- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #5
Studio Sport #5
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3285 stemmen
Dat is een treurige conclusie
.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
, beste wat Nederland de afgelopen 10 jaar aan spitsen voortgebracht heeft. Alleen bij Milan ging het wat minder, bij Madrid heet hij het ook niet slecht gedaan (bijna 1:2 qua doelgemiddelde) Hij maakt z'n goaltjes ook wel maar de conclusie dat-ie minder dan Nistelrode is en bovendien geflopt bij de top is toch echt een voor de hand liggende. Als Ruud stopt is het idd de beste spits van Nederland, want de alternatieven (Persie, Kuyt, Wolfswinkel) zijn om verschillende redenen ook niet jevanhet.
Met saaie boer bedoel ik een compleet gebrek aan uitstraling. Wat zij Gijp ook alweer: "Als je drie kwartier in een cabrio door Milaan rijdt en je wordt niet 1 keer herkend doe je iets niet goed".
Het is jammer, want bij Heerenveen was-ie echt goed en bij Ajax maakte hij ze uit alle hoeken en standen, maar Huntelaar heeft het gewoon niet.
Over doping: je hoeft maar naar een ontbloot torso te kijken van de spelers tegenwoordig om te begrijpen dat doping wel degelijk kan helpen.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3285 stemmen
Trouwens wel erg fraaie goals bij Portugal - Cyprus. Vooral de tweede Cypriotische goal mag er wezen. Originele keuze van die speler, maar tegen dat soort verdedigers kan je zoiets ook wel doen natuurlijk.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Portugal 4-4 tegen Cyprus
Ben gisteren de hele dag weggeweest, kan geen VI vinden op RTL Gemist, hebben ze NL-San Marino uitgezonden? 
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
Met Duitsland, spreekt voor zichzelf, Belgie dat erg veel wilskracht toont en Turkije met Guus wordt dit wel een interessante poule. Belgie verdiende gisteren zeker wel een puntje, dit kan gewoon elke kant op. Dinsdag alsweer Turkije - Belgie 
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Portugal 4-4 tegen Cyprus
Ben gisteren de hele dag weggeweest, kan geen VI vinden op RTL Gemist, hebben ze NL-San Marino uitgezonden?
Er was gister geen VI 
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
En wedstrijd werd uitgezonden op SBS6.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Er was gister geen VI
Nee; ipv sprong Steven Seagal op de buis. Ik wist toen al dat hij geen gastrol had bij de snor.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Zou wel een hele goede uitzending worden.
Knisper
-
- 13041 berichten
- 1279 stemmen
Ik weet niet of interlands ook meetellen, maar toch een vermelding waard voor de Gouden Calimero:
Vertonghen: ‘Toplanden krijgen altijd het voordeel van arbiters’
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Vertonghen is sowieso één grote calimero. Maar wel een grote kanshebber voor de gouden calimero ja.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik heb ook niks met Vertonghen. Ik heb een achterneef die op hem lijkt en ook een huilerd is. Zal nooit een Ajacied in hem zien.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Speelde wel een goede partij gister.
Nicholas123
-
- 292 berichten
- 284 stemmen
Vertonghen is een uitstekende speler. Prima verdediger die eigenlijk een middenvelder is. Dat zie je duidelijk in zijn handelingssnelheid, techniek en inspeelpass. Opbouwend uitstekend en verdedigend zie ik hem eigenlijk nauwelijks meer in de problemen komen.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
maar geen echte Ajacied qua uitstraling. Ik heb niet gezegd dat hij niet goed is, prima speler.
Nicholas123
-
- 292 berichten
- 284 stemmen
Valt ook wel mee, vind ik. Zijn eerste jaren was het nog niet veel qua uitstraling maar inmiddels straalt ie juist erg veel rust uit. Soms wordt het bijna flegmatiek, maar over het algemeen valt dat ook wel mee.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ik weet niet of interlands ook meetellen, maar toch een vermelding waard voor de Gouden Calimero:
Vertonghen: ‘Toplanden krijgen altijd het voordeel van arbiters’
Dat heeft-ie van Wilmots die er in de rust al over begon. Hauge floot foutloos, Van Buyten maakt een blunder, Klose staat altijd scherp en de Duitsers speelden het bijzonder strak uit. Voetbal is soms simpel en dan wint het beste team.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ben het wel eens met Vertonghen, ik vind 'm ook erg flegmatiek en sloom vinden, en zijn uitstraling is ook nihil. Nog niet zo erg als Fer, maar hij komt wel dicht in de buurt.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Ja maarja, dit soort dingen hoeft ie wat mij betreft niet te melden aan de media, komt inderdaad over als een slechte verliezer. Tenzij er echt grote fouten zijn gemaakt, maar daar heb ik nog niets over gehoord.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen

Ik heb 10 minuten gezien gister, dat niveau. 
Kom op zeg, daar laat je de jongens uit Milan en Madrid toch niet voor over vliegen? Had voor mijn part Jong Oranje ofzo lekker dit wedstrijdje laten spelen.
Joy4ever
-
- 4620 berichten
- 1841 stemmen

Ik heb 10 minuten gezien gister, dat niveau.
.

Ontzettend niet boeiend hoe het niveau was. In de kwalificatie moet je je puntjes pakken en je plaatsen voor de eindronde.
Joy4ever
-
- 4620 berichten
- 1841 stemmen
Erg naief om te denken dat men niet gebruikt.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Hoe hebben die het gedaan?
Frankrijk 0-1 verloren van Wit-Rusland en Portugal 4-4 tegen Cyprus. Beiden speelden thuis 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Wat is dit nou weer dan? Praat je dopinggebruik nou serieus goed? Lijkt me logisch dat het gebruik van doping je sportprestaties verbeteren, vooral op het gebied van conditie kan je op deze manier veel voordeel eruit halen. Slecht voorbeeld wat je ook aanhaalt trouwens. Omdat Juve massaal doping gebruikte moesten ze dat bij Ajax ook maar doen? 
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
[quote]Joy4ever schreef:
Check die wedstrijd nog een keer dan zie je het, net als de halve finale van het WK98 echt overduidelijk!
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ik heb ook niks met Vertonghen. Ik heb een achterneef die op hem lijkt en ook een huilerd is. Zal nooit een Ajacied in hem zien.
Vertonghen is een topgozer. Samen met Suarez DE buitenlander bij Ajax die het meest om de club geeft.
Als je in hem geen Ajacied ziet dan raad ik je aan eens wat meer naar hem te kijken. Heerlijke speler en een echte winnaar.
Wel lachen met de uitslagen van Portugal en Frankrijk zeg. Dat die beide prutlanden maar het EK mogen missen 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Duitsland mag ook wegblijven. Puur omdat ik het Belgie en het Turkije van Guus meer gun. Italië kan ik ook missen als kiespijn.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Het lijkt me ooit wel leuk als er een EK met B-landen komt.
Volgens mij lig je dan best in een scheur af en toe en vliegen de goals je om de oren.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Duitsland mag ook wegblijven. Puur omdat ik het Belgie en het Turkije van Guus meer gun. Italië kan ik ook missen als kiespijn.
Ik had het net over ''toplanden'' die gister beroerd hebben gepresteerd.
Ik heb wel meer landen die ik graag niet erbij zie.
Frankrijk, Italie, Duitsland en Portugal moet ik niet.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.