt kan nog wel veel langer door.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

denk is aan al die mannetjes die kramp krijgen in een verlenging. Iemand die doping gebruikt kan nog wel veel langer door.

Zoals Andres Iniesta .

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

....

starbright boy schreef:

Van doping krijg je geen betere techniek of meer spelinzicht. maar je kunt je uithoudingsvermogen verbeteren, je herstelvermogen verbeteren, euforische gevoelens opwekken, meer spiermasa kweken, jezelf beter concentreren. Noem maar op. Alllemaal zeer zinvol.

Volgens mij ook de reden dat er geen/amper dopingcontroles zijn in voetbal: de foute aanname dat het amper invloed zou hebben in teamsporten..

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ik had er nog niks van gezien.

Justinw

• 5378 berichten
  • 1803 stemmen

Dankje MMK had het compleet gemist!

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

The Almighty schreef:

(quote)

Ik hoop dat je sarcastisch bent.

Zou het Nederlands Elftal er tegen ADO of Willem II minder dan 5 inknallen?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.